הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אם כבר שחקנים ממכבי מציע להפסיק את הניסיון המגוחך הזה על רייכרט ולהתמקד בפריצה או בראדי, אם לא ימשיכו במכבי.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אין שום סיכוי שבעולם שפריצה ישחק בהפועל, אפילו לא בתור בדיחה ב-1 באפריל. פריצה כבר אמר, זה או מכבי או לחזור לשוודיה עם המשפחה שלו, ותאמין לי שגם שם, יקפצו עליו קבוצות מהליגה הראשונה, שלבטח מוסר התשלומים שם טוב יותר מאשר שאר הקבוצות בישראל. גם ראדי אני לא מאמין שישחק בהפועל, מה גם שלדעתי הוא יעדיף לחזור לסכנין. למעשה, הסיכוי היחידי של הפועל להביא שחקן שנמצא במכבי זה רייכרט או להחזיר את ורמוט או את בן בסט, כל השאר זה פשוט פנטזיה שלא יכולה להתממש, אלא אם הפועל תניח הצעה של מיליוני יורו על שחקן ממכבי, ועד כמה שהאנשים שמנהלים את הפועל טיפשים, הם לא טיפשים עד כדי כך. יש יותר סיכוי אם כבר הזכרת את פריצה שהוא יישאר במכבי וישחק פחות משחקים ויצטרף לצוות המקצועי. לשחק בהפועל? לפריצה יש יותר כבוד מגילי ורמוט שעלה לדרבי כשהוא סגור במכבי, זה לא יקרה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ססאר מנדיונדו מגיע לארץ ביום שני ומתחיל לעשות סדר בהפועל.
    - בינתיים דווח ב-ONE שליאור לוי לא ימשיך בהפועל ושסאשה ניסה ליזום קאמבק ולדבר עם ההנהלה שדחתה את הבקשה - "אף-שחקן, אהוב ומחובר לקבוצה ככל שיהיה - לא ינסה לעשוק את הפועל. הקשר בין הפועל וסאשה נגמר", נמסר מהפועל לפי הדיווחים.

    לא מבין את האנטי כלפי סאשה והתגובה של המועדון קצת מסריחה, על מה ולמה? בכל-מקרה, כבר הבנתי שהוא לא ימשיך.
    לגבי ליאור לוי - מהשחקנים היותר סבירים של הפועל העונה. הוא מאוד מחויב אבל די מעצבן. משחק בצורה מאוד רשלנית, לא יודע להרים, והוא לא איזה ילד, אוטוטו 28 וכנראה שזה גם שיקול. זה טוב שהפועל רוצה להיפטר מכמה שיותר בינוניים. מצד שני - זה לא שיש לנו צ'ק פתוח של שלושה מליון דולר לבזבז ולבנות קבוצה חדשה לגמריי. בטוח שבסגל יהיו שחקנים בינוניים במקרה הטוב ואולי צריך להשאיר אותו כגיבוי. אולי בעצם המהלך הזה נועד לקדם את אבו אל-היג'א? נשמע טוב, מקבל אם זה שכר הלימוד.

    על מה ולמה מליון דולר על בן רייכרט? על ורמוט בחודש ינואר שילמתם 700 אלף.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ורמוט לא יעלה ביכולת שלו, להיפך, הוא צפוי לרדת, במיוחד שהוא מלך הפציעות מה שנקרא, אז למה על רייכרט, שהוא שחקן עתיד, שמתפתח, ויכול להיות פרוספקט גדול, לא נדרוש מיליון דולר? בכמה אתה רוצה שנמכור אותו? 200 אלף? בכל זאת זה למכור להפועל, לא לנתניה...
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    750 אלף יורו על פנסיונר
    רמון יצא תותח
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לפחות מדובר בשחקני כדורגל, משו שהיה חסר בהפועל של השנה, סאשה אולי זר בינוני אבל יציב ומחויב ולדעתי אם היה משחק ולא נפצע היינו נראים הרבה פחות ביזיון בחודשים הרעים, ואי אפשר לדעת איזה זר יביאו לעמדה ואיך יפגעו, באמת חבל.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,939
    לייקים שהתקבלו:
    10,116
    המאמן החדש בטח יביא 5 ספרדים מהליגה השניה, אם לשפוט ע״פ השנים האחרונות אז יש לכם סיבות לאופטימיות.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    כל המאמנים הספרדים והפורטוגלים במכבי לא היו מצליחים לולא צוות אימון ומיכשור שמכבי מימנה, כל הדברים הללו עולים כסף (כל שנה 25 מיליון שקל מהתקציב של מכבי זה צוות זר ותוספים אליהם), זה לא הופ וגמרנו הבאנו מאמן זר מספרד ויאללה דאבל קל. להזכירך היה פה את אוסי, פרננדס, מתיאוס, סאלה...מאמן זר מספרד זה לא ערובה, וזה שפאקו (אימן שנה אחת לפני מכבי בליגה השניה במכסיקו ועלה עם הקבוצה ליגה) ואוסקר (עונת בוגרים ראשונה עם מכבי) וסוזה (נכשל בהונגריה וליגה שניה באנגליה לפני מכבי) הצליחו זה לא אומר שכל אחד יצליח, בלי מעטפת ומערכת שתאטום את הפועל מהאולטראס שלהם ומהמסביב, אין לו סיכוי להצליח לטעמי, כי להבדיל ממקומות אחרים, הפועל זה כמו חיפה, ישר מציבים לו אליפות, אפילו שהיסודות של המועדון הזה רקובים כבר שנים ויש חובות גדולים.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  9. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    סתם איזה מקורב של מקורב שבתקשורת מצטטים כי יש בזה בשר ואש, לא תגובה רשמית של מועדון.

    יפה שבהפועל נפטרים מבינוניים כמו ליאור לוי ואברהם צ'קול, רק בשביל להחתים סופרסטארים דוגמת טל בנש ואיעד אבו עביד...

    אחד הזרים שהוא (?) החליט להביא זה לינגאנה, ואולי היו עוד שמות שכבר פספסנו, אז כנראה שלא.

    דיברנו פה על החוב של הפועל ומה שהיא צריכה כדי להתחיל מ-0, אז הנה הערכה:
    14 מיליון שקל לא כולל הלוואות הבעלים של בעלי המניות שיוחזרו אליהם כשיבוא רוכש שירכוש 100%, וזה עוד 7 מיליון שקל. מה שכן לפי הכתבה הזו של הארץ רוב החוב של הפועל זה לבנק דיסקונט ויש 2 או 3 מיליון גג חובות לספקים ושחקנים וכו', אבל עדיין נשאלת השאלה לגבי ה-7 מיליון מהבוררות בין רמון לטביב. נקבע שרמון (או ויצמן) משלם 4.75 לטביב על הקבוצה, ו-2.25 לקופת הפועל על החובות של טביב מהבוררויות מהתקופה שלו. לכל זה נכנס כבירי במקום רמון, מה זה אומר?
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,939
    לייקים שהתקבלו:
    10,116
    עומר דיברתי על שחקנים ולא על הצוות.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    לא יציבו לו מטרה אליפות אבל סביבה היא דבר סופר חשוב. אני לא יודע ממה יורכב הצוות שלו אבל בפירוש דרוש צוות מורחב כולל מאמני כושר וחשוב להרחיק את התקשורת.

    סאלה זה מאמן מזרח אירופי טיפוסי. עטר הסרבי. גם עכשיו בליגת המשנה בסין הוא יותר קרוב לרדת ליגה מאשר לעלות.
    כמו שחקנים זרים כך גם מאמנים צריך לחקור לפני שממנים. באופן כללי הסיכוי להצליח עם מאמן ממערב אירופה יותר גדול מזה שמגיע ממזרח אירופה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    - גילי ורמוט:
    1) הוא ממש לא שחקן גמור. בעונה שעברה כשהייתה להפועל קבוצת כדורגל נורמלית הוא שיחק טוב מאוד והיה קצת פחות מחצי קבוצה(דמארי היה יותר מחצי). ורמוט לעולם לא יהיה שחקן של מספרים חוץ מעונת הדאבל ועדיין הוא כבש 8 שערים ובישל עוד 6, הוא שיחק טוב גם נגד קבוצות הפלייאוף העליון. ברור שהעונה הוא היה חלש מאוד ועדיין בישל 6 שערים. הוא לא יכול 'להוביל' קבוצה.
    2) מה עם עיתוי הקנייה או המכירה? למי שלא יודע - השחקנים בינואר הרבה יותר יקרים. להפועל לא היה זמן להביא מחליף אמיתי ועוד כאן מדובר בקנייה שהיא בקיץ.
    3) מה זה קשור 'מוכרים להפועל ולא לנתניה', למה לאיזה קבוצה הפועל מכרה את ורמוט, למכבי, לא?
    4) אז ורמוט יהיה בגרף ירידה ורייכרט אמור לעלות, ומצד שני ורמוט הוא שחקן מוכח ורייכרט עדיין בגדר פוטנציאל עם כל הכבוד לעונה ברמת-השרון וליכולת שהפגין העונה, הוא בהחלט יכול להיות פוטנציאל לא ממומש(ולצד האיכויות והחוצפה החיובית יש לו גם חוצפה שלילית).

    - הפועל ת"א בעונה הבאה:
    צריכה להתבסס על שחקנים מהליגה הספרדית השנייה ומציאות כאלה כמו גוטליב בארץ למשל, אני לא מצפה לפגוע בכל הזרים. השוק בארץ דל מאוד דרך-אגב, שחקנים עם יכולת ירודה עולים הרבה כסף, אולי צריך לחפש משהו אצל אשדוד שירדה ליגה. מהישראלים 'הבכירים' לדעתי אחד השמות שהייתי רוצה בקבוצה זה מוגרבי או גאדיר וזה מסביר הכל. כמובן שגם קבוצת הנוער שהצליחה מעבר לציפיות בעונה שעברה - גביע, נצחונות בדרבים, מקום בצמרת הגבוהה(וחבל שעכשיו זה יפסק) - צריכה לספק שחקנים לקבוצה הבוגרת של המועדון ואני מקווה שכך יהיה, לשלב אותם לאט-לאט.
    ניקח לדוגמא שחקן אחר מהנוער - רמזי ספורי. דיברו על זה שהוא מרעיד רשתות וכל מיני סיפורים כאלה שרצו בנוער. בבוגרת הוא פשוט קקה. נעזוב את זה שהפועל קבוצה שקשה להשתלב בה - אפשר להשוות בינו לבין שגיב יחזקאל? אפילו שון מלכה הרבה יותר ממנו. רמזי מהיר וגבוה אבל אין לו חוכמת משחק בכלל. אני באמת חושב שאין סיכוי שנראה מהנוער שחקן עם אינטיליגנטיית משחק נמוכה ממנו.

    - ליאור לוי ושות':
    אני לא יודע כמה שחקנים הפועל מתכוונת לצרף ומקווה ששוב, מדברים על איכות ולא על כמות כמו העונה שהביאו כל מיני יצורים. הייתי משאיר את ליאור לוי בתור מגן מחליף לאבו אל-היג'א, יש עמדות דחופות יותר לחזק מאשר עופר ורטה. לא אבידה גדולה מדי ליאור לוי, מעולם לא החזקתי ממנו, לא בימין ולא בשמאל - אבל כן, הוא מהשחקנים היותר נורמליים שלנו, כנ"ל סאשה, מסכים איתך באלף אחוז.
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    אני עדיין לא הבנתי מהיכן יגיע פתאום הכסף לכל הצוות הזר וחיזוק הקבוצה.
    הגיע רוכש עם כסף נטו שישים בקבוצה או עוד איזו קבוצת משקיעים שכל אחד מהם ייתן דיעה אחרת?
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    לא רק שאני לא רואה את הפועל מצליחה, אני רואה אותה כמועמדת לירידה.

    זה מאמן שאת רוב שנותיו העביר כעוזר ברמות הגבוהות ביותר עם הכלים הטובים ביותר, ובקריירת האימון שלו היה במקומות מעפנים שהציבו לו תנאים בהתאם, וראינו מה קרה. העיקר להביא צוות ספרדי ולשחק אותה מועדון עם יומרות, איך הוא יסתדר עם התנאים הזוועתיים במועדון הכי מבולגן בישראל אחרי נתניה? לא רואה את זה קורה. אני גם לא יודע על איזה שחקני רכש אתם מדברים כשעסקה עם פאקינג סאן מנחם מתפוצצת.

    בקיצור, אם לא רוכש הבועה של הפועל תתפוצץ וזו תהיה צניחה חופשית בלי מצנח.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איזה "בועה" תתפוצץ בדיוק?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.