הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הכי אני אוהב שבשביל שזה יראה אמין הוא כבר דן על רכש...
    בהחלט נראה רציני...
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    גם אם זה רציני, אני לא רואה את היוחננוף הזה מחזיק את הפועל לבדו. הוא לא בעל הון גדול מספיק בשביל להחזיק קבוצה כזו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לכתוב 'לב-לב-לב' זה יפה אבל מצד שני גם מטופש, כנראה שאין לך מה להגיד אבל אני לא מופתע. לא רוצה לפתוח כאן שוב את נושא הקהל, תמשיך להאמין לשקר של עצמך. לוזון מרגש אותי וגם השחקנים שלא שילמו להם והם נתנו את הדם וראיתי דמעות בעיניים אתמול, זה מה שיפה בספורט.

    לגבי כבירי - לא ציפיתי שיגיע ויכסה את כל בורות העבר, זה בטח לא פייר, הוא צריך לתבוע את מי שצריך לתבוע. הבעייה האמיתית היא החובות של אופ"א ואותן לדעתי היה צריך לשלם כדי שהמועדון לא יהיה בסכנה קיומית ואחר-כך לתבוע את הכסף מאחרים - טביב(לקח המון מהקופה), מוני הראל, רמון שחייב כסף ועוד. הוא אשם בכך שלא ביצע בדיקה כמו שצריך ואולי לא היה יכול להחזיק את הפועל והיה עדיף ללכת לפירוק כבר בפתיחת העונה הזו, הרי יש חובות אדירים ועדיין הסגל עצמו מאוד בינוני. כבירי גם אשם ברכבת השחקנים ואוטובוס ה-'וולקאם' וגם בהחתמת מנדיונדו למרות שהוא קיבל אותו בירושה.

    הפועל גם עשתה נקודות בליגת האלופות וכבשה שערים, החוזים של השחקנים אז לא היו יקרים כמו מכבי וגם המענקים לשחקנים. מעבר לכך נמכרו דה-סילבה(אמצע העונה), ורמוט ושכטר, נאתכו עוד באמצע עונת הדאבל(חודש מרץ), ערן זהבי ואניימה גם כן לדעתי. קשה לכם המתמטיקה? הפועל נניח הייתה בפלוס 50 מיליון כתוצאה משלוש עונות גדולות(גם בדאבל עשינו עונה אירופית גדולה - מקום ראשון בשלב הבתים בליגה האירופית, שלא נדבר על מנויים - כמעט 10000) - וכשטביב עזב זה הסתכם בכך שאין חובות.
     
  4. קלדרון Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/16
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    4
    מין:
    זכר
    מחשיד ש-72 שעות לפני הדד-ליין, השם שלו מתפרסם. אם הוא היה ממש רציני זה היה נשמר במערכת ורק קוטלר, לוזון והוא היו יודעים על זה.
    בהחלט נראה כמו סיבוב פרסום. יכול לתרום לו לא מעט לעסק.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יוחננוף ממשיך לעשות פרסום על הגב שלנו עם כתבה ראשית בוואן (סורי אבל כבר אין לי אמון באף אחד ובכוונות שלו).
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מחשיד שאוהדי הפועל כל כך צמאים לרוכש שהם בונים על יוחננוף הזה כשדי ברור שאין לו את האמצעים להחזיק קבוצת כדורגל. בא לכם עוד כבירי?
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עוד פעם ה"אוהדי הפועל X Y Z" הזה.
    למה, יש לנו השפעה על אם יוחננוף יקנה כן או לא? ואם הוא באמת מעוניין, אתה כאילו באמת מצפה עכשיו שאוהדי הפועל יפגינו נגדו? יגרשו אותו? יורידו אותו מזה, רק כי "אין לו את האמצעים להחזיק קבוצת כדורגל"?
    מה כאילו מה.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    "מה כאילו מה"...יופי של תרבות דיון. אני אומר שאתם לא צריכים להוריד את הקבוצה שלכם לשפל שהוא עוד יותר גרוע משהיא נמצאת בו. לכו לפירוק, תפסיקו לתת את הבמה לכל העסקנים בשקל האלה שברור שאין להם את היכולת להפוך את הפועל למועדון צמרת בכדורגל הישראלי כפי שהיה עד לפניי שנים מעטות, ותבהירו את זה לנאמן. וגם אם לא, זה נראה כאילו בפורום השדים ממש מחכים ליוחננוף. יוחננוף שלא נמצא בין 500 העשירים בישראל, מחזיק ברשת סופרים יחסית קטנה עם מחזור שנתי לא גבוה במיוחד (עם כל הכבוד למגלגלת מילארדים של וואן) והתעניין ברכישת כל קבוצה בארץ בערך בעבר.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ברור שמחכים לו, יש לנו אלטרנטיבה יותר טובה? ליגה ג'? שלא תהיה קבוצה?
    נראה אותך על סף תהום מתחיל לברור אנשים.
    ועדיין לא הבנתי מה אתה רוצה מ"אוהדי הפועל" שבכל הודעה שלך כמעט אתה טורח איכשהו להאשים אותם במשהו.
    שיבהירו לנאמן שיוחננוף לא רצוי? "איתן לא יהיה בהפועל"? כי נראה על פניו שהוא לא אמיד מספיק? זה הקטע?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/1/17
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,226
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    אני חושב שהם יסתפקו גם במישהו סטייל פניג'ל שגם לא יכל בדיוק להפוך את בית"ר לקבוצת צמרת אמיתית אבל נתן לה גב כלכלי להתקיים בכבוד בליגת העל והציל אותה מפירוק מוחלט.
     
    amn, Gianzola ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    השאלה האם האוהדים צריכים לשלם על טעויות של בעלי ההון וההתאחדות ומה יתן אם הפועל תל אביב תרד לליגה ג׳? מישהו חושב שלטביב נניח אכפת מהפועל תל אביב ומהתוצאה של הניהול שלו שהותיר לפי הפרסומים חובות של מיליוני שקלים למס הכנסה וגורמים נוספים? לטביב הבא שיבוא לאיזה הפועל חיפה יהיה אכפת מהקבוצה אחרי שהוא יסיים איתה? יהיה אכפת לו אם אחרי שיעזוב אם היא תתפרק? פירוק של הפועל תל אביב אמור להשפיע על כאלה שמתנהלים כאילו אחריהם המבול?

    בדיוק בשביל זה קיימת בקרת התקציבים שאמורה לדרוש ולפקח על ערובות וביטחונות. בדיוק בשביל זה קיימת ההתאחדות שמראש לא הייתה צריכה לתת לאדם שכולם העלו תהיות מאיפה יש לו הכסף להיות הבעלים של הפועל תל אביב לקבל את זכויות הניהול שלה. כולם שמו פס על המועדון הזה ובסוף מי שצריך להתמודד עם ההשלכות זה רק האוהדים. מדהים שהנאמן בכלל לא מנסה ללכת אחורה ולחקור לאם נעלמו כל המיליונים שהפועל הרוויחה באחת התקופות הטובות בהיסטוריה שלה ובכלל לאיפה נעלמו ההכנסות של קבוצה עם קהל שמגיע במספרים גדולים ועם ספונסרים איך החובות והגירעון כל כך גדולים?

    במקום לפרק את הפועל תל אביב, שהנאמן יעשה עבודת שטח לגבי הבעלים הקודמים ולגבי ההתנהלות של ההתאחדות ובקרת התקציבים עם דו״ח שיוגש לבית המשפט ומבקר המדינה. אם אנשים יפוטרו ואף יואשמו ברשלנות ואולי אפילו יישאו באחריות אישית, זה יהיה הרבה יותר מועיל לכדורגל הישראלי מאשר לפרק קבוצת כדורגל שכולם השתמשו בה לצרכיהם ועכשיו משאירים אותה שבורה וקרובה לפירוק.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  12. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165
    לנאמן אין זמן להתעסק בזה, זאת חקירה שתיארך חודשים רבים, ולהפועל אין כסף לשבוע הבא.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הנאמן דיבר על זה שיחקרו הכל. נראה כרגע כמו בולשיט. טביבי יכול להמשיך לספר על מאבקיו בגזענים בבית"ר.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    לדעתי זה נכון לעסוק בזה כבר עכשיו כדי שהסיפור לא יהיה הפועל תל אביב צריכה לשלם עבור ההתנהלות שלה אלא שיראו את התמונה הגדולה והאשמה תיפול גם על הבעלים הקודמים וגם על ההתאחדות.
    וגם מבחינה משפטית, אם ימצאו שבעלים מסוימים יצרו חובות מצד אחד והכניסו באותו זמן כסף לכיס, זאת עוד אופציה להעשיר את הקופה או אפילו לעשות הרמת מסך ולהעביר את אותם חובות לאותם אנשים ספציפיים.
     
  15. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,817
    לייקים שהתקבלו:
    1,491
    מין:
    זכר

    למה להוריד את הפועל לליגה ג'? כי אתה לא יכול לדפוק את עולם ולצאת בקלות. מדובר פה ב100 מיליון שקל להמון גופים שונים זה סכום מטורף.
    פירוק של הפועל תל אביב מראה שיש ענישה ואכיפה, אי אפשר להגיד רק לבעלים ההוא לא היה אכפת, כשעברו מאז 2 בעלים שרק המשיכו במגמה הזאת. יש חובות? תשלמו אותם אל תביאו 22 שחקנים חדשים בחלון אחד, בעונה שעברה כבר התחילה הסאגה של ההלנת שכר ועדיין החתימו שחקנים חדשים בהרבה כסף ושיחררו עוד עוד שחקנים בלי לדאוג לפיצויים, על זה הענישה. זה לא שאף אחד לא ידע, פשוט ראו שלא עושים עם זה כלום אז "יאללה נמשיך". פה המועדון אשם והוא צריך לשאת בעונש, ברור שהאוהדים לא אשמים, אבל כשגוף מתפקד ככה הוא צריך לשאת בתוצאות. לא ליגה לאומית ולא 9 נקודות. ואם זה לא משתמע מהדברים 2 הסיבות העיקריות זה הסכום המטורף של החובות וזה שהמשיכו באותו תפקוד למרות החובות.

    אחרי הסאגה של הפועל כן צריכים להעיף ראשים ולפטר אנשים שהיו אמורים למנוע ולעצור את המועדון הזה בזמן.
    איך למנוע מקרים כאלה בעתיד? שקיפות כלכלית של הקבוצות. החמרה בחוקים, ולא לתת לכל נוד שמנופף במזומנים להשתלט על הקבוצת כדורגל.

    ואחרי זה אפשר לפתוח בחקירות היכן הכסף שהיה אמור להיות. וכשימצאו מי לקח, כמה ולמה. שיחייבו על פי הוראת בית משפט לשלם לאנשים שהחובות אליהם נמחקו, שלפחות האנשים האלה שהכסף הזה הוא מקור ההכנסה שלהם לא ישארו בלי כלום בסופו של דבר.
    אחרי כל החזרת החובות עדיין נשאר כסף ? שיילך לקופה של הפועל.

    רוצה לראות את הבן זונה שינסה לעשות סיבוב על קבוצת כדורגל אחרת אחרי דבר כזה.
    וכן אני מודע שזה מאוד מאוד לא ריאלי ורחוק מהמציאות ומה שיקרה בפועל. אבל בעולם מתוקן זה מה שצריך להיות.

    ושוב בתור אוהד הפועל קל להגיד "למה האוהדים אשמים?", אני שואל שאלה אחרת, למה כלכך הרבה אנשים אחרים יכולים להפסיד הכנסות ופגיעות מקצועיות ובסוף תוך שנה שנתיים הפועל חזרה לקדמותה? לא פייר בעליל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.