הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הרבה זמן איזי שירצקי לא אמר "הזמנתי מבלאק לב המפרץ, נגמר הביצת עין, אז הביאו לי תוספת אבו עביד. מכרתי במילארד 400"
     
  2. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לא פוסל את זה שהוא יהיה עדיף כבלם, אבל גם בנתניה הוא שיחק רוב העונה מגן.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אנשים מסתכלים על מכבי פ"ת מהצד ותמיד אומרים וואו איך הלוזונים גידלו את X Y Z יש להם את המחלקה מהטובות בארץ וכו' וכו' ... השחקנים בבוגרת שנראים טוב והם שחקני בית(/הגיעו צעירים) שיחקו, פתחו, קיבלו הזדמנויות - בתפקידים הטבעיים שלהם, גם בלי קשר ליכולת. שילמנו הרבה שכר לימוד על גידי קניוק, דור אלו, גיא מלמד, מרוואן קהבא ואם אתחיל לחזור אחורה זה לא יגמר.
    קבוצה צריכה להחליט מי השלד שלה ולתת להם לרוץ, מי שיותר טוב מביניהם יקבל הזדמנויות בהרכב ומי שפחות יעלה בקביעות מהספסל. אבו עביד בחור צעיר שהתקדם מכמעט עונה אחת שלמה בבוגרים בנתניה ושיחקו איתו בכל מיני פוזיציות שונות והוא בעיקר סתם חורים בתור כולבויניק. ככה שחקן לא מתקדם, לא לומד, ולא מתמקצע.

    אין שום סיבה שהוא לא יהיה בלם לגיטימי בליגת העל שיתקדם לקבוצות המובילות במקום כל הפינג פונג הזה נתניה-הפועל-מכבי חיפה, במקום להגיע ישירות לק"ש או מכבי פ"ת או אשדוד או כל מקום שיתן לו להתקדם כמו שצריך ולא לזרוק למים ולקוות שישחה.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הפסד 5-0 למכבי ת"א גם בפ"ת לא היה מתקבל בהבנה אבל אין מה להשוות ללחצים שהשחקנים צריכים להתמודד מולם. בלי להעליב, את המשחקים של מכבי פ"ת מעט מאוד אנשים באמת רואים, זה משפיע על רמת ההכנה שיש מולכם. את החסרונות שיש לשחקנים של הפועל כולם יכירו אחרי 3-4 משחקים בבוגרת, את אלו של מכבי פ"ת יכירו רק אחרי שיעברו לקבוצה גדולה.
    ההרכב שהבאת לא היה פותר שום בעיה. הוא גם כן הרבה שמלא בשחקני רכש שאתה שופט את ההצלחה שלהם בקבוצות אחרות ומניח שהייתה מתקיימת גם בהפועל, אני נוטה לא להסכים. הפועל לא הייתה צריכה לרכוש את השחקנים שרכשה. יש לה את דודו ביטון שהוא חלוץ טוב מאוד לליגה ישראלית שיושב ביציע. אלא אם הבחור מביא נערות ליווי לחדר הלבשה, אין שום סיבה שבגינה ישלחו אותו לשם. והוא לא היחיד. אין סיבה לחשוב שה"דודו ביטון" הבא שהפועל תביא במקומו ישחק טוב יותר. המערכת רקובה ועוד מעמסה כלכלית בטוח לא תטיב עמה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה להביע חוסר כבוד כלפי מכבי פ"ת כי מדובר בקבוצה טובה ומצד שני אי-אפשר להשוות את הדברים בצורה כזו. אולי הלוזונים קצת מציקים ומתערבים ודורשים לכוון גבוה יותר ובצדק, הם לא רוצים לראות מאמנים או קבוצה שמעבירה את הזמן בלי מטרות - אבל אי-אפשר להשוות בינה לבין הפועל ת"א גם בשנים לא טובות מבחינת הקהל, גודל הסיקור התקשורתי ועוד-ועוד. אין ספק שמחלקת הנוער שם נפלאה אבל כל יריבה שתשווה אותה נגד מכבי פ"ת כנראה תהיה נחותה בייצור שחקנים. הנוער של הפועל זכה בגביע לפני שנתיים. על ספורי למשל, לא מאותו שנתון - תמיד אמרו שהוא היה הכי גדול בנוער וכבש גולים כמו מים, אני לא יודע. מבין השחקנים שיצאו החוצה אני שומע שעדן שרם כובש שוב ושוב במדי ראשל"צ.

    חלק מהשמות שהועלו כאן אפשר לקבל כמו ברק בדש שאגב היה חלק ממסע ההיחלצות עם שייע, כמו ז'אורז'יניו, כמו מוגרבי שהוא שחקן שאני מאוד מחבב אבל בסגנון הוא די דומה לחן עזרא וללא עבר במועדון גדול אם כי הוא היה הרבה יותר זול, אבל חלק מהשמות לא רלוונטים:
    כדורגל הוא לא כמו חברת חשמל או לעבוד כפקיד בדואר. כדורגל הוא עולם ומלואו עם הרבה אמוציות ואי-אפשר להסתכל רק על הכסף. 'ורמוט עשה טעות וצריך לקבל אותו בחזרה' - ממש לא, זה לא מספיק. הוא לא היה עוד שחקן בהפועל. תמיד סלחו לו על ימים גרועים, על האדישות שלו ושלא לקח מנהיגות. הפועל ת"א בנתה אותו ונתנה לו את הבמה ותמיד תיגמלה אותו ביד נדיבה. חיכו לו כשהיה פצוע שנה שלמה ב-2012-13. עצם זה שכבירי נכנס למו"מ איתו ועם אביו או נפגש איתם זה בכלל פסול.
    גם עומר דנינו לא רלוונטי, שכר נמוך אולי כן, אבל לוזון היה משחרר אותו? אי-אפשר להוציא מהם שחקנים.

    קחו בחשבון שכל שחקן שמגיע להפועל ת"א די יתקשה להוכיח את עצמו עם המערכת הרקובה שיש שם, החובות שרק הולכים וטופחים.

    אגב, אביחי ידין היה מצויין בחצי השנה האחרונה. והיורש שלו כנראה יהיה בן-רייכרט שצריך לקבל לפחות העונה צ'אנס נוסף, מה לעשות, מיליון יורו בייבי. ניקוליץ' מעולם לא נראה סילון אבל אשתקד היה השחקן הכי טוב חוץ משוינפלד ואף אחד לא יכל לדעת איך זה יגמר.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    במצב הכלכלי הנוכחי שיש כרגע בליגה הזו נוצר מצב שיש קבוצה אחת שיכולה לטעות בלי סוף ולתקן, בעוד שליתר הקבוצות יש מרווח טעויות כמעט ולא קיים אם הן רוצות להיאבק על האליפות.

    זו בדיוק הסיבה שבגללה חיפה לא בתמונה כבר כמה עונות טובות ושהפועל באר שבע לקחה אליפות בעונה שעברה.

    כשאין באמת תחרות על השחקנים הישראלים הטובים ביותר, קבוצות כמו חיפה, בית"ר הפועל וב"ש יקומו ויפלו על הזרים שהן יביאו. צריך לפגוע בינגו בכל אחד מהחמישה או שישה (הובאן ואוגו זו דוגמא לפגיעה בינגו בשכר מצחיק לעומת תרומה).
    לב"ש זה עבד בצורה מופלאה וזה הספיק לאליפות. בקושי, אבל אליפות גדולה.
    להפועל וחיפה זה לא עובד ואנחנו רואים את התוצאות.

    אני שם בצד את המצב הכלכלי הגרוע של הפועל, אני מדבר כרגע באופן כללי.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,889
    לייקים שהתקבלו:
    6,454
    אני חושב שפה טמונה הבעיה בבניית הסגל לעונה הנוכחית.
    הטענה שבחצי העונה האחרונה שחקנים כמו ידין, ניקוליץ' או שוינפלד היו טובים ומגיע להם להמשיך הלאה. אני רוצה להזכיר לך שאת רוב המשחקים החל מתחילת פברואר שחקתם מול קבוצות הפליאוף התחתון ולאחר מכן גם השתתפתם בו, ככה שהאינדקציה קצת מוטעת.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מסכים.
    מה גם שלדעתי ידין לא היה כזה טוב ב7-8 משחקים האלה.
    הצלחנו לנצח משחקים ולכבוש שערים בעיקר בזכות ניקוליץ' ושוינפלד, אבל צריך לזכור ששוינפלד שיחק עם חלוץ לידו (תורג'מן, נגר ככל שיהיה).
    כשהוא משחק חלוץ בודד זה כמו לשחק עם עשרה שחקנים.
     
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    דווקא אני לא שופט עפ"י הצלחה בקבוצה קטנה אלא עפ"י יכולת. פירס בכל הקדנציה שלו בארץ היה נראה טוב רק בחצי עונה בנתניה, כנ"ל אבו עביד. מרשיץ' שיחק רק חצי עונה בבני יהודה ואני שופט אותו עפ"י האופי ויכולות. אני לא הייתי רושם שחקנים שלא ראיתי, ובנוסף כולם היו על השולחן של הפועל ת"א בהזדמנות כזו או אחרת.

    הפועל ת"א תסיים את העונה שהיא "הימרה" על גוטליב ואלטמן (כמה הם כבר יכולים להשתפר?), מכל הזרים רק סימיץ' בנתיים מוכיח שהוא ראוי להישאר, וכל שאר השחקנים הוכיחו כמה הם חלשים ביחס לשכר (דגני בתור מגן ימין, אביחי ידין, דולי מנגה,חן עזרא).

    הפועל ת"א צריכה להתרגל למידותיה החדשות, אין לה שום סיכוי להחתים ישראלי שהוא עילויי או אפילו ישראלי מוביל. היא צריכה להתחיל לבנות סגל שבתקווה עוד 3 שנים יתחרה קבוע על מקום באירופה עם שלד חזק. לא שחקנים שאוטוטו מתחילים לדעוך כמו ידין וכאלו שאי אפשר לבנות עליהם שירוצו בצמרת.
    ובשביל שדבר כזה יקרה הם צריכים להחתים שחקנים 'לפני הפריצה', להשקיע בהם, לתת להם "גב" ולקוות שהפוט' יתממש. בנוסף להביא זרים שהם לא זרים לענף ויחזקו את הפועל לפי השחקנים הקיימים בה (לדוג' גרזן כמו פירס יוריד מרייכרט משימות הגנתיות ואז אולי הוא יוכל להראות קצת כדורגל. מישהו עם שמאלית כמו של מרשיץ' יכול למשוך אליו שחקנים ולפנות לז'אורז'יניו ושווינפלד יותר מקום מקדימה.)

    ובנוגע למחלקת נוער, המחלקת של נוער של הפועל תל אביב כבר לא קשורה בכלל לבוגרת מס' רב מאוד של שנים. רוב השחקנים נזרקים ורק החזק שורד. הרבה פעמים במזל.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אני נדהם איך כל פעם אתה מצליח להכניס את מכבי תל אביב לדיון. שחרר אותם מסכנים.

    הרבה דברים לא עובדים בהפועל מלבד בחירת הזרים, אל תשקר לעצמך. מועדון רקוב וחייב לעבור פירוק.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה הקשר? מכבי של גולדהאר שינתה פה את כללי המשחק. ואם אתה רוצה את זה לא בסיסמא, אז מכבי של גולדהאר גרמה לכך ששחקנים ישראלים טובים יעלו הרבה יותר כסף ממה שהיו עולים בעבר.
    לדוגמא, אפילו איזה גולסה קבוצה כמו חיפה, הפועל או ביתר לא יכולות להביא היום (אלא אם הן מוכנות באופן מודע לשלם לו פי 2 ממה שהוא שווה).
    אין שחקן ישראלי היום שמכבי תל אביב תרצה ולא תיקח לפני קבוצה ישראלית אחרת.
    זה נקרא חוסר תחרות. אפילו מונופול.

    אתה יכול להמשיך להיות מודהם, ואת המצב של הפועל כבר אמרתי שאני שם כרגע בצד ומדבר באופן כללי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/16
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    גם אם אלונה הייתה "השחקן המוביל" בשוק עדיין המספרים שהפועל משלמים (בשוטף+120) לא יקנו לכם ישראלי בכיר.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתם לא אמורים להתחרות במכבי. המקום שלכם כרגע זה תחרות מול בני יהודה על תואר הקבוצה השנייה של העיר.
     
    Drama2 ו-amn אוהבים את זה.
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    וזה גם לא עתיד להשתנות כל עוד לא יבוא להפועל מישהו שמוכן להעמיד תקציב של 70-80 מליון שקל כל שנה, וגם אז זה לא אמור להספיק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.