הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לפי הדיווחים השונים מכבי הציעה להפועל 1.5 עד 2 מיליון יורו עבור שוינפלד| הפועל בתגובה:"אם תהיה הצעה של 3.5 מיליון יורו - נשקול"
    - אז כנראה שהסעיף לפיו 'אסור לעבור למכבי' הוא לא בידיוק חותמת גומי אחר-כך החלוץ היה ממזמן שחקן צהוב ובמחיר זול הרבה יותר.

    מכבי ת"א צריכה לשאול את עצמה מס' שאלות - בנוסח השגיא כהן:
    1. למה שוינפלד לא הוחתם בינואר אם הוא כזה גדול.
    2. האם שוינפלד הוא החלוץ היחיד בעולם חוץ מתומר חמד וכריסטיאנו רונאלדו שכנראה לא יגיעו?
    3. האם מכבי ת"א עוזרת להפועל ת"א להחזיר את עומר דמארי?
    4. האם לא מדובר בהימור מושכל יותר ללכת על עומר דמארי שבראיון לוואלה טען שמכבי לא פנו.

    בעולם מתוקן הייתי מעדיף למכור את שוינפלד ובכסף לא להביא אף חלוץ אלא לשלם משכורות, לטפל בתביעות ולהתקרב לנקודת האפס. אבל זה לא יקרה, אולי עם מאמן אחר, מאמן דמיקולו כמו איזה אסי דומב, אבל גוטמן לא יפתח את העונה בלי חלוץ אמיתי ובלי חזון מקצועי, הוא לא ישאר עם שגיב יחזקאל ומחאמיד ואפשר להבין אותו.
    ומשום שזה לא יקרה, הייתי מוכר את שוינפלד ומצרף את דמארי במקומו הרי בשני מיליון יורו יש משכורת לדמארי לשנתיים ואפילו עוד כמה לירות לכיסוי חובות ודברים צדדים אבל כמובן שאין כרטיס שחקן ביד וזה רכש לעונה אחת ומחשבה קצרת טווח.

    הפועל ת"א דורשת מחיר מוגזם על שוינפלד וזה בידיוק ככה צריך להיות:
    1. אין שום אינטרס למכור אותו והגעה של דמארי היא רק תיאורטית אם בכלל.
    2. כבר מכרנו מספיק שחקנים למכבי, 'עניין של עיקרון'.
    3. זו מכבי ת"א וזה לגיטימי לדרוש גם טריליון יורו.
    4. זו מכבי ת"א ויש לה הרבה-הרבה-הרבה כסף, תשאלו את אלי טביב ואחרים.
    5. זו מכבי ת"א ויש לה הרבה-הרבה-הרבה-הרבה כסף, בטח אחרי שזהבי נמכר.


    מקרה בן רייכרט לא קשור לכלום אבל תמשיכו לנפנף בו ולשקר לעצמכם ולמחוא לעצמכם כאפיים. הילד הושאל ממכבי להפועל וברור שאין דרך חזרה, זה לא היה עובר חלק ע"י הקהל. כמוכן מכבי הורתה לו להצטלם לסרטון הפאתטי ההוא שעאלק הוא שמח בקבוצה ורוצה להישאר.
     
  2. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לפי הידוע לי, מכבי מוכנה לשקול הצעה גבוהה יותר, כדי לא להיגרר לבית משפט שיכריע בסוגיית הסעיף הזה. לפי הידוע לי, סעיף כזה, שאוסר מעבר לקבוצה ספציפית הוא לא חוקי, ופוגע בחופש העיסוק (בדיוק כמו שסעיף דומה שקיים בהיי-טק הוא יותר הצהרתי מאשר חוקי), שכן אין "סודות מסחריים" ששוינפלד יכול לחלוק עם מכבי.

    בכל אופן, אני מסכים ששוינפלד לא שווה את הסכומים שמוזכרים (גם לא 750 אלף יורו), ואני חושב שאוהדי הפועל צריכים לשאול את עצמם שאלה אחת ויחידה:
    האם יכול להיות שעובדים עלינו כדי להגדיל את מכירות המנויים, במסגרת מאבק אימתני במכבי הרעים?


    @Raulito - לא מתאים לך. שאלות של כן ולא:
    1. האם לבן רייכרט היה חוזה בתוקף במכבי תל-אביב לעונת המשחקים 2015/16 (ואף מעבר לכך)?
    2. האם הפועל תל-אביב פנתה לבן רייכרט מבלי לקבל אישור ממכבי ת"א?
    3. האם הצעד של הפועל אסור לפי התקנון?

    אם התשובה לאחת השאלות היא "לא", אפשר להמשיך. אחרת, זו סתם צביעות ודו-פרצופיות. כל הסיפורים מסביב לא מעניינים, כי החוק היבש לא מתעניין בהם.
    בהנחה וענית על הכל "כן", אז הפועל גרועים באותה מידה כמו מכבי וקרויף, לפחות בנושא הזה. אם אתה לא מסוגל להודות בזה, אז אין טעם להמשיך להתדיין על הנקודה הזו, כי המציאות היא כזו שהפועל עשתה את זה. זה לא משנה אם הנסיבות כולן היו לטובתה. בשורה התחתונה - הפועל פנתה לשחקן תחת חוזה מבלי לקבל אישור מהקבוצה שלו. זו עבירה על התקנון, בדיוק כפי שאם מכבי עושה את זה עם שוינפלד או כל שחקן אחר זו עבירה על התקנון.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    המקרה של רייכרט עדיין שונה כי הוא לבש את החולצה של הפועל ת"א והיה חלק ממנה. אגב, זה לא יצא לפועל מבחינה חוזית אבל מרגע שהושאל - חיים רמון הנבלה אמר שהפועל עושה הכל כדי להמיר את הסעיף לסעיף רכישה. בתור אוהד פיקח, היה לך ספק אחרי שהוא הושאל להפועל שתם הפרק שלו במכבי ת"א? ונניח ואני זורם איתך למרות שממש לא - הפועל פעלה בצורה לא חוקית פעם אחת, מכבי 'עוברת על חוקים' או פוגעת בג'נטלמניות שיש בין מועדונים באופן רציף שנה אחר שנה ויום אחרי יום. יש לך דוגמא מכוערת יותר ממה שהיה עם ורמוט או שגם אתה טומן ראש בחול חושב שהוא לא עלה לדרבי כשחקן מכבי כבר?

    לגבי שוינפלד - אם יש למכבי קייס אין שום סיבה שלא לפנות לבית-משפט, ויש הבדל בין להציע את סעיף השחרור שלו למשל כמו 750 אלף יורו(לא שזה משנה משהו כי סעיף שחרור לא תמיד מדויק אבל סכום של 750 אלף יורו במחירים של היום זו לא בידיוק גניבה) או קצת יותר כדי לסתום להפועל את הפה - מאשר לקפוץ למיליון וחצי יורו שזה כבר פי שניים ויש דיבורים אפילו על שני מיליון יורו. אני שואל אותך, התחמקת מחלק מהשאלות שלי - לא עדיף למכבי ללכת על דמארי עם כל הכבוד לשנה הגרועה שלו?

    כמובן שיש אוהדים שהולכים שבי אחרי הפרסומים בתקשורת, אני חידשתי את המנוי שלי ממזמן ולא מצפה לראות את עומר דמארי באדום. כל הנהלה מפיצה את הספינים והשטויות שלה וכבר כתבתי שבעולם מתוקן הכסף שיכנס ממכירת שוינפלד אם וכאשר הולך לסגירת חובות\תביעות ולאו דווקא להרפתקאה כלכלית די מסובכת.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    המשתמש amn היקר,
    יצא לנו להתווכח לא מעט כאן, ולרוב החזרת לי בתגובות רציניות ולעיתים מלוות בקישורים לכתבות בכדי להוכיח את את הטענות שלך.
    הערכתי את זה מאוד.
    יחד עם זאת, מרגיש לי שגם אתה התחלת לדבוק בזלזול ובחוסר האובייקטיביות, תכונות שמאפיינות חלק מהמשתמשים כאן.
    בכל העולם פונים לשחקנים תחת חוזה, וזה בהחלט לא בסדר. גם פנייה לרייכרט תחת חוזה היא לא בסדר, אבל זה מקרה בהחלט יוצא דופן, והמשתמש ראוליטו הסביר את זה יפה מאוד בהודעות שלפניי.
    בנוגע להשוואת לקרויף, אצטט את עצמי מהדיון בנוגע למכבי תל אביב, מכיוון שאף אחד מכם לא טרח לענות לי;

     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אני יכול להגיד בשיא הכנות (ואני זוכר שהתווכחתי על זה עם אנשים) שאני מאוד מקווה לראות אותו במכבי בעונה שעברה. אני יכול להגיד גם שקיוויתי שבסרטון הידוע זה סתם העילגות של רייכרט (שאף פעם לא הצטייר בעיניי כאדם חכם במיוחד) מאשר אילוץ. נאיבי, אולי. אבל אני באמת חושב שהוא פוטנציאל טוב מאוד.
    בשורה התחתונה - ונניח שאצל הפועל זה רק פעם אחת, זה רק אומר שחומרת העונש התיאורטי של הפועל צריכה להיות פחותה מהעונש שמכבי צריכה לקבל.

    בשורה התחתונה - כולם עבריינים. ההיתממות הזו פה היא מה שמציק לי. לא שמעת אותי אומר שמכבי חפים מפשע. רק אמרתי שזה קורה בכל העולם, ושיש סיבה שזה אחד החוקים הכי לא אכיפים בעולם.

    לגבי שוינפלד - אני מסכים איתך, ב-99%. ספציפית לא על דמארי, כי די, כמה פעמים אפשר לקבל את ההשפלה הזו (בהנחה שהוא באמת מסרב למכבי פעם אחר פעם אחר פעם), וגם כי ראינו כבר איך זה נראה כששחקן חסר חשק מגיע למועדון (ורמוט), אז בשביל מה? וכדי למנוע אי בהירויות אחרי זה - אם דמארי היה רוצה לבוא לפה, אז ברור שהייתי שמח שיביאו אותו על פני שוינפלד.
    אם אתה שואל אותי, אני לא הייתי משלם גם 750 אלף יורו על שוינפלד. על אחת כמה וכמה בהנחה שהוא לא מיועד להיות החלוץ הבכיר.
    יש אופציות אחרות. בהנחה ששוינפלד לא מיועד להיות החלוץ הבכיר של מכבי, אפשר היה להביא את שלומי אזולאי שהיה על המדף, או אפילו את שלומי ארבייטמן במידה והוא מבין את מעמדו הצפוי (רק שקריוף יביא מישהו שיסביר לו בעברית את זה, כן?).
    ויש גם אופציות של חלוצים יהודים אחרים (למשל ????? ????? ?????? ??? ????? ????? ?"?


    וואו - לא זכרתי את יניב קטן חחח. תראה, בסופו של דבר במכבי חיפה טענו שקרויף כבר סגר עם גולסה ובגלל זה גולסה מסרב לעבור למכבי. בשורה התחתונה, גולסה עזב את הארץ ושמו לא הוזכר ברצינות במכבי באף שלב באותו קיץ שבו הוא סיים חוזה. אז צריך לקחת את הדברים בערבון מוגבל, כי גם כשחלק נכבד מהשחקנים האלה היה על המדף (טוטו תמוז, בן שהר שלא הזכרת, אביחי ידין, איתי שכטר (שאין לי ספק שאם מכבי הייתה רוצה להביא לפני שנה ולפני שעבר לבית"ר, חיפה הייתה מסכימה), הם לא הגיעו למכבי.
    העובדה היא שמכבי חיפשה נואשות חלוץ גם בקיץ שעבר וגם בינואר האחרון, וגם בקיץ הזה. לפחות לגבי טוטו תמוז - הוא פתח את העונה שעברה, אם אני לא מתבלבל (אני בסבירות די גבוהה, אבל אין לי סבלנות לוודא עכשיו שאני לא מתבלבל בין העונות), בצורה טובה מאוד (גם אם לא הצליח לכבוש), והיה נראה מעולה בפטרולול. למה לא הגיע?
    אתן עוד דוגמא שלא קשורה לקבוצות האלו - בתחילת חודש יוני היו רצף של כתבות באתרים השונים (בימים שונים) על חן דילמוני ועל העונה המצויינת שהוא נתן. שמו קושר לבית"ר ירושלים. כבר אז אמרתי שאני בספק גדול אם יש משהו רציני בפרסום הזה (למרות שהוא מתאים לטייפ-קאסט הקלאסי של טביב), ושבסופו של דבר - מדברים על קבוצה ברמה של בית"ר ירושלים גם אם אתה לא מתאים, כדי למשוך עניין מקבוצות ברמה של בני יהודה.
    גם שון גולדברג (שאני מאוד מעריך) הוזכר


    ספצפית - לא היה שחקן שהגיע למכבי והתייבש על הספסל או ביציע למעט 3 מקרים:
    1. שלומי אזולאי - הגיע פצוע, ובכל פעם שהיה נראה שהוא עומד לקבל הזדמנות נפצע שוב. בשורה התחתונה שיחק 12 משחקי ליגה בעונה שעברה, ועוד כמה משחקים במסגרות האחרות.
    2. עוז ראלי.
    3. דניאל ליפשיץ (אם אתה מתעקש).
    כשראו שבן רייכרט לא מצליח להשתלב ולקבל דקות, מיד חיפשו קבוצה שתשאיל אותו.

    אפילו חסן אבו זייד שיחק ב-15 משחקי ליגה במכבי (הצטרף אני חושב אחרי המחזור השני).


    ספציפית לגבי שוינפלד - יש לך ספק שאם הוא מגיע כרגע למכבי - הוא כנראה החלוץ הבכיר בסגל? איך זה להביא שחקנים רק כדי להחליש את היריבות, ולאו דווקא כדי לחזק את מכבי? אתה מכיר מישהו שיעדיף, בהנחה ששוינפלד ממשיך את הכושר מסיום העונה שעברה - את אורלנדו סה, עדן בן בסט או ברק יצחקי על פני שוינפלד?

    כתבתי את זה גם בדיון של מכבי, ואני אכתוב את זה גם עכשיו:
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
  7. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    איך הגעתם לזה שהסעיף נוגד את חופש העיסוק? זה כמו שיש סעיפי שחרור לארץ ולחו"ל.
    אם שוינפלד וכמבי כל כך בטוחים שזה נוגד את חופש העיסוק שיילכו לבית משפט.
    שמכבי יעשו מה שבא להם עם הפנייה לחוזים. כולם עושים את זה. פה זה לא דיון על מכבי.


    לגבי ההלוואה זה ידוע שיש בעיה תזרימית עד ספטמבר-אוקטובר אז מנסים להשיג כספים עד אז.
     
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    דיון בבית הדין לעבודה יכול להיגרר על פני שבועות, ומכבי צריכים חלוץ עכשיו, ואני לא יודע כמה ימהרו בבית הדין לעבודה לאפשר את המעבר עכשיו ולדון בזה אח"כ (או לחילופין, כמה זה אפשרי מבחינת ההתאחדות).
    לעניין חופש העיסוק, מישהו העלה את הקטע הבא (ההדגשות במקור) בפורום השחקן כשאוהד הפועל שכותב בפורום שלנו העלה את הנקודה הזו:




    לגבי סעיף לארץ וסעיף לחו"ל:
    יש הבדל משמעותי בין סוגי הסעיפים.
    בדיוק כמו שאם כל קבוצה ישראלית גדולה הייתה רוצה להחתים את אמיר עגייב השנה, היא הייתה צריכה לשלם לו משכורת גבוהה (נסכים שלפחות 150 אלף יורו נטו?), בעוד שבאומוניה ניקוסיה הוא חתם תמורת 50 אלף יורו?
    ואם בדמי העברה עסקינן - אז בוא נסתכל על אופיר מזרחי שעבר ללוגאנו תמורת 30 אלף יורו דמי השאלה ואופציית רכישה של 300 אלף יורו, בעוד שאם היה חותם בקבוצה בארץ, זה היה תמורת סכומים גבוהים פי כמה.

    יש הבדל בין עסקאות בשוק המקומי לעומת השוק הזר, לעומת הגבלה ומניעה משחקן לעבור לקבוצה אחת ספציפית. מילא (וגם אז למיטב הבנתי זה ממש לא חוקי), אם המגבלה הייתה שהוא יכול לעבור לכל קבוצה למעט הקבוצות הגדולות. למנוע עסקה מול קבוצה אחת ספציפית, זה נשמע לי לא מוצדק בעיני שום בית משפט.
     
  9. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    [/QUOTE]


    מבחינת מה שכתוב פה (קראתי ברפרוף ולא התעמקתי) באמת זה נוגד, אבל אני לא מבין באמת מה ההבדל בין זה ששחקן נמצא בחוזה אצל קבוצה ורוצה לעבור או שיש לו סעיף שחרור נפרד לחו"ל ולארץ, אם יהיה שחקן כזה בארץ והוא יגיש עתירה לבית הדין, ע"פ החוק הוא צריך לקבל כי אין הבדל בין קבוצה מחו"ל לבין קבוצה בארץ אם הדיון נערך בארץ והקבוצה כמובן בארץ כפופה לכללים פה.
    בפועל זה לא קורה וכנראה שיש סיבה מסוימת לזה.
    אגב אמרו לי בעבר שיש סעיפים אצל ריאל מדריד שקשורים לברצלונה.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    זו בעיה שתישאר גם אחר כך לפי הכתבה.

    לפי הכתבה של וואלה, הפועל כבר החזירה את ההלוואה. איך החזירה? ההלוואה נלקחה בעזרת המנהלת, שהיא בעצם זו שלקחה את ההלוואה והעבירה את הכספים להפועל כדי שזו תוכל לשלם משכורות, ובתמורה היא תיקח חלק מהתקציבים המיועדים להפועל ותשלם בעזרתם. כלומר, עונת 16/17 משלמת על עונת 15/16. זה נראה לך לגיטימי?

    אין לי מושג מה הולך במועדון הזה. באמת.
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לא אבל צריך לשלם משכורות.
    אני לא יודע מה אמור לקרות בספטמבר אוקטובר אבל אומרים את זה הרבה זמן, אני כנראה חושב שמדובר בהתקדמות במגעים עם החברת בנייה סינית שתהיה ספונסר או שאמור לרדת איזה תביעה וישתחרר כסף או הזרמת כספים כלשהי.

    אני כמעט בטוח אגב שהפועל לא היחידה שלוקחת הלוואות על חשבון העתיד, שמעתי משהו על זה שטביב עשה את זה בבית"ר אחרי שהוא עשה אצלנו עם משרדי הכרטיסים ובטוח שזה קורה בעוד קבוצות רק לא חשוב לאנשים לפרסם את זה.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אם טביב זה המודל חבל שהעפתם אותו מלכתחילה.
     
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    שום דבר ממה שקורה כאן הוא לא חיובי ולא מתקרב לזה - אבל מה אפשר לעשות?
    מצד אחד, חשוב וחייב לשלם משכורות ולנסות לצמצם את כל החובות האלה, אין ברירה, מצד שני חייב לקיים מועדון ולנסות לראות עתיד מקצועי כלשהו, להחתים שחקנים כדי שהקבוצה לא תשתקע בתחתית ולנסות להחזיר את המועדון לצמרת.

    עונה או שתיים בצמרת וזה יפתור הרבה בעיות כלכליות ותדמיתיות שקשורות במועדון.
    להפועל בניגוד לרעננה ועכו אין מטרה של להיות במאזן 0 וזהו, זה מועדון שצריך לשאוף להישגים מקצועיים כלשהם כל עונה גם אם לא לאליפות.

    אי אפשר לעשות מכירת חיסול ולמכור כל מה שיש לך ולהלחם כל עונה על ההשארות בליגה לאורך זמן.

    טביב הוא לא דוגמה למשהו חיובי וההלוואה שהוא לקח אצלנו היה בכלל שהוא היה בפלוס, אבל זה המקרה היחיד שמצאתי שפרסמו וגם בקושי רב למי שבדק, וואלה אמנם אתר אמין ביחס לשאר, משקיע בכתבות ומנסה לדבר על כדורגל בניגוד לשאר האתרים אבל האתר הזה מחפש את הפועל כבר תקופה ארוכה.
     
    Fabio Junior אוהב/ת את זה.
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הדבר שמציק לי זה שההתנהלות הלא טובה בהפועל מוצאת את גישת ה ״אין מה לעשות וצריך להסתדר״. אך אותה גישה סבלנית ורחמנית הופכת עוקצנית מהר מאוד כשמדובר במועדונים אחרים.

    בכל אופן, לעניינו.
    אני חושב שאחד הפריבילגיות של מועדון כמו הפועל ת״א הוא שהשם ושל הקבוצה ומה שהוא מייצג נותן לה את האפשרות לבנות קבוצה טובה בתקציב לא גבוה בכלל.
    הגישה הזאת שמועדון כמו ״הפועל״ חייבת להתחרות על התארים מתסכלת אותי. היא לא נכונה ומביאה מועדונים להתרסקות.
    אף אחד בקהל של הפועל לא יכאב, אם המועדון יתנהל נכון כלכלית ויבנה קבוצה טובה בלא הרבה כסף גם אם לא תיקח אליפות.
    אני יכול להגיד שבאופן אישי, העונה הכי מהנה שלי כאוהד בית״ר( או חצי עונה יהיה יותר מדוייק לומר) הייתה כאשר בית״ר בנתה בתקציב של כ-20 מיליון שקל(שלא מעט ממנו הלך לכיסוי חובות) קבוצה מצויינת שהתבססה על שחקני בית זולים בתוספת לשחקני חיזוק לא יקרים(ערן לוי, מגרלשווילי,שקבורץ׳). זו הייתה עונה יותר מהנה אפילו מעונות האליפות של גאידמק כשהיה כסף לרכוש שחקנים כמו בואטנג ואלבארז.
    השם של הפועל מספיק חזק כדי למשוך שחקנים סבירים במשכורת סבירה שיוכלו להחזיק את הפועל במרכז טבלה ומעלה, ולבנות בסיס טוב לבנות עליו לעתיד.
    חוץ מזה, בוא נהיה ריאלים. אתה לא הולכים לקחת או להתחרות על אליפות בזמן הקרוב, אז מה הסיפור?
    בעיני זה לא יותר מקוף על הגב ששמו ״מכבי ת״א״ שגורם לאנשים בהפועל לנסות לקפוץ מעל הפופיק ולחשוב בצורה הזאת. אתם לא תיקחו אליפות ועל הדרך תרמסו את הכבוד העצמי שלכם. חבל ומיותר.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    להגיד לך את האמת, אני ממש מחכה שהפועל תתחיל מנק' האפס וכבירי לא באמת למד מטעויות העבר. לא יודע אם יצא לך להגיע לפוסט הקודם שלי, לדעתי צריך למכור את שוינפלד(אגב בפורום 'שדים' האירו את עיני וקראתי ש-40% מסכום המכירה הולך למכבי נתניה) ובכסף להשתמש לכיסוי תביעות, חובות עבר ותשלום משכורות. אבל זה לא יקרה. גוטמן לא יהיה מוכן לצאת לקרב עם שגיב יחזקאל ואנס מחמיד. אז שוב, כל מה שנותר לנו זה לקוות לטוב ולסמוך על כבירי. זה בכלל לא רלוונטי להשוות בינו לבין טביב שהתנהל בצורה מסריחה גם כשהיה כסף ורוקן את קופת המועדון. גם אם אני מתחרט שהעיפו את טביב, ואני ממש לא - הוא לא יחזור..

    אף אחד בהפועל לא בונה על אליפות ואם דמארי יגיע הקבוצה כביכול על הנייר מבטיחה לדעתי את הפלייאוף העליון ואולי אם הכל יתחבר ובמידה ואצילי יעזוב את בית"ר ומכבי חיפה תמשיך להיות מכבי חיפה אז אפשר יהיה לדבר על מקום שלישי. אני חושב שעוד עונה כושלת בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום תהיה אסון למועדון הזה. כבירי הבטיח שבספטמבר יהיה אחרת? אני מחכה בקוצר רוח.
    מבחינתי בכל עונה צריך לשאוף לכל התארים וככה הרגיש לי עד לשנתיים האחרונות. גם בקיץ 2008 כשגוטמן בנה קבוצת צמרת וחיזק את הבסיס עם יבואה, דה-סילבה, ידין, לוז, ורמוט - דרשתי אליפות וההישג הגיע שנה אחר-כך.
    אני רוצה מאוד ליהנות מכדורגל ומה שקורה עם תשלום המשכורות והאי-וודאות לא עובר לידי ואני גם חושב שזה פוגע במוניטין של הפועל שאם בעונה הבאה תיאבק עם בית"ר על שחקן וכבירי וטביב יציעו אותו סכום - הוא יילך לבית"ר.
    אגב, כשאתה מדבר על בית"ר - הרבה אוהדים אומרים לי שהעונה שהם הכי נהנו בה הייתה דווקא עם אלי אוחנה ב-2004/05, העונה עם ברוכיאן, יצחקי, מליקסון ושאר הילדודס כשקורנפיין ונמני מנהיגים. בית"ר סיימה רביעית.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.