הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א עשויה ללכת להליך של פירוק
    תביעה של מס הכנסה בסך 12 מיליון שקלים מתקופת הבעלות של טביב מצטרפת לחובות של למעלה מ-60 מיליון ועשויה להביא את המועדון לפירוק בדרך להורדה של 9 נקודות. משפחתו של כבירי, שכבר הוציא מכיסו 55 מיליון שקלים בקבוצה לפי הדיווחים, לוחצת עליו לעזוב מיידית את הפועל והחלטה בנושא צפויה להתקיים בקרב. הפועל מסרה בתגובה: "מהלך של פירוק לא עומד על הפרק".

    כשמדברים על זה בקול רם גם אם זה הצעד הנכון זה מאוד כואב, חלק בלב שלי נשבר. לא משנה כמה אני אנסה להישאר אדיש, אני אוהב אותך הפועל.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בחיי שאני לא מבין מאמנים שמתלוננים על הסגל. ״המצב קטסטרופלי״ - ביחס למה?
    אתה מעדיף את הסגל של אשקלון או הפועל כפ״ס?
    בשביל מה לקחת את הקבוצה אם ככה?
    אלה נאומי המוטיבציה של גיא לוזון?
     
  3. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    גיא לוזון לא מייפה את המציאות? והקבוצה לא חייבת לאף אחד שקל?

    איך זה לא לייפות את המציאות?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הסגל קטסטרופלי לא מבחינת מה שבנו בקיץ אם כי כן נעשו טעויות ולצד זר בינוני כמו גורוסוב והשחרור ההזוי של שגיב יחזקאל - שחקנים בולטים כמו שוינפלד וניקוליץ' לא הצליחו לשחזר את היכולת מהחצי השני של העונה שעברה - אלא מבחינת המצב נקודתית לקראת בית"ר. סימיץ' פצוע, מחאמיד ועמאשה נפצעו, חן עזרא רק חוזר מפציעה, וכמובן שוינפלד ובומבה שבמקרה הזה המועדון אחראי באופן מלא. ואו.קיי, הסגל יותר טוב ממה שיש לרעננה וכפר-סבא וגם מבני-יהודה, אז מה! זה לא מספיק.
    הפועל לא חייבת שקל אולי לשחקנים בסגל הנוכחי אם מקזזים את מה שקרה עם שוינפלד ובומבה שכביכול שילמו להם, אבל חובות העבר כולל מס הכנסה? אוי-ואבוי. במועדון טוענים אגב שכל הסכום הזה - 12 מיליון ש"ח - טביב.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מעריב: הדרך לקו האדום: ההליכה של הפועל ת"א לפירוק היא בלתי-נמנעת
    האדומים מתקרבים לרגע בו לא יוכלו לשלם חובות. הגירעון שצמח בעידן טביב, האשראי שנסגר מ"לאן" והאזהרה לשחקנים. מני ויצמן כבר מכין מחליף לכבירי?

    http://sport1.maariv.co.il/sites/default/files/images2/2016/11/21/4112725.Xxx

    1. בהפועל ת"א אולי מכחישים, אבל מסתמן שהשאלה היא כבר אינה "האם", אלא "מתי" ילך המועדון להליך של פירוק או הקפאת הליכים. הידיעות שהתפרסמו אתמול על תביעת מס הכנסה לתשלום שומות של כ-12 מיליון שקל אינן חדשות ומתגלגלות כבר שנים בין הבעלים המתחלפים ובתי המשפט. אלא שבקבוצה חוששים כי רשויות המס יפעלו בתקופה הקרובה כדי לקבל מה שאפשר, במהלך שישאיר את המועדון חסר אונים.
    מצד אחד הבשורה החיובית היא שראשי המועדון ייפגשו בשבועות הקרובים עם אנשי רשות המסים כדי להגיע להבנות ולפריסה מחודשת של החוב. מנגד, ייתכן שהסדר כזה עלול לבוא על חשבון השחקנים. "מעכשיו החוב למס הכנסה וחובות לספקים הם מעל הכל", הסבירו במועדון. "אם נלך לפירוק, אף אחד לא יראה כסף, אז כדאי שהשחקנים יבינו את זה ויתאזרו בסבלנות". מקורב לבעלים הוסיף: "אם כבירי ירגיש שהמהלך הנכון והאחראי הוא ללכת לפירוק, הוא לא יהסס, אבל בכל מקרה זה לא יקרה עכשיו, אלא רק בסוף העונה - וגם אז תוך הבטחת עתיד המועדון".
    למרות זאת, גורמים אחרים טוענים שפירוק כלל לא עומד על הפרק מפני שאיש הצללים, מני ויצמן, שמעורב בעסקי המועדון עוד מימי אלי טביב לא ייתן לזה לקרות, מפני שהוא רשום בבנק דיסקונט כערב לחובות, הנאמדים בכעשרה מיליון שקל. ויצמן עדיין מתחבא מאחורי הקלעים, אבל במועדון מספרים כי הוא כבר מתכנן את היום שאחרי כבירי ומחפש בעלים חדש שיאפשר לו להישאר בצללים.
    2. את החוב למס הכנסה, כמו גם חובות אחרים שמכבידים על הפועל, מייחסים בקבוצה לתקופתו של טביב, הבעלים של הקבוצה שאותה יפגשו הערב. אל החוב הנוכחי לרשויות המס מצטרפים גם החוב לברזילאים אבדג'י (3.6 מיליון שקל) וגבריאל דוס סנטוס (2.8 מיליון). על פי טענות אנשי הקבוצה, סך החובות עליהם אחראי בעלי בית"ר ירושלים נאמד בכ-20 מיליון שקל – כשליש מהחוב הכולל.
    3. וכרגיל בהפועל, בסוף תמיד חוזרים לחלומות – בעיקר על האצטדיון בבת ים ועל הסינים שיבנו אותו ויזרימו למועדון מיליוני שקלים שיעזרו להם לצלוח את התקופה הבלתי אפשרית. כמה בלתי אפשרית? מספיק לציין שה"בנק" הכי גדול בכדורגל הישראלי – משרד הכרטיסים "לאן" – שנותן הלוואות כמעט לכל קבוצה בליגת העל, סגר את הברז להפועל. לאחר מסיבת העיתונאים שבה הצהיר רמי כהן על חובות בסדר גודל של 45 מיליון שקל, דרש בעלי "לאן" אבי מסינג פירעון מלא של חוב בגובה חמישה מיליון שקלים, והפועל שילמה מיד, אבל תיאלץ להתמודד עם סגירת קו האשראי מצד משרד הכרטיסים. כאילו שלא היו חסרות לה צרות.
    לאחר חודשים של המתנה, צפויה להתחיל בחודש הבא הבוררות בין בצדדים, ולטענת גורמים בהפועל מדובר בהליך פורמלי בלבד שבסופו יחויב טביב להעביר את הכסף להפועל. הסיבה העיקרית לכך היא מסמך שעליו חתם טביב כשהעביר את הקבוצה לידי חיים רמון, שבו הוא מתחייב לקחת אחריות על כל חוב, ידוע ולא ידוע, שיתגלה מתקופתו. בקבוצה אמנם לא אופטימיים בכל הנוגע לגביית החוב מטביב במהירות ומבינים שאת העונה הזו ואת החובות יצטרכו לשלם בעצמם, אך משוכנעים שבטווח הארוך הכסף יוחזר לקופת המועדון.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מספיק למה??? מה אתם מחפשים להשיג עם הסגל הזה או כל סגל שלא יהיה לכם?
    לא משנה איזה שחקן הפועל תביא, התועלת השולית שלו תהיה מזערית, הוא לא יכול להרים אותם מעל לרמה של מקום חמישי-שישי, מצד שני, כל שחקן נוסף הנטל שלו על התקציב הוא גדול. לכן, לא משתלם להפועל להביא שום שחקן העונה, וכנראה לא בעונה הבאה.
     
  7. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    כמה מלל אפשר לשפוך על טביב.
    נגיד שה-20 מיליון ש"ח הם אכן שלו, והוא אכן יצטרך לשלם אותו.
    מה עם עשרות המיליונים האחרים?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שהסגל שלנו רע מאוד בכל הקשור לחוליית ההגנה, יש לנו מגן שמאלי חצי כוח ובלם אחד, כל השאר זוועה. 'המחאה' שלי היא כביכול על המכירה של יחזקאל למכבי בעיסקה לא כדאית לכלכלית, ברגע האחרון, כמו 'גנב בלילה'. אבל אני דיברתי על המשחק הערב שלהפועל אין הרכב לעלות איתו. אפשר היה למנוע את מקרי שוינפלד ובומבה, ועדיין, זה המצב. אני לא מדבר על פלייאוף עליון בכלל וקונה עונה סתמית במרכז הטבלה, כרגע אני חושש שבגלל כל המסביב יחד עם החולשה המנטאלית שלנו - אנחנו נתדרדר למאבקי הירידה. לא הייתי מחזק את הקבוצה בינואר ופשוט מחזיק אצבעות שלפחות מקצועית נצא מהמצב הזה. אני חושב שאני יכול לקבל הכל בתור אוהד אבל ירידת ליגה תהיה אגרוף ללב.

    - אני לא אמרתי שהחוב בהכרח של טביב, אבל גם הוא עשה כאן דבר או שניים לא לעניין. ברור שהפועל תנסה להכפיש אותו. בכל-מקרה, מס הכנסה נשמע הכי מלחיץ כרגע. המועדון מתנהל כמו בית זונות(בעצם זו מחמאה), זו שכונה לא נורמלית, אבל כל מיליון שיורד מהנטל זה גם משהו.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה רק מחזק את מה שאני אומר. אם הבעיה היא לא איכות השחקנים, אז מסיבת עיתונאים ודברים כמו שלוזון אמר בטוח לא יעזרו. ואם הבעיה היא מנטלית, זה נכון כפליים. שחקנים חדשים שיגיעו לא מגיעים לואקום, הם מגיעים לקבוצה בלי מנטליות ובלי ביטחון וסביר להניח שתוך משחק או שניים יתאפסו לרמה של שאר הקבוצה.

    הסכום שבו יחזקאל נמכר היה משתלם לחלוטין, הבעיה מבחינתך היא שהפועל רק קיבלה הפחתה של החוב ולא מזומן, אז נכון, חובות צריך לשלם. אי אפשר להתעלם מהם ולהמשיך להחתים שחקנים במזומן.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא מבין למה אתה הולך איתי ראש בראש בכוח, אתה כלל לא מנסה לרדת לסוף דעתי. הפועל היום, בשורה התחתונה, ללא חן עזרא(ספק אם ישותף), ללא סימיץ', ללא ניקוליץ' וגם ללא ארון שוינפלד שאני אולי מצדיק אותו אבל חלק יאמרו שירק לבאר ממנה שתה(לא רוצה להתווכח על זה), ואפשר לומר גם בלי קלאודיו בומבה. עמאשה ומחאמיד שהם המחליפים לשפיץ - פצועים. דודו ביטון אחרון בהיררכיה. אין לנו סגל לעלות איתו היום לטדי. גם בהרכב המלא יש להפועל המון בעיות אבל המצב נקודתית היום מחמיר.

    לגבי שגיב יחזקאל - תעשה לי טובה, נמכר במחיר טוב עאלק. בוא אני אסביר לך למה הוא לא נמכר במחיר טוב:
    א. מצפה מהפועל שיהיה דבר כזה 'מס מכבי', הם היו עושים לנו את זה, אני בטוח.
    ב. מכבי קבוצה עשירה שהכניסה המון כסף רק ממכירת זהבי ורק בגלל הסעיף הזה אפשר היה לנסות לחלוב אותם.
    ג. המחירים בכדורגל הישראלי הם לא שפויים בלי קשר, אבל נגיד שזה טיעון חלש.
    ד. שגיב עזב ברגע האחרון, כשרק יומיים לפניכן העלו כתבה ראשונה בנושא שהוא בדרך החוצה.
    אני לא קונה את זה שבגלל חצי שעה חלשה פה נגד מכבי חיפה ורבע שעה איומה נגד באר-שבע אז פתאום גוטמן עלה לו הסעיף לגביו, זה פלוץ גדול מצד ההנהלה. הסכום חד וחלק לא היה משתלם על אחת כמה וכמה אם לכל מיני אנשים או צדדים יש זכויות כמו 10% ששמעתי מצד מכבי חיפה ועוד ועוד.
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    מס מכבי? עשו לכם טובה ענקית. מכבי היתה יכולה לשלוף את יחזקאל מוולפסון בלי לשלם שקל אם גולדהאר היה חפץ בכך.
     
    Don Joan Roman ו-amn אוהבים את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,894
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    הי! 10% ממנו היה שלנו. גם לנו הגיע נתח.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אז בשביל מה החתימו את שאר השחקנים אם רק מי שציינת שווה משהו?
    למה לא לתת ביטחון למחליפים, שזו יכולה להיות ההזדמנות שלהם, במקום לבכות על מה שאין?
    כל מה שגיא לוזון עשה זה לתרץ הפסד מסתמן. עכשיו בזכותו גם לשחקנים יש אליבי.
     
  14. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    גוטמן לא היה מסוגל לראות את יחזקאל, ואם מכבי מחכה עם זה קרוב יותר לסגירת החלון בארץ, שגיב שחקן חופשי ללא קבוצה ומצטרף לרשימת הנושים של המועדון, ומגיע למכבי במקרה הטוב תמורת דמי השבחה נמוכים בהרבה מהסכום שהפועל קיבלה עבורו.

    בוודאות.

    (אותו הסיפור היה גם עם עטר ורוני לוי. בוודאות גבוהה עוד יותר)
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,020
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    לטעמי מבין כל הקבוצות במקומות 14-6 יש לכם את הסגל הכי טוב,ולטעמי גם לא נופל אם לא עולה על זה של מכבי פ"ת. אם לוזון יעשה עבודה טובה אתם בהחלט יכולים לעשות פליאוף עליון.
    אבל לפני הכל המערכת צריכה שקט וכן לסגור את העניינים עם שוינפלד ולהחזיר אותו להרכב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.