הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא אוהב שמגלגלים מצבים כאלה לפיתחו של הקהל.
    הקהל במצב הזה קורבן. לא אשם.
    איך משהו היה משתנה אם הם לא היו ״נרדמים בשמירה״?
    מה עזר לנו שחלק מהקהל הבין יחסית מוקדם שאוסידון אסון?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    הקהל הזה קיבל את ההתנהלות של כבירי בהבנה ובטמינת הראש בחול, כשהתעוררו זה היה מאוחר מדי.

    הקהל הוא היחידי שאכפת לו מהקבוצה, ולכן אני כן נוטל חלק מהאחריות גם עליו, במיוחד על קהל שהתאחד בצורה כל כך יפה וחזקה נגד טביב אבל משום מה נגד כבירי ורמון בחר לסתום את הפה.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הקהל הזה רומה.
    אם אני הייתי אוהד הפועל מודה שגם אני הייתי מתקשה להאמין שהמצב גרוע כפי שכל מיני אנשים טוענים והיה לי נוח יותר להאמין לכבירי ולחשוב שאחרי שקרה מה שקרה לנתניה שאין מצב שהבקרה שוב תסתכן ותאשר תקציב בלי שום כיסוי.

    מה שעוד צריך להבין שרגע לפני פירוק כולם בורחים והבורות גדלים. סתם דוגמה- כשעירית נתניה הבינה שכנראה שהמועדון בדרך לפירוק היא סגרה את הברז ולא העבירה למועדון אפילו כספים שהיא מחוייבת להם בכל מיני תירוצים. חשבו שעושים את זה בכוונה לאוסידון והתברר מהר מאוד שזה ממש לא העניין.
    כולם עכשיו עוברים למוד הישרדות וצמצום נזקים.
    ובהמשך למה שכתבתי בפוסט המקביל על הפועל- לא ברור לי למה הנאמנים מתעסקים דווקא עם הזרים. מאוד לא חכם!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי רמון וכבירי באו עם כוונות טובות. הרבה יותר קל לצאת נגד מישהו שהדבר היחיד שהוא רוצה זה לעשוק את המועדון.
    גם מה האלטרנטיבה? עם בעלים אחרים מטביב כנראה שהפועל לא במצב שהיא נמצאת היום.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    די עם הבולשיט הזה. טביב לא השאיר לרמון הפועל עם חובות כאלו, רמון הוא זה שיצר וכבירי הוא זה שהרחיב את הבור.

    גם היום החובות שמייחסים לטביב אלה חובות שמוני הראל יצר בכלל, כמו אבדג'י ודוס סנטוס, ורק תביעת מס הכנסה ביחד עם 1.4 מיליון שקל או משהו דומה שטביב לקח מהקופה של הפועל בבקרה זה מה שטביב (לכאורה) חייב להפועל. רמון קיבל את הפועל עם אירופה ביד, סגל שכולל את טב"ח, דמארי, תמוז וכו'.

    כמו שאמרתי, אפשר לטעון שטביב לקח כסף מהקופה של הפועל, זה מאוד סביר האמת. להגיד שהוא השאיר חובות? לא תואם את המציאות.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה לא רק החובות, זה גם המצב שהפועל ת"א הייתה בו בתקופת טביב. ברור לכולנו שזה לא היה בזכותו, אלא הוא פשוט היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לגרוף לכיסו בקומבינה סכומים אדירים. עכשיו עם המפרק אני בספק אם לא יגלו כמה כסף טביב גילח שם.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מצב? מבחינה מקצועית התקופה של טביב, תרצה או לא תרצה, הייתה הטובה ביותר של הפועל במאה הנוכחית. צ'מפיונס ליג, דאבל ועוד שני גביעים...

    מחלקת הנוער הייתה חרבנה, ההנהלה הייתה גם, ועדיין, הקבוצה שרמון השאיר לכבירי לא דומה במאומה לקבוצה שטביב השאיר לרמון. כשרמון הגיע דיברו על אליפות וציפו להרים וגבעות, אלו לא ציפיות מקבוצה "מתה" או כל דבר דומה לזה. רמון, עם עונה כושלת מבחינה מקצועית, כושלת מבחינה ניהולית והכישרון המדהים שלו להרוס כל דבר שהוא נוגע בו, התחיל את התהליך שהגיע לשיאו תחת הפזרנות המדהימה של כבירי.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בזה אין ספק, אבל אחרי שאתה רואה את כישוריו הניהוליים של האיש, לא ברור לך שמדובר יותר בפוקסים מאשר באיזה ניהול דגול?
    לדעתי גם עם אנשים אחרים בקודקוד (אולי לא רמון כי הוא באמת לא יוצלח) הפועל הייתה מגיעה לאן שהגיעה, רק שהכסף לא היה נעלם אחרי זמן מאוד קצר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני שומע שניקוליץ' לא רוצה לעזוב, 'קפטן לא נוטש את הספינה השוקעת', או משהו כזה, מעניין איפה היה הקפטן מתחילת העונה בה אחרי שקיבל את הכבוד להיות הקפטן - לא היה חלש, הוא פשוט לא היה. חוסר מוטיבציה כזה לא ראיתי הרבה זמן.

    לא אהבתי את הגירוש של אלי טביב מהפועל, הייתה מחאה כלפיו משום שהוא לא הסכים לשלם חוזים מופרזים שמוני הראל רצה לצ'פר שחקנים בתור אוהד כמו חוזה עתק לאבוטבול וגם מענק שמן למהראן לאלא. הוא יודע להתנהל כלכלית ללא ספק אם כי באותה תקופה לא ראינו את טבעית העין שלו בשחקנים, הגיעו הרבה פלופים כמו רומאן רוקיי, מרקו שולר, וורוצ'ינה ועוד. הקהל של הפועל היה מאוד לא חכם. מצד שני הקהל הוא הקורבן כמו שאמרו ומי שאומר שטביב לא לקח שקל מהקופה לא יודע על מה הוא מדבר ועל כך נאמר טומן את ראשו בחול. באמת תודה שהוא לא השאיר את הפועל בחוב אחרי הכנסה של מאה מיליון שקל תוך שנתיים. הוא השאיר קופה ריקה.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    "הוא השאיר קופה ריקה". נו? אז? בגלל שהוא השאיר קופה ריקה אז זה תירוץ מקובל לכך שהמועדון נמצא בחובות? לא זכור לי שמישהו אי פעם רכש מועדון עם פלוס תקציבי, מועדונים כאלו לא נמכרים. לשם השוואה, אלונה ברקת שילמה 8 מיליון שקל בערך על הפועל ב"ש, רובם ככולם הלכו לכיסוי חובות.

    אלי טביב הוא פוקסיונר אמיתי, מסכים עם סיונרה. זה עדיין לא סותר את מה שאמרתי והוא שאלי טביב לא אשם במצב של הפועל היום.
     
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אלי טביב מפרק מחלקות נוער ואי אפשר לזקוף לזכותו אף שחקן ממחלקת הנוער של הפועל כמו שאי לזקוף לזכותו את דוד קלטינס.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,822
    לייקים שהתקבלו:
    1,171
    אלי טביב הוא בעלים גרוע, מעצבן ומביך והוא בהחלט חלק בלתי נפרד מההתדרדרות של הפועל תל אביב, מי שמתכחש לכך, טומן את ראשו בחול. הכסף שהוא לקח והכסף שהוא לא השאיר בקופה הם פגיעה לא פחות גדולה מהשארת גירעון.

    מצד שני, מאז תקופת טביב עברו יותר מ5 שנים וברור לכל בר דעת שנעשו שם טעויות אדירות ופזרנות מוגזמת מאוד שהעמיקו את הבעיה (שהייתה פתירה לחלוטין) והביאו את הפועל למצב הזה.

    גם עמותת האדומים (והקהל שהיא מייצגת) צריכה להתבייש באזלת היד שלה מול הפזרנות וחוסר האחריות של רמון וכבירי והשתיקה שלה ואי אפשר לפתור אותם מאשמה ולהפוך אותם לקורבן.
    הפועל תל אביב זה דוגמא מדהימה לאיך מרסקים מועדון וקריאת השכמה לכלל אוהדי הקבוצות להבין שאם הם לא יהיו עם יד על הדופק הם עלולים, יום אחד, להישאר בלי קבוצה וחבל

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,229
    לייקים שהתקבלו:
    26,264
    מין:
    זכר
    גם אם נניח לרגע שכבירי לא ידע את היקף האמיתי של החובות, דבר חסר אחריות לגמרי בפני עצמו, הרי שגם עם היקף החובות שהיה ידוע ההתנהלות שלו בקיץ 2015 הייתה לחלוטין הזויה והרסנית.
    גם קבוצה שבלי חובות לא אמורה להחתים את רייכרט תמורת מיליון יורו רק בגלל סטטוטים בפייס ולא אמורה להחתים מאמן זר אלמוני לגמרי ללא שום ניסיון רלוונטי לשנתיים או שלוש בלי סעיפים כאלה ואחרים ואז גם לזרוק אותו אחרי שני משחקים.
    גם אף קבוצה בריאה בנפשה לא תחתים 30 שחקנים בשנה.

    אז או שכבירי אידיוט חסר אחריות שפגע בצורה אנושה במועדון או שיותר גרוע, זה הכל תוצאה של מהלכים פליליים והוא רק היה בפרונט.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל הייתה בפלוס אדיר באותה תקופה ולאחר שהלך המצב הוא 'אין גירעון', קרי נקודת האפס, תבין לבד מה הבעייתיות. הבעלים היחיד שהרוויח כסף מכדורגל וזה בטח לא קרה בבית"ר ירושלים.

    ובחזרה לימים אלה: אני מבין שזו הסמכות של הנאמן להתחיל ב'עריפת ראשים' וכל צעד שלו יהיה בסדר מבחינה משפטית היות והקופה ריקה או עומדת להתרוקן? או שסימיץ' וניקוליץ' כן צריכים לקבל פיצויים ויוכלו לתבוע אותנו בהמשך הדרך? זה נשמע יותר הגיוני(ההסבר השני), ואז מדובר בעוד תביעות שלא נגמרות. אני מקווה שהנאמן יודע מה הוא עושה. מרגיש פספוס לגבי שניהם, תראו את מצב הזרים שלנו. ציפינו שהם יהיו העוגן, וגם שובושיץ' שהתעורר לחיים - בדרך החוצה, שלא נדבר על גורוסוב. זו בושה אגב שהנאמן, אם לא כבירי הליצן - לא בעט בתחת של גוטמן. אם אני קורא באינטרנט 'אף-אחד לא ימכור את גוטליב וחן עזרא עד ינואר' - זה מסביר הכל, צריכים להפריד שגם מהם הולכים להיפרד. גוטליב לא רע ועזרא נקודת אור. לגבי שוינפלד: המונח 'חופשה ללא תשלום' - וואו, זה מוכר לי מימי הצבא. לא מבין למה להתמהמה, יאללה, לעטוף יפה ולמכור למכבי. מיליון יורו כנראה לא נקבל, מיליון שקל זה מעט מידי, צריך ללכת עד הסכום באמצע. גם המשכורת שלו גבוהה יחסית.
     
  15. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אלי טביב הוא איש עסקים ממולח שבא לעשות כסף היכן שרבים בטוחים שאי אפשר ומצליח בכך מצוין וזה מה שהופך אותו לבעלים גרועים (בדרך כלל, כן?) עבור המועדון. זכותו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.