הפועל תל אביב 2022/23: אחרי עוד עונה מאכזבת, האמריקאים מגיעים. רודרגיז חתם, גם מאמן חדש יש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @קשר שמאלי, זה היה כבר עניין של העיקר לפטר את קובי רפואה ואם הביאו מאמן שאמור להיות לא פחות טוב אז זו לא הטרגדיה. הבעיה היא הסגל המחורבן שיש לנו. קובי רפואה לא הגנתי, אתה טועה. היו משחקים שהוא עלה התקפי מדי, אל תיתן לשני משחקים על שלושה בלמים להטעות אותך. הוא כן ניסה לתקוף, כמעט תמיד. יש משחקים שזה לא תלוי בנו, אם היינו שטיח נגד מכבי חיפה לדוגמא.

    ********************

    לצערי עומר בוקסנבוים קשקשן ומקריא דף מסרים מהמועדון: "יש פה עניין תקציבי. זה יותר מורכב ממה שמציגים, הפועל תל אביב מכרה שחקנים אבל רוב הכסף עוד לא נכנס וחצי מהכסף, או משהו כזה, צריך להכנס לשנה הבאה ואנחנו חושבים עליה. מסתכלים לטווח הארוך. באנו לתקציב השנה בבעייתיות, הכסף הזה עזר למועדון. לא פשוט לקנות שחקנים, כולם חושבים שלהפועל ת"א יש כסף ושחקנים של 200 אלף ש"ח מוצעים ב-700 אלף ש"ח. נעבוד בצורה חכמה ונעשה הכל כדי להצליח. כולנו רוצים לנצח, עושים הכל כדי לנצח".

    ומה עם 9,000 המנויים שנמכרו? אני שילמתי באותו רגע, הכסף הגיע. מדובר בסביב התשעה מיליון שקלים, כמובן כספים מהטלוויזיה וכן הלאה. הפועל רכשה שני שחקנים בלבד בכסף. לא מצפים לגלאקטיקוס אבל לא זרים במאה אלף יורו בסה"כ. אפשר לחשוב שרק לנו מציעים שחקנים במחירים מופרזים. איכסה.

    דראפיץ' דיבר יפה במסיבת העיתונאים אבל אחרי הפגרה כבר מצפה לנו משחק מה-זה קשה נגד הפועל ירושלים עם לחץ עצום ואחר כך הדרבי. שיתכונן היטב, רגע דל לא יהיה לו.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,423
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    לא אהבתי לראות את הפועל ת״א וק״ש תחת קובי רפואה אבל דבר אחד אפשר להגיד עליו ועל חיים סילבס, למרות הכדורגל הם כמעט תמיד מביאים תוצאות.

    2014 - מכבי פ״ת עלתה ליגה, פרדי דוד עזב בסוף נובמבר, רפואה הגיע והשאיר את הקבוצה בליגה.
    2016 - עולה לליגה הלאומית עם מכבי שעריים אחרי 23 שנה.
    2017 - מתחיל עונה פעם ראשונה ומסיים מקום רביעי עם מכבי פ״ת.
    2018 - עליית ליגה עם הפועל ת״א.
    2019 - התחיל עונה בהפועל ת״א, מאמן העתיד אופיר חיים החליף אותו ואז רפואה שב, מקום שמיני (וההגנה ה-2 בטיבה בליגה).
    2020 - מגיע לק״ש ונשאר בליגה, שוב פעם נשאר בליגה בזכות הפרש שערים.
    2021 - מקום שישי עם ק״ש.
    2022 - מגיע בדצבמר להפועל ת״א ומסיים במקום החמישי.
    2023 - נכשל ב-5 מחזורים סה״כ, גם ב-2019 התחיל רע, ייאמר לזכותו הוא הצליח הכי הרבה עם הפועל מאז רב״ש, כתירוץ יש לו את הניסנובים על הראש עם הניהול הכושל שלהם.

    למעשה למעט 5 מחזורים ב-2023 הוא הצליח כל הקריירה שלו.
    מכבי פ״ת הישג שיא שלהם ב-20 השנה האחרונות.
    מכבי שעריים עליית ליגה, כנראה ההישג הכי גדול שלהם ב-30 השנה האחרונות.
    ק״ש מאז ימי בכר לא הגיעה לפלייאוף.
    הפועל ת״א מאז ימי רב״ש הייתה פעמיים בפלייאוף, פעם אחת שייכת לרפואה.

    כישלון אחד וזה פתיחת העונה הנוכחית.
    כנ״ל חיים סילבס, כדורגל גועל נפש אבל תוצאות כמעט תמיד יש, מנחם קורצקי לעומת זאת ירד ליגה 4 פעמים ב-3 שנים ועדיין מאמן בליגה הראשונה.
    בשיא הרצינות, אני לא שלם עם קובי רפואה אבל אני לא אגזים ואגיד חלום אבל אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מתפלל שיגיע למכבי נתניה סוף סוף מאמן, קובי רפואה כנראה השם הראשון או היחיד שאני רוצה, לא יקרה אבל הלוואי.
    אני לא מזלזל במזרחי, עטר או דראפיץ׳ עם כל השנאה, אבל למעט רוני לוי, מאז לותר מתיאוס לא הייתי מרוצה ממאמן במכבי נתניה, זה דיון שלם לפעם אחרת.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב הייתה הגנתית עם ניר קלינגר, לא רק המערך אלא גם הסגנון. גם זה 'הוסיף לו' נקודות שחורות וזירז עוד יותר את פיטוריו למעשה. צריך להסתכל גם על מצב הסגל והמומנטום וכן הלאה ובעונה הקודמת לקלינגר לא היו תירוצים אצל קובי רפואה כן שיחקנו התקפי כמעט תמיד אבל היו קבוצות גדולות שביטלו אותנו, מכבי נתניה למשל במשחק המכריע אשתקד, מכבי חיפה שניצחה אותנו בלי מאמץ ועוד ועוד. לא הרגשתי שקובי פחדן או משהו. מצד שני השאלה היא האם פלייאוף עליון כמו שעשינו בעונה שעברה מה זה שווה. למשל החמישייה שקיבלנו בדרבי שזה לדיראון עולם, ועוד על קלינגר אמרו שהתבזינו לא פעם ב-19/20.

    שוב אגיד שלפי דעתי, מבחינת האוהדים והפרשנים לפחות, אם לא משחק כל כך רע נגד סקציה נס ציונה - אף אחד לא היה בא אליו בטענות, כולם יודעים מה חלקו בכישלון והוא לא גדול. אבל אחרי ה-4:3 הזה הוא צריך ללכת. שחקנים הלכו על המגרש.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ברוך הבא ניב זריהן. מה עם עמית זנטי? לו לא מגיע חוזה בהפועל תל אביב? הוא מדרבל מהלב
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אנחנו בכוח מנסים להיות הבדיחה של הליגה. אמנם מתחילים ב-0:1 נגד בית"ר ירושלים וזה גם כן חשוב, יהיה משחק על תשע נקודות, ועדיין. הפועל מביאה שחקנים בכוח כדי להגיד 'הבאנו'. עדיף לתת לסניור את הדקות שלו. בתפקיד הדריבליסט יש כבר את לאיוס. אם בגיל 28 שחקן הוא לא שחקן כדורגל אז זה לא יקרה לעולם. אם הוא טוב אז למה הוא לא חתם מיד כשאושר דוידה עזב? בוקסנבוים ליצן כמו כולם, בקיצור. ומעל הכל הניסנובים שמובילים אותנו לשום מקום.

    לאחרונה אני קצת אנטי ומגיב בפוסטים של המועדון בפייסבוק, פעם לא הייתי עושה את זה למעט אחרי ניצחונות מרגשים מעטים: "שיהיה לו בהצלחה, הוא טוב נגד בית"ר ירושלים. כל שחקן שיכול לבוא בחינם אתם מביאים. אני דור רומנו, 29, יכול לשחק כבלם וכמגן ימני ועם איך שכל שחקני ההגנה נראים אני כבר יכול לפתוח ב-11. דברו איתי בפרטי".
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    @yakov_y

    אמרת פה משהו שאמרתי הרבה פעמים - הוא אחד המאמנים הכי מוצלחים בכדורגל הישראלי וכמעט ואין לו כישלונות בקריירה חוץ מדברים נקודתיים כמו ה5-0 בדרבי.
    העונה הנוכחית היא בטוח לא כישלון כי עושה רושם שאף אחד בשדרה הניהולית-מקצועית במועדון לא רצה שרפואה יצליח, לא היה לו סיכוי מלכתכילה.

    ועוד דבר - אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל לא שהוא הגנתי, לפחות לא בתקופה בהפועל. מכיר הרבה אוהדי הפועל עם ביקורת עליו, זה שהוא הגנתי זו לא אחת מהן. סתם סטיגמה שנדבקה לו.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    זריהן יתן את הגול-שניים הקבועים נגד בית"ר ויש לו טכניקה טובה מהמקום אבל זה שחקן שגומר את האוויר אם הוא רץ ספרינט של 10 מטר. לא מקצוען בעליל, עסוק בעיקר בעסק החדש שלו ומשחק בשביל הכיף. חשבתי שהוא גמר את הסיפור בליגת העל או שיחתום באיזה ריינה/נס ציונה, מפתיע שהפועל דווקא לקחו אותו.
     
  8. Designer Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/16
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    152
    מין:
    זכר
    זריהן בימין, סלליך בשמאל וגאנם באמצע. רחמנות על האוהדים של הפועל.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    קונטה בימין, זריהן בשמאל, רחמנות על הנשים שעובדות בהפועל תל אביב.
     
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,750
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תשמע אתה מסכים שאחרי הפסד כמו ה-4:3 לסקציה נס ציונה - חייבים להחליף מאמן? זה היה יכול להיות גם 6:3. לא צריך להסביר מי זו נס ציונה. וקובי רפואה הרי רוצה להמשיך לאמן ולמרות שכל הכישלונות פה בכדורגל נשכחים במחי יד עבור כולם - אם שמים לו רגליים כמו שאתה אומר אז טוב לו שיפסיק להתבזות, לא? הוא יישב קצת בחוץ ועד ינואר ייאמן קבוצה אחרת. אולי את בני סכנין (סתם זרקתי) או הפועל חיפה. אגב, גם עם החרא הקיים, אני לא חושב שיש הצדקה ל-3 מ-15. הפועל ב"ש בבית זה משחק לא קל אבל לא קשה. מכבי נתניה בחוץ - הפתענו. הלוח היה די נוח.
    אני גם כן חושב שהוא לא הגנתי. ממש לא הגנתי. לא בהרכבים, לא בחילופים שביצע. היו משחקים נגד מכבי חיפה בעיקר שהיה לנו מאוד קשה. הגישה ההגנתית מראש הייתה עם קלינגר למשל.

    @Nigel de Jong, מעבר למה שאמרת על זריהן שזה די נכון ואתה צפית בו מקרוב, נקרא לזה ככה - יש להפועל את עומר סניור, שחקן בית צעיר על המשבצת הזו פחות או יותר, את סינטיהו סלליך על משבצת הכלומניק וגם את עידן ורד שישתפו אותו יותר כי הוא קיצץ בשכר (ו-ורד גם כשהוא חלש - תמיד רץ, ייאמר לזכותו, כמעט כבש אפילו עם אפס דקות העונה קודם לכן - נגד נס ציונה). להפועל חסר קשר אחורי ולדעתי אין בנמצא גם ברמת הצעירים.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    ההפסד נגד נס ציונה היה סבוטאז' של השחקנים הכי ברור שראיתי בחיים שלי, אין שום טעם לנתח מקצועית את מה שקרה שם.
    היה צריך לפטר אותו כי הוא איבד את החדר הלבשה, והוא איבד את החדר הלבשה כי כבר קיץ שלם משדרים שמראים לו את הדרך החוצה, מחתימים לו שחקנים על הראש, עוזרי מאמן על הראש, מנהל מקצועי על הראש וכו'.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני קצת חולק עלייך, הרי רק חמישה או שישה ימים לפניכן ניצחנו את מכבי נתניה שזה משחק קשה מאוד, עם לחץ הרבה יותר גבוה על הכתפיים שלנו, וכן ראינו קבוצה שנלחמת וכן הלאה. ברור שאפשר לנתח מקצועית את מה שקרה שם. גם החילופים שלו נגד הפועל באר שבע והוצאת קונטה ואיינבינדר היו מיותרים. דן כבד אבל הוא שחקן מנוסה. ושוב הוא לא בנה את הקבוצה, אני יודע, בוקסנבוים הכושל שאני מת שמישהו ישאל אותו מה התכלית של זריהן - אבל גם עם מה שיש היה צריך להוציא יותר. היה חשוב להביא נקודות נגד נס ציונה גם אם זה אומר לשחק יותר הגנתי אחרי שהובלנו.

    מה זה איבד את חדר ההלבשה, חצי מהשחקנים צעירים, קונטה הגיע לפני איזה שלושה וחצי שבועות, דן איינבינדר חזר לשחק אחרי שהחלים לגמרי מהפציעות.
    אגב קראתי שאוז'בולט היה האופציה הרביעית המועדפת עליו או משהו כזה, אז אני סקרן מאוד לדעת מהי האופציה הראשונה, הרי אין לנו תקציב להביא את פריצה שהיה במכבי לדוגמא..
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אגב, זריהן, ורד, סלליך, 3 שחקני אגף שיכולים לשחק רק בצד אחד - ימין. אוי בוקסה בוקסה. יש לכם שחקן אגף שיכול בשמאל? אם לא, זה מובן למה רוצים את זנטי למרות שהוא שנתיים בלי כדורגל
     
מצב נושא:
הנושא נעול.