יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    רוגאני הוא המחליף ברמה הגבוהה של קייליני (ברצאלי של בונוצ'י כשגם קאסרס בתמונה). במרכז ההגנה אנחנו מסודרים, הטוניסאי הוא מותרות שאנחנו יכולים לחיות בלעדיהן.

    מסכים בנוגע לפירלו, העניין הוא שאף אחד לא מנסה להיפטר ממנו - בדיוק כמו טבס, גם פה המועדון רוצה להמשיך את שיתוף הפעולה לעונה נוספת וההחלטה לעזוב (אם אכן התקבלה) היא של השחקן עצמו.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בופון, קייליני, פטריס אברה(בצרפת הוא היה סרטן בחדר ההלבשה אך במדי הקבוצות - לא), ארתורו וידאל ואפילו פוגבה שמעמדו כבר גבוה והוא לא ילד בן 22 קלאסי. יובה מסודרת מבחינת מנהיגות, המצב שם הרבה יותר טוב עדיין מיתר הקבוצות. אפשר להוסיף אפילו את ליכשטיינר שכבר פותח את עונתו החמישי ביובה וקרוב ל-150 הופעות ואת מנדג'וקיץ' כשחקני 'ביניים' מהבחינה הזו. מה גם שליובה לא הייתה דרך למנוע את העזיבה של פירלו כפי שאמרו. כשהוא הגיע ליובה מעטים האמינו שהוא ייתן את מה שנתן וזה היה שיחוק אמיתי.
    יובה תקבל על טבס אגב 5 מליון יורו מבוקה, כסף קטן כמובן אבל עדיף על כלום, לתת לשחקן כזה לעזוב בחינם זו בדיחה. בגאזטה מדברים על כך שגם יובה מעוניינת בסאלאח והוא כבר רשם הצלחה בליגה האיטלקית בפיורנטינה. חצי ליגה אחריו, בקיצור.
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    רוגאני נהדר אבל הוא משחק עם רגל ימין. ראינו בגמר ליגת האלופות מה קורה כשנותנים לבלם עם רגל ימין לשחק בצד שמאל של ההגנה - בוא נעזוב רגע את איכות החלק הקדמי של ברצלונה - זה פשוט לא עבד טוב. הרבה יותר מזל משכל היה שם.
    לדעתי רוגאני צריך להיכנס למשבצת של המחליף השני לבונוצ'י עד שברצאלי עוזב (שנה הבאה?) + בלם שלישי כשמנסים לחנוק משחק מול אודינזה. לבנות על התצוגות של באמפולי רק הפעם בשחור לבן של יובה... זה צריך להיות תהליך עדין. מאוד.

    דור,
    כל מי שציינת למעט בופון לא מגיע לקרסוליים של פירלו. הוא הסמל לרנסאנס של יובה, הוא בעל הבית על המגרש גם בגילו המופלג והוא האיש שהכדורים הולכים אליו כשהכל מסתבך - לא טבס, לא וידאל ולא פוגבה. גם כשהוא לא טוב, הוא נותן רוגע לקבוצה (בעיקר רואים את הפאניקה בהיעדרו). יש תהליך חיובי של מעבר המושכות מפירלו למרקיזיו - לא הסתיים לדעתי, הייתי שמח בשביל יובה ובשביל איטליה שפירלו יישאר עוד עונה.

    אגב לגבי טבס, הבנתי שקיבלנו 5 מיליון + זכות ראשונים על כמה מהצעירים של בוקה + השאלה של "מסי הבא" (מס' 14781) בשם גידו ודאלה (יהיה נחמד אם מישהו שמכיר אותו יפרט קצת יותר) לשנתיים עם אופציה לרכישה. אני חושב שזה המקסימום שהיה אפשר להוציא בהינתן העובדה שהיינו חייבים למכור אותו לבוקה. ולגבי הצעיר שהגיע - מצד אחד שחקן בן 17 לא פרץ ביובה די הרבה זמן (אולי מעולם), מצד שני אם אלגרי לא היה מביע בו עניין אז לא חושב שהוא היה מגיע בהשאלה בניגוד לשאר הצעירים שקיבלנו עליהם את האופציה לקנות ראשונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/15
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    הייתי משאיר את פירלו עד החורף וזהו. די חברים, אנחנו צריכים לעבור הלאה, הוא נוראי באירופה( זה קרה ממש מתחת לאף שלי שהוא עזב את אינייסטה בגול הראשון של בארסה) והגיע הזמן שנדע לעבור הלאה. מרקיזיו היה בעל בית מעולה ברוב העונה, בלי פירלו שחקנים כמו קלאודיו פוגבה ווידאל יצטרכו להעלות הילוך וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים. פירלו הוא גאון,אחד הקשרים הטובים בהיסטוריית המשחק. אבל די. אנחנו צריכים להתקדם וגם הוא מבין את זה.

    לגבי המנהיגות,בואו לא נשלה את עצמנו , יש לנו קפטן וקוראים לו בופון, יש לנו מנהיג נוסף וקוראים לו קלאודיו מרקיזיו (לטעמי עוד לפני קייליני,למרות שסדר הקפטנים הוא הפוך) שהוא מנהיג נהדר ושקט.
    גם לאיטליה עדיף לתת את המושכות לוראטי וכמה שיותר מהר, פירלו הוא יחיד במינו, אבל הוא יוצר תלות בשיטת המשחק, וזה מגביל מאוד מול כל קבוצה פיזית.
     
    אלעד, Don Joan Roman ו-yonmu אוהבים את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11403346_1127573310593093_4597990597754990222_n.Xxx?oh=8c59e7fc99c1b2826afcb5fa3dfb74e9&oe=562857E3
     
    eran.m, golding, ADP ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  6. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    קודם כל (ויכול להיות שהחשמל והאדרנלין בברלין מנעו ממני לראות טוב), לדעתי בונוצ'י היה הבלם השמאלי במשחק מול בארסה. חוץ מזה, אין שום סיבה לעזוב את איכות החלק הקדמי של ברצלונה. זו שלישייה ברמה היסטורית, כזו שנפגוש (אם יתמזל מזלנו) לא יותר מפעמיים בעונה. אין לנו פריבילגיה להוציא 30 מיליון יורו על בלם, שמוכשר ככל שיהיה, רחוק מלהבטיח שהתסריט בו מסי וסוארז עושים משחקני ההגנה שלנו צחוק לא יחזור על עצמו. זה לא עובד ככה. מצד שני, בהחלט יש לנו את הפריבילגיה להחזיר הביתה בלם צעיר ומבטיח, כזה שהוכיח את עצמו בליגה ויהווה אלטרנטיבה מיידית ברמה גבוהה לקייליני (רגל ימין או לא, ממה שראיתי הוא שיחק את הבלם השמאלי באמפולי) ורק ילך וישתפר עם הזמן. רוגאני הוא הדבר האמיתי, הרבה יותר מכל הראנוקיות והאוגבונות למיניהם, וההימור עליו הרבה יותר משתלם (כלכלית) והגיוני (מקצועית) מאשר על אבדנור.

    *סאסואולו רכשה מאיתנו את חצי הכרטיס של ברארדי תמורת 10 מליון יורו. יובה לא פרסמה הודעה רשמית אבל כל כלי התקשורת בטוחים שמארוטה הכניס סעיף שאומר שבקיץ הבא נוכל לרכוש את מלוא כרטיסו תמורת כ15 מליון. עוד עסקה מבריקה של בפה פראטיצ'י.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/15
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אכן בונוצ'י היה הבלם השמאלי באותו משחק.
    העניין הוא שזה לא החלק הקדמי של בארסה, אני חושב שבלי קייליני לא היינו עוברים גם את ריאל, ובטח לא את באיירן. אם אנחנו רוצים להיכנס למועדון העלית הזה, אנחנו צריכים לחשוב כמו קבוצה שנמצאת שם. הטוניסאי לא אמור לעלות 30 מיליון יורו וכמובן שאם זה המחיר אז אין בו שום צורך... אבל במחיר מארוטה קלאסי (13-15 מיליון) אני חושב שהוא יהיה רכש מצוין. האם זה יאט את ההתקדמות של רוגאני? ככל הנראה. מצד שני, מכת פציעות כמו שסבלנו ממנה העונה והמצב יהיה לגמרי אחרת.

    ברארדי הוא אינטריסטה מובהק. יש לי תחושה שחוסר הרצון שלו לשחק ביובה עד עכשיו לא נובע לגמרי מהרצון לקבל דקות משחק בסאסואולו, אלא הוא פשוט לא רוצה לשחק במדינו. מאוד מקווה שאני טועה. הבנתי שסעיף הרכישה הוא על 18 מיליון - ככה או ככה הוא שווה הרבה יותר.
     
  8. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    אני בספק שזה המצב, אבל נניח שהוא אכן זמין ב15 ולא ב30 - מה גורם לך לחשוב שהוא יסכים להפוך לבק-אפ של בונוצ'י וקייליני (בהנחה שגם אתה, כמוני, יוצא מנקודת ההנחה שזהו הצמד שיפתח במרבית המשחקים בעונה הבאה)? איזה אינטרס יש לו לעכב את ההתפתחות שלו ולחכות לפציעה של קייליני כדי לקבל את הצ'אנס המיוחל, ועוד בקיץ בו חצי מהיבשת רודפת אחריו? התסריט היחידי שזה יקרה הוא חוזה עתק שמן הסתם אנחנו לא מתכוונים ולא מסוגלים להציע לו.
    את הקפיצה למועדון העילית הזה אנחנו נבצע, כמו לאורך כל ההיסטוריה, דרך שמירה על שלד איכותי וגיבוי של מחליפים ברמה גבוהה (קאסרס, רוגאני, חדירה, פריירה). לא באמצעות רכישה מיותרת של שחקנים שמידת התאמתם לפרויקט מוטלת בספק.

    ברארדי רוצה להיות בסגל של קונטה ליורו. סטאטוס הכוכב בסאסואולו מקרב אותו למטרה הזאת הרבה יותר מסתם עוד שחקן שנאבק על דקות משחק ביובה.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    על סמך מה אתה אומר את זה? בשנים האחרונות כל שחקן רוטציה ממוצע ביובה קיבל זימון לנבחרת (מג'אקריני ועד לג'ובינקו).

    מאותה סיבה שפוגבה הגיע לקישור עמוס ואיכותי, מאותה סיבה שמוראטה הגיע לחוד שכבר רץ טוב ביחד, מאותה סיבה שאיסלה בא לעמדה שגם ליכטשטיינר וגם קאסרס כבר משחקים בה ויש עוד אינסוף דוגמאות. שחקנים יודעים היום שקבוצה שרצה רחוק בליגת האלופות יכולה להעניק להם 15-20 משחקים בעונה גם אם הם אופציה ב'. היוקרה, העובדה שזה כמעט בוודאות יביא אותם לנבחרת שלהם ועוד שלל סיבות.
    אם הוא יבחר בסופו של דבר בקבוצה אחרת - הגיוני. אבל זה לא יהיה כל כך תמוה מבחינתו לבחור בנו.
    בכל אופן, אלה רק דיבורים תיאורטיים בינתיים...

    הרבה יותר מעניין אותי מי השם הבא שיגיע להתקפה. זה פחות או יותר השם שיקבע את המערך המרכזי לעונה הבאה (שחקן אגף וזה 4-3-3 כמעט בוודאות, טרקווארטיסטה ואנחנו נשארים עם ה4-3-1-2).
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הגיוני יותר להניח ששחקן בתנופה ובגילו של ברארדי יעדיף קבוצה שתתן לו מקום קבוע בהרכב.

    --
    עבד אנור שווה עכשיו 30מ'?

    מונאקו מלאה בנכסים מטורפים (פאביניו, קורזוואה, סילבה, מרסיאל, קראסקו). עבד אנור מזכיר יותר את קונדוגביה. עונה meh שבחלקה הגדול בכלל לא שיחק. כמה משחקים גדולים בצ'מפיונס ליג => קופץ לסכומים הזוים.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    הדיבור החדש (לא רציני בעליל) הוא על הצעה של משהו כמו 18-20. עדיין לא מבין למה זה טוב וחושב שכדאי להימנע.

    בנוגע לברארדי, אז בסקיי מדווחים שמארוטה רצה להביא אותו אלינו כבר עכשיו, השחקן העדיף למשוך עוד עונה בסאסואולו ואלגרי נענה לרצונו. זה אומר שעדיין מחפשים טרקווארטיסטה/חלוץ צד (?!?)/גם וגם - הלחשושים על איסקו ואוסקר יישארו ככל הנראה בגדר חלומות בלבד (אלא אם כן פוגבה יימכר*), אבל היי! הסוכן של יו-יו-יובטיץ' אמור להגיע למילאנו לפגישה עם אינטר בשבוע הבא! מארוטה כבר בהיכון!

    *לאפורטה הנאחס בונה את קמפיין הנשיאות שלו סביב פוגבה. מזכיר קצת את פיורנטינו פרס ב2001 ("רק אני אביא לכם את זידאן"). בארסה, מסורתית, מקבלת פחות או יותר מה שהיא רוצה ולא יודע מה ניסגר עם העונש שלהם, אבל אולי, ורק אולי, אפשר להתחיל לחשוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/15
  12. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הם לא יכולים להחתים שחקנים עד ינואר, כך שאם וכאשר הם יקנו את פוגבה הוא יישאר אצלנו לפחות עד אז. בתכלס? לא בטוח שזה רעיון כזה גרוע. פוגבה לעוד עונה + 90-100 מיליון יורו להשקיע בשחקן כמו איסקו כבר עכשיו + וראטי לעונה הבאה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כשמגיעים לסכומים אסטרונומים ממכירת שחקן אחד השאלה היחידה היא מה עושים עם הכסף. שתי הרכישות הגלאקטיות האחרונות שהגיעו מצד ריאל וברצלונה היו מהכוכבים של הפרמיירליג (בייל וסוארז בהתאמה). אני נוטה להאמין שיובנטוס, לפחות ע״פ ההתנהלות שלה בגזרת הרכש במהלך השנים האחרונות, יעשו עבודה הרבה יותר טובה מטוטנהאם ובטח שליברפול, במידה ואכן ימכרו את פוגבה.

    בכל מקרה, אני חושב שגם עם פוגבה ובטח בלעדיו, חסר לי כרגע קצת יצירתיות בסגל של יובנטוס. אני לא משוכנע שמנדזוקיץ׳ הוא האיש הנכון (בנוסף לדיאבלה הצעיר) בשביל להשלים את חסרונו של טבז. אולי הוא יספק את המספרים, אבל הוא שחקן שמשחק הפנים לשער פשוט לא קיים אצלו. זה הבדל עצום משחקן שבכל רגע נתון יכול לעשות גול מכלום, בטח ובטח במפעל כמו ליגת האלופות.
     
  14. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    אין ספק שאנחנו לא צריכים את הבלם ממונאקו,מיותר לחלוטין ונשמע לי כמו המצאה של הסוכן שלו כדי להעלות את המחיר...

    אני מאוד מסכים עם אלעד,אנחנו צריכים אקס פקטור,איסקו הוא חלום רטוב, אבל הגיע הזמן שיהיו לנו שחקנים ברמה הזו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    http://images2.gazzettaobjects.it/methode_image/2015/06/28/Calcio/Foto%20Calcio%20-%20Trattate/1c7e5d47c780120bf799947c78bcfc07_169_l.Xxx?v=201506281245

    פירלו יחתום בארה"ב ביום רביעי או חמישי. כך מפרסם ה-ESPN. האיטלקי בן ה-36 יחתום לחוזה של שנה וחצי בקבוצה של פראנק לאמפרד ודויד ויאה. הנשיא של יובה אמר שאין לו כוונה לסכל את התוכניות של פירלו על אף שיש לו עוד עונה בחוזה והוא לא ידרוש עבורו יורו. דון גרגר מה-MLS אמר - "אנחנו לא רוצים לדון על שחקן שאנחנו לא יודעים עדיין אם יגיע או לא, אבל פירלו הוא אגדה. רק לפני כמה ימים הוא שיחק בגמר ליגת האלופות". פירלו זכה עם יובה ב-4 אליפויות רצופות ובגביע האיטלקי. הוא שיחק במדיה 164 פעמים וכבש 19 שערים. העונה האחרונה בה רשם 31 הופעות הייתה הפחות טובה שלו.
    - בגאזטה נכתב שיובה חוששת לגבי מצבו הפיזי של יובטיץ' ובמידה ויגיע היא תהיה מוכנה להשאילו בלבד.
    - אלגרי התראיין לעיתון 'La Repubblica' ודיבר על כך שיובה זקוקה לשינוי אחרי עזיבתם של טבס ופירלו - "יובה צריכה פתרונות חדשים. איסקו ואוסקר מאוד מעניינים אותי וגם שני צעירים איטלקיים ברארדי וברנארדצ'י". בימים האחרונים יש רחש סביב וידאל, האם גם הוא יעזוב? אם תשאלו את הגאזטה, גם מוחמד סאלאח וקווארדדו מועמדים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.