יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    1. קרא טוב מה שכתבתי. אמרתי שגם כעושה משחק הוא לא מספיק טכני.

    2. בדורטמונד הוא היה טוב, אבל שוב, אני לא נפלתי מהכיסא למראה היכולת שהוא הפגין שם. חוץ מזה, שהם הסתדרו טוב מאוד גם כשעזב, מה שמלמד שהוא לא היה בורג כזה משמעותי בהצלחה שלהם כמו שזה נראה להרבה אנשים.

    3. לא יודע אם לא ראיתי מספיק. לא ראיתי "מספיק" (כמה זה מספיק?) מהרבה שחקנים כי הזמן שלי מול הטלויזיה\מחשב די מוגבל. זה לא מפריע לי לגבש עליהם דעה. יכול מאוד להיות שאני טועה, את זה הזמן יגיד.

    4. אין לי בעיה שלא יתרום בצד ההגנתי, העניין הוא שהפריבלגיה הזאת צריכה להינתן לשחקן שהוא כישרון על כדי שיחפה על כך לטובת הקבוצה בדברים שלא הרבה יכולים לעשות. גצה, לדעתי, לא כזה ששווה להקריב עבורו שחקן שלוחץ מאחר והוא לא כישרון על. ייקח המון זמן עד שיגדל ילד מאיזה מדינה שיהיה לו ברגליים מה שהיה לפירלו. פירלו הרוויח את הפריבלגיה לא לעשות הגנה ביושר כי הוא מסוגל בפס שהוא הכי לא נוח בעולם להעמיד שחקן מול שוער כאילו זה כלום. יש מעט מאוד שחקנים כאלה בעולם, גצה לא אחד מהם.

    30-40 + גצה על וידאל גם אני לוקח בלי שאלה בכלל, העניין הוא שזה לא ריאלי. גצה יעלה לדעתי 40 מיליון. אם אתה נותן לי להחליט את מי להביא ב-40 מליון, אותו או את אוסקר, אני בוחר בברזילאי.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Alta Tensione,

    מסכים שהעסקה שציינתי היא לא ריאלית (וגם ציינתי את זה קודם לכן), אבל הדיון הוא היפותטי בלבד מבחינתי וככזה הוא שווה את הדיון.

    אף אחד מהנ״ל שצויין כאן הוא לא ״עושה משחק טבעי״ ובטח שלא מנהל משחק כמו פירלו. לכל אחד מהנ״ל יש את היתרונות והחסרונות שלו. אם נשווה רק בין אוסקר לגצה, לא ראיתי שום סיבה להעדיף את הראשון על השני עבור קבוצה שמחפשת קראק. גצה כבר הוכיח את עצמו בתור ילד כשחקן מוביל בקבוצה גדולה, בעוד אוסקר נכון לרגע זה הוא לא יותר משחקן משלים לצד הכוכבים הגדולים באמת בצ׳לסי.

    אני בכלל לא מבין למה התרומה ההגנתית היא כ״כ קריטית עבורך כאשר אנחנו מדברים על שחקן התקפה לכל דבר ועניין. כן, גם אני רוצה שכל שחקן בקבוצה שלי ישקיע בצד ההגנתי, אבל ליובה יש הרבה מה להציע באספקט הזה מאחוריו ואפילו מלפניו (ע״ע מנדזוקיץ׳).

    גצה לדעתי יכול לחזור להיות שחקן מרכזי ביובה ולשנות גם את סגנון המשחק שלה בצורה שיותר תואמת למי שרוצה להצליח בליגת האלופות.

    אגב, לא הבנתי שני דברים נוספים:
    1. מה ״לא מספיק טכני״ בגצה אבל כן באוסקר?

    2. תגדיר איך דורטמונד ״הסתדרו טוב מאוד בלעדיו גם כשעזב?״ הירידה ההדרגתית החלה כשהוא עזב ואחריו לבנדובסקי.

      אולי כדי לזמן לדיון את @Heroball שבקיא הרבה יותר ממני בנושא גצה, מה שעשה בדורטמונד והאם הוא יכול להתאים ליובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/15
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    רציתי לכתוב כאן הודעה כשזה פורסם אבל חיכיתי שזה יהיה רשמי, מה שכנראה לא יקרה (?)
    בכל אופן בתחילת הקיץ כשפורסמו שמועות על תקציב הרכש של מילאן עלו לי בראש 4 פנטזיות: טיאגו סילבה, מריו מנדז׳וקיץ׳ (כבר ביובה), איסקו/גצה (שניהם מועמדים ליובה). כלומר רצה הגורל ודווקא המנג׳רים של היריבה הגדולה חושבים באותו הראש כמוני והמנג׳ר של מילאן...

    בכל אופן לדיון על גצה אין לי מה לתרום מעבר להסכמה מלאה עם 4 הסעיפים שכתבת בעמוד הקודם ו2 הסעיפים בהודעה האחרונה שלך. רק 2 סייגים: 1. גצה מעולם לא שיחק במערך ללא שחקני אגף וביובה אם וכאשר הוא צפוי להכיר את זה, כך שיכול להיות שיהיו חבלי לידה. 2. הוא כבר חווה די הרבה פציעות יחסית לגילו הצעיר וזה לא סימן טוב.

    הוא שווה את ההשקעה. ועוד אנקדוטה מעניינת: תנסו לדמיין נבחרת שמורכבת מריג׳קטים של גווארדיולה. בין השמות הבולטים: גצה, איברהימוביץ׳, מנדז׳וקיץ׳, יאיא טורה, חאבי מרטינז, דאנטה, פיליפ לאהם כמגן ימני, קרוס (ריג׳קט שלו או של ההנהלה?) וזה לפני שהזכרנו את היותר מוצדקים (רונאלדיניו ואטו). לא רוצה להגיד בזה שום דבר, סתם מעניין לחשוב מי עוד נכנס שם.

    אגב, מה שכתבתי לא מבטל את מה שקובי כתב. אני לא הייתי מוכר את וידאל ויהי מה, בטח כשהצפי הוא שפוגבה יימכר בקיץ הבא.
     
    yonmu ו-אלעד אוהבים את זה.
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    יובה, כך אני מאמין, מחפשת שחקן שיתאים למערך ולפילוסופיה של אלגרי. "קראק" או לא זה כבר מונחים סובייקטיביים של אוהדים. עבור חלק מאוהדים שחקן x יכול להיות "קראק" ועבור חלק אחר דווקא y.

    התרומה ההגנתית קריטית מהסיבות שהסברתי כבר קודם. אתה משחק בליגה טקטית במיילא שתהיה גם קשה יותר בעונה הבאה. בנוסף על כך גם בזירה האירופית בשלבים המאוחרים יובה היא עדיין לא מעצמה שקבוצות צריכות להתאים את עצמן אליה. היא חייבת גמישות וקבוצה שתהווה יחידה של לוחמים שיכולים לעשות הכל במגרש בכל רגע נתון כדי להמשיך לחלום להגיע לאן שהיא הגיעה השנה. חוץ מזה שזה לא בדיוק שחקן התקפה לכל דבר. קשר שלושת-רבע (טראקוורטיסטה) במערך שבו אלגרי משחק הוא עדיין קשר בהגדרה שלו ולא חלוץ, וככזה יש לו אחריות הגנתית מסויימת. כמו שאמרתי, אם הוא מוכשר בצורה יוצא ודופן ויכול לזיין את הקבוצה השנייה מהעבר השני בכל רגע נתון, פאק איט, שבמקסימום יעשה את עצמו כאילו הוא לוחץ כדי שהמאמן יהיה מבסוט. לא יותר מזה. מאחר ואין כאלה בהישג יד בשוק, הייתי מחפש פרופיל אחר של קשר התקפי. כאלה כמו אוסקר או איסקו שיכולים לעשות גם דברים אחרים במגרש חוץ מהפן היצירתי. כאלה שתורמים יותר במאמץ הקבוצתי. אתלטיקו של סימאונה זו דוגמה טובה למועדון שהשתמש בצורה נבונה בקשרים התקפיים בסגנון הזה.

    דורטומונד סיימה סגנית והגיעה לרבע גמר צ'מפיונס שם נעצרה רק ע"י האלופה של אותה עונה. הירידה ההדרגתית הייתה מתחילה בכל מקרה. אחרי שלבנדובסקי עזב זו כבר הייתה התרסקות. זו דוגמה לשחקן מפתח שבאמת היה משמעותי.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    סתם תהייה/קונטרה למסתייגים מהמחיר - איך יכול להיות ששחקן בפרופיל של וידאל לא מושך תשומת לב ממועדונים אחרים פרט לבאיירן? מה קרה לכל הצ'לסי/סיטי/PSG למיניהן? יכול להיות שארתורו עצמו בחר את היעד הבא שלו ובכך בעצם מנע תחרות של מועדוני הנפט שהיו עשויים להקפיץ את המחיר עוד קצת? לא אומר שזה בוודאות נכון, סתם חומר למחשבה...

    בקשר למחליף, אני מסכים עם @Alta Tensione . אוסקר אידיאלי לסרייה A ולמערך שלנו. לא סתם אלגרי ציין אותו כ10 המועדף עליו באותו ריאיון עם הגאזטה לפני כמה שבועות. כרגע אין אפילו שמועות בנושא אבל אם הייתי יכול לבחור הייתי מעדיף אותו על פני האלטרנטיבות.

    בינתיים יש שמועות שהצענו 25 מיליון + איסלה על פליפה אנדרסון. מעבר לזה שלשאת ולתת עם לוטיטו זה כיף בערך כמו לרוץ מרתון על קביים, אני חושש מתסריט שמארוטה מתחיל לירות לכל הכיוונים ולא סגור לחלוטין מה לעשות עם הכסף. מה שבטוח זה שאחרי כמה שבועות מנומנמים ומשעממים, המרקאטו שלנו שוב חוזר להיות מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/15
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Alta Tensione,
    1. זו בדיוק הנקודה שלי, מי החליט שהיא צריכה להמשיך להיות ״יחידה של לוחמים״? אני לא פוסל שזו תיהיה החלטה נכונה כמו שאני לא פוסל שתזו תיהיה החלטה נכונה לשנות סגנון ואולי להפוך לקבוצה אקטיבית יותר בליגת האלופות; שחקן כמו גצה יכול להפוך אותה לקבוצה הרבה יותר מסוכנת בהתקפות המעבר שלה, אחד הנשקים היעילים ביותר לאורך ההיסטוריה של משחקי הנוק-אאוט.

      אם הרצון הוא להביא שחקן שיתאים יותר הגנתית אז אין ספק בכלל שאוסקר הוא המתאים מבין השלושה. אני פשוט חושב שאתה מקבל כאן הרכב בו כל המשקל היצירתי כמעט נופל על דיאבלה. אוסקר, עם כל הכבוד, לא השחקן שיוסיף ברק שבמילא אין כרגע ביובה.

    2. ההבדל המהותי בהבדל בין הדעות שלנו, מעבר לדעה הסובייקטיבית (?) בה אני מחזיק באופן כללי הרבה יותר מגצה, הוא שאתה קבעת שגצה לא יכול להתאים את עצמו ליובנטוס ולאלגרי, בעוד שאני פשוט לא יודע. אני פשוט לא מוכן לקבוע דבר כזה לכאן או לכאן.

    3. דורטמונד הייתה חלשה יותר באופן משמעותי כבר בעונה שעברה. היא התרסקה רק העונה כי היא גם לא הביאה מחליף ראוי במקום לבנדובסקי בנוסף לעובדה שאין לה עד עכשיו מחליף ראוי לגצה - זה לא הופך את האחד לחשוב יותר מהשני. (בעיניי נקודת החוזק של הקבוצה הזו הייתה התלכיד שמפוצץ בכישרון וקלופ הצליח לחבר, לא היה שם כוכב גדול אחד מעל כולם - אלא כמה). ביחד זה היה כבר פשוט יותר מדי בשביל כל קבוצה, בנוסף לכל מיני גורמים אחרים, שגרמו לקבוצה להידרדר בצורה קטסטרופלית העונה, בעיקר בליגה.
    בכל מקרה, אני חושב שאנחנו מתחילים לטחון כאן מים. היה נחמד להתדיין, אבל פשוט נסכים לא להסכים במקרה הזה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני רוצה לציין רק שטבז היה הרבה יותר מרגל מסיימת עבור יובנטוס, הוא היה בונה הרבה גולים לבד בזכות יכולת אישית והיו גם כמה כאלה שהשאירו אותך עם פה פעור, כשהיה לוקח כדור וחולף על פני 3-4 שחקני הגנה ומסיים כמו גדול. יובה בהחלט צריכה עוד טיפה יצירתיות מהקישור שלה, מנדג'וקיץ' למשל לא שווה הרבה מחוץ לרחבה. אפשר להניח ולשאול שאולי שגצה פחות ישתלב בליגה האיטלקית שהיא ליגה יותר אגרסיבית לטעמי וגם יש משהו די אדיש במשחק שלו כמו מסוט אוזיל. אגב, קודם כל הזמן הזכירו כאן את אוסקר לעומת איסקו - אני חושב שאיסקו שחקן בשל יותר ממנו. איסקו גם עולה על גצה לטעמי, למרות שלגול בגמר מונדיאל יש משקל רב. גצה הצליח בדורטמונד בגדול. איסקו רשם שנה וחצי נהדרת במדי ריאל מדריד מתוך שנתיים, ויש טיפ-טיפה הבדל ויסלחו לי אוהדי דורטמונד. הוא לצורך העניין גם כן תפקד בעמדה שלא תמיד מתאימה לו ולמד לעשות הגנה והיה ברור לו שכאשר כולם כשירים ולא משנה כמה בייל יסריח את הדשא - הוא חוזר לספסל. לטעמי איסקו טוב מבין השלושה. הגולר הטוב ביותר? גצה, זה כן. אגב, איסקו והמסירות - ראיית המשחק שלו פנומנלית וגם הטאץ'. הבעייה היא בשחרור הכדור.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אם יש משהו אחד שלא אמור להיות לו משקל רב, זה הגול ההוא. אנשים עושים מגצה אוברייטד בגלל אותו הגול ומרשים לעצמם להתעלם מכך שהוא שחקן נהדר בלי קשר לגול ההוא ופשוט חווה שנתיים קשות תחת מאמן שלא יודע איך להשתמש בו/תופס ממנו שעיר לעזאזל (בפוסט הקודם שלי גם הראתי שגצה הוא לא היחיד שזה קרה לו).
     
    Don Joan Roman ו-אלעד אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לגול בגמר מונדיאל בהחלט יש מקבל. רונאלדו, זידאן, אינייסטה, תראה איזה שמות, איזה שחקנים כבשו בגמרי המונדיאלים האחרונים. וכמו שאמרת, הקריירה של גצה היא לא רגע אחד מוצלח אלא יותר מכך ואני לא מזלזל בו. מצד שני, אני כן מזלזל בטיעונים האלה של 'מאמן שלא יודע להשתמש בו או תופס אותו כשעיר לעזאזל', ככה אתה מוריד מגצה את האחריות ולפני רגע היללת אותו. בפוסט הקודמת כתבתי דוגמא על איסקו - היחס כלפיו לא הוגן, לא משנה כמה הוא יהיה טוב - כשגארת' בייל והשאר כשירים - הוא ייפתח על הספסל. בטורינו בחצי הגמר נגד יובה הוא היה הכי טוב על המגרש מצד ריאל ובכל-זאת הוחלף למרות שבייל הסריח את הדשא. גם איסקו לא משחק אגב בעמדה שהוא אוהב, הוא משחק יותר אחורנית בחלקים מהזמן. אבל בעוד איסקו השתנה, למד לעשות הגנה והפך לנמרץ יותר במשחק שלו(עדיין יש ליקויים כמו אהבת היתר לדריבל, אבל הוא שיפר את הגישה) - גצה עדיין מתהלך על המגרש במעין נונשאלנטיות מרגיזה. מטרת הדיון היא לא להשוות בין איסקו לגצה אבל לדעתי האישית איסקו כן הוכיח את עצמו בריאל מדריד בעוד חובת ההוכחה על גצה בקבוצה גדולה כמו באיירן עדיין קיימת, ובבאיירן הלחץ קצת יותר גדול מאשר דורטמונד.
    לגבי סוגיית המחיר אגב, גם אם בבאיירן יהיו שמחים להיפרד מגצה, ואני כלל לא בטוח שזה המצב - בשום עולם זה לא יהיה גצה ו-40 מליון יורו על וידאל, את באיירן מינכן לא מנהלים אידיוטים.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    יכול להיות שאף אחד אחר לא באמת רצה אותו. כולם פה מדברים על החשיבות שלו ליובנטוס והכל, אבל בואו נדמיין רגע איך זה נראה מבחוץ: שחקן בן 28 שעבר פציעה קשה מאוד בברך ועם כל הרצון הטוב שלו, שנה מאוחר יותר עדיין לא שיחזר את היכולת מלפני הפציעה. שיחק לא טוב במשחק הכי מזורקר (אור זרקורים נו, תזרמו עם המילה) בקריירה שלו ורק לאחרונה הצליח להיות מעורב בתאונה שבה נהג על פי הדיווחים שיכור. וזאת לא התקרית היחידה בקריירה שלו. נשמע לי כמו שחקן שכולם מעריכים את האיכות שלו, אבל לאור הנסיבות, מעט מאוד באמת מוכנים לזרוק עליו את הכסף.

    נכון, אני ממשיך פה את קו ה-RATIONALIZATION שנעשה בהקשר של וידאל בימים האחרונים, אבל יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    מעניין כמה מאוהדי ברצלונה הצעירים יודעים מי זה ג׳וליאנו בלטי. מדובר בשחקן שכבש את אחד השערים הכי חשובים בהיסטוריה של המועדון שלהם. אז למה אף אחד לא שילם עליו סכומי עתק? כי הוא היה שחקן די בינוני בסך הכל. בכל מקרה, ארסן ונגר שם לואצקה 30M פאונד על השולחן עוד ב2012, הרבה לפני השער ההוא (הערך שלו כנראה ירד מאז).

    אתה מדבר כאילו שחקן מוכרח להצליח בכל מקום שהוא דורך בו כדי להיחשב וורלד קלאס. אז גצה לא הצליח בבאיירן, באשמתו או לא, ביג דיל. אף אחד לא טען שהוא ברמה של כריסטיאנו רונאלדו. גצה בגיל 21 כבר חווה 2 אליפויות גרמניה וגמר ליגת האלופות כשחקן מפתח(!!!). אני לא אשתמש בזה כדי להאדיר אותו מול איסקו, אני מעדיף לא להשוות בין שחקן שאני מכיר טוב מאוד לשחקן שאני מכיר די בקטנה (ממליץ לכולם אגב לעשות את אותו הדבר לפני שנפלטים לאוויר משפטים כמו ״גצה לא סקורר/טכני מספיק״), אבל מעניין על כמה בני 21 אתה יכול לומר דבר כזה. צא מזה הוא לא צריך להוכיח לך שום דבר. הוא הוכיח את עצמו בדורטמונד הרבה יותר ממה שגווארדיולה הוכיח את עצמו בבאיירן.
     
    Don Joan Roman ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב יותר בכיוון של אף-קבוצה לא האמינה שיובנטוס תשקול למכור את וידאל בכלל או שהוא שוקל לעזוב. גם אגווארו בכל עונה סוחב פציעה ומחמיץ כמות משחקים די רצינית, עדיין כל קבוצה באירופה הייתה חולמת עליו. וידאל בעונה שעברה רשם 45 משחקים שזו כמות סבירה מאוד. לגבי היכולת שהציג - זה נכון, אבל אסור לפסול אותו. פוגבה היה רע מאוד במשחק בברנבאו נגד ריאל למשל, גם זה היה משחק מאוד 'מזורקר', נו, אז מה?

    לזה שהגיב לי, רק שיש הבדל בין בלאטי לאינייסטה, תעשה לי טובה. גצה הוכיח את עצמו בדורטמונד? גם גוארדיולה הוכיח את עצמו בברצלונה. אתה מנקה אותו(גצה) לחלוטין מאחריות על היכולת שלו ולעתים הבעייה היא בכלל בגישה. על סמך מה החלטת למשל שלא ראיתי את גצה או עקבתי אחריו? חוץ ממהירות אני לא חושב שיש חיסרון במשחק שלו כקשר התקפי. הוא יודע לנוע לעומק, יש לו סיומת, הוא כן שחקן של מספרים. אני דיברתי על בעייה מבחינת הגישה, על חוסר התרומה להגנה, מה שאולי נדרש או יידרש ביובנטוס, ועל אדישות יתר. תומאס מולר הוא תשובה לשאלה שלך, אגב. ומתי אמרתי שגצה הוא לא וורלד-קלאס? הוא כן. אמרתי שאני חושב שיובנטוס צריכה לחפש משהו אחר, ושיש סביב גצה הייפ מעט מוגזם. לגיטימי, לא?
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    ברור שיש הבדל. אבל ההבדל לא נעוץ ביכולת שלהם לכבוש שערים במעמד גדול. שזה בערך מה שניסיתי להסביר לך מההתחלה - שגצה כבש בגמר המונדיאל כי הוא שחקן גדול, לא להיפך.

    השיטה של גווארדיולה הוכיחה את עצמה בברצלונה. הטעות שלו הייתה לחשוב שאפשר להלביש אותה על כל קבוצה אחרת ולהשיג את אותן התוצאות. בכל אופן אני לא מבין מה שייכת ההצלחה של גווארדיולה בברצלונה לדיון.

    לא דיברתי עליך

    מאוד לגיטימי, אבל איזה הבדל בין זה לבין לטעון שגצה לא הוכיח את עצמו בקבוצה גדולה.
     
  14. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    הויכוח על אוסקר-איסקו-גצה מעניין, אבל אני חושב שהשאלה העיקרית היא מי מהם רלוונטי בכלל.
    גצה לא מוצא את המקום שלו בבאיירן וכנראה ישמח להגיע ככוכב לקבוצה גדולה, ולכן הוא בהחלט רלוונטי.
    לעומת זאת, הסיכוי לפתות את איסקו בתפקיד מפתח לעומת המעמד הלא-רע-בכלל שלו בריאל מדריד כרגע לא נשמע גבוה במיוחד, וקשה לי לראות את מוריניו משחרר את אוסקר בלי לקבל תמורתו סכום מוגזם.

    אם יש איזשהו סיכוי לשמור על וידאל ולהשיג את גצה (אם הוא כ"כ מתוסכל בבאיירן) - זה יהפוך את יובה לקבוצה חלומית. אבל אם לא, אין שום סיבה לוותר על וידאל בלי שגצה כבר סגור ביובה, והמו"מ יהיה סביר כמה עשרות מליונים יגיעו בנוסף אליו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.