ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,274
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    "מעבר שלו ליונייטד הכי עושה שכל" - לא בטוח בכלל. מבחינה כלכלית כן, אבל מבחינת השחקן עצמו? עזב את סיטי לפאקינג גרמניה בגיל 18, זה מהלך של בנאדם עם ביצים והבנה של איך לפתח את הקריירה שלו. אם לא יהיה שם פרויקט מעניין (פוצ'טינו), סיכוי טוב שהוא יוותר. הבעיה זה שאני מעריך שפוצ'טינו כן יגיע לשם בקיץ ואז אני גם מעריך שזה יהיה היעד הכי סביר שלו.

    לגבי מה שנכתב פה ע"י גיל ואורן,
    יש מצב שזה יושב טוב על המדיניות של FSG. למכור את סלאח ולהביא סאנצ'ו *נניח* באותו מחיר, זה מהלך כלכלי מאוד הגיוני. אם אפשר לתמחר את סלאח ביותר מסאנצ'ו, ולדעתי אדוארדס לחלוטין מסוגל to pull it off, אז בכלל.

    אבל, וזה חתיכת אבל, לקלופ זה פחות מתאים לדעתי. כלומר אלא אם סלאח עצמו יביע רצון לעזוב, לא ניזום מהלך כזה בחיים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,814
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון כמו פיצוץ שיכול להגיע בעקבות האולימפיאדה ונבחרת מצרים? שתגרום לו להפסיד את קדם העונה ואת תחילת העונה.
    ואז אליפות אפריקה בינואר.
    וכמובן שהמאמן של הנבחרת האולימפית של מצרים הודיע שסאלח ישחק באולימפיאדה. סאלח לא מגיב, וקלופ ממש לא רוצה.

    דעתי האישית, פירס ורדי טענו לפני שבוע שאנחנו לא הולכים לקיץ מאסיבי, ופתאום תוך יום בערך אנחנו מקושרים לוורנר וסאנצ'ו דרך כתבים אמינים גם. משהו פה מריח קצת מסריח. לא חושב שאין כלום אבל לא חושב שיצא מזה משהו. כמו שאורי כתב
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/2/20
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,206
    לייקים שהתקבלו:
    16,999
    די משוכנע שנביא שחקן התקפה, אפריקה זאת מכה אדירה.
    שמועות על וורנר יכולות להיות הפעלת לחץ על דורטמונד להוריד מחיר עם סאנצ'ו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    לא הייתי מזלזל בכלל באיך שסאנצ'ו עזב את סיטי. זה לא שהוא סתם החליט לעזוב, הוא סירב להרבה מאוד כסף, אם אני לא טועה גם פפ סוג של העביר עליו ביקורת.
    לא נראה לי שפפ זה מישהו בלי אגו שישכח מהעניין.
    אם סאנצ'ו סירב להרבה מאוד כסף מסיטי כשחקן צעיר סופר מבטיח וגולת הכותרת של המחלקות הצעירות שלהם (ושל אנגליה בכלל) אז לא יודע כמה משיכה יש לו לשחק שם גם היום.

    אני לא יודע מה המחשבות והתוכניות של המערכת אצלנו. אני כבר רשמתי כמה פעמים שאני חושב שנביא את סאנצ'ו (למרות שזה נראה הרכש הכי פחות סביר למעט אמבפה מכל השמות) וזה משלל סיבות.
    זה לא צריך ללכת יד ביד עם עזיבה של סלאח (או מאנה).
    סלאח ומאנה יהיו באליפות אפריקה. פירמינו לא ינוח בקיץ בגלל קופה אמריקה. כמו שזה נראה גם סלאח לא בגלל האולימפיאדה, כלומר שניהם גם לא יעשו הכנה לעונה עם הקבוצה.
    השלישייה גם בני 28.
    עם כל הכבוד לזה שקלופ אוהב לעבוד עם סגל לא רחב, זה פשוט נוגד כל היגיון לא להביא אס נוסף להתקפה בקיץ.
    סאנצ'ו כנראה יהיה יקר מאוד, אבל אם מעריכים אותו ככישרון כזה נדיר (שחקן, אנגלי, בן 19 שכבר היום הוא מהבולטים באירופה) והקיץ עשויה להיות ההזדמנות היחידה להביא אותו (אחרת הולך לאחת היריבות ונגמר הסיפור) - אני לא אתפלא אם נלך על זה. זה שחקן שאמור לסגור פינה ל10 שנים.

    קשה להאמין שיש לנו עניין להביא את שניהם ביחד (בואו נצא מתוך נקודת הנחה שאנחנו באמת רוצים אותם).
    אבל! שוב, אם אנחנו מעריכים שורנר בכ-50 מיליון זאת עיסקה טוב, וגם הוא אחד מאלה שסימנו אותם כמתאימים לנו, כלומר הטופ של המטרות שלנו, גם כאן יכול להיות שיש הגיון להביא אותו אפילו אם מביאים את סאנצ'ו ולא מוכרים אף אחד הקיץ.
    אלה 2 שחקנים מאוד צעירים שכבר היום הם מהטובים באירופה. אם אנחנו חושבים שהמשפט הזה נכון, ואנחנו לא מעריכים שיש עוד כאלה שחקנים שניתנים לרכישה בסכומים דומים (או בכלל), והם שניהם הולכים לעבור הקיץ אם נרצה ואם לא, יש היגיון לעשות מהלך כפול במחשבה שזה ייתן לנו שקט שנים קדימה בגזרה הזאת.

    אנחנו היום בנקודת זמן שיש לנו קבוצה חזקה מאוד, בלי חולשות בולטות ברמת ההרכב (לתפיסת הצוות המקצועי) והרכב דיי צעיר יחסית. אנחנו לא נואשים לשום רכש וזה אומר שאנחנו יכולים לחשוב ולבצע מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח מבחינת ניהול הסגל ורכש.
    כלומר, גם אם רכש כזה (כפול) אומר השקעה כלכלית גדולה בבת אחת מבלי שיש בה צורך מקצועי מיידי, שימנע מאיתנו לבצע רכש משמעותי בשנתיים הבאות אפילו, יכול מאוד להיות שאנחנו בדיוק בעמדה בשביל לעשות אותו לא רק מבחינת יכולת אלא אפילו מבחינת כדאיות.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    פפ וסיטי זה לא איזה חתונה קתולית לעשור קדימה, אף אחד לא יופתע אם כבר בקיץ הזה הוא יעזוב. אני לא חושב שזה פאקטור גם אם באמת יש שם איזה מערכת יחסים מאוד עכורה.

    נוגד את כל ההגיון לא להביא שחקן התקפה רביעי שהוא שם דבר, אפשר להגיד את זה אבל אנחנו אומרים את זה כבר שנתיים+ וכוססים ציפורניים כל פעם שאחד מהשלישייה שוכב על הדשא. נו, אז מה? מתי זה עניין את קלופ? הוא רואה את הדברים אחרת.

    אני חושב שאם נביא מישהו כמו סאנצ'ו או אפילו טימו וורנר, זה פחות בגלל אליפות אפריקה (אני פשוט לא חושב שההחלטות של קלופ מונעות מדברים כאלה ומראייה לטווח קצר, הוא הוכיח את זה בכל שלב פה) ויותר בגלל שכמו שדובר כשהוא חידש את החוזה, קלופ מרגיש שהצעד הבא שלו פה זה להתחיל לבנות כבר בקיץ את הקבוצה הבאה כשהמטרה היא שחילופי המשמרות ייעשו מבפנים כשיגיע הזמן.

    אבל אני עדיין לא רואה את זה קורה. אני כן חושב שנרענן שורות בקיץ ולא יפתיע אותי לראות קצת תזוזה בעיקר בהגנה (מגנים, בלם במקום לוברן) ואולי עוד שחקן להתקפה במקום שאקירי, אבל אני לא הייתי מהמר שנפיל 100 מ'+ על שחקן אחד להתקפה.
     
    Scouser Tommy ו-Ori8 אוהבים את זה.
  6. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    קצת מופתע ממה שאתה כותב אורן.
    אם הזיכרון לא בוגד בי, אתה זה שטענת והתלוננת על ההחלטה של ההנהלה שבחרה (או נאלצה יש שיגידו) למכור את קוטיניו בשביל להשלים עסקאות אחרות. וירג׳יל, אליסון, פאביניו. מי שזה לא היה.

    אתה כרגע מאמין שאותה הנהלה מסוגלת (לא טכנית) להוציא באזורי ה-200-160 מיליון על שני שחקנים בלבד מבלי למכור אף שחקן?
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    לא חתונה קתולית אבל אם כיום יש שם מנג'ר שלא בא לך טוב, למה שתלך לשם?

    מה אם לא הבאנו שחקן התקפה בקיץ כי החליטו אצלנו שסאנצ'ו זה מי שרוצים ומוכנים לחכות (כמו שעשו עם VVD)?
    לא יודע מה עובר להם בראש, אבל כרגע זה נראה כאילו יש תמימות דעים שיגיע שחקן התקפה בקיץ.

    אליפות אפריקה לא תוביל לרכש. אבל היא עשויה להטות עוד יותר את הכף.

    ברור שלא סביר שנשים 100+ על שחקן.

    אבל אנחנו כן נצטרך לרענן את הסגל בשנים הקרובות, קלופ אמר בעצמו כאמור. אם 2 המטרות העיקריות שלנו ל"ריענון" הולכות לעבור הקיץ, זה עשוי לגרום לנו לקבל החלטה ללכת על שניהם.


    200? כמובן שלא. ברור לחלוטין שלא היינו מביאים את אליסון וVVD בלי למכור את קוטיניו.
    אבל השתדרגנו פיננסית (ומקצועית) המון מאז.

    לא הוצאנו כסף השנה, זה מצטבר. עוד ועוד גידול בהכנסות, חוזה חדש עם נייק, שחקנים שאנחנו נמכור בסכומים לא מבוטלים. יכול לראות אותנו מוציאים סכום משמעותי.

    שוב, איך שלא הופכים את זה אנחנו נצטרך להוציא סכומים רציניים בשנים הקרובות אם רוצים להישאר בצמרת. אם 2 מטרות שסומנו על ידינו או שיגיעו הקיץ או שלא יגיעו אף פעם - יכול להיות שהמועדון ייאלץ לעשות מהלך כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/20
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,157
    לייקים שהתקבלו:
    2,564
    איך להביא שחקן כמו וורנר או סאנצ'ו זו ראייה לטווח קצר? אלה שחקנים צעירים שלא יבואו בהשאלה אלא בחוזה קדימה לשנים שאחרי סאלח מאנה ופירמינו.
    קלופ אוהב סגל מצומצם אבל הוא גם בן אדם רציונאלי. כשסאלח וגם מאנה לא יהיו פה בינואר מי אמור להיכנס להרכב? אנחנו נצטרך ששניים מבין אוריגי, מינאמינו, אליוט ושאקירי אם בכלל יישאר ישדרגו מאוד מאוד את המשחק שלהם בשביל להתקרב לרמה הנדרשת.
    אני סבור שנביא שחקן. לא שניים ובטח לא השניים האלה אבל אני כן מצפה לשחקן בפרופיל יחסית גבוה שישתלב לאט לאט כדי שבינואר ייתן את הטון יחד עם פירמינו.
     
  9. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם אני מסכים שההנחה הזו לבדה מספיקה. דמבלה בעונה הראשונה שלו בדורטמונד נתן מספרים דומים לאלו של סאנצ׳ו בעונה הראשונה שלו בדורטמונד. אפשר לנחש מה היה קורה אם דמבלה לדוגמה היה נשאר עוד עונה להתפתח בדורטמונד ולא ממהר ללכת למערכת הכל כך חולה בברצלונה, אבל יכול להיות שהוא היה מתקרב למספרים של שסאנצ׳ו מנפק בעונה הזו.

    שלא תבין אותי לא נכון, סאנצ׳ו מאוד, מאוד, מאוד מרשים במשחק שלו. הרבה יותר בוגר ותכליתי ממה שראית מכל בן 19 אחר בחיי (למעט אולי מסי), אבל המספרים שלו מעט מנופחים לטעמי, כמובן לא באשמתו, אלא בעיקר כי הליגה הגרמנית בשנתיים האחרונות לקחה עוד צעד קדימה בסגנון ההתקפי שמאפיין אותה בעשור וחצי האחרונים.

    לצורך העניין, סלאח הולך לסיים עונה שלישית עם מעורבות ישירה ביותר מ-40 שערים (ליגה + אלופות), כשבעונה הראשונה קיבלנו ממנו 56 שערים. נרשם פה שהוא קצת אוברייטד בהשוואה למאנה? מאנה הוא ככל הנראה השחקן האהוב עליי בקבוצה (אולי אחרי ואן דייק) - ואני חושב שזו אמירה שמפרגנת למאנה. אני לא חושב שסלאח טוב ממאנה, אני חושב שהם סוג של מפלצת דו ראשית - אבל באיזשהו מקום לוקחים את מספרי ההבקעה של סלאח קצת יותר מידי מובן מאילו. הבן אדם הולך להגיע ללמעלה מ-100 שערים לזכות המועדון ב-3 עונות. לא טורס, לא סוארז ולא אואן הציגו מספרים כאלה בעמדות הכיבושים, לבטח לא עם הבישולים.


    אני פחות מוטרד מעליית המחירים בשוק (שכנראה לא תציג קפיצת מדרגת משמעותית ב-3 השנים הקרובות) - כמו השאלה האם מדובר בכישרון יוצא דופן, שהכישרון שלו והיכולת שלו לתרום למשחק ההתקפי תייצר בידול משמעותי לקבוצה שמשיגה אותו.
    אני מסכים לגמרי עם אורן שלא מדובר בסגנון של שחקן שמתאים לקלופ, ויכול להיות שבשביל לשלב אותו בצורה טובה, ידרש מאיתנו שינוי בסגנון המשחק.
    החשש הגדול שלי, שמתישהו במהלך השנתיים/שלוש הקרובות כשנצטרך לרענן את השלישייה הקדמית, אנחנו נצטער שלא בחרנו להמר על שינוי מעט מוקדם מידי, אבל לקחת כישרון יוצא דופן, סטייל אמבפה.
     
    LFC-Gerrard1, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,206
    לייקים שהתקבלו:
    16,999
    סלאח אגדה בליברפול, מספרים מטורפים, בסוף העונה אולי אליפות אנגליה וכבר הביא אליפות אירופה.
    שחקן ענק.
    אבל זה שהוא הגיע ל100 מהר ואחרים לא זה גם כי הוא משחק בליברפול אחרת מזאת שטורס ואואן שיחקו בה.
    לצורך העניין סוארז כבש בקצב איטי יותר משלושתם, למישהו יש ספק שהוא השחקן הכי טוב מבין ה4?

    זה קצת משעמם אבל אני באמת בעד מה שקלופ יחליט, שיעשה מה שמבין.
     
    oranfu, EO11 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,274
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    רכישה של ורנר וסאנצ'ו בלי למכור אחד מהשלישייה - זה התרחיש היחיד כאן שהוא clear cut מבחינתי, והתשובה היא חד משמעית לא. קלופ לא הביא את מינאמינו בשביל לרכוש על הראש שלו עוד 2 שחקנים חצי שנה לאחר מכן, את אוריגי אני מאוד אופתע אם נמכור (אלא אם הוא הביע רצון לעזוב משום מה), הוא רואה את אוקס כשחקן אגף לגיטימי בהתחשב בצורך. כלומר כבר עכשיו יש לנו 6 שחקנים על 3 וחצי עמדות, הטענה שנוסיף לסל הזה עוד שני שחקנים בפרופיל כזה (ירצו להיות ברגים משמעותיים ברוטצייה) היא לא ריאלית בשום עולם לדעתי. זה מהלך של סיטי, לא שלנו.

    ורנר בלי למכור אף אחד - אם הייתי חייב להמר עכשיו, על זה הייתי שם את הבית שלי. אח"כ לפי סדר סבירויות יורד:
    סאנצ'ו + ורנר על סלאח
    סאנצ'ו על סלאח
    סאנצ'ו בלי למכור אף אחד
    רק ורנר על סלאח.

    שאלה כי לא מצאתי בדיון פה, מי כתב שסאנצ'ו זה לא שחקן לקלופ? או לחילופין, מי פה חושב ששחקן שיש לו נתוני בסיס של טכניקה + אתלטיות + חוכמת משחק יכול *לא להתאים* לקלופ?
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    אני, כמו אואן, פחות שם דגש על המספרים של סאנצ'ו. ליגה מאוד התקפית עם קבוצה מאוד התקפית.
    יחד עם זאת, המספרים שלו עדיין מאוד מרשימים. מעט מצליחים להציג גם את המספרים שלו בליגות כאלה.
    אני מסתכל על איך הוא משחק. היכולת שלו לפתוח הגנות בכדרור\מסירה היא ברמות הכי גבוהות.
    האם מבחינה מנטאלית הוא מישהו שכדאי לשים עליו סכומים כאלה? לא יודע, זה כבר אני לא יודע לשפוט. ממה שקראתי עליו, יש לו אופי טוב והוא מגיע מסביבה טובה.

    סלאח לא ברמה של סוארז (ולדעתי גם כנראה לא ברמה של טורס), הוא מתסכל והוא מחמיץ (המון) אבל הוא גם נותן מספרים חסרי תקדים.
    נכון שכקבוצה אנחנו נותנים לו את הפלטפורמה לעשות את זה, ועדיין לקחת החלטה למכור מישהו כזה זה הימור ענק. אפילו אם היינו יכולים להביא את אמבפה במקומו.

    קלופ לא יביא את ורנר וסאנצ'ו כי הביא את מינאמינו? אני לא חושב שנביא את שניהם, אבל אני משוכנע שלמינאמינו אין קשר לזה.
    מינאמינו היה עיסקה טובה מכדי לוותר עליה והוא הגיע בשביל להיות עוד שחקן בסגל שיכול לתת לנו אופציות כי לאלאנה עוזב, שאקירי מאכזב, פצוע ועוזב (אני מניח), מילנר מתבגר בעוד עונה...
    הוא לא הגיע מתוך מחשבה שנבנה עליו קבוצה ולא בהשקעה יוצאת דופן.

    יכול להיות שנמכור את אוריגי גם. אם לאוריגי יש שאיפות לשחק קבוע, זה לא יקרה אצלנו.

    זה שאוקס משחק לפעמים באגף זה לא בהכרח כי קלופ רואה אותו כשחקן לגיטימי שם אלא כי אין אופציה אחרת. יש לנו היום מחליף אחד לעמדות ההתקפה וזה אוריגי.
    אוקס הוא קשר אמצע, כנ"ל לאלאנה. יכול להיות שעבור קלופ הם לגיטימיים לגמרי באגף, אבל כשאין לנו בכלל שחקנים אחרים שיכולים לשחק שם במקרה הצורך במקומם אז אי אפשר לדעת.

    ירצו להיות ברגים מרכזיים? יכול מאוד להיות. אבל הם צעירים, ויכול להיות שהם מסתכלים על מעבר לעונה הקרובה. להיות שנה (נגיד) ב"חפיפה" ואז להפוך לבורג מרכזי יכול להיות שייראה להם סביר.
    אני מזכיר שקלופ אמר כשחתם על חוזה חדש ששחקנים שמדברים איתם רוצים לדעת מי יהיה המאמן. כלומר שחקנים פוטנציאלים חושבים גם 5 שנים קדימה.

    ברור שורנר נראה כמו ההימור הכי בטוח.
    לדעתי נביא את סאנצ'ו ולא את ורנר.


    אני רשמתי שסאנצ'ו לא מרגיש לי יותר מדי כמו שחקן של קלופ. לא שהוא לא יכול להתאים, אלא שהסגנון שלו נראה לי פחות מתאים. הוא שחקן של כדור לרגל, של משחק על שטח קטן ופחות שחקן של "מעברים מהירים".
    כמה הוא יכול לרוץ כמו פסיכי 90 דקות? לא יודע. מניח שיכול.

    ורנר, לעומת זאת, משחק באינטנסיביות מאוד גבוהה. הוא משחק ב100 קמ"ש כל פעם שמקבל את הכדור, כל פעם ששולחים אותו קדימה. לא בדיוק יודע איך להסביר.

    זה לא אומר שאני לא חושב שסאנצ'ו יכול להתאים. ממש ממש לא. הלוואי ונביא אותו, הוא גיים צ'יינג'ר. אני בטוח שכל מאמן בעולם היה רוצה לעבוד עם כישרון כזה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,274
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    ברור שלא נבנה עליו קבוצה, אבל אלא אם הטענה שלך היא שמינאמינו הובא במחשבה על החצי עונה הזאת בלבד, אז הוא רלוונטי לדיון. אני טוען שהביאו אותו כי חשבו שהוא יכול לתרום בעיקר בעונה הבאה ואולי בטעות גם העונה. כלומר מראש הרכש הזה היה במחשבה לתחילת העונה הבאה.

    נכון. ויחד עם זאת, שני שחקנים שמגיעים ככה זה כבר סיפור אחר. מה יבטיחו להם? שפירמינו/סלאח/מאנה ירדו ברמה עוד שנה + שהם עצמם לא ידרכו אחד לשני על הרגליים (בצורה כזו או אחרת)? נראה לי תמים לחשוב שהם עד כדי כך סבלניים.

    סבבה, זאת טענה הגיונית סה"כ, פשוט באמת לא הבנתי מה הבסיס. מבין שגם אתה מסכים שעם רמות כשרון כאלה, הסבירות שקלופ לא יצליח להוציא פה משהו היא מאוד מאוד נמוכה.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    לא, מינאמינו לא הגיע בשביל חצי עונה. אבל הוא הגיע בשביל להיות עוד שחקן בסגל, כמו ששאקירי לא הגיע בשביל לשחק במקום מישהו מהשחקנים הבכירים.

    מה יבטיחו להם? לא צריך להבטיח, שחקני החלק הקדמי בני 28. אנחנו משחקים באינטנסיביות מטורפת. ההגיון אומר שנחפש להצעיר את ההרכב והם יעזבו\יועזבו בשנתיים הקרובות (לא שלושתם, אבל לפחות אחד).
    קלופ גם אמר כשחידש את החוזה שיהיו שחקנים שיעזבו.
    אני לא בהכרח אוהב את זה, אבל אני מניח שהחשיבה של ההנהלה ואדווארדס מאוד קרה. עדיף למכור את הכוכב בהרבה כסף לפני שמתחיל ירידה ואז להחליף אותו מאשר להיתקע איתו\למכור בזול.
    זה גם לא אומר ששחקן שיגיע יהיה בעיקר על הספסל עד אז.


    יכול להיות שאני לא מובן לחלוטין במה שאני אומר לגבי הסגנון. למשל, סטרלינג נתפס בעיניי הרבה יותר שחקן של קלופ מאשר שחקן של פפ.
    פשוט בסגנון של המשחק, לא באיכות.

    ברור שקלופ יצליח להוציא. לא שצריך "להוציא"...
    הוא כישרון נדיר, טופ עולמי כבר בגיל 19 עם דריבל, טכניקה, ראיית משחק ויצירתיות ברמה הכי גבוהה כשהוא גם אתלט טוב.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,274
    לייקים שהתקבלו:
    7,106
    @oranfu
    28 זה אמנם מבוגר היום, אבל לא הייתי מהמר נגד עוד שנתיים-שלוש ברמה גבוהה מאוד מהשלישייה. פירמינו גם לא שחקן שבנוי על מהירות אז על פניו זה לא אמור כ"כ להשפיע עליו (אולי אפילו לטובה?). סלאח ומאנה שני שחקנים שהמבנה הפיזי העמיד שלהם יסחב אותם לפחות עוד 2 עונות מלאות. כשאתה מכניס למשוואה עוד 2 שחקנים שהם ברמת ההרכב, הרוטציה עמוסה מדי, ולדעתי גם אם הם עצמם יהיו סבבה עם זה (ואני טוען כאמור שלא) - אז קלופ לא ירצה את זה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.