ליגת האלופות - חצי גמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏30/4/24.

  1. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    בסופר קאפ של לברקוזן נגד ריאל מדריד, מתי תוביל רוב המשחק ומי תעשה את הקאמבק בתוספת הזמן?
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    אההה באפריל בעלת הבית הייתה באיירן.
    ועכשיו באיירן המסכנה צריכה להיות חלק מהתסריט שמעלה את ריאל מדריד.

    אגב, יותר ויותר סרטונים מראים שהיה שם נבדל קטנטן גם של מאזראווי וגם של דה ליכט.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יש שרשרת מזון.
    ריאל ראשונה בפער.
    לעומתה באיירן בהחלט מסכנה.

    דורטמונד צריכה להתעלות גם על ריאל וגם על השופט.
    בהצלחה.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    אתה באמת לא צריך לראות כדורגל עם רמה כזאת של ציניות.
    חבל, אתה סובל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אין ספק שהקבוצה שזכתה הכי הרבה פעמים בליגת האלופות ובגביע אירופה בכל עידן ובכל תקופה עשתה זאת רק בגלל שיפוט. אין גבול לשטויות שאנשים פולטים מהמקלדת. הרי לא עולה כסף לירוק חרא.

    -השופט שרק כשהכדור היה באוויר במשחק בין ריאל מדריד לוולנסיה במאסטייה ואחרי שנייה ג'וד בלינגהאם הבקיע. זה לא ממש היה הסיפור אתמול. מבין את הטענות והכעס של באיירן מינכן, לשופט לא הגיע חמצן למוח לכמה רגעים. מבין את התסכול שלהם. שוב אומר.
    -תומאס טוכל לא לקח בחשבון שריאל יכולה לכבוש שער אחד גם אם לא תשחק טוב. הוא ויתר על כל שחקני ההתקפה, כל המסוכנים, כל המהירים, כל אלה שיכולים לשמור על כדור או לצאת למתפרצת. זה היה איום ונורא.
    -הפעם אין לי יותר מדי תלונות לריאל, אבל אני חושב שלא באמת שיחקנו טוב. היינו מעולים בהתקפה כי ויניסיוס היה מסוכן במשחק של ציון 10 (נניח ציון 9 כי לא הבקיע). הוא עבר אותם כמו מים, שיגע אותם, הוציא להם את החשק לשחק כדורגל, הוא היה מדהים. הופעה של השחקן הטוב ביותר בעולם, בזמן שג'וד בלינגהאם ורודריגו היו סירחון. מנואל נוייר רואה שהכדורגל אכזר.
    -חוסלו והסיפור שלו מרגש. לא שציפיתי שמישהו כאן יתייחס לזה, שחקן שב-2022 טס לגמר בפריז כאוהד ריאל לעודד את גיסו דני קרבחאל, שנה שעברה ירד ליגה והעונה הוא השחקן האחרון בהיררכיה של ריאל, זה שנראה איטי ומסורבל ומנותק, זה שגם כשהוא כובש הוא מתנצל בפני האוהדים כי קודם לכן החמיץ. וואו. איזה סיפור מרגש.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    A WILD stat: Real Madrid have not lost a European final in 41 years. The last time that Los Blancos suffered defeat in a European final was in 1983. The last man to beat Madrid in a European final? None other than Sir Alex Ferguson while managing Aberdeen.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    לצערי גם פרשני כדורגל לא מתייחסים לנקודה המשמעותית שנותנת לריאל את הניצחון כל פעם מחדש. תמיד, אבל תמיד, השחקנים של ריאל מגיעים לדקות הסיום עם מספיק דלק, בפער עצום מהיריבות, שגם אדי דלק לא נשאר להן.

    זו היכולת שאף קבוצה לא מצליחה לשחזר אצלה. זה מה שצריכים לנתח. לוקה מודריץ' בן 38, מגביה קרן ורץ ספרינט מגרש שלם כדי לתקל את פבלוביץ' בן ה-20 בהתקפה המתפרצת. מי שזוכר את דקות הסיום יכול לראות איך השחקנים של באיירן לא עומדים על הרגליים.

    אנטוניו פינטוס הוא מאמן הכושר הטוב בעולם. זה ההסבר המקצועי שהוא לא מזל או אבקות קסם.

    אחרת, אני לא חושב שיש פה איזה עניין של סמים ממריצים או משהו כזה, אם היו דברים בגו כבר מזמן היו עולים על זה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אנטוניו פינטוס מוערך אצל כל בן אדם בעולם שיודע מי זה. הוא לחלוטין השחקן ה-12 של ריאל מדריד. לוקה מודריץ' תופעה, כי הוא מטפל בגוף שלו כמו שעושים כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס והוא גם לא משחק הרבה דקות במשחקים הגדולים. מה שאתה אומר נכון אבל במשחקים נגד מנצ'סטר סיטי לא ראיתי יתרון פיזי של ריאל, רדפנו כל הזמן אחרי הכדור, כנ"ל גם נגד באיירן מינכן. לבעיות של באיירן תרם גם תומאס טוכל עם חילוף מזעזע. שום סיבה בעולם להוציא את הארי קיין שהוא לא סילון אבל יודע לשמור על הכדור. גם את ג'מאל מוסיאלה לא הייתה סיבה להוציא.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    לצערי אף פרשן מקצועי לא באמת יודע לנתח איך הוא עושה את זה. שמעתי על כל מיני מסכות חמצן, ויש חשיבות לניהול המאמץ לאורך העונה. אבל עדיין, זה מדהים כל פעם מחדש, וזה הרי מה שעושה את ההבדל: מה שמוציא לפועל התקפות בצורה טובה יותר וגם מה שמייצר יותר טעויות אצל היריבה.
    והפער ביכולת הפיזית והסיבולת עצום כל כך. אני בטוח שזה הגורם מספר אחד שבלעדיו גם חילופים גרועים לא היו עושים את ההבדל כמוהו. כן חילופים פוגעים במשחק, כי כשאתה משחק נגד מפלצת פיזית כזאת אין ס"מ אפילו מקום לטעויות.

    ביום שתגיע הקבוצה שתצליח לנטרל את היתרון הפיזי של ריאל מדריד זה מה שיעצור אותה. הרי בעונה שעברה סיטי ניצחה 4-0 כדי שלא יהיה טיפה מקום לריאל לחזור למשחק. אם באיירן היתה מנצחת עד תום בצורה מושלמת כל מהלך התקפי שהיה לה, אולי הדברים היו נראו אחרת. אבל אי אפשר להגיע לדקות הסיום ולהתפלל לנס.

    ריאל מדריד לא מקבלת ניסים והמזל לא מגיע אליה. ריאל מביאה בעצמה את הניסים והמזל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    מאמן כושר יכול לעשות הכל והוא צריך שיתוף פעולה של המאמן. פדה ואלוורדה שיחק בכל 50 המשחקים של ריאל מדריד העונה אבל קרלו אנצ'לוטי התקדם בכך שבמשחק חוץ קשה מאוד נגד ריאל סוסיאדד לפניו טרם הבטחנו אליפות - הוא עדיין עולה עם הרכב מחליפים. כמובן שגם ההרכב השני שלנו בהובלת ברהים דיאס וחוסלו הוא הרכב חזק ולוקה מודריץ' ודני סבאיוס, אבל הוא לא חשש לספסל את ויניסיוס ג'וניור, ג'וד בלינגהאם ורודריגו וזה לא קרה בשנים קודמות. לגבי איך ריאל מדריד ככה בליגת האלופות זה הכל ביחד. אי אפשר לזלזל (לא אומר שאתה) במסורת ובהיסטוריה וה-DNA ודורות של שחקנים, גם היריבות מרגישות את זה. מעבר לכך יש לנו כמה וכמה מהשחקנים הטובים בעולם.
     
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    גם בלי לרמוז לשחיתות, אפשר להודות שבמהלך השנים ריאל קיבלה במקרים מסוימים עזרה משמעותית מאוד מהשופטים. המשחק מול יובנטוס ובאיירן(הקודם? שוידאל עוד היה שם) קופצים לי לראש אבל אני בטוח שהיו עוד.

    יחד עם זאת, הקמפיין המדהים לפני שנתיים וגם העונה ממש לא מייצגים את אותה תמונה.

    באיירן הפסידה בגלל עצמה ולא בגלל אף שופט.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד נהנתה מטעויות שיפוט רבות ב-2016/17 נגד באיירן מינכן בגומלין בסנטיאגו ברנבאו. בלעדיהן כנראה שלא היינו עוברים. זה באמת היה הלם, בעידן שלפני ה-VAR. יש לי מה להגיד על הטענות למשחק נגד יובנטוס אבל אני לא רוצה לפתוח כאן תיבת פנדורה. במשחק נגד באיירן אגב ארתורו וידאל כמעט עשה 0:2 אבל בעט פנדל לשמיים - אותו פנדל שבאיירן קיבלה על כך שדני קרבחאל הדף בחזה בעיטה של פרנק ריברי אבל זה שובר את התזה.

    אפשר למצוא גם טעויות מהעבר נגדנו ובראש ובראשונה האדום שספג פפה ב-2011 אחרי שלא נגע בדניאל אלבס שהתגלגל כאילו ירו בו, אם זה הפוך בקאמפ נואו השופט לעולם לא מראה אדום.

    לא כל כך הבנתי את ההקבלה בין הקמפיין ב-2021/22 או בכלל. ברור שיש לנו תשע נשמות טפו-טפו-טפו, אמונה ותקרא לזה איך שבא לך, אולי קצת קסם ומזל [בשנים הגדולות שלנו עם כריסטיאנו רונאלדו אותו 'מזל' ותחת היו חסרים מאוד בליגה, מאזן של 2:6 באליפויות מול ברצלונה קצת מקפח אותנו לדעתי], אבל לבטח שלא כל קמפיין הוא ככה שמוציא אותך מדעתך. בעונת הדסימה היינו הקבוצה הטובה באירופה וכך גם ב-2016-17 לדעתי בגמר היחסית חד צדדי במחצית השנייה נגד יובה, ובעיקר ב-2011-12 אז הייתה טרגדיה.

    בחזרה לאתמול: אני לא חושב שבכדורגל צריך לשרוק פאול על מה שעשה נאצ'ו לג'ושוע קימיך, אסור לו לשלוח יד לפנים אבל קימיך נפל כאילו ירו בו, בתמונה שבפריז זה נראה נוראי, במהלך וידאו רץ - זה כלום. יותר נכון אני לא רוצה לראות שריקות כאלה. שחקני ריאל הפסיקו לשחק אחרי שהשופט שרק בהחלטה פזיזה, היו שם מספיק שחקנים להפריע למתייס דה ליכט. בכל מקרה הם יכולים לכעוס, זה לא בדיוק דומה למקרה ג'וד בלינגהם ועם החילופים האיומים של תומאס טוכל אני מניח בזהירות שהם לא היו ממש מצליחים לסחוב בהארכה. למי תעיף כדור לתומאס מולר שהוא איטי ולאריק מקסים צ'ופו-מוטינג? אלפונסו דיוויס זה לא מספיק.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    סופרקאפ לא נחשב?
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    ברור שלא.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא רואה ליגת האלופות.
    אלא אם ארסנל משחקת.
    כשזו ארסנל זה חזק ממני.
    לא ביזבזתי יותר מכמה דקות במצטבר על חצאי הגמרים. אתמול היתה לי סקרנות לראות כמה נגמר והעברתי לערוץ 5 בדיוק בשער השני של ריאל והבנתי לפי השידור שגם השיוויון היה ממש טיפה קודם.

    ובגדול, אתה צודק. אני אוהד מכבי נתניה. לרוב כדורגל בשבילי זה סבל. אבל זו מחלה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.