ליגת האלופות: רומא וריאל בחצי אחרי דרמות ענק. ליברפול ובאיירן גם יהיו שם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏3/4/18.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,354
    לייקים שהתקבלו:
    2,551
    מין:
    זכר
    צודק
     
  2. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    לגבי בארסה,
    אני חושב שמדובר בשילוב של כמה דברים. העזיבה של ניימאר (שהמחליף שלו עדיין לא נכנס לעניינים), ההיחלשות של אינייסטה (שהמחליף שלו לא משחק בצ'מפיונס) וההיחלשות של סוארז (הוא בכושר לא טוב כרגע, כבר לא המפלצת שהוא היה. עדיין רוב הסיכויים שהוא יחזור לעצמו)- כל אלה גרמו לזה שמבחינה התקפית בארסה מסתמכת יותר מתמיד על מסי ותלויה בו יותר מתמיד. מבחינה הגנתית וולרדה ייצב מאוד את הקבוצה.

    אז ברוב המשחקים זה עובד להם טוב כי הם בכל זאת מסתמכים על השחקן הכי טוב בעולם. כשמסי משחק טוב (מה שקורה ברוב המשחקים) זה נראה מדהים וגם כשהוא לא משחק טוב הוא כמעט תמיד נותן הברקה או שתיים. אבל בימים בהם למסי פחות הולך בארסה בבעיה.

    ושאפו ענק לרומא. משחק גדול של האיטלקים.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    בחייאת, ניימאר? בארסה כ"כ כבר לא שם. היחלשות של אינייסטה? נכון שהיום פירקו אותו, אבל כמו שאמרתי קודם - משחק אחד לא מייצג את העונה כולה. למרות גילו הוא בעונה נהדרת ואותו כנ"ל לגביי סוארס (שלמרות הבצורת הארוכה באלופות) עדיין מעמיד מספרים ברמה הגבוהה באירופה ואף מילה על הטירוף ומשחק הלחץ הבלתי מתפשר שלו. רוצה לומר - לא צריך לחפש בכוח אשמים או לבצע מהפכות מרחיקות לכת בגלל הדחה כזאת.

    עוד מוקדם להתחיל לסכם אבל בשונה ממאמנים קודמים שלא בדיוק זכו להערכה (אפילו אם הביאו תארים), ואלוורדה בסה"כ ראוי לקרדיט עצום בעונה הזאת. הוא התמודד עם העזיבה של ניימאר תוך כדי תנועה, הסיק את המסקנות אחרי צמד המפגשים מול ריאל מדריד בתחילת העונה, ועם סגל קצר לא התבייש לשנות מערך, ביצע את ההתאמות שלו (דגש על משחק ההגנה שהשתפר פלאים) וייצר מכונה משומנת שהשאירה אבק לכל הליגה עוד לפני סיום הסיבוב הראשון. שנים שלא ראינו את ברצלונה כ"כ מאומנת עד הערב שמשומה קפא על הקווים והאמין שמסי יעשה קסמים ויציל אותנו שוב.

    לא מסתיר את זה שמאוד רציתי לקבל את מדריד בשלב הבא, אבל מכאן נשאר להחזיק אצבעות לליברפול שתעשה את זה.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,783
    לייקים שהתקבלו:
    19,433
    מה שמעניין אותי זה ליברפול, אבל כיף לראות את דה-רוסי זוכה להוביל את רומא להישג ענק ובעיקר את מנולאס האכבר גבר גבר הזה שם את הגול שמעלה אותם וחוגג כמו שצריך לחגוג.

    השופט במשחק שלנו זוועה. אשכרה זה רולטה מוחלטת מה הוא הולך לשרוק ולאיזה כיוון.
     
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,015
    לייקים שהתקבלו:
    1,248
    מין:
    זכר
    אשכרה ריאל מדריד מדלגת לצ׳מפיונס שלישי ברציפות.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,863
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    יש משהו סמלי בזה שבערב אחד גם סלאח וגם רומא עולים לחצי גמר צ'מפיונס
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/18
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,805
    לייקים שהתקבלו:
    2,208
    מין:
    זכר
    הלם.

    שחקני רומא צריכים להיות גאים בעצמם.

    שחקני ברצלונה צריכים להתבייש בעצמם.
     
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    נתחיל מזה שכן, גם אני מופתע מאוד מהמהפך של רומא, אבל אי אפשר היה לבטל אותה במשחק הראשון. אנחנו זוכרים את משחק הלחץ הנהדר שלה במחצית הראשונה, ואילו 2 השערים העצמאיים היו נכנסים (שאולי גם היו משפיעים על המשחק אתמול) אין לדעת מה היה קורה במשחק הראשון. למרות זאת, אין ספק שמדובר בתוצאה בלתי נשכחת. ברצלונה מביאה לנו משנה לשנה רמונטאדות בנוסחים שונים.

    מה שכן מאפיין את רבע הגמר השנה, שכל משחק נגמר בנוק-אווט כזה או אחר. קבוצות מאבדות את הריכוז בשלב מוקדם מדי של המשחק ונותנות ליריבה להפציץ. אולי הדבר שונה קצת בין באיירן לסביליה, אבל לדעתי גם היום נראה תוצאה חלקה (ויותר מזה, אני רואה משום מה את סביליה בין ה-4 האחרונות).

    לגבי המשחקים הערב, ריאל מדריד צריכה לפקוח עיניים ולצאת מהשלווה שלה, כי התוצאות של אתמול צריכות להדליק להן נורת אזהרה. לחפש את השער הראשון המהיר ולתת למשחק להיות ברובו במרכז השדה. ההגנה שלהם, במיוחד אחרי פציעת נאצ'ו וההרחקה של ראמוס, שווה שער במשחק, לכן השחקנים חייבים להיות מרוכזים מול השער.

    לגבי הפייבוריטית, אני הולך על ליברפול בכל הכח. שוטפת את המגרש, יש לה תאבון, ומבין כל המאמנים, קלופ הכי חכם וטקטיקן (לאור ההנחה שלי והיינקס נכשל עם באיירן הערב*).

    * שזה סימבולי בפני עצמו, לא? ;)
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הראו אתמול את טוטי יושב ביציע, וגם את קאסנו עליו עמיחי לא דיבר. טוטי הוא האלוהים של רומא, הוא עשה הכל שם, ואני בטוח שהייתה לו צמרמורת, כי הנה משהו שאין לו ברומא - לילה גדול באמת-באמת באירופה, עם כל הכבוד לזה שלפני עשור הם הדיחו את ריאל וב-2007 ניצחו את יונייטד במשחק הראשון באולימפיקו.

    לגבי בארסה, ערב שפשוט שום דבר לא אבד, כולם אשמים - מהמאמן עם הכנה חרא, חילופים לא טובים, והשחקנים שאסור להם להיות שאננים מה שלנו האוהדים כן מותר. ומעבר לכך אני חושב שיש ירידה גדולה ביכולת של הקבוצה הזו מ-2018 ואילך. המספרים שלה בליגה מנופחים קצת יותר מדי, מס' הנקודות שלה לא הגיוני לדוגמא. לאינייסטה אין עונה טובה ואולי זה המשחק האחרון שלו בליגת האלופות. אין לבארסה סגל אמיתי, אלא 12-13 שחקנים וזהו. אתה רואה על הספסל אפסים כמו אנדרה גומס, פאקו אלקסר, סמדו שפתח בהרכב והיה רע, דמבלה, ועוד..בארסה מנצחת הרבה משחקים די בקושי, ועם תחת, ואני לא מדבר על הפיחואן שם לא בושה להפסיד.
    כל אלה שמיהרו להפוך את אומטיטי לבלם הטוב בעולם כאילו הוא כבר 5-6 שנים כאן כמו ואראן, או מחכים לטעות של ראמוס כדי להגיד לי שפיקה כמה רמות מעליו - נו באמת.
    בפועל מקבלים קבוצה בה קוטיניו לא רלוונטי לצ'מפיונס ודמבלה מחפש את עצמו, בעיקר בגלל פציעות ובעונת הבכורה הוא לא נתן כלום[גם עונת הבכורה של ניימאר הייתה חלשה].
    התקשורת יכולה לכתוב מה שהיא רוצה.



    הבדל אחד גדול בין בארסה אתמול וריאל מדריד היום - המשחק של ריאל מדריד בברנבאו, ויש לה את כריסטיאנו רונאלדו שבפורמה מעולה.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,805
    לייקים שהתקבלו:
    2,208
    מין:
    זכר
    ברצלונה בהופעה לא מקצוענית.
    זה היה מעבר לשאננות. זה אפילו היה מעבר לזלזול.

    זו פשוט היתה תצוגה של חוסר מקצועיות.
    אין שחקן אחד של ברצלונה ש''הופיע'' אתמול למשחק. (הרבה פעמים קורה שחלק מהשחקנים ''לא מגיעים'' - אבל כולם?!?!)

    הם היו בטוחים ש-די, העסק סגור, לא צריך לשחק ולא להלחם, ולא צריך אפילו לרוץ. הנצחון כבר אצלהם בכיס.
    בושה. פשוט בושה. זה חוסר מקצועיות.
    שחקני בארסה אתמול ביזו את הקהל שלהם ואת המועדון שלהם, והם ביזו את המעמד, ומעל הכל הם ביזו את עצמם. את המקצוע שלהם.

    אני כאוהד רומא - שמח עד הגג. רומא נתנו אתמול תצוגה ענקית ואסור להמעיט ואסור להחסיר אפילו מילימטר מהקרדיט והתשבוחות שמגיעים להם... אבל ללא הזלזול והההתבטלות העצמית וללא ההופעה המבישה של שחקני בארסה - מה שראינו אתמול, לא היה יכול לקרות.
     
    Captain Canada, סמואל אטו ו-Civil אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הגדול בין ביטחון עצמי מופרז ו'אין על מה לשחק' לבין שיתוק טוטאלי הוא דק מאוד לדעתי ולבארסה רעדו באמת הרגליים כבר ב-2:0, מסירות פשוטות לא הלכו. לא היה רגע אחד של שינוי מומנטום, דקות שבארסה מרגיעה את הקצב ומניעה את הכדור לאט-לאט. אגב, כמה שאני לא מתלהב מהאנגליות, גם נגד צ'לסי ראינו הופעה אנמית התקפית, וללא הטעות נראה שבארסה לא הייתה כובשת שם, וזה לא פשוט מול קונטה שהיה מחנה את האוטובוס בגומלין.

    לכל אלה, ורק לאלה שעונים בדיוק מקסימלי של מאה אחוז לקריטריון הבא - מהללי מסי והמזלזלים בכריסטיאנו - לכו תבדקו את רקורד החוץ של כריסטיאנו בשלבי הנוק-אאוט.

    עוד משהו, וכאן כן ואלוורדה הושפל, בארסה מאז צאתו של מסי לעולם או ברצינות - עלייתו המטאורית בקבוצה הבוגרת - פייבוריטית כמעט תמיד בנוק-אאוט. אבל נניח כשהודחה נגד באיירן כשזו זכתה בטרבל - זו הייתה אפשרות סבירה, כך גם נגד יובה אשתקד, אפילו מול אתלטיקו של צ’ולוX2. ההדחה אתמול היא אפילו נוראית יותר מזו נגד צ’לסי האומללה של 2012, בעיקר בגלל הפער הגדול איתו בארסה הגיעה למשחק, היה לה חתיכת יתרון.

    וללא ספק המפעל הזה הוכיח שוב למה הוא גדול מכל צלחת מקומית וכל ליגה, למה הוא מרגש ולמה הוא מותח אותך לקצה, אין כמו ליגת האלופות. קשה לי להשוות לרמונטדה של סופר-דפור נגד מילאן כי יחסי הכוחות היו דומים לדעתי, ואני משוחד לגבי דפור שבנתה את עצמה לאט-לאט וזכתה באליפות קודם ב-1999/00 וגם הגיעה לרבע הגמר ב-2001/02, אבל אלה משחקים שלא נשכח. כמו שתי הקרנות של בקהאם ב-1999; הוולה של זידאן נגד לברקוזן וההצלות של קסיאס; כמו הגליץ' של מוריניו באולד-טראפורד; הגמר בין ליברפול ומילאן; נס אינייסטה; ההצגה של בארסה נגד יונייטד; הדסימה של ראמוס ועוד ועוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/18
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - יובנטוס

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/04/11/15233995773303.Xxx

    ריאל מדריד מריחה את חצי הגמר השמיני ברציפות. גם היא לא האמינה שהיא תגיע הביתה עם מקדמה כל-כך עצומה, 3:0 גדול בטורינו, צריך להגיד את זה שוב כדי לתפוס את גודל ההישג. אבל במדריד יודעים שהמשימה לא הושלמה, וזידאן שמר על כוננות שיא עוד הרבה לפני ההפתעה אתמול מצד רומא. הוא התעלם באלגנטיות מהשאלה(שכבר לא רלוונטית) על גמר אפשרי בין ריאל ובארסה וגם לא על חצי הגמר. "התוצאה ממש לא משנה את התוכניות שלנו. זה עוד סיפור, עוד משחק, אנחנו צריכים לעשות משחק נהדר", אמר המאמן. זידאן נדרש לשאלת מיליון הדולר - הליגה מול ליגת האלופות - "אין לי הסבר למה אנחנו זוכים ביותר גביעי אירופה מאשר אליפויות", אמר זיזו הנבוך שהזכיר שהוא ברמה האישית מעדיף את הליגה. "כשאתה מסתכל ברמה ההיסטורית אתה מבין שאף קבוצה לא הגיעה להישגים כמו ריאל מדריד באירופה". וגם זיזו יודע שעם כל הכבוד לרצון לסיים במקום השני בליגה - ריאל מדריד רוצה את הצ'מפיונס.

    דיבורים לא שווים כלום, אלא מעשים. וזידאן הוכיח כבר ביום ראשון בצורה מושלמת היכן נמצא הראש וגם הלב של ריאל מדריד. הקהל בברנבאו בוודאי רצה לראות דרבי ביתי לבן ראשון מאז דצמבר 2012, אבל את זידאן זה לא עניין. הוא הוציא את כריסטיאנו כפי שתוכנן, קצת אחרי הדקה ה-60, ולמרות ה-1:1 המתסכל בריאל מדריד לקחו המון דברים חיוביים מהמשחק - צמד המגנים הנפלאים, היכולת של איסקו שעלה מהספסל, וכמובן כריסטיאנו, האיש והוולה שהגיע ל-40 גולים העונה ו-650 בקריירה.

    כריסטיאנו רוצה לכבוש במשחק עשירי ברציפות העונה בצ'מפיונס, בהופעתו ה-150 במפעל, ויחד עם הגמר נגד יובה אשתקד - להגיע ל-11. הוא חולם לשבור את שיאו מעונת הדסימה העומד על 17 שערים - העונה יש לו 14 במפעל - וכל העיניים עליו, כרגיל. "אנחנו שמחים שיש לנו אותו, אין דבר כזה לשחק בלעדיו. אנשים זוכרים את די-סטפאנו אחרי שנים רבות וכך יהיה גם עם כריסטיאנו", פירגן המאמן זידאן וגם הנשיא פרס, ואראן, ומי לא. שותפו בהתקפה יהיה קארים בנזמה, עליו זידאן אמר 'הוא סובל' מכך שאינו כובש שערים. ומה נאמר על הסבל שלנו? תוהים האוהדים בפורומים השונים..בנזמה כבש בנוק-אאוט נגד שאלקה בעונת הדסימה, וגם נגד באיירן, ואשתקד נגד נאפולי, אבל מעבר לכך - זה לא זה. זידאן דיבר על כך שהקבוצה לא שינתה שום צ'יפ, אלא שהכדורים נכנסו לרשת וזה ההבדל.

    ומההתקפה נעבור להגנה. הפציעה של נאצ'ו מסרבלת את העניינים, הקפטן ראמוס מושעה, איך לא, ושאלת מיליון הדולר היא מי ישחק לצידו של רפאל ואראן. בתקשורת היו בטוחים שזה יהיה קאסמירו שיורד לעמדת הבלם כשקובא יתפוס את המשבצת שלו בקישור האחורי, אולם אתמול דיברו בספרד על האפשרות של ואייחו. נראה שהוא עשוי מהחומר הנכון, אך ואייחו טירון, חסר ניסיון, עם 4 משחקים בלבד ב-2018 בגלל פציעות. האם הפרמיירה שלו בצ'מפיונס בקריירה תהיה כבר בחצי הגמר נגד יובה? אנחנו סקפטיים. שאר ההרכב, כרגיל: איסקו ומודריץ' חוזרים, לוקאס ואסנסיו על הספסל. ברמת המספרים, נעדכן שריאל ניצחה 34 מ-40 משחקי הבית האחרונים בצ'מפיונס, ו-23 מ-32 המשחקים שלה נגד יריבות איטלקיות בברנבאו.

    מי שישב לצד זיזו במסיבת העיתונאים הוא רפאל ואראן, מי שיהיה שר ההגנה מחר.גם כשריאל סופגת בכל משחק, קשה שלא לפספס את העליונות שלו על חלוצי היריבה. המהירות, האתלטיות, השקט הנפשי. מחר ואראן יצטרך להנהיג. "הוא עושה הכל נהדר, הוא צריך לשחק כמו שהוא רגיל ולא לעשות משהו יוצא דופן", אמר המאמן, ו-ואראן עצמו אמר - "אני אולי לא מנהיג כמו ראמוס, אלא טיפוס שקט יותר, אבל בחדר ההלבשה מכירים אותי וכשהמצב מסתבך אני תמיד שם, זה הזמן שלי לדחוף, אני כן חיי את המשחק". ואראן פירגן לואייחו על היכולת שמפגין באימונים ואמר שריאל מדריד לא תשחק לעולם על 0:0. הערב זה יהיה משחקו ה-250 במדי המועדונים. ואראן שיחק שלושה משחקים תוך שבוע ונקווה שלא התעייף מאינסוף השאלות שהופנו כלפיו, החל מההתקדמות שעבר מאז שהגיע לכאן כילד צעיר, יובנטוס, ובעיקר מצב הבירכיים - והוא טוען שהפציעות מאחוריו. אנחנו מחכים להגיד שרבע הגמר מאחורינו, ומחכים להתקדם שלב אחרי שלב לעבר החלום. אתם יודעים מה הוא..

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/04/09/15232984780433.Xxx
    ריאל רוצה לגמור את הסיפור.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור נאבאס| קרבחאל, ואראן, קאסמירו, מרסלו(C)| קובא(חסוס ואייחו), קרוס, מודריץ', איסקו| כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה

    מה המצב יובה?

    יובנטוס מתייצבת לגומלין בברנבאו בסטטוס די מוכר - היא סימנה עוד V גדול בליגה עם 4:2 על בנבטו והיא מקדימה את נאפולי ב-4 נק' כשנותרו 7 מחזורים לסיום העונה, ומצד שני השליטה הטוטאלית באיטליה(אליפות 7 ברציפות אוטוטו) לא עוזרת לה בגביע האלופות שחומק ממנה שוב ושוב ושוב. למרבה האירוניה, כוכב ההצגה בשבת, תרתי משמע, היה פאולו דיבאלה המושעה שלא ישחק הערב. החלוץ כבש שלושער, עם בעיטה מסובבת נהדרת בדקה ה-16, לקח את הכדור הביתה ושבר את שיאו העונתי כשהגיע ל-25 שערים ב-38 הופעות. בכל-מקרה, יובה לא מוותרת על המשחק. היא רוצה לשחק על הכבוד, לנצח את המשחק ולבדוק האם יגיע הנס, אלה המטרות, בסדר הזה. ואין ספק שהסנסצייה של רומא אמש גם כן חיזקה את התחושה שבליגת האלופות הכל אפשרי.

    עוד ביום שני בקבוצה ניסו לדרבן את הקהל והעלו לרשתות החברתיות סרטון קצר בן פחות מדקה עם המסר הברור TOGETHER#, ובסרטון נאמר 'למדריד, ביחד, עם כל הגאווה שלנו'. בופון מדרבן, פיאניץ' כובש בחופשית, דיבאלה, היגואין, קטע קצר מוומבלי והמהפך נגד טוטנהאם, הקהל ועוד ועוד ועוד. אלגרי מקבל בחזרה שני שחקנים חשובים מאוד שהיו חסרים במשחק הראשון - הבלם בנעטיה שבלעדיו ההגנה הייתה מאוד איטית, וכן הקשר פיאניץ' שדוחף קדימה ומסוכן מאוד-מאוד במצבים הנייחים, אבל אם תשאלו את המאמן, הפיתרון הוא לא השחקנים שיהיו על כר הדשא אלא הגישה של הקבוצה, והוא מתבסס על המשחק הראשון. "לא ציפינו לספוג מול ריאל מדריד אחרי 3 דקות, ואם הם כבשו שער חוץ מהיר אצלינו - למה שלא נחזיר?" אתם הבנתם את הסיפור. יובה חולמת על שער מהיר שישנה את כל התמונה.

    "יש לנו כמה וכמה אפשרויות כדי לחזור אבל נצטרך לתת משחק מושלם מול קבוצה מעולה. אנחנו צריכים להילחם על כל כדור עד הסוף", אמר אלגרי שלדבריו תוצאה טובה בברנבאו, גם ניצחון שלא יספיק לחצי הגמר, למשל - תדחוף את יובה קדימה אל המטרות האחרות שיש לה העונה - שחזור הדאבל המקומי, בין היתר. אלגרי ביובה עד עכשיו הגיע פעמיים לגמר והפסיד וב-2016 הודח ברבע הגמר נגד באיירן. ברמת הטקטיקה והמוכנות, אלגרי דרש ריכוז והבהיר שהקבוצה צריכה להחזיר לעצמה את המשמעת, האגרסיביות ואת ההגנה החזקה שאותה יובה איבדה במשחק הראשון. הראיון של אלגרי היה קצר יותר מזה של זידאן, ביובה בירכו על כך והעדיפים פחות לדבר ויותר לעשות. יובה עברה 9 פעמים קבוצות ספרדיות והודחה 6 פעמים, וב-57 המשחקים שלה נגד ספרדיות ניצחה 19 והפסידה 23. השאלה האחרונה אותה נשאל אלגרי היא המעניינת מכולן.

    הוא רוצה לשמור את השחקנים שלו במתח. היגואין הוא באנקר בהתקפה לדבריו ובהיעדרו של דיבאלה, המאמן מתלבט בין שלושה שחקנים לכיסוי שתי עמדות - דוגלאס קוסטה שהוא שחקן קבוע העונה ואיכזב במשחק הראשון, קוואדראדו שכבש נגד מילאן וחזר לעניינים אחרי הרבה מאוד זמן, ומנדג'וקיץ' שעלה גם הוא כמחליף בגומלין בטורינו ולא הצליח לעשות הרבה, והעונה שעברה בה תופקד בכנף שמאל הייתה הרבה יותר מוצלחת עבורו. כמו שאמרנו, היגואין באנקר, והארגנטינאי בטח יתרגש מעט כשיחזור לברנבאו לראשונה מאז נפרד מריאל מדריד ב-2013. במשחקו האחרון בקבוצה הוא ענד את סרט הקפטן, כבש נגד אוססונה והשתווה לאגדה חואניטו עם 121 שערים. ההערכה היא שהקהל ידע לכבד את היגואין, שבמשחקי הליגה נתן ובצ'מפיונס זוכרים לו בעיקר את ההחמצה נגד ליון. שימו לב, ב-48 משחקי צ'מפיונס בריאל הוא כבש 8 פעמים בלבד ורק שער אחד בנוק-אאוט. ביובה יש לו 5 שערים העונה ו-5 אשתקד, סה"כ 10 שערים ב-20 משחקים. היגואין נתן השנה את הטון נגד טוטנהאם ואסור לזלזל בו.

    אחרון חביב זהו בופון, במשחקו האחרון בליגת האלופות, האמנם? בתקשורת במדריד משוכנעים שהקהל בברנבאו יידע להעריך אגדה אמיתית והוא יקבל תשואות. בופון לא מזמן התראין לאופ"א בכתבת וידאו מרתקת וסיפר איך הדף את ריאל מדריד בחצי הגמר לפני 15 שנה. הוא מבין כנראה שהחלום לזכות בליגת האלופות לא יתממש. בופון, דוגמא ומופת, שנדרש ע"י הכתבים גם לבחור את השוערים הטובים בעולם לדבריו, וזכה למחמאות מזידאן ו-ואראן בצד המדרידאי, אמר שמבחינתו מדובר בעוד משחק, במובן החיובי. "המנטאליות שלי תמיד חיובית, מנצחת. צריך לכבד את המשחק, היריבה, האצטדיון. אני זוכר קאמבקים מדהימים שהיו כבר. צריך לחלום ולעשות את הבלתי-אפשרי". על כך שזה אולי משחקו האחרון - "זה אפשרי, זה לא מדכא אותי, כילד הייתי חותם על פרישה בברנבאו. יובה היא חשובה יותר". על האפשרות שהקהל בברנבאו יעשה לו מחווה - "בחיים למדתי לא לצפות לשום דבר, אם זה יקרה זה נחמד. הקהל תמיד היה טוב עבורינו כששיחקתי כאן בין אם במדי יובה ובין אם כשחקן נבחרת איטליה".

    https://img.uefa.com//MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/02/54/84/72//2548472_w1.Xxx

    זהו זה, ג'יג'י אומר שלום?

    יובנטוס - הרכב משוער:: בופון| דה-שיליו, בנעטייה, קייליני, אלכס סנדרו| סמי קדירה, מאטווידי, פיאניץ'| דוגלאס קוסטה, מנדג'וקיץ' והיגואין



    במשחק נוסף: באיירן מינכן מארחת את סביליה עם יתרון מבטיח של 2:1 מהפיחואן ואחרי הבטחת האליפות בבונדסליגה, השישית ברציפות. מצד שני, אם סביליה תחולל עוד נס כמו באולד-טראפורד אז המשחק ייקלע להארכה..
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,980
    לייקים שהתקבלו:
    3,376
    אנשים תמיד מנסים למצוא סיבות שורשיות ועמוקות, משליכים תוצאה על כל הקבוצה,הליגה או העם אבל בפועל, בספורט גם קוראים דברים לא צפויים. ברור שיש לכל דבר סיבה, והכל אפשר לנתח, השאלה איפה אתם מתחילים להראות כמו שגיא כהן בביקורת על מסעדה ואיפה הביקורת רלוונטית.

    בארסה הגיעה לא מוכנה? כן
    בארסה זילזלה? כן
    רומא הגיעה מוכנה ורעבה? כן
    Edf הכין את הקבוצה שלו מנטלית וטקטית? כן
    רונאלדו יותר טוב ממסי? מה הקשר בכלל?
    הכדורגל הספרדי אבוד? לא קשור
    הליגה הזאת יותר טובה מאחרת? לא

    במקרים כמו אלו שראינו אתמול, כמו גם במקרה של בארסה עם פריז אשתקד, צריך לעמוד על הרגליים, בלי לדבר, בלי להשמיץ ופשוט, פשוט למחוא כפיים. כי מקרים כאלו שמציפים את הרגשות, שמעוררים השראה, שאפשר לספר עליהם לשנים - הם הסיבה שאוהבים ספורט.
     
    oFiRzZz, EsheD, Civil ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    רגע אני רוצה להבין, מילא לדחוף את ריאל מדריד בכל הזדמנות שלזה כבר התרגלנו, הדחה של מסי הפכה לפועל יוצא להעצים ולהאדיר את כריסטיאנו?

    אני נמצא בפורום הזה לא מעט, ואת הביקורת החריפה ביותר שהועברה עליו כאן מתחילת העונה הגיעה בכלל ממך. אז לפני העקיצות טיפה של מודעות עצמית.

    מתחבר לביקורת על הבעייתיות בעומק הסגל, בתחילת העונה העלנו לא מעט את הנקודה הזו והחשש היה איך ואלוורדה יתמודד כשיגיע משבר ויהיו פציעות. לכן, זו דווקא עוד נקודת זכות עבורו בכך שניהל והפיק מהסגל הקיים את המקסימום והתוצאות מדברות בעד עצמם.

    על משחק ההגנה של בארסה נהגו להסתלבט לאורך השנים, עמדת השוער זו בכלל קומדיה כשלעצמה ושאר הסיסמאות המוכרות - לא אצל ואלוורדה.
    אלבה בעונה חלומית, רוברטו מצויין, אומטיטי (בעיניי לפחות) הבלם הטוב בעולם ופיקה שאתה מחכה לו בפינה (ממניעים ידועים) חלק בלתי נפרד בהצלחה.

    לכן, ההשוואות הנקודתיות למקבילים שלהם ממדריד אחרי משחק נפל שכזה לא ראויות להתייחסות בעיניי. גם שמחה לאיד צריכה להיות פרופורציונלית עם כל הכבוד.
    מן הראוי לנתח לאורך עונה שלמה ואם איך שברצלונה נראתה עד אתמול, כל אדם צלול בדעתו ונפשו מבין כמה הערב הזה חריג - והקרדיט כולו לאיטלקים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ברור שבכדורגל קורים דברים בלתי-צפויים, ובליגת האלופות בהכרח וזו גם הסיבה שאני מהאובר-מתלהבים מהמפעל הזה, אם תרצו הוא תמיד היה חשוב בעיני בהשוואה לליגה המקומית(לא, וזה לא בא כדי לגרוע מבארסה העונה או בכלל, מובן שמאזן האליפויות שלנו מתסכל). אני תמיד הראשון לצאת נגד כל הדיבורים על כך שהמפעל הזה איבד מהקסם שלו, על שינוי הפורמט[בעבר היה שלב בתים שני וכדי להפחית מהעומס החליטו על שלב שמינית הגמר וזה לא רע בכלל) ועוד ועוד ועוד.

    המשחק אתמול הוא הישג ענק של רומא, הלכתי וצפיתי בכל סרטון, ציוץ וכו' מהחגיגות, ראיתי את טוטי בחדר ההלבשה שם ואת החבר'ה חוגגים, זה מרגש, אני הכי אמוציונלי בקשר לספורט ולכדורגל ומתאר לעצמי איך אוהדי רומא מרגישים. ויחד עם זאת, זה גם כישלון עצום של בארסה.
    ברור שזה הפתעה עצומה וכתבתי שבארסה מאז מסי היא פייבוריטית כמעט בכל משחק נוק-אאוט, אבל היו לה הדחות 'מובנות', נניח אתלטיקוX2, יובה אשתקד ועוד. בואו לא נהפוך את רומא לאלופת העולם, היא אפילו לא הקבוצה החזקה באיטליה לדעתי.

    כתבתי בדיבורים\ויכוחים על מסי וכריסטיאנו מילים ברורות - אלה שמזלזלים בכריסטיאנו, ויש כמה כאלה, אני חושב שגם אתה כזה, תחליט אתה אם אני צודק או לא. הוא מאפיל על מסי בצ'מפיונס, אין מה לעשות, הוא מגיע. מותר לבקר את מסי על משחק כמו אתמול. מעבר לכך, זה מצחיק אותי לקרוא ששולחים את ראמוס לפנסיה אחרי חודש חלש נגד כל מיני בטיס, חטאפה ו-ויאריאל. לא אתה כתבת את זה, אני אישית משוכנע שפיקה לא היה טוב ממנו בשום שלב. לא צריך לנתח שחקנים לפי חודש.
    אני לא שופט קבוצה על פי משחק אחד, אני מינואר עם אותה המנטרה - בארסה לא טובה, והפער שלה בצמרת פסיכי, היא בטח לא 3 דרגות מעל ריאל מדריד, ממש לא מבחינת הסגל וגם לא בכדורגל. היא מנצחת כבר הרבה זמן על אדי הדלק האחרונים.
    מעבר לכך זה צורם שהסגל שלה מורכב מהרבה מאוד אפסים, נקרא לזה ככה, כבר כמה פעמים שהיא לא פוגעת ברכש בחלון ההעברות.
    לגבי ההגנה של בארסה, במספרים היא כמו של אתלטיקו, בפועל לדעתי זה לא ככה. בארסה התייצבה, זה כן. היה קשה לי להגדיר אותה כאחת מההגנות הטובות באירופה, זוהי דעתי האישית. אבל בארסה תמיד התהדרה בהתקפה, שים לב למספרים שלה במשחקי החוץ בצ'מפיונס השנה.

    אני רוצה שתסביר לי ולא חייב בת'רד הזה, איך אומטיטי, עם עונה וחצי בבארסה, הוא בלם טוב יותר מואראן שכבר 5 שנים נמצא בטופ, אז הפציעה של ראמוס ב-2013 וסדרת החינוך של מוריניו לפפה שהעז להגן על קסיאס. אני לא סובל את פיקה, לא בורח מזה, אני זוכר טוב מאוד את הציטוט שלו על ההגרלה שלנו ב-2016 - מסתבר שרומא לא כזו קבוצה פח. ג'ורדי אלבה מעולה, אני איתך.
    תאמין לי שהכל בסדר אצלי, לפחות בכדורגל, הכל צלול, המוח עובד, אין כמו המשחק הזה והדבר הנפלא הזה בעיני.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.