ליגת האלופות - שמינית גמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏13/2/24.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    לדעתי אתה קצת מקל פה עם ארטטה.
    ניסיתם ללחוץ הכי חזק וגבוה שיכולתם.
    בסוף זה היה הרכב מוגבל.
    קיוויור לא נותן כמעט כלום בהתקפה גם אם זוכה בכדורים, האברץ כחלוץ זה משהו שמאוד קל להגן מולו אם אתה קבוצה חזקה שמצופפת וז׳ורז׳יניו זה חביב אם אתה יושב עכשיו על שפילד או לוטון ומוביל 2-0 לא בשמינית גמר אחרי שאתה מגיע בפיגור.
    3 שחקנים בחלקים שונים במגרש שמאוד מגבילים אותך מול הצורה שפורטו התכווצה על הדשא.

    גם החילופים שלו שידרו עייפות. עם כל הכבוד לזהירות והאמונה ב11 שרצו יפה בכמה משחקים האחרונים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כל הכבוד לאתלטיקו מדריד על הניצחון הדרמטי ויחד עם הכרעה נוספת בפנדלים בין ארסנל לפורטו קיבלנו פיניש חזק לשמינית הגמר. אתלטיקו גם סבלה מספיק בפנדלים לראייה גמר האונדסימה של ריאל מדריד ב-2016. אם זו הייתה הקבוצה של 2016 באמת הייתי אומר שמה-זה בשבילה למחוק פיגור, היא עשתה את זה נגד ברצלונה הגדולה וגם נגד באיירן מינכן. כעת באמת הפופתעתי. אבל חייבים גם מילת גנאי לאינטר שגם במשחק הראשון לא עשתה הרבה, רוב הזמן בגומלין הייתה בטוחה בעצמה והאטה את הקצב וכדומה ובסוף אחלה אותה...בפנדלים. למעט ההתקפה המדהימה של ה-0:1 כשהכדור זז ממש מהר עם חילופי מקומות ודי מארקו הבקיע - לא ראיתי ממנה כמעט כלום. לא לאוטרו מרטינס, לא טוראם, לא מחיטיריאן וגם דומפרייס היה מסורבל. בעונה כזו מדהימה שלה כשהאליפות בכיס והיא לא סופגת כמעט אף פעם - היא לא הצליחה מול אתלטיקו שאמנם חזקה מאוד במטרופולטיאנו אבל אלבארו מוראטה הגיע בכושר ירוד וגם אנטואן גריזמן מעט פצוע. בשנה שעברה אינטר הגיעה עד לגמר והתקווה הייתה שתייצר איזה רצף של עונות טובות באירופה וזה לא קרה - מה גם שהיא סיימה בשלב הבתים במקום השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/3/24
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתלטיקו מדריד לא ממש מגוונת במשחק שלה וזה גם עניין של מומנטום. אני חושב שזו אמירה די נכונה שלאו דווקא באה להעליב אבל להחמיא לעניין "הקבוצתיות" והשלם גדול מסך חלקיו. אני יודע שמרקוס טוראם בעונה מעולה ולאו דווקא המספרים מוכיחים את זה אלא הפעולות הקטנות כמו ההשתחררות, הפס המהיר והטיסה לעומק, על לאוטרו מרטינס מיותר לדבר. אבל כן אני רואה את הסגל של אינטר ועל אף שניקולו בארלה התקדם - אני לא אומר שזה 'וואו'. אולי חסרים לי קצת כלים מהספסל. ליגת האלופות היא לא מדד כי 90 דקות רעות ואתה עף אבל המאזן הכל כך טוב באיטליה גם מצביע על חולשת הליגה. תראו את יובנטוס שכמעט כל המשחקים שלה העונה הם דיכאון וכדור שינה, האלופה נאפולי איפה היא...ולמען הסר ספק כתבתי את אותם הדברים על ריאל מדריד בספרד. ברור שנהנינו מליגה חלשה.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,318
    לייקים שהתקבלו:
    2,538
    מין:
    זכר
    עזוב, סתם הגבתי מעצבים. מחקתי את התגובה.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    היה לי ברור שאינטר תשחק סופר הגנתי. במשחק כזה אתה צריך ללכת עם שחקנים שיש יותר סיכוי שייצרו יש מאין. הייתי פותח עם קוראה וממפיס במקום מוראטה וגריזמן (כן גם גריזמן). נכון ששחקן כמו קוראה הוא מהסוג שנראה הרבה פעמים הרבה יותר טוב מהספסל מאשר כשהוא פותח. אבל עדיין, היה לי ברור שיתפתח משחק שמוראטה פשוט מיותר לחלוטין בו. קוראה לפחות יכול לגרום למעומות גם ביום פחות טוב.
    מצד אחד אינטר מרגישה לי קבוצה טיפה יותר טובה אז כאוהד ניטרלי אולי פספסנו את "השמיניה המושלמת" מצד שני לפעמים האפקט של המטרופוליטנו שווה לא מעט. דורטמונד או פריז כנראה יריבות נוכות יותר, אולי גם בארסה.
    בכל אופן שמח בשביל הספרדיות. ממשיכות לדבר על המגרש, חבל רק שהשנה בשאר המפעלים הם פישלו. יכול לעלות להם בכרטיס לאלופות שנה הבאה אם אני לא טועה.
     
  6. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    הלה-ליגה, הליגה הכי חרא בעולם שהיא פשוט כדור שיעמום טהור, ליגה בלי התקפות והגנות עפ"י כמה משתמשים פה. מסיימת עם 3 עולות לרבע הגמר, לעומת שאר הליגות בטופ 5 אשר אצלהיין עלו 0-2 עד קבוצות.
    פעם אחרונה שללה ליגה היו 3 נציגות ברבע הגמר זה נגמר עם זכייה ספרדית בליגת האלופות.
     
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    על גריזמן לא הייתי מוותר בהרכב. לטכניקה שלו אין תחליף. שחקן נפלא. מוראטה סיפור אחר. ההכנסה של ממפיס עשתה את כל ההבדל כמובן. במעט דקות שלו על המגרש הוא כמעט סיים עם שלושער במצבים לא פשוטים שהוא הצליח לייצר כדור מסוכן למסגרת. אחד מהם היה הגול.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תשמע אני חושב שהליגה הספרדית היא בדיחה רק אם משווים אותה לליגה האנגלית - זה לא אותו הקצב, לא אותה איכות, הרבה פחות שחקנים באמת טובים, האצטדיונים (כמובן שכל זה קשור גם לכסף ועל כך טחנו מלא פעמים), כל מי שחשב שהסרייהA טובה יותר או משהו כזה הוא מגזים או חולם בהקיץ. מספר הקבוצות שהעפילו לשלב הבא כמובן לא מצביע בהכרח על חוזקת הליגה.

    לגבי "דיון החלוצים" שהתפתח כאן - ממפיס דפאי קטף את הפירות כביכול, אבל לפניכן הוא היה בבצורת. אלבארו מוראטה הבקיע רוב העונה הרבה שערים. אני לא חושב שדפאי חלוץ טוב יותר. אנטואן גריזמן צריך לשחק אין שאלה. הוא גם אתמול איים הרבה על השער.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    ממפיס רוב הזמן פצוע, מוראטה רוב הזמן בנבדל. גם בשער של גריזמן אתמול הוא היה בנבדל. נראה כמה סבלנות לצ'ולו יהיה בשבילו בעונה הבאה כאשר סמו הניגרי יצטרף לסגל.
     
  10. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    ההודעה שלי לא מכוונת להשוואה בין הליגה הספרדית לבין הליגה האנגלית, איטלקית או כל ליגה אחרת. אלא היא להבהיר בצורה שהזלזול הפאתטי הזה בליגה הספרדית והקבוצות שמשחקות בה ובו זמנית העצמה של קבוצה[או קבוצות לצורך העניין]רק בגלל שהיא משחקת בליגה שאינה הליגה הספרדית הוא מגוחך ונורא מנותק מהמציאות.
    אבל היי, הזלזול בליגה הספרדית הוא לא מאתמול שלשום אלא זה משהו שכבר מתרחש במשך יותר מ-2 עשורים בשילוב של תירוצים מגוכחים פעם אחר פעם.

    בנוגע לליגה הספרדית הבעיה העיקרית העיקרית בליגה היא טבאס. אם החתיכת ח** הזה ילך ויבואו מישהו נורמלי במקומו שינסה לשפר את הליגה במקום להרוס אותה כמו שטאבס עושה, אז הרמה תעלה בהתאם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בסדר תשמע אני יכול לדבר רק בשם עצמי. כאוהד של הליגה הספרדית המצב לא משהו. אתלטיקו מדריד אתמול הצילה מכבודה כי העונה היא משחקת כדורגל התקפי בבית וכאילו יש לה בטייטל "ניצחה פעמיים את ריאל מדריד" או היחידה שניצחה את ריאל - אבל היא רחוקה מאוד ממאבק האליפות. ברצלונה ספגה גולים בקצב. ריאל מדריד משחקת כדורגל מאוד-מאוד-מאוד בינוני. היו לליגה שנים הרבה יותר טובות גם בלי כוכבי על כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.
     
  12. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    אני לא חולק עלייך שהמצב בשנה-שנתיים האחרונות הוא לא טוב, אבל העונה הליגה היא הרבה יותר מעניינת מאשר עונה שעברה לצורך העניין.
    אבל כפי שכתבתי מקודם, על המצב הגרוע אחראי אדם אחד.

    אני מתגאה בעובדה שלמרות שהמצב של הליגה הוא לא הכי טוב, הליגה הספרדית עם 3 נציגות ברבע גמר ליגת האלופות ואני לא אופתע אם ההגרלה תאיר פנים לספרדיות יהיו לפחות 2 ספרדיות בחצי הגמר אם לא 3.
    אני מאמין שתהיה לפחות נציגה אחת בחצי גמר.

    האכזבה שלי מהספרדיות אשר שיחקו באירופה העונה מגיעה מבטיס. האדם היחיד שיכול לקבל קרדיט על כך הוא טאבס ולחרבנא של המצב הכלכלי שהוא גרם לספרדיות לחוות.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    לא אמרתי שממפיס טוב ממוראטה. אמרתי שלא היה לי ספק שיתפתח משחק שמוראטה חסר תועלת בו לחלוטין, וממפיס וקוראה לא. לגבי גריזמן אני אישית גם כבר ממנו לא מתלהב אבל זה עוד מובן, אבל כן הייתי מוציא אותו יותר מוקדם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה טריקי כי מספר הקבוצות שמגיעות לרבע הגמר או לשמינית הגמר הוא לא העניין היחיד. ב-2011-12 וכדומה אלו היו ריאל מדריד וברצלונה והיה לך ספק שהן המועמדות הבכירות לזכות בתואר? ג'ירונה, וסגנון המשחק השונה מה-DNA שהורגלנו אליו באתלטיקו מדריד - הוסיפו קצת צבע לליגה. אבל דווקא אצל חטאפה יש כל מיני 2:3 כאלה. קצב המשחקים די רע, אין הרבה גולים וכדומה. אני כן שמח ממה שקרה בליגה ולאתלטיקו הגיע לעבור לחלוטין. הליגה הייתה במצב הרבה יותר טוב לפני חמש-שש שנים. ריאל הייתה חזקה יותר, ברצלונה חזקה יותר ואתלטיקו חזקה יותר. בוא נלך אחורה ל-2007 - ולנסיה כמעט הדיחה את צ'לסי של ז'וזה מוריניו. ברצלונה עפה בשמינית הגמר במפתיע נגד ליברפול אבל הליגה הייתה דו-קרב של אריות. סביליה הגדולה בתולדותיה..
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    ההגרלה הכי קשה שאפשר היה לקבל. נתנחם בכך שאם נעבור את סיטי אנחנו נהיה פייבוריטים בשאר הדרך, אין חוכמות.

    בצד השני - אתלטיקו ופסז' המרוויחות הגדולות.
    לפסז' יש הזדמנות די רצינית להגיע עד לגמר. אני לא מתרשם מהיכולת שלהם העונה, אבל בעיניי הם עדיפים די במובהק על בארסה וגם על אתלטיקו ודורטמונד.
    אתלטיקו יכולה לפנטז על מקום ב4 האחרונות כשהיא בסה"כ בעונה לא משהו בכלל. יש לה גם קלפים טובים כמו המטרופוליטנו המאיים וכוח אש בהתקפה שכן יכול להפציץ במשחק נתון בפורמה טובה.