ליגת העל:: המחזור השני - משחק עונה בטדי - באר-שבע נגד מכבי ת"א!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/8/15.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ב103 אמרו עכשיו בעקבות הסיפור עם אשרת העבודה של ראיקוביץ שאף שחקן זר שהצטרף השנה לקבוצות לא קיבל עדייין אשרת עבודה וכולם על אשרת תייר. כולם ללא יוצא מן הכלל

    איזה מדינה שכונה.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,245
    מין:
    זכר
    רובם באמת תיירים
     
    oFiRzZz, Turgi, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כמה נקודות על המשחק:

    פירס היה מספר אחד על המגרש. משתפר ממשחק למשחק ונהפך לשחקן הכי חשוב בהרכב. נכון, הוא לא ברמה של הובאו ואוגו, אבל לקבוצה עם שאיפות שלנו הוא מתאים.

    בארי חמזה פוטנציאל אדיר. אם הוא היה בגיל 28 הייתי אומר שהוא שחקן עם כישרון שלא מומש. אבל לראות אותו בגיל הזה עובר שחקנים כאילו מדובר במשחק בין בוגרים לילדים, נותן תחושה של כישרון גדול מאוד שצריך לכוונו. למשל, כמו להיות יותר פעיל על המגרש ולא להיעלם ליותר מידי דקות, לשחק יותר קדימה ולא לרוחב ולאיים על השער בבעיטות מרחוק. אם יהיה לו (וחסר שלא, אחרת הלכה לנו העונה) חלוץ אמיתי מלפנים, נראה שיתוף פעולה שאולי יזכיר את הצמד לוי-קאודיה (וכמה שהוא היה חוגג אתמול...:().
    אני לא סגור למי הוא שייך, לחיפה או לנו, אבל אני יודע שיש לנו אופציה לרכישה של 20%. שיעבדו על זה כבר מעכשיו!

    חיימוביץ וחסן במשחק הגנה מדאיג מאוד. דווקא חסן, שהראה מגמת שיפור מתחילת העונה, ממשיך לספק לנו מידי פעם רגעים שגורמים לנו לחשוב שאולי לא יצא ממנו כלום. גם איתו צריך לעבוד על חוסר האחריות שלו לפעמים. אם היינו מפסידים כתוצאה מהטעות שלו התגובות היו קשות הרבה יותר.
    בסה"כ אני חושב שההגנה טובה בהרבה מההגנה שהייתה לנו בשנה שעברה (כולל שידרוג ענק בשער) ואני מקווה שביחד עם הבלם הזר חסן יראה טוב יותר.
    וכשרואים את חיימוביץ, השאלה,שוב, למה שיחררו את תירם? הוא לא היה יכול להשתפשף בעונה שכזאת?

    דורה משחק עם סמיליאניץ, פירס ולוגסי בקישור. על פניו שלושה קשרים הגנתיים שאף אחד מהם לא ממש לוקח את הכדור לכיוון הרחבה. אולי פירס מעט עושה זאת. אני חושב שבמשחקים שלא מול מכבי ת"א וב"ש, יעשה טוב דורה אם יוותר על לוגסי (אפשרי אולי לעמדת המגן השמאלי...?) וישחק עם עוד קשר תוקף. ראינו כשהוא הוציא את לוגסי והכניס את זגורי, התעוררות בחלק ההתקפי ואין שום סיבה שלא נשחק כך מול האימפריות מליגת העל. בטח בבית.

    מי שיראה את התקציר יחשוב שמרגוליס עוד היה המצטיין, אבל בסה"כ די התאכזבתי ממנו במשחקים עד כה, למעט משחק גביע הטוטו מול ביתר. נכון שהוא לא אמור לשחק בשפיץ וכמובן שניתן לו את הזמן, אבל הוא נראה די אנמי (גירסה משופרת של בן שושן) ומשחק ללא תכלית. אולי גם הוא ישתפר כשהיה חלוץ לידו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    זה מאוד משנה, אם ברדה היה נוגע בראיקוביץ׳ נגיעה ולו הקלה ביותר אז זאת עבירה מובנת ושריקה שגרתית, אבל לא מובן לי מה עבירה בלחטוף לשוער כדור כשהוא נמצא על הארץ ומבלי לגעת בשוער? למה ניצול של חוסר ריכוז של ראיקוביץ׳ נחשבת עבירה בחוקה?
    ואני לא מבין איך שינוי החוק יגרום לבזבוז זמן גדול יותר, שוער לא יכול להחזיק בכדור כמה שירצה ויש חוק שמחייב אותו לשחרר כדור אחרי 6 שניות.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338

    אתה מוכן להסביר לי מה אתה מתרגש מדיעה של אדם שחושב שהקפטן שלנו ספורטאי דוחה? הוא טועה בטיעונים שהוא הביא כאן כלפי ברדה, מה שמלמד שהוא לא כל כך יודע על מי הוא מדבר, אז אמר את דעתו אדם שלא מכיר את ברדה הספורטאי, הלאה, נקסט, אתם חופרים פה על שטויות.
     
  6. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    קודם כל, אתה מסכים שמבחינת החוקים מדובר בעבירה?

    לגבי ביטולו - ברגע שהקפצה של הכדור תחשב שחרור שלו, כל הקפצה של הכדור תאפס את שעון ה6 שניות. בגלל זה החוק הזה קיים.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אין שום דימיון בין המקרים חוץ מזה ששניהם הזויים.
    זה, אגב, חוקי לחלוטין. השוער שחרר את הכדור והוא לא בחזקתו. שווה ערך למסירה רעה שמגיעה ליריב.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני לא אחזור על זה שוב, אם מבחינת החוקה הגול הזה לא חוקי אז אין מה לעשות נגד זה, אני חושב שמעתה והלאה צריך לשנות אותו.
    שחרור של הכדור יחשב הוצאתו מרחבת השוער וכך הוא לא יוכל לגעת ביד, יש אלף ואחת דרכים להגיע למצב שבו שוער לא יבזבז זמן יותר מדי ובו בזמן לא כל רגע של חוסר ריכוז שלו יחשב עבירה.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    כמה הערות לפני שאני מתרסק למיטה, רק בישראל אפשר לסיים משחק כדורגל בירושלים קצת לפני 23:00 בלילה ולהגיע לבאר שבע אחרי 02:00 בלילה:

    1. אני בדרך כלל מאוד סבלני עם התגובות שלי. מאוד. אני גם לרוב פשוט לא מתייחס לכותבים שלא מכבדים כותבים אחרים, אבל כשיש כותב שבאופן עקבי מתנגח באוהדי באר שבע, או לחילופין כותב שמטנף את השם של אליניב ברדה בלי להביא כל הסבר הגיוני לכך, אז אני לא אעמוד בצד ואני יעמיד אותם במקום.

    2. לא ביקרתי אחרי המשחק את השיפוט של משיח. גם לא נקטתי בדעה לגבי הגול של ברדה שנפסל. מה שכן אמרתי שגם אם התקנות אומרים שהשער היה צריך להיפסל, משיח, בגלל שהוא אחד משני השופטים הגרועים בארץ ביחד עם חכמון (וזה לא בגלל המשחק אתמול אלא בגלל שיפוט עקבי וגרוע שנים על גבי שנים) פסל את השער לא בגלל התקנות אלא בגלל שלטענתו ברדה יצר מגע עם השוער של מכבי, מה שלא היה ולא נברא לעולם,
    אוהדי מכבי יגידו שמה שחשוב שהשער נפסל, וזה אולי נכון מהצד שלהם, אבל אם אנחנו מדברים על מנשה משיח ורמת השיפוט שלו, זה קריטי מאוד האם השער נפסל בגלל יישום נכון של התקנות או בגלל שמשיח טוען שברדה עשה עבירה על השוער.

    3. כשאליניב ברדה מגיע לסמי עופר, הוא זוכה להמון אהבה מהקהל של מכבי חיפה. כשאליניב ברדה מגיע לבלומפילד, הוא זוכה להמון אהבה מהקהל של הפועל תל אביב. לא זוכר הרבה שחקנים שעברו מיריבה אחת לאליפות ליריבה השנייה ועדין נשארו אהודים בשני המקומות, גם לאחר שנים שהוא כבר לא משחק במכבי חיפה/הפועל ת"א.
    זה עד כמה אליניב ברדה ספורטאי ענק.

    4. חייב להגיד מילה על גל אלברמן, לדעתי האנדרייטד הכי גדול בכדורגל הישראלי היום. נמצא בכל מקום במגרש, כל כך טוב הגנתית, כל כך חכם. דור פרץ היה קטסטרופה אתמול, איבד כדור אחרי כדור ואלברמן היה זה שתיקן וחיפה ועשה לפעמים עבודה של שני שחקנים ויותר. לדעתי הוא גם התחיל את ההתקפה של הגול של מכבי אם אני לא טועה.
    מליקסון בחצי שעה הראשונה ריחף מעל המגרש. אלברמן זיהה את זה, נכנס בו חזק, מליקסון היה זקוק לטיפול, ומאותו רגע ראינו מליקסון אחר, כבוי הרבה יותר, אולי אפילו קצת פצוע.
    מבחינת אלברמן צעד גאוני, ניטרל את השחקן הכי טוב שלנו אתמול בחצי שעה הראשונה (ושוב שום מילה על משיח ועל הציפיה שלי משופט משחק שישמור על בריאות של שחקנים כמו מליקסון).

    5. מה שמבדיל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב זה כמובן זהבי ואופי.
    ואולי זה בא ביחד כי זהבי זה האופי של מכבי.
    עד לכניסה של ברדה, הפועל באר שבע לא ניצלה את איבודי הכדורים של מכבי, את העובדה שעמד למכבי בשער שוער בן 19 שנמצא בארץ בקושי יום וחצי ולא הראתה שום אופי ווינריות.
    אליניב כמובן נכנס ושינה את זה, אבל גם אז, מכל התקציב הגדול שלנו שוב להסתמך רק על אליניב, שהוא כבר לא ילד, זאת האכזבה הגדולה שלי אתמול כי מבחינת כדורגל היינו טובים ממכבי ושווים לפחות תיקו.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני חושב שיש לנו אופציה להגיע לבעלות של עד 40%. תהיה בטוח שאם הוא יתן עונה טובה(הלואי- אני מאוד נהנתי ממנו אתמול למרות שלא היה תכלס) מחיר הכרטיס שלו יהיה כזה שלא נוכל לעמוד בו(לדעתי כבר היום שווה כמה מאות אלפי דולרים)- ושוב חוזרים לאותה נקודה- בלי בעל בית שנותן למועדון הזה גב כלכלי יהיה מאוד קשה להחזיק שחקנים מוכחים. נמשיך להיות תחנת מעבר בלבד.
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    מבאס, אבל נכון. הכל בידיים של מרים....

    ובקשר לתכלס, זה בדיוק מה שיהפוך אותו מפוטנציאל גדול לכישרון ממומש.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    חייב לציין שהיה מאוד כיף לקרוא את 10 עמודים בבת אחת, התפתחו פה דיונים מעניינים:

    * ברדה בן אדם דוחה? נו באמת...איזה שטויות..איך אפשר בכלל להגיד דבר כזה...מילא תגיד לא אוהב את המשחק שלו, הוא רב עם השופטים, הוא צולל..אבל "לא סובל אותו"...

    * אהבתי את התגובה של לונדון על השער של אטו. כל הפייסבוק שלי מוצף בסרטונים של הגול הזה, ואני פשוט תופס את הראש, כי תמיד חייבים להוכיח "מה שחוקי באנגליה לא חוקי למשיח מכבי". יאללה, תתבגרו. לפחות לחברים הבאמת קרובים אני אשתף את הלינקים שפורסמו כאן. הגול לא היה חוקי - נקסט.

    * במפתיע, משחק סביר למשיח אחרי שנרגענו ויצאנו מטדי. גם גילינו שהשער נפסל בצדק (כי בשידור בהתחלה אמרו שהוא היה חוקי לגמריי, מה שגרם לכל הקהל לקבל מידע מחברים שצפו בטלוויזיה אז...) וגם שאווקמה היה באופסייד 60 מטר.

    * החבר'ה שיחקו כמו גברים, אבל לא ניצחו ואף הפסידו. שזה הפוך. גם זה שמכבי ת"א ניצחה אותנו ב'בית' בסיבוב 1 זה הפוך ל3 השנים האחרונות. אולי גם הסוף יהיה הפוך?

    * הנקודה הכי חשובה, קראתי עכשיו בבת אחת מעמוד 19 בערך אז לא ראיתי אם זה עלה לפני כן - תגידו לי, מה כולם כל כך התלהבו מראיקוביץ'?! הוא אשכרה זכה לשער ולשחקן המצטיין בידיעות. על מה?? הוא מתח את כל שרירי הגוף רק בבעיטה המפתיעה של בוזגלו, ושראדי(?) בעט כדור חזק הוא מתח את איזור המותן ומעלה. מתערב עם כולכם שאם זה היה חביב אוחיון בשער, הוא לא היה זוכה במצטיין וגם לא בתמונת שער בידיעות.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    @Sir Alex Ferguson, אני לא מבקש ולא צריך אישור מאף אחד להביע את דעתי. בשום נושא, על אף מועדון, על אף שחקן. זה פורום. אמרתי את מה שיש לי להגיד על אליניב ברדה הוד פטרייתו. הסברתי את דבריי. מסכים? אחלה. לא מסכים? תתקדם הלאה. אני מבליג עשר פעם ביום על שטויות שנכתבות פה ועוד עשר פעם עונה בנועם - משתדל, לפחות. גם לך, גם הפעם - ובלי תקיפות זולות לגופו של אדם. כמה שיעצבן, כמה שיחרפן. בסה"כ פורום כדורגל, בסה"כ אליניב ברדה.
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    להיות מעניין זה חלק מהפריווילגיה של לקבל פידבק מהתקשורת. אותי באופן אישי הוא הכי עניין במשחק אתמול בגלל הרקע והציפיות שנוצרו סביבו. תוסיף לזה שהוא רק בן 19, ואת זה שהגיע למדינה זרה יום קודם לכן וכבר מקבל הרכב במשחק חוץ מול 23 אלף צופים בלי שמכיר את שחקני ההגנה ומפגין כזה ביטחון, עם איכות יציאה מהמקום בדקה ה-32 ששום שוער בארץ לא מתקרב אליה (90% אפילו לא מנסים להגיע לכדור הזה, עשרה אחוזים נוספים ינסו ואז יחזור אחורה), כשהוא סיים את המשחק בלי שערי חובה, למה שלא יהיה מצטיין. כמובן שמכאן ועד להכתיר אותו כפטר צ'ך הדרך עוד ארוכה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/15
  15. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    היו לו 2 טעויות שנבעו מחוסר תיאום שבמזל לא הסתיימו בשער. בתיחלת המשחק כדור בינו לבין אחד הבלמים, ובסוף אחד הבלמים מסר בדיוק בזמן שהוא בא לצאת, ובמזל הבלם נתן פס חלש יחסית. כמובן גם הבעיהט של בוזגלו שהוא הפקיר את רוב השער בזמן שהוא מנסה לסדר את החומה ולהסביר להם מה הוא רוצה מהם.

    לא שמתי לב למה שקרה בדקה 32. שורה תחתונה, בעטנו אולי 3 פעמים לשער, פעם עצר בצורה נפלאה, פעם תפס בקלות ובכלל לא זוכר אם הייתה פעם שלישית. מפה ועד לשחקן מצטיין ושער בעיתון?