ליגת העל מחזור 24: ניצחון חשוב לאלופה 1-2 על בית״ר במשחק סוער. ניצחון קל לצהובים מול נ״צ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏25/2/23.

  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    הגול הראשון שלו בחיפה היה איזה דיפלקשן מזליקי נגדנו במשחק פלייאוף עליון לא מאוד מעניין.
    במקום לחגוג עם הקהל הביתי בחר לרוץ ולהתגרות בכמה מאות אוהדים שבכלל לא התייחסו אליו עד אותו רגע. לא הייתי בטדי העונה אבל מניח שגם עם ניקולסקו היה סיפור דומה.
    מכאן לריב עם שוטרים ואוהדים במעצר המרחק היה קצר מאוד.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    מה ההבדל בין אוסף החלאות: אבו פאני, חזיזה, סונדגרן ומנחם (ה-2 האחרונים שחקנים מאוד ספורטיביים, השוודי אתמול הגזים בפעם הראשונה, וממנחם לא ראיתי משהו יוצא דופן חוץ מתקרית ה"סרדינים הבייתה" לפני 3 שנים שבא בתגובה לכך שקיללו אותו כל המשחק), לבין אוסף החלאות אספרייה, קריאף, שועה, ניקולסקו לבין אוסף החלאות לופז, ספורי, ויטור ואיתי שכטר? או בין גל הראל, בן רייכרט, טל בן חיים (הבלם), ז'וסוואה וקארצב?

    בכל קבוצות הליגה יש חלאות, לא חושב שזה משהו שצריך למנות או לדרג. כל אוהד מועדון יודע טוב מאוד שהשחקנים האלו לא ראויים ללבוש את המדים של הקבוצה שלו, שהיה מעדיף משחק ספורטיבי בלעדיהם, אבל זה לא אומר שהוא לא צריך לשמוח כשהם עושים פעולה עבורם שנותנת נקודות. בדיוק כמו שאתה לא אוהב איך שירדן שועה, קריאף וניקולסקו התגרו בקהל היריבה, ואני לא אוהב איך שחזיזה ואבו פאני מחפשים ליפול בכל מאבק גוף לגיטימי, ובדיוק כמו שאורימור לא אוהב איך שייני קופץ על שופטים, או שאוהדי ב"ש אוהבים את הגישה של לופז כשהדם עולה לו לראש.

    לא צריך לתפוס את הראש ולהכריז "מכבי חיפה של העונה זה אוסף של חלאות", כשבאותו פראגרפה אתה מציין שחקנים שהם כן ספורטיבים. יש כאלה, ויש כאלה, בכל קבוצה, בכל ליגה, בכל העולם.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    אין לי ספק שההתנהגות של השחקנים האלה היא תוצאה של גיבוי ואפילו הכנה מראש של הצוות המקצועי, עוד כלי כדי לנצח זה להוציא את היריבה מאיפוס ככל האפשר לכן אפילו שאורי דהן מקבל כדור בראש או אספרייה סופג נהמות מהקהל תמצאו את חזיזה ואבו-פאני באים אליהם בטענות.
    אולי גם בחדרה ובני יהודה היה להם את גרעין הגועל הזה אבל בחיפה זה מתפוצץ בגלל הקהל והצוות המקצועי, מספיק לראות את ההתנהלות של בכר, צרפתי ושייזינגר הזה על הקווים כדי להבין.

    לגבי שועה, הוא לא מאה גם כלפי שחקנים מהקבוצה שלו, זה האיש, כמו שהוא יכול לתת 12 בישולים בפחות מסיבוב כך הוא גם יכול לריב סתם עם כל אחד אבל החגיגה לא הייתה יוצאת דופן, הוא חגג ככה בדיוק(אחד לאחד) גם נגד מכבי בטדי, זה לא אישי נגד מכבי חיפה.
    הוא קיבל צהוב על התגרות רק כי לייבוביץ' התחיל בפריסת התשלומים שלו עבור מכבי חיפה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    תחזור להודעות שלנו בפרטי אחרי הגול של ניקולאסקו בטדי נגד נתניה ותראה מה כתבתי, לא בדיעבד, בזמן אמת שאני במשחק.
    גם כאן נראה לי שכתבתי נגד זה, לא אוהב את זה במיוחד שזה מגיע ללא סיבה כמו שהיה נגד נתניה.

    ההבדל בין אוסף החלאות שלכם לאוסף החלאות של קבוצות אחרות זה שאצלכם שחקנים באים מראש במטרה להתגרות ולהתנהג באופן לא ספורטיבי כלפי הקולגות שלהם במטרה להוציא מהם אדומים, זה כמו שילד בן 10 יתן לך בעיטה ויברח. יש כאלה בקבוצות אחרות, בודדים ורוב השחקנים שהזכרת לא מתקרבים לאלה של חיפה ברמת הגועל, לפחות מהשחקנים שלנו אולי אולי רק שועה מתקרב לזה וגם פה המרחק גדול.
    תראה את ההצגות של חזיזה אתמול, את הרגל שסונדגרן שם לאספרייה, את הצחוק של אבו-פאני בפנים של מורוזוב אחרי האדום. חומר אנושי נחות מאוד, תפריד אותם לקבוצות אחרות והם לא יעשו את זה. בחיפה זה התפקיד שלהם, יש את שרי, לביא עד שעזב, גולדברג וכהן עם הקלאס ואת הכיתה הטיפולית שזה תפקידה בגיבוי צרפתי ובכר.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    איך זה לא אישי נגד מכבי חיפה? הוא רץ לקהל וסימן להם "תמשיכו תמשיכו" עם גליץ' ותנועת "יש". כשיש התרסה מצד שחקן כדורגל נגד היריבה, ואז זה גורם לפיצוץ, מדברים על איזה שחקן טיפש. כשזה לא גורם התרסה, והקהל מאופק יותר, אז התנועה הייתה בסדר.

    זה לא משנה איך הוא חגג נגד מכבי ת"א. גם ניקולסקו חגג בצורה מביכה נגד נתניה, זה לא אמור להפריע לי כי אני אוהד ניטרלי, אבל אני מתחיל להריח פה את המגמה של השחקנים שלך, לעצבן את הקבוצה היריבה ע"י התגרות בקהל, ונשמע שיש פה גם גיבוי מצד המועדון שלך. למה אצל מכבי חיפה זו מגמה ברורה, ואין לך ספק אפילו שזה בא מתוך המועדון, ומהצוות המקצועי, ואצל בית"ר זה פשוט כי שועה לא מאה, וניקלסקו סתם טיפש, וההוא ככה, והזה ככה?
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    על בסיס מה אתה טוען שהם מגיעים מראש במטרה להתגרות?
    חזיזה שיחק טיפש ומלוכלך, ושמעתי לא פעם מהמועדון שאני אוהד, שמבקרים אותו ולוקחים אותו לשיחות ומבקשים ממנו להפסיק.
    כנ"ל אבו פאני, שכל ההתחזויות שלו עולות לנו בשערים. שני אלם שחקנים מעצבנים, מתריסים וככל שיתעסקו יותר בפרובוקציות ככה מהר מאוד ישכחו איך לשחק כדורגל. ועדין, ובאופן מובהק, זה לא שונה מאף קבוצה אחרת. כשיש אירוע ממשי והשופט אוכל אותה, אז קל לקחת את האקדח ולירות לאוויר כמה מכבי חיפה לא ספורטיבית וכמה היא גועל נפש. אבל כשמנסים רגע לצאת מאיזור הסובייקטיביות, ומתחילים להיזכר בכל התקלים והפרובוקציות שאספרייה היה שותף להם (האדום בבאר-שבע כשניסה בכל כוחו לעצבן את רודריגז כדי שיעשה אווירה לא ספורטיבית ויקבל אדום בעצמו), או כל ההתחזויות שלו ברחבה כדי לקבל פנדל (אתמול הגיע לו, אבל כשאני רואה אותו אני מיד נזכר בכל הפעם שהוא נופל ברחבה, ואז מתחיל בהיפוכים לצדדים תוך כדי תפיסת ראש כשלא שורקים לו לעבירה), או למשל חוזז שמגיע לכל משחק במטרה אחת וזה להוציא פנדל, או שכטר שמנסה לעשות לחץ על שופטים, או לופז שמצמידים ראשים לשופטים ופוגע בשחקנים ללא כדור, או גל הראל שאוהב לשלוך אגרופים ומכות בתוך דבוקת שחקנים כדי שהשופט לא יראה את זה, או גררו שעושה אצבע משולשת לקהל מכבי חיפה אחרי גול. כל החלאות מפוזרות בכל הליגה, בלי יוצא מן הכלל.

    אז מסיכם דבריי, אני טוען בניגוד אליך, שאין הבדל. מי שלא מתעסק בכדורגל, ומחפש משהו שלא קשור לכדור, מבחינתי שחקן לא ספורטיבי באופן שווה. אם זה להוציא אדום משחקן, או זה לצחוק בפנים של מישהו, לפגוע בשחקן ללא כדור, או לנסות להוציא מהשופט פנדל שלא היה.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    במשחק שוטף ניקולאסקו, שועה, אספרייה וקריאף מתגרים בשחקנים של קבוצות אחרות כמו אבו-פאני, חזיזה, סונדגרן ומנחם?
    הבאת כמה דוגמאות לחגיגות בודדות אחרי שערים של ניקולאסקו ושועה, התיאטרליות של אספרייה וקריאף שחוץ ממה שהיה נגד הפועל בטוטו לא זוכר מתישהו אירוע שקשור אליו. אתה יכול להשוות את זה לחזיזה שעובד בזה? את אבו-פאני שרץ לשחקן שהורחק וצוחק לו בפנים? את סונדגרן ששם רגל לשחקן שעובר לידו? זה רמה נמוכה של בני אדם, בתור אוהד הייתי מתבייש שאלה השחקנים שלי.

    בקבוצות אחרות היחיד שמתקרב לזה הוא הלדר לופס שמתעסק מלא בחרא.
    ספורי עבריין מיפו שחושב שהוא יכול לעשות הכל המגרש ושכטר צוללן אבל אני לא רואה אותם מחפשים לעצבן שחקנים אחרים כי הם יודעים שאסור לגעת בהם כי הם בתוך המגרש והכל מצולם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    באיזו דקה של המשחק זה קרה? המשחק היה חי או שנשרקה קודם לכן עבירה?
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    משחק חיי לחלוטין.
    זה היה 5-6 דק' אחרי השער של בית"ר אם אני לא טועה.
     
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אצילי גם מהחבורה הזאת, ובעונה שעברה היה גם את רודריגז
    גם בבאר שבע היה לבכר את ה4-5 שחקנים האלה
    לקבוצות של בכר אין קלאסה
     
  11. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,538
    לייקים שהתקבלו:
    3,893
    ההבדל זה שלאוסף הזה השופטים לא מגיבים...
    השוודי לא הגזים אתמול בפעם הראשונה, גם במשחק בטרנר העצבים של ספורי (דביל כן), הגיעו בעקבות משחק מלוכלך של השוודי קודם לכן
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    אם הדיון הוא על מי השחקן שהכי מעצבן שחקנים אחרים, אז חזיזה, לופז ואבו פאני בטופ. אבל הדיון הוא על הערך הספורטיבי. ושם גם אספרייה, גם גררו, וכן גם ניקולסקו, משתפים פעולה. גם ספורי, גם הראל, גם ויטור, גם לופז, גם שכטר וגם חוזז. כולם. אם אני הבאתי דוגמאות ספציפיות על ניקולסקו ועל שועה (כדבריך), אז אתה הבאת דוגמה אחת על סונדגרן (שזה באמת היה חריג, אני לא זוכר עוד מעורבות שלו) והבאת 0 דוגמאות על מנחם (כשאני זוכר רק אחת, לפני 3 שנים, עם "סרדינים הבייתה").
     
    de Middenweg ו-G.B7 אוהבים את זה.
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,835
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    הדיון הוא על הערך הספורטיבי של השחקנים, לא על שיפוט.
    אבל אם נכנסת לזה, שופטים לא מגיבים כי הם חלשים או כי לא ראו.
    השופטים לא ראו את זה שסונדגרן שם רגל לאספרייה (שגם שם, זה צהוב בוהק, זה לא שה-VAR היה צריך לתקן לאדום), בדיוק כמו שהשופט+VAR לא ראו את הדריכה הברוטאלית של לופז על חזיזה, או את המרפק של ז'וסוואה לפנים של אלמוג כהן.
    לגבי העבירה של ספורי, זה אותם עצבים שהיו בין שאפי לקארצב, ואני לא חושב ששניהם שחקנים לא ספורטיביים. זה התפרצות יצרים רגעית. אני חושב שיש במכבי חיפה שחקנים לא ספורטיביים (אבו פאני, חזיזה וגם קורנו לעיתים) אבל לא צריך בכח לדחוף שחקנים כמו סונדגרן או סן מנחם למשוואה הזו.
     
    de Middenweg ו-G.B7 אוהבים את זה.
  14. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,527
    לייקים שהתקבלו:
    1,728
    מין:
    זכר
    יש פה מגמה מעצבנת שטוענת שמכבי חיפה זוכה באופן קבוע לטעיות שיפוט ומעבר לזה שהשחקנים שלה מלוכלכים או משהו כזה....
    לגבי השיפוט אני כבר לא רוצה להתייחס (כמו שאנחנו מרוויחים מטעויות גם אנחנו נפגעים מהם- אפילו באותו משחק!).
    לגבי הלכלוך - אספרייה בכל משחק נגדנו (כל משחק כמעט) עוד שהיה בב"ש מעורב בתקריות עם השחקנים והקהל - פעם בעט כדור ליציע בכוונה, פעם התגרה פעם ככה ופעם ככה, אבל אפשר לסגור את העיניים זה בסדר (וגם אתמול שנייה לפני שסונדגרן שם לו רגל, הוא העיף כדור- אז וואלה אפשר להירגע- 2 הצדדים נהגו בחוסר ספורטיביות, סונדגרן טיפה יותר אבל בסופו של דבר זה היה צריך להסתכם במקסימום בכרטיס צהוב). לגבי הנהמות (אם אכן קרו) זה גועל נפש וצריך להעניש את האוהדים האלו (מאזור היציע הצפוני שמעתי רק בוז) ואפילו בפעם הבאה לרדת מהדשא.
    כתבתי אם אכן קרו כי גם קואנטה לפני כמה שנים התחיל לבכות מנהמות שלא היו (כל ההוכחה הייתה תמונה של ילד בן 11).

    כן חזיזה עשה אתמול הצגה, אבל יש פה מישהו שחושב שהוא לא צריך ליפול על הדשא? סחט צהוב שני מוצדק ויאללה ממשיכים שהיריבה ב-10 שחקנים (באופן מוצדק!!!). מספיק שהיה נופל על הדשא וזהו, הגלגולים זה בדיחה. בכל מקרה הדבר הנכון קרה ומורזוב קיבל צהוב שני ואדום.
    אבו פאני בא בהתרסה לשם - על זה אני לא מגן, כי זה מגעיל וזהו.

    הכל לגיטימי יש שופט שמחזיק בכיס כרטיסים, אם מישהו עובר את הגבול אז יאללה החוצה. תפסיקו לנסות להפיל את כל הסחלה על שחקני מכבי חיפה
    יש יותר פרובקטור משכטר? (אני לא מדבר על ההצגות), ראיתם איך זהבי רץ לשופט ומרגיש שמגיע לו הכל ושהשמש זורחת לו מהתחת, ראיתם את ההתגרות של ספורי בקהל של בית"ר? (אותו ספורי גם רץ ליציע של מכבי חיפה בעונה שעברה), ראיתם את ההתגרות של שועה אתמול (שקיבל צהוב בצדק!), ראיתם את האצבע המשולשת של גררו לפני כמה שנים? ראיתם את ייני חסיד אומות העולם מוחא כפיים בהתגרות מסריחה מול הקהל שלנו (גם לפני שנה). ראיתם את לופז? ''אבו עביד אדום! הוא דחף אותי עכשיו'' (בסוף לא קיבל בכלל כרטיס), גלזר בפנדל בריב עם לביא. ויש עוד המון מקרים לכל קבוצה.

    יאללה חאלס בכל מקום זה קורה, גם במכבי חיפה אבל לא רק.
    אליפות לא מקבלים אליפות צריך לקחת!
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    @G.B7
    בסופו של דבר בשביל להצליח אתה צריך גם מינימום שחקן אחד בקבוצה שמוכן לעבור את גבול הטעם הטוב בשביל לזכות במשהו. ארגנטינה לקחה לפני כמה חודשים גביע עולמי רק עם שחקנים עם "קלאסה"? ברור שלא. אפילו מסי הרשה לעצמו להתנהג מדי פעם כמו ערס (למשל מול הולנד). אפשר לנתח כל קבוצה וקבוצה, בארץ ובעולם ותראה שיש תמיד לפחות מישהו אחד שאוהדי יריבה שונאים אותו. אצלנו בכדורגל הישראלי זה כמובן לא שונה. במכבי חיפה יש כמה שחקנים כאלה. גם בב"ש, מכבי ת"א, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. השמות מוכרים ואין טעם להתווכח על זה. פשוט צריך להודות בזה ולצערי בדיון הזה זה קורה מעט מדי...
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.