ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    גם אני לא זוכר שהפועל הכינו במות וזמרים - אולי כי זה פשוט לא קרה. עירייה שבדקה אופציה זה כל הסיפור שתקשורת הספורט האומללה בארץ נתפסה עליו ועשתה ממנו מרק שפיך עטלפים. מדובר במשהו שקורה או לפחות אמור לקרות אצל כל עירייה נורמלית שמכבדת את עצמה ואת קהל האוהדים של קבוצות הספורט שלה.

    במדינת הגמדים שום דבר שעושים לא טוב. אחרי מאורעות גורדון הקדוש ב96 אוהדים שיצאו ״ספונטנית״ לחגוג בספרא קיבלו זבביר לתוך העין עם ראש עיר מושחת שכיבה להם את התאורה ושלח ניידות שיפזרו אותם. בשנת 2015 כשרוצים להתכונן מבעוד מועד כמו בכל מקום מתוקן זה גם לא טוב כי זה ״זלזול״ ביריבה. מה זה, ליאור נרקיס, אייל גולן וצוות הרקדניות של אתי פולישוק התחממו במנהרה לקראת הופעה באמצע הפרקט ב-23:01. כן. זה מה שקרה.

    בכלל גם בארה״ב מדובר בזלזול ממדרגה ראשונה כשהקבוצה המפסידה מעזה להכין מראש חולצות וכובעים עם הכיתוב ״NFL/NBA CHAMPS" לפני משחק 7/סופרבול למקרה שתנצח וכשזה לא קורה תורמת את זה למדינת עולם תשיעית ומקווה שלעולם לא יהיה לזה זכר.

    אז FLASH NEWS: במקומות נורמלים זה לא בדיוק מפריע לאף אחד שקבוצות מתכוננות מבעוד מועד למקרה של ניצחון כל עוד זה לא חורג מגבול הטעם הטוב ו-וואלה, חוץ מניסיונות פאתטיים של תקשורת הגלדסטונים לייצר עניין ובכי של אוהדי מכבי מפונקים שהם הולכים להפסיד שהשתלב מצויין עם השטות שדחפו להם לגרון לא נתקלתי בכאלה.(והיו לי 3 ימי מצור שהכריחו אותי להיתקל. אגב Side note: באופן כללי כל אוהד מכבי שחושב שהקבוצה שלו הולכת להפסיד מול כל קבוצה ישראלית באשר היא בגמר כלשהו לרבות גביע השוקו הוא איש הזוי בעיניי.)

    אני מבין שיש לא מעט אוהדי מכבי שהגביע ה-97 והאליפות ה-204 במספר לא מרגשים אותם כמו הרבה ליצנים בתקשורת שעוסקים בענף מת והם צריכים לייצר לעצמם עניין מלאכותי כדי להרגיש משהו אבל יש בערך 76 סיבות (מפגרות) אחרות בשביל זה. עירייה שמנסה לדאוג לאוהדים שלה היא בין האחרונות.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בעניין הבמות: ונגיד שגורמים בהפועל ירושלים רצו להביא במות, אז מה? איזה מועדון גדול לא מתכונן מבעוד מועד לחגיגות? מועדונים גדולים בעולם לא עושים את זה? ומתי בדיוק הכינו במכבי ת"א את חולצות הזכייה ה-42?
     
    ChelseaPensioner ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שאין לי בעייה עם השטות הזו של הבמות, אבל באמת אבירם....לא, לא, באמת....סתרת כאן את עצמך עם השוואת ירושלים למועדון גדול.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ברור שירושלים יצאו דבילים עם הבמות האלה (אגב מישהו ראה אותן? יש תמונה שלהן? יש לזה איזשהי הוכחה בכלל?), אבל כל תגובה שניה של מישהו במכבי עוסקת בהן, כאילו איך זה נורא הפריע להם ופגע להם בכבוד.
    הם למשל מצידם הכינו מראש חולצות מיוחדות עבור הזכיה ה-42 (והמרגשת מאוד מאוד) ש"נחשפו" עם תום המשחק. אז מה? למכבי מותר להכין את החגיגות מראש וליריבות שלה אסור?

    כאילו שלא מדובר במועדו ששחקניו עשו למשל שכיבות שמיכה בפסק זמן. שלא יטיפו פה מוסר לאף אחד על מה מותר ומה ואסור. כאילו גם להרגיש שאתה הולך לנצח אותם אסור לך בכדורסל פה.

    ירושלים (אם אכן הכינו במות) עשו טעות, אבל גם ההתעסקות המרובה של אנשי מכבי בבמות האלה רק מראה כמה המועדון הזה קריפי. אז מישהו חשב שהוא הולך לנצח אתכם, וואו אסון התאומים ממש, יאללה שחררו.
     
  5. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    משחק מושלם, ניצחון שלישי על נס ציונה העונה, גם בשתי הקודמים הלך טוב אבל הם לא היו כל כך גרועים כמו עכשיו. שבוע הבא משחק חשוב בחולון.

    מתן נאור היה מושלם במחצית הראשונה ואת המחצית השנייה כבר שיחקו עם הנוער, יש שם כמה חברה מוכשרים ובולטים מעל כולם גולן גוט ותמיר בלאט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/15
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    בבקשה גודס תפסיק לתת לדווין ורנדל 48 דקות כל משחק. אנחנו משחקים יום כן יום לא. בבקשה, תעלה עם הנוער מצידי היום.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דווין לא ישחק היום, סופו יירשם במקומו
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    מסכים לחלוטין עם ארז. הייתי גם נותן לאוחיון לנוח. באמת, אנחנו צריכים לנצח במלחמה, לא בכל קרב...
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    במקרה של הליגה הזו אין באמת חשיבות למקום בו אתה תסיים בעונה הסדירה, בטח לא עבור מכבי שכל השיטה הנוכחית נוצרה נגדה. סתם ״מכביזם״/חרדה מהפסדים/איך שאתם רוצים לקרוא לזה מפגר שממזמן כבר הפך להיות בעיקר מיותר למועדון. לא צריכה להיות שום בעיה לתת יותר דקות באופן משמעותי לילדים. במקרה הכי גרוע נפסיד, רק צריך להפוך את זה לדבר שיכול להיות מקובל.

    ו״החוק הרוסי״ כ״כ מרגיז ומיותר. רעיון כ״כ טיפשי (בדיעבד) שממזמן היה צריך לבטלו. הוא לא רלוונטי לכדורסל הישראלי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    ועוד "אהבת מכבי" בליגה - מכבי משחק כבר שבוע שני העונה - חמישי, שבת, שני חמישי - ובנוסף, החליטו השבוע לקיים את האולסטאר המסורתי- למרות ששחקני מכבי לא יכולים להשתתף עקב הנסיעה לבלגרד ׁ(הודיעו במנהלת ששחקני מכבי לא ישתתפו אחרי שכבר רוב הכרטיסים נמכרו). נהדר, קבעתם אולסטאר וגביתם 50 שקלים כניסה, אבל למי אכפת שיהיה נציגים לקבוצה הכי טובה בארץ ועדיין אלופת אירופה. זה לא חשוב לקהל שמגיע ומשלם כרטיס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/15
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  11. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    כן יש כבר בלאגן עם זה וטענות רבות נגד המנהלת. אני מאמין ש 78% מקהל הילדים וגם כמה אבות (שבאים לראות את עדי הימלבלוי בעיקר) רוצה לראות את שחקני מכבי ת''א ולא את שחקני גלבוע\גליל.
    הערב נוסעים לארנה של י-ם, עוד הזדמנות לצחוק על הקהל הפתאטי שלהם :D
     
  12. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בית הדין של איגוד הכדורסל זה בית זונות של מכבי.
    בפעם המי יודע כמה מעמידים אותנו לדין על שמעון תתאבד והפעם נותנים רדיוס, בושה שהאדם הזה זוכה להגנה שרק דיקטטורים זוכים לה, איך תתאבד כבר זה "קריאה גזענית" (על פי ONE) אבל "הפועל חיזבאלה" , "טועמה מחבל" , "שולדבראנד נאצי" "נשחט את הפועל" "השופט נהרוג אותך היום" ועוד שאר הקריאות של מכבי זה בסדר?
    ועוד יותר בושה שבערך חצי ליגה שרה את השיר את זה ורק אותנו מעמידים באופן קבוע לדין.

    על קריאות שואה אני יכול להבין בהחלט העמדה לדין, במקרה של רגב פנאן אני לא מסכים עם זה שדבר כזה ראוי לעונש אבל יכול להבין איכשהו העמדה לדין, פגיעה בכבוד הנפטר והמשפחה ודברים כאלה, אבל במקרה שמעון? זה עובר כל גבול, שימו לב שזה יורד לאט לאט ובסוף עוד יעמידו אותנו על קללות רגילות.

    ביזיון.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה טועה. זה בגלל ששמעון מזרחי לא הספיק לחזור בזמן מחו"ל אחרי שנפגש בלבנון עם ראשי דאעש להמשך תכנון טבח העם בעיראק, לכן הוא השאיר את הטיפול לאורי אלון שכנראה לא ממש עושה עבודה טובה. אחרי זה אתם מתפלאים למה מזרחי מקבל מעמד של דיקטטור - הוא גם אחראי לשלום במזה"ת, גם יו"ר הליגה הערבית גם עוד לא הספיק לפתור את בעיית הרעב באפריקה שהוא בעצמו גרם ומה שמפריע לכם זה שמעמידים את הקבוצה המזורגגת שלכם לדין!
     
  15. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לא עונה על השאלות ששאלתי, למה "השופט נשחט אותך היום" כן ו"שימון תתאבד "לא?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.