ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחח אילן אילן אתה אפילו לא מתאר איך אני אוהב שאתה אומר דברים כאלה
    כי זה פשוט מראה על ביטחון עצמי מופרז, יהירות ושחצנות. בדיוק מה שכל השנים האלו האשימו את אוהדי מכבי ת"א...

    אתה פשוט מברבר לך פה שטויות מצוצות מהאצבע, מדבר על חוסר יציבות כלשהו, על דברים שאין לי מושג מאיפה שאבת. מכבי ת"א, מאז עונת הדאבל, היא קבוצה מאד יציבה. היא כל עונה היתה עלובה...
    אבל העונה זה השתנה ידידי. מכבי של העונה זו לא מכבי של השנים האחרונות. למה?

    - מכבי של השנים האחרונות פתחה את העונה בצורה נוראית ולא התאוששה עד המחזור ה20. מכבי של העונה פתחה את העונה בצורה לא הכי טובה (3 נקודות מ3 משחקים ראשונים), אבל התאוששה כבר במחזור ה4 עם 5 ניצחונות רצופים.

    - מכבי של השנים האחרונות היתה מכבי "נימני" ת"א. העונה נימני כבר לא ממש שחקן הרכב, ולדעתי גם לא צריך לעלות מהספסל. אין היום שחקן אחד במכבי, אולי פרט לשטראובר (אבל זה שוער אז זה סביר), שהוא שחקןע עם "באנקר"בהרכב ושבלעדיו מפסידים.

    - מכבי של השנים האחרונות גמרה את העונה במחזור ה5. מכבי של העונה נמצאת במחזור 17 והיא חזק בתמונת האליפות, ביחד עם הפועל ת"א ומכבי חיפה.


    בוא נעבור למכבי חיפה...
    ללא יעקובו, אין לכם התקפה. יניב קטן, רפי כהן, אליניב ברדה, עידן טל, רוסו, לא יודע מי...נאדה...ההפסד למכבי ת"א היה די מקרי לדעתי והוא לא סימן את התחלת מגמת ההתדרדרות. אבל שים לב שבהפסד למכבי ת"א כבשתם 2 שערים למרות שהפסדתם. מאז?
    1-1 עם הפועל פ"ת, 1-0 על מ.ס. אשדוד, 0-0 עם נתניה והפסד 1-0 לבית"ר. איפה ההתקפה ה"נפלאה" שלכם?! קבוצה שאמורה "להתחיל לשחוט את הליגה" או לא יודע מה אמרת כובשת 2 שערים ב4 במשחקים?

    4 משחקים לפני עזיבת יעקובו: 8 שערים.
    4 משחקים לאחר עזיבת יעקובו: 2 שערים.

    תתמודד עם זה...לפני שיעקובו הלך היה לכם אך ורק 2 משחקים שבהם כבשתם שער אחד או פחות (1-0 על מכבי ת"א, 3-0 מהפועל ב"ש). 4 משחקים לאחר שיעקובו עזב כבר 4 משחקים אתם כובשים שער אחד או פחות...

    *מחכה בקוצר רוח לדריסה השנתית של מכבי חיפה*
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אה שלא תשלו את עצמכם

    חיים יעקב התל אביבי לא שרק פנדל ברור וחוקי לבאר שבע בדקה ה16
    אחרי הכשלה על אופיר חיים


    וספק אם בני יהודה היו יכולים לחזור מפיגור מוקדם
    ובטח שמ-0-2 הם לא היו חוזרים
    הם חזרו מפיגור שהיה די קרוב לסוף המחצית שזה כבר בעיצומו של המשחק
    אני בטוח שאם הפנדל היה נשרק לבאר שבע המשחק לא היה מסתיים כך
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אכן היה פנדל ברור על אופיר חיים אבל עזוב... זה כדורגל אני לא מתלונן על טעויות שופטים. זה קרה ואין מה לעשות.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אךךךךך אמיליו אמיליו כמה שאתה צודק.
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, מהתגובה שלך אפשר לחשוב שחיפה זה קבוצה מסכנה, קבוצה שכבר שנתיים נלחמת על הירידה, קבוצה בלי אוהדים, בלי בעלים, בלי מסורת ובלי כימיה.
    רק להזכיר לך אם לא ידעת- הקבוצה הזאתי כבר שנתיים אלופה, כן שנתיים, והקבוצה הזאתי זה קבוצה ששיחקה בליגת האלופות עד לא מזמן- והציגה הופעות אדירות, ששום קבוצה אחרת בארץ לא הייתה מצליחה להציג. אותה קבוצת "מילואים" של מנצסט'ר יונייטד ניצחה כמה ימים אחריי זה את ארסנל המסכנה... אותו שחקן ששיחק בקבוצת המילואים- פול סקולס הוא השחקן הכי טוב באנגליה לדברי סר אלכס, אותו שחקן מסכן- דייגו פורלאן הוא השחקן הכי חם במנצסט'ר- שנכון לעכשיו הוא הפתעת העונה, ויש אין סוף דוגמאות כאלה... הידעת שההרכב המסכן נגד חיפה ניצח את ארסנל וליברפול?!!? אתה ידעת את זה?! אם זה קבוצת מילואים, כנראה שאתה ממש לא יודע מה זה קבוצת מילואים.
    בקשר לאולימפיאקוס, אותה קבוצה "מסכנה"... אני זוכר איך זה היה... בהתחלה לפני המשחק כולם אמרו שאולימפיאקוס פורחת, ואחריי שהיא קורעת את כל יוון ואחריי הניצחון המדהים שלה 6-1 על לברקוזן כולם אמרו שהיא תיהיה הפתעת הצמפיונ'ס ליג... זוכר? מעניין שבדיוק אחריי שחיפה קרעה אותה בהופעה מדהימה פתאום כולם דיברו שהיא קבוצה מסכנה, אגב לידיעתך אני הייתי במשחק הזה- וכמות היוונים הייתה פי 3 מהישראלים, ככה שזה היה כמו משחק חוץ של חיפה.

    עכשיו אתה שואל מי יקח את חיפה על הידים? תאמין לי שזה לא הבעיה, יש שם כ"כ הרבה שחקנים, זה לא כמו מכבי שהם חושבים שעם דגו הם יקחו אליפות, בחיפה יש שלל שחקנים ואני בטוח שגובא'ני רוסו, זוט'ה ועידן טל ינהיגו את חיפה לאליפות שלישית ברציפות.
    אבל מה שהכי מצחיק זה אתם, למה אתם כ"כ בטוחים שחיפה יצאה מהמירוץ לאליפות, בכלל מי אתם? מי זה מכבי ת"א? בשבילי היא קבוצה עם עבר יפה, לא יותר מזה, אין לה שום דבר היום, היום זה עוד קבוצת צמרת, אבל לא קבוצה שיודעת לקחת אליפות.
    תיהיה בטוח, שמכבי ת"א לא תיקח אליפות, תיהיה גם בטוח שמכבי חיפה תסיים לפני מכבי ת"א, בכלל מכבי "פוטושופ" ת"א כמו כל עונה זה אפיזודה חולפת, וכמו שאמרתי עכשיו זה העונה שאתם יוצאים מהחורים, עוד מקסימום חודש- חודש וחצי אחריי שתבינו שאלופים אתם לא תיהיו אתם תחזרו לחורים ותחזרו לקלל את לוני, ואת מי לא בעצם?
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבתי תגובה בהודעה הקודמת, וענית על חלק מהדברים לפניי שראיתי את ההודעה שלך , אבל יש לי תגובה בקשר ל-"שחצנות" שלי.
    אם כבר יש מישהו שחצן, זה אתם - אוהדי מכבי ת"א שאחריי שאתם מנצחים כמה משחקים אתם יוצאים מהחורים וכבר יוצאים בהצהרות ש"מכבי חיפה לא מועמדת לאליפות"... הריי עומר כתב את זה, אז מי שחצן, אני או אוהדי מכבי ת"א?
    זה שטויות, אין שום שחצנות, כל מה שאמרתי זה שלדעתי ניקח אליפות, אסור לי להגיד דבר כזה? מה שכן שחצנות זה שאתם מבלבלים תשכל שמכבי חיפה כבר יצאה ממאבק האליפות- שזה שטויות.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    על מי אתה עובד חתיכת טמבל עאלק מילואים ניצחה את מנצ'סטר לך תיבא לי את ההרכב של מנצ'סטר נגד ארסנל ואת ההרכב של מנצ'סטר נגד חיפה. איזה הופעות יא סתום איזה? שניצתחתם את הקבוצה של אולימפיאקוס שהיא במשבר עצום? השורה התחתונה היא שבאולד טראפורד בכל זמן נתון כשרצו הם כבשו ולברקוזן היא הקבוצה היחידה שהתייחסה אליכם ברצינות ותאמין לי אם שאר הקבוצות בבית היו עושות את זה הייתם משיגים אולי 3 נקודות וגם זה לא בטוח.
    אז אתם שנתיים אלופים זה אומר משהו? אז שתדע לך שהקבוצה שאתה מזלזל בה יש לה 17 אליפויות כן כן 17 אליפויות פי 2 ומעלה מהקבוצה שלך!
    ויש לה מספר גביעים שהנכדים של הנכדים בחיפה גם לא ישיגו כן כן!
    שאני יבין על מה אתה מדבר קורעת את כל יוון? היא בכלל לא היתה במקום הראשון אז מי שנלחמו על האליפות היו היראקליס סלוניקי, א.א.ק ופאנאתנייקוס אולימפיאוס שיחקה פשוט מול קבוצות תחתית ביוון שהם ברמה של עירוני מגד'ל שאמס ומטה ולכן היא נגררה איתםב לאיפות אבל כשהיעא התחילה לשחק מול האריות שלך יוון היא חטפה וחטפה!

    אתה יודע מה אני חושב שעם דגו ניקח אלךיפות אבל לפות המועדון שלי לא הורס שחקנים! אלמושנינו, חסן מי הבא בתור? ההימור שלי זה זנדברג או ברדה.
    מי זאת מכבי חיפה תזכיר לי? לא משנה כמה תנסה להכחיש את זה מכבי תמיד תהיה יותר גדולה מחיפה בכל המימדים אז הפרשנים לא סופרים אותנו אתה יודע מה? לא רוצה שיספרו אותנו אנחו לא בכותרות כל יום ראשון שוב אחרי ביזיון נוסף עד מתי לקלל את המאמן אחרי ניצחונות? אבל חכה אני בטוח שאם ביום ראשון תנצחו את בני יהודה אתם תשתחוו בפני שום אין אתם זבל של קהל.

    מה אתה מזיין את השכל מכיב פוטושופ ת"א בגללל שמישהו עשה תמונה? אתה יודע מה בלי התמונה עשינו מופע פירוטכני בדרבי שאתם בחיים לא תגיעו אליו במצב של :0 אנחנו מעודדים את הקבוצה כפי שלא תעדדו מעולם יא אפסים!
    תמשיכו לשרוק בוז תמשיכו לדבר אני כבר רואה את חיפה לאן היא מגיעה. אני מוכן לשים איתך 100 שקל עכשיו שאתם עוד לא הגעתם למשבר שלכם עדיין.

    אנחנו יוצאים מהחורים? איפה כל אוהדי הצ'מפיונס ליג שלכם אם במצב של הצ'מפיונס ליג לא הצלחתם למלא את קרית אליעזר אתם האמא של הביזיון כי אנחנו במשחק פתיחה נגד בני יהודה עם שרף היה איצטדיון מלא.

    האופורייה של חיפה תסתיים והיא תתנצפץ לכם כמו בלון כמו שאמרתי רק חכו ותראו כי חיפה לעומת מכבי אם היא תהיה במצב כלכלי קשה הנוער שלה לא יוכל להציל אותה כי אין לה נוער [חביבי ליגה לנוער זה לא ליגת על] וןאם חיפה לךא תעשה מהפכה ותשלב נוער עוד מהעונה הקרובה אתם יוכלים להמשיך לחלום כי המקום היחידי שתגיעו אליו בצ'מפיונס זה החלומות. מכבי אין לה סיכוי להגיע לצ'מפיונס והאמת ליגת האלופות לא חשובה לי כרגע והאמת הלךיגה בארץ חשובה לי יותר ממנה כי הארץ זה מה שחשוב הכי טוב בארץ ומה שמראה עכשיו זה שאתם ]שוט בלי בושה מצליחים להפסיד לקבוצה שאין לה שוער! אין לה הגנה! אין לה קישור ואין לה התק'פה יסלחו לי כל אוהדי בית"ר כי פה אני רק מחזק את העובדה שבית"ר אתמול עשתה לחיפה בית-ספר] ועדיין הצליחה לנצח אתכם בלי שהיא בכלל בעטה לשער אהה? תסביר לי את זה? העובדה היא שחיפה ביזתה את עצמה אתמול ואם האשליה שלכם אוהדי חיפה היתה שאתם הולכים לדרוס את הליגה וכל מה שזז בא הגיעה אליכם ההוכחה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אם אנחנו יוצאים מהחורים אז איך זה יכול להיות שאנחנו עידיין מביאים את אותם 7,000-10,000 בממוצע למשחק ואתם מביאים את אותה כמות גם בהצלחותיכם בעוד לליגת האלופות פתאום באים 15,000 איש אהה? מי יוצא מהחורים אנחנו או אתם?
    ושתבין אתם מביאים את הכמות הזאת בהצלחות שזה אומר עכשיו אנחנו מביאים את הכמות הזאת במשך ה-3 שנים אחרונות שלא נדבר על זה שמכבי כל משחק עד לפני הזכיות בגביעים היתה מביאה כל משחק בין 5-6 אלף צופים. אין מצמש יציאה מהחורים חוץ מהעובדה שאוהדים רבים היום פשוט באים לעודד את הקבוצה ובלי קשר למצבה. רגע אתול לא קיללתם את שום? את השחקנים? בושה לקהל שמקלל את השוער שלו, שוער שהציל אתכם כל כך הרבה פעמים!
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    קם מחליף לוידוקה......
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני? מחליף לוידוקה? [לא תודה] אני אומר את האמת לאמיתה עובדה שאני צודק בכל מילה שלי ואוהדי חיפה מחפשים תירוצים עכשיו.

    אני את שלי אמרתי רד ליון נתראה בסיום העונה! מי שתסיים את העונה יותר גבוה עשתה עונה יותר טובה משל הקבוצה השניה נקודה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    רדליון אתה מסוגל להבין את העובדה שלפני חודש וחצי אתם הובלתם עלינו ב-9 ומחרותיים אתם תפגרו ב-5 אחרי הפועל ת"א?

    רק קבוצה עם שחקנים עייפים וקהל הצלחות מסוגלת לזאת!
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני רואה שאילן החליט להישמע בעצתי ולשבת בשקט לנוכח הביזיון והבושה שהקבוצה שלו עושה. טוב לי יש לאן להגיע עכשיו וזה לבלומפילד אז שיהיה לכולם ערב טוב וצהוב ב"ה היום עולים למקום שני א-מ-ן!
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    טוב הבנו את הנקודה שלך ואמרת הכל בצורה יפה אבל למה ההתגרות הזאת באילן? עוד ילד קטן.
     
  14. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה השפלה... פשוט ביזיון מה שהיה אתמול על המגרש. בעיתון עוד היו רחמנים ונתנו ציונים של 5-4 אבל היה מגיע לקבוצה האהובה שלי פחות. איזה משחק זה, שכל הזמן במקום לשלוח כדור לז'אנו ולקייסי לצדדים, נותנים להם את הכדור לרגל, והם, במקום להרים את הכדור לאמצע הרחבה או לנסות ללכת עם הכדור אל הקו, נותנים בעיטה לצד השני של המגרש כדי שהמגן השני יעשה בדיוק אותו דבר עד שבסוף מאבדים את הכדור. מה שעצוב זה שבית"ר לא הבקיעו ובכל זאת ניצחו. ואין מה להגיד על אוואט, פשוט צריך להתחיל לקחת את עצמו בידיים ולחזור להיות אותו אוואט ששיחק בהפועל חיפה. מכבי חיפה הצליחה לעשות הכל לא נכון אתמול.גם הצורת משחק המגוחכת שלה (3 שחקנים מניעים ביניהם כדור וההתקפה פשוט עומדת ומסתכלת עליהם), גם החילופים המטומטמים של שום (עידן טל? במקום ערן לוי?מה דה פאק???) וגם האדישות הגעילה שגם אחרי השער של בית"ר, חיפה לא שינתה כלום ושיחקה כרגיל, כאילו אנחנו מובילים חמש אפס.
    מה שאפשר לציין לטובת בית"ר זה הקהל שלה. איזה יופי הם עודדו כל המשחק.
    הקהל שלנו בהחלט לא היה במיטבו היום חוץ מאחרי הרימון עשן שכיסה את כל המגרש, אז כל הקהל היה בטירוף והדלקנו 3 אבוקותו ועדדנו ככה איזה 10 דקות.

    אז תודה, שלום ולהתראות בסיבוב הבא........
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ילד קטן? ממש לא

    פשוט אני מחזיר לאילן באותו מטבע:)