לפני שממהרים להלל אותה...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Dyer, ‏21/8/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לגבי היכולת אני בטוח שאתה טועה. ג'וניניו+רבאנלי+הקשר שחום העור עם התלתלים שלא נגמרים (עבר לשחק אחר כך בספרד, סראגוסה אם אינני טועה) הובילו את בורו לעונה סנסציונית שנגמרה באחד מששת המקומות הראשונים. תוסיף לזה הגעה לגמר הגביע האנגלי. ג'וניניו היה זה שניצח על הקישור וההתקפה של בורו. הוא היה פשוט ענק.

    לגבי הסכומים, לא יודע, אולי אני מתבלבל. ג'וניניו חתם שלוש פעמים במדי הקבוצה. אני לא מוצא הוכחות כתובות לסכום ששילמו עליו כל פעם, אני חושב שהסכום שהוציאו עליו בקיץ שעבר היה קטן משמעותית, אבל יכול להיות שאני טועה.
     
  2. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה אמרסון ( לא של רומא אלא שבא פורטו)
    ואם אתה חושב שהם היו כאלה מבריקים אז אולי אני לא זוכר טוב. באמת יכול להיות שיש סיבה לכך שוהא נמכר לאתלטיקו ב13 מיליון. מה שבטוח שבפעם הראשונה הוא בא לבורו ולפרמיירליג כמגהסטאר ענק ואני זוכר את זה ומה שעוד בטוח שתכסף ששילמו עכשיו, 9.18 מיליון (זה עובדה שאני בטוח בה) זה יותר מדי כסף לשחקן די מבוגר שלא פגע באתלטיקו די הרבה זמן.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הערה למען הסדר הטוב:
    באותה עונה, עונת 96-97, שבה בצליחה הקבוצה להגיע פעמיים לוומבלי, לאחר שבכל מאה ומשהו השנים שקדו לה לא הצליחה, ירדה הקבוצה ליגה. בגמר גביע הליגה היא הפסידה במפגש החוזר ללסטר, ובגמר הגביע היא הפסידה 2-0 לצ'לסי של אדי ניוטון ורוב די-מתיאו, עם השער המהיר ביותר בהיסטוריית הגביע האנגלי.
    מיד לאחר מכן נמכר ז'וניניו לאתלטיקו מדריד תמורת 12 מליון פאונד.