מחזור חמישי בליגת העל: האלופה מושפלת ע"י הפועל ירושלים. מכבי מביסה את בית"ר. הפועל ממשיכה בקריסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/9/22.

  1. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    יש כמה בעיות מהותיות

    1. קודם כל מאמן הצעירה הוא גיא לוזון. הוא מאמן גרוע, אני חושב שזה די קונצנזוס. זה מצב ממש לא בריא לעתיד הכדורגל הישראלי שמאמן כמוהו יקבל קרדיט על הצלחה כלשהי. אתה כזה מאמן טוב? בוא נראה אותך מעלה את הנבחרת ליורו בלי שני השחקנים האלה. יש מספיק כישרון גם בלעדיהם. מדאיג אותי שבגלל שיש דור מאוד מוכשר של צעירים נעלה ליורו, למרות גיא לוזון, ונמשיך לראות את המאמן הכושל הזה מקבל מינויים עתידיים בנבחרת, כי הרי הכל פה עובד לפי מבחן התוצאה לצערי.

    2. המשחק מול אלבניה ממש חשוב. יותר חשוב מהמשחק של הצעירה כי זה משחק שאם אנחנו מנצחים אנחנו 2 משחקים מהעפלה ליורו בוגרים.
    בזמן שבצעירה גם בלעדיהם יש מספיק כישרון לעבור יריבה כמו אירלנד, בבוגרת אנחנו ממש קצרים באיכות וגלוך ודניאל פרץ אלה שני שחקנים שממש יכולים לעשות את ההבדל. יש פה סדרי עדיפויות עקומים לגמרי.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  2. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,527
    לייקים שהתקבלו:
    1,728
    מין:
    זכר
    כל השאלה היא האם גלוך ישחק בנבחרת הבוגרת או יהיה בספסל.
    במידה ויקבל דקות משמעותיות או אפילו סבירות הוא צריך לשחק בבוגרת. במידה והוא ישב על הספסל אז ככר עדיף שישחק בצעירה.

    למעט מקרים סופר סופר חריגים (כמו גמר יורו) משחקי הצעירות בטלות ב60 לעומת כל משחק של הבוגרת גם אם זה משחק ידידות נגד איי פארו.
    תפקיד הנוער צריך להיות אחד ויחיד והוא לקדם שחקנים ולפתח אותם לקראת הבוגרת, מעבר לזה כל ניצחון / עלייה לטורניר הוא בונוס ולא יותר מזה.

    אותו דבר קרה עם בלבול שהתפטר אחרי דקה וחצי.
    מאמן הבוגרת צריך לקבוע ואם הוא רוצה אותו בסגל זה הדבר היחיד שצריך לקבוע.
     
  3. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,351
    לייקים שהתקבלו:
    958
    מין:
    זכר
    אם נלך לסטטיסטיקה זהבי איבד כדורים כמו קניקובסקי ויובאנוביץ, פחות מגלוך.
    הוא עם הכי הרבה מסירות מפתח מדויקות ביחד עם גלוך(1 מדויקת לכל אחד).
    בעיטות: פרט ליבואנוביץ שיש לו 4, לזהבי יש 5 כמו גם לקניקובסקי וגלוך(וזהבי בעט את הפנדל).
    אחוז מאבקים מוצלחים הכי גבוה, אחוז דריבלים מוצלחים הכי גבוה ואחוז מסירות מדויקות הכי גבוה (משחקני ההתקפה כמובן).

    אין פה נסיון להגן עליו, פשוט אני לא ראיתי את מה שראית, ראיתי בעיטה אחת שלו שנחסמה לא זכור לי עוד וגם אם היו עוד אז כמה כבר היו, 2/3 ?
    לא יכול להיות שהוא גם בעט אותו מספר פעמים כמו חברים שלו, גם איבד אותו מספר כמו החברים שלו, וגם מסר יותר מהחברים שלו ועדיין הוא זה שאיבד כדורים/עצר התקפות כי ניסה לבעוט הרבה.
    זה לא מסתדר מספרית.

    דווקא על גלוך אפשר להגיד את זה, כי כמות איבודי הכדור שלו היא אסטרונומית ביחס לשאר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/9/22
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    איבד מלא כשניסה לסדר לעצמו בעיט... בסדר.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    ליבי עם רן בן שמעון. הקבוצה שלו באמת משחקת טוב, היא נראית סופר מאומנת, אבל הרגל המסויימת אוי הרגל המסיימת. עוד מהעונה שעברה זאת הבעיה של הקבוצה. זה כנראה המחיר בלאמן שחקנים צעירים, ועוד עד שיש סקורר בקבוצה כמו דין דוד רצים ומוכרים אותו. מה שמעצבן זה שאחרי זה יבואו כל הרז זהבים למיניהם ויגידו שרן בן שמעון נכשל כי הוא לא הביא את אשדוד לפליאוף עליון(למרות שאם היא תשפר את הסיומת היא יכולה להגיע לשם).
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,539
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    * זהבי - חרף גילו, כן ציפיתי שיגיע לעונה הזו כשהוא נראה יותר טוב. הוא נראה מעט כבד וחלוד.
    לדעתי זו התוצאה של ההחלמה ה״ישראלית״ מהפציעה. חגג בקיץ לא מעט הבחור, אם היה נשאר בפסוו הקיץ שלו היה שונה ב 180 מעלות.

    יקח לו קצת זמן להתניע, וכשזה יקרה, הוא יחזור להיות דומיננטי הרבה יותר במשחק של מכבי.

    * נס ציונה - ראיתי רק תקציר אומנם, והם עשו נקודות ראשונות רק הערב, ואני עדיין מצטער שניר ברקוביץ לא נשאר אצלנו.

    מראיונות איתו, הוא מקצועית לדעתי, מאמן די מוגבל. חרף גילו הוא דינוזאור בתחום הדאטה ואנליזות, אנטי לזה, חם מזג, די אדיוט יש לומר ועדיין הוא מהמאמנים היותר טובים לצערנו בארץ. גם אצלנו עברו רק דינוזאורים עם טכנופוביה, אבל לפחות אצלו יש שאיפה אמיתית למשחק התקפי, טקטית חייבים להודות שהקבוצות שלו תמיד מיישמות תבניות קבועות וטובות בהתקפה. ראו את זה עונה שעברה עם ביטון כמוציא לפועל, רואים את זה העונה עם האגפים כיעד, שלישיית הקישור שלו שיודעת להניע כדור בשליש האחרון. תראו את אוסמן, עם חלק גדול בשער הניצחון. אצלנו זרקו אותו מהמדרגות כשהוא בבירור היה שחקן המרכז מגרש הכי טוב שלנו, והביאו את אולסק שמחר לא יהיה בסגל אחרי שפתח כל משחק, כי ההנהלה מתחרטת על ההבאה שלו ורוצה ללחוץ אותו החוצה עם מינימום נזק כלכלי שהם לא יוכלו לעמוד בו. נשארנו עם זלקה ואברמוב, כל כך עלובים שנכנסו לדכאון שם שתמיר גלזר חתם בהפועל חיפה.

    בקיצור - מקווה שניר ברקוביץ ישאר העונה ליגה, שזה יזיז ברגים במוח למועדון שלי, ליוסי אבוקסיס, לכל קבוצה בארץ שמגיעה כאנדרדוג ברור ומשחקת לידיים של היריבה. אחרי שנרגעתי ברביעי מהמשחק של חיפה, הייתה לי תקווה שההופעה תפיח מעט השראה אצל כל המאמנים העלובים פה בליגה. שיראו איך מועדון שרגיל לשחק דומיננטי, מופיע למשחק כאנדרדוג מוחלט.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    צחקו עלי שאני ״מעיז״ להחמיא לדווידזדה אבל משחק באמת נהדר שלו ומבחינתי אין שאלה מי צריך להיות המגן השמאלי נגד אלבניה. עזבו רגע את הבישולים, אני מדבר על המתפרצת של אספריה במחצית השניה. דווידזדה נצמד אליו בכל הדהירה וגם ברחבה כשהקולומביאני ניסה לדרבל אותו הוא לא עזב אותו וגרם לו לבעוט לא טוב. אם זה היה סאן מנחם/טוואטחה/בן הרוש אספריה היה כבר מהחצי דוהר עם עצמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/22
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    - אני חושב שאם זו הייתה פ.ס.וו איינדהובן/קבוצה אחרת באירופה אז ערן זהבי לא היה משחק עדיין ובטח לא פותח בהרכב. היה אינטרס ברור של מכבי לשלב אותו כמה שיותר מהר. אולי לא ב-70% אבל כן שהוא כבר 85%. אפשר לומר עליו הרבה דברים אבל הוא האחרון שיגיע לכאן כדי לנפוש, אני בטוח שבוער בו להבקיע ולענות לכאלה שהטילו בו ספק. הייתי משייך את זה להתאוששות איטית מדי מהפציעה ואולי גם קצת הגיל שלו, אין מה לעשות.
    - אופיר דוידזה שחקן לא רע בעיקר בגלל המהירות שלו, נגד יריבה נחותה זו ברכה. אבל המגן השמאלי של מכבי תל אביב זה קצת גדול עליו. הוא יהווה נקודת תורפה גדולה נגד שתי הקבוצות הנורמליות שיש כאן.
    - חוזר לדיונים על אוסקר גלוך לפני כמה חודשים. לא צריך לקבוע תקרה - יהיה יוסי בניון או לא, יהיה מנור סולומון או לא, ייצא לחו"ל בגיל 19, מוקדם מדי ויחזור עם הזנב בין הרגליים. יש משהו בילד, הוא סופר-מוכשר, מחפש את התאכלס ויודע לעבור שחקנים כך שהוא לא רק מספק מספרים אלא גם שואו, מעל הרמה הממוצעת פה בליגה. שמכבי תהנה ממנו ותמצא לו מקום בסגל.

    - לגבי בית"ר ירושלים, שוב, לדעתי למשל בהפועל תל אביב צריכים לדאוג יותר. מכבי תל אביב לא בליגה שלה, כמה שזה לא נעים, והמשחק גם נערך בבלומפילד. היה די ברור שאי אפשר להתייחס אליה כקבוצת כדורגל עד לקראת אמצע\סוף הסיבוב הראשון.

    - אני חושב שניר ברקוביץ' ראוי למחמאות אבל ביחס לכל הבלאגן שהוא יוצר - לא חושב שהיתרון המקצועי שלו על אחרים הוא גדול, אם בכלל. כמובן שכדורגל התקפי זה כיף. אבל עד למשחק נגד הפועל אני לא חושב שהם הציגו משהו יוצא דופן.

    - לא רוצה להיות נחרץ ולהגיד שמכבי חיפה תאבד נקודות היום אבל נגד קבוצה מסודרת ומלאת ביטחון שתחנה את האוטובוס, בהתחשב במעבר הכמעט בלתי אפשרי הזה - יהיה מעניין. מבחן מנטאלי עצום ועד עכשיו שחקני הספסל לא טובים.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הפציעה של דגני זו מכה אנושה לבית''ר. בית''ר עם הסגל הנוכחי מועמדת רצינית לירידה. יש בסגל הזה הרבה שמות ומעט מאוד איכות. שחקנים ברמה נמוכה מאוד בעמדות מפתח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/22
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,723
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אי אפשר להאשים את אבוקסיס במצב של בית"ר. לא הוגן להפיל עליו את התיק שהקבוצה הייתה בסכנת ירידה לליגה א' ובלי אף חיזוק עד לפני חודש.
    הוא בונה את הקבוצה תוך כדי תנועה בליגה.
    הפציעה של דגני מכה אנושה לקבוצה.הסגל לא רע,אבל בגלל נקדות הפתיחה הגרועה,ועדיין אין לקבוצה חלו., הוא חייב לדרוש עוד חיזוק מאברמוב אחרת אין לקבוצה סיכוי להישאר בליגה.

    גלוך ופרץ חייבים לפתוח בהרכב של הנבחרת הבוגרת,תחת לוזון הלייצן בצעירה הוא לא יתקדמו מילימטר.
    כל עוד העסקן המקצועי מנהל את העיניינים בנבחרת,לא נגיע לכלום.
    עם זהבי או בלעדיו, חייבים להפטר מהסרטן הזה בניון. אולי עכשיו מבינים למה כ"כ שונאים אותו אצלנו בחיפה למרות העבר המפואר שלו כשחקן.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שמישהו מטיל ספק בכך שיוסי בניון הביא את זה על עצמו. הוא הרי היה מעורב באינטריגות בחדר ההלבשה כשפתיחת העונה הייתה לא מספיק טובה. ומעבר לכך עד שמכבי חיפה זוכה בגביע המדינה וזה לא קרה גם בשנים הגדולות שלה עם הסגל של הגלאקטיקוס - זה לא בדיוק המומנט להודיע שהוא עוזב. בניון היה השחקן שהכי אהבתי לראות בכדורגל הישראלי אבל כשהוא כבר לא היה יכול להשפיע מקצועית והדמות שלו כבן אדם שוב פרצה החוצה - זה היה נורא. אני מחכה שיהיה שחקן עבר גדול שיחזור לקבוצה בה עשה כברת דרך, מישהו מחו"ל כמובן - ויוכיח שהקאמבק יכול להיות אחרת. חוץ מערן זהבי כמובן.

    לגבי אבוקסיס, 'הטינה' כלפיו היא על הדרך בה עזב את הפועל באר שבע, הוא גם נטש את בני יהודה הספינה השוקעת ועוד כשחזר לא היה נראה שהוא ממש שלם עם זה. כמובן שהוא גם יודע היכן הוא נמצא, הכל היה ברור לו. עדיין מקטרג אותו כמאמן שהוא טיפ-טיפה מעל הממוצע כאן אבל לא כמו שחשבתי.
     
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,538
    לייקים שהתקבלו:
    3,893
    בית"ר לא תרד כמו כל שנה
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    הבעיה עם אבוקסיס שמראש הוא לא בא לשחק.
    יש לו סגל מספיק צעיר בשביל ללחוץ את היריבה ברוב דקות המשחק. מה יש לו להפסיד?
     
  14. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,351
    לייקים שהתקבלו:
    958
    מין:
    זכר
    אבוקסיס שיחק נגד מכבי תל אביב, כשיש לו קבוצה שלא עשתה הכנה לעונה, ולא ידעה אם היא תיהיה קיימת העונה.
    לא על זה הוא ישפט, ביתר תיראה יותר טוב בעתיד ולא תרד ליגה.
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,539
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    מת על הקביעות האלה. יש בהחלט סגלים פחות טובים משל בית״ר, אבל אני לא אופתע אם היא כן תרד.