מחזור חמישי בפרמיירשיפ: צ'לסי מאבדת נקודות ראשונות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏9/9/04.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני חושב שמוקדם מדיי להספיד את מנצ'סטר, או בכלל את היריבות של ארסנל.

    נכון, כרגע ארסנל נראית פשוט מעולה. הכדורגל זורם, השערים נופלים כמו מים, אימפרייה של כדורגל. כל חובב כדורגל צריך לחכות למשחקים של ארסנל. השאלה הגדולה היא האם היא תשמור על היכולת הזו לאורך כל העונה. סביר להניח שלא, ומעניין לראות איך יתמודדו בהייבורי עם רגעי המשבר ברגע שהם יבואו.

    מנצ'סטר לעומת ארסנל נראית רע, אבל גם פה אסור אף פעם להספיד את השדים האדומים. מצפים למנצ'סטר עוד שני משחקים קשים למדיי, אחד מול ליברפול והשני מול הספרס בחוץ, ככה שבעוד שני מחזורים יכול להיות שנראה את הטבלה ונחשוב שמצבה של מנצ'סטר לעולם לא נראה רע יותר. אבל גם פה אני לצערי סומך על סר לוזר שיידע להוציא את מנצ'סטר מהבוץ. מנצ'סטר תסיים בין ה4 הראשונות בסופו של דבר, והשאלה היא באיזה כושר היא תגיע לסיום העונה. בינתיים בכל משחק היא הורסת לעצמה, בסופו של דבר כשהיא תפסיד את האליפות בפער של נקודה היא תיזכר במשחק היום או במשחק מול בלקבורן.

    ניוקאסל כמו תמיד פותחת רע את העונה. נדמה היה שהעונה זה עוד יותר רע, המון סיפורים מאחורי הקלעים ואפילו מנג'ר מפוטר, אבל כמו תמיד ניוקאסל יוצאת מזה וגם היא תסיים בין הקבוצות הראשונות. שאלת המליון דולר מבחינת המגפייז היא איך השנה ייראו משחקי החוץ שלה. האם השחקנים ישתינו כולם במכנסיים כמו תמיד או שסוף סוף ניוקאסל תדע לשחק גם בחוץ את הכדורגל שהיא יודעת לשחק בבית. אם כן - מקום בצ'מפיונס ליג זה בהחלט ריאלי. אם לא - עוד עונה הלכה בלי כלום. אני לפחות מקווה שביום חמישי הקרוב מול בני סכנין ייוצר רצף של שני נצחונות בהפרשים גבוהים (במלים אחרות שתי הבסות), שיכניסו את החבר'ה לכושר רצחני.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני חייב לומר שהאופוריה כאן בפורום מהביצועים של ארסנל פשוט עושה לי טוב - ככה הנפילה תהיה גדולה יותר.

    כן, אמרתי שארסנל יפסידו, הייתי בטוח בזה, מה לעשות לא הלך. לא נורא - נמשיך לחכות...

    מי שראה היום את צ'לסי אמור לצאת עם שני רשמים עיקריים.
    א) יש הגנה. קראבליו התאקלם מצויין, הוא נראה היום פשוט נהדר. גם פיירירה היה לא רע, עוד אין לו ביטחון לעלות לעזרת ההתקפה, אבל גם זה יבוא. אפילו באבא שכל פעם מחדש מוכיח לי שהוא כבר לא בנוי לקבוצת צמרת הצליח להימנע משטויות מיותרות היום. גם פטר צ'ך ממשיך להוכיח את עצמו, היום שתי עצירות אינסטנקטיביות נהדרות והמון ביטחון.

    ב) אין קישור (בינתיים). מורינו עושה מה שהוא יכול, אבל זה פשוט לא זה. עד שדאף ורובן יחזרו, צ'לסי תמשיך להציג בקושי 50% מהפוטנציאל שלה. ג'ואי קול זו בחירה נוראית להרכב. היום זה פשוט זעק לשמיים. מילא שקול לא שחקן כנף קלאסי, אבל לפחות תנסה!!! צ'לסי שיחקה היום בלי אגף שמאל, קול פשוט ברח משם למרכז. גם בימין טיאגו לא עשה יותר מדי (היו לו שתי פריצות במחצית השנייה, אבל זה לא זה) - וככה, בלי משחק אגפים, צ'לסי לא מסוגלת לנצח קבוצות עם הגנה איכותית. כל המשחק של צ'לסי מתנקז למרכז המגרש ומה שנוצר הוא פקק אחד גדול.
    במחצית הראשונה עוד ראינו את דרוגבה עושה תנועה ובא לקבל כדורים אבל הוא נעלם לחלוטין בשניה וכל המשחק של הכחולים פשוט לא זז.

    מורינו ניסה לעשות את הדבר היחיד בעצם שהיה לו, הוא זרק למגרש את מוטו ואת הנסיך אידור על מנת לעבור ל4-3-3 אבל גם זה לא עזר. עדיין, אף שחקן לא לקח על עצמו לפתוח את האגפים ונשארנו עם כדורים ארוכים לחלוצים. זה יצר הזדמנות או שתיים אבל אי אפשר לבנות על זה.

    בקיצור, אני כבר לא יוכל לחכות לרגע שדאף או רובן ישימו על עצמם כבר את חולצת המשחק. מה שכן אני מתפלל שזה לא יקרה כבר באמצע השבוע. שישמרו את הרגליים שלהם לליגה. בצ'מפיונס שישחקו עם ג'ו קול מצידי.

    בשורה התחתונה אפשר להיות מרוצים. 5 מחזורים מאחורינו, רק שער חובה אחד. ניצחנו בברמינגהאם, ניצחנו את יונייטד וחילצנו תיקו בוילה פארק (אחרי המפלה שם בעונה שעברה), אישית לא חלמתי על התחלה טובה מזו...
     
  3. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראבליו בלם גדול. אין לי ספק שהוא יימצא מקום קבוע בהרכב של מוריניו.

    הרווחתם שחקן מעולה.

    ולמה כל כך הרבה אנשים בטוחים שארסנל תיפול? אולי היא תפסיד כמה משחקים, אבל על איזו נפילה אתם מדברים לעזאזל?
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    השאלה היא כמה משחקים בדיוק??? אם היא באמת תפסיד כמה כן או לא, זו השאלה שבגלל משחקים כדורגל ולא מכתירים כבר היום את ארסנל לאלופה...
     
  5. marvid Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/04
    הודעות:
    360
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שארסנל לא תמשיך להבקיע כל משחק 4 שערים,וברור שהיא לא תנצח את כל המשחקים,אבל גם ברור שיהיו משחקים שבהם צ'לסי תספוג הרבה ותפסיד.
    העונה עוד רחוקה מלהסתיים,צריך לחכות ולראות את התוצאות במפגשים בין ארסנל לצ'לסי.
     
  6. I M M O R T A L Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לך תדע מה יהיה עד המפגש בין השתיים ב-12 לדצמבר.
    עד אז יכול להיות שאחת מהשתיים כבר תהיה במצב הרבה יותר טוב בטבלה מהקבוצה השנייה ולא נצטרך את המשחק הזה כהוכחה.........אבל בכל מקרה אני לא חושב שמשחק אחד יכול להגדיר מי קבוצה טובה יותר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/9/04
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוטספר עדיין מחכה לתשובה שלך לגבי איך אתה בדיוק מאשים את הווארד בספיגת השער הראשון?מאוד מעניין אותי לדעת!

    צ'לסי בחמישה משחקים שהיו שיחקה כבר 3 משחקים קשים במיוחד:יונייטד בבית,בירמנגאהם ואסטון וילה בחוץ,ראיתי אותם גם היום והם אומנם לא מרשימים כמו ארסנל מבחינת זרימת המשחק אבל כמו פורטו(נגיעה של מוריניו) קשים מאוד לפיצוח,מאוד תכליתים ובטווח הארוך יחד עם שחקנים יצירתים כמו רובן ובמיוחד דאף הם יכולים להגיע רחוק מאוד,הבנתי שגם מוריניו מאשים את השופט באי שריקה לפנדל על דרוגבה,אני דווקא חושב שהשופט צדק ולא היה פנדל,שיפוט טוב שלו שנתן למשחק לזרום בלי עצירות למרות תיקולים חריפים.

    דיוויד אולירי עושה עבודה נפלאה בוילה,בלי תקציב גדול מדי עם שחקנים בינוניים,ץוך עונה וחצי איזה שינוי לעומת הקבוצה של גראהם( כרוב חמוץ)טיילור.

    לגבי השופטים,יותר מדי טעויות,אומנם המשחק באנגליה הוא המהיר והפיזי ביותר באירופה אבל השופטים בפריימיר ליג הפכו למקצוענים לפני 2 עונות,כלומר השיפוט זה העיסוק היחידי שלהם וצריכים לצפות לרמה טובה הרבה יותר.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני מסכים שלא היה פנדל על דרוגבה, אבל מגע כן היה במהלך הכניסה שלו לרחבה - ולכן הצהוב שהוא קיבל הוא פשוט דבילי. הוא לא זרק את עצמו בשום שלב של הפריצה. הוא איבד שיווי משקל. נו מילא, צהוב שני שצ'לסי סופגת מתחילת העונה. גם משהו חיובי...

    אגב שופטים, אפשר לקבל הסבר להתפרצות של סר לוזר על השופטים בסיום המשחק (אם רצית הסבר לשם, אגב, הנה הוא לפניך). שישב בשקט, השופט נתן לשחקני יונייטד לברוח מצהובים יותר מפעם אחת במשחק. מה גם שבליון נגע במהלך הבקעת השיוויון לא פעם אחת ביד אלא פעמיים.

    לא מאמין ש-6 הנקודות האלה, יהיו אלה שיקבעו את זהות האלופה.
     
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטענה של פרגוסון לשופט היתה בעיקר לגבי העבירה שלא היתה ע'י פיל נוויל שהובילה בסופו של דבר לשער הראשון.
    השער של בליון אכן נכבש ביד וצריך לשאול היכן היה השופט גם במקרה הזה.

    "השופט נתן לשחקני יונייטד לברוח מצהובים יותר מפעם אחת במשחק"באילו מקרים אם אפשר לדעת?לא זכור לי משהו מלוכלך או אלים מדי שהיה שווה צהוב.

    איבן קאמפו היה צריך לקבל צהוב ולא קיבל,בקיצור שיפוט רע לשני הצדדים ככה שהטענות של פרגוסון כלפי שיפוט גרוע בסופו של דבר מוצדקות.

    אני מאוד סקרן לראות למה ביטל השופט במשחק של פולאהם ארסנל את הפנדל לטובת פולאהם וגם מדוע פסל להם את השער,אוהדים של פולהאם התלוננו ברדיו כי אחד השערים של ארסנל הובקע בנבדל וכי ההתנהגות של שחקני ארסנל בהתלהמות ובהפחדה כלפי השופטים מזכירה להם התנהגות של שחקנים מקבוצה אחרת שעשו זאת בעבר הלא רחוק-מנצסטר יונייטד.
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב זו לא פעם ראשונה שסר לוזר מתגלה במערומיו. זכורה לי ההתנהגות המחפירה שלו בעונה שעברה בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו, כשמנצ'סטר הפסידה 2-1. במקום לברר מדוע הקבוצה שלו הצליחה להפסיד בכזו אומללות הוא מתפרץ על השופט על מוריניו ועל מי לא...
     
  11. I M M O R T A L Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשנה שעברה הוא גם התפרץ על השופט השלישי באיזה משחק וקילל אותו קללות שלא עלינו, והשופט אוריה רני נאלץ להרחיק אותו(סוף סוף שופט אזר אומץ ועמד מול הפלצפן הזה).
    רק לשם דוגמא, מתי רואים את ונגר בא ישירות לשופט ומתפרץ עליו כמו איזה מטורף?
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטרטפורד, אני יודע שמעט יסכימו איתי, אבל הווארד הדף ישר לראש של נולאן. טעות של ההגנה קודם כל, אבל הווארד יכל לעצור את זה. בכלל, אני היחיד ששם לב שבולטון כל הזמן בועטת לאמצע השער??
    השער השני הזכיר את ימי הבירטוזים. תאמין לי סטרטפורד, אני כל כך רוצה שתדפקו את הצאר הרוסי ואת התותחנים - ממש צעקתי מכעס בגול של נולאן, בטח בזה של פרדיננד - רק ככה הוא יכול לכבוש בימינו...
     
  13. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Dyer
    במשחק נגד פורטו הוא התפרץ ובצדק כלפי מוריניו והשופט כי המשחק של פורטו היה מלווה לכל אורכו בהצגות חוזרות ונשנות של הפורטוגלים והשופט אכל את זה,אגב הוא לא היחיד שהתלונן על זה,גם מרטין אוניל אמר כי זה פשוט לא יאמן הסגנון ההתחזויות של הקבוצה לשעבר של מוריניו.

    I M M O R T A L
    בצדק הוא התפרץ באותו משחק משום שגיגס הוכשל כשהיה אחרון במגרש והשופט החלש בליגה אוריה רני
    לא הוציא אדום לאותו שחקן(אני לא זוכר מי זה היה)כמו שהחוקה מחייבת.

    "רק לשם דוגמא, מתי רואים את ונגר בא ישירות לשופט ומתפרץ עליו כמו איזה מטורף?"
    אז הוא פחות אמוציונלי מפרגוסון אז מה? אבל כשהוא רוצה הוא משתלח בשופטים יפה מאוד מול הטלוויזיה!
     
  14. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוטספר
    אני לא יודע אם אי פעם שיחקת כדורגל אבל כשחלוץ עומד כ 7 מטר מול שוער ובועט בחוזקה בנגיעה ראשונה לשוער אין הרבה מה לעשות אפילו שזה היה לאמצע,ההדיפה שלו היתה איסטנטיבית וזה כל מה שיכל לעשות,
    ההגנה,היא לא יצאה טוב לנבדל.

    בשער השני הווארד היה צריך להתמודד יותר טוב עם כדור הגובה(עוד טעות של סילבסטרה בהרחקה גרועה)אבל בסופו של דבר יכל היה להשתלט בשקט על הכדור והיה בדרך לעשות זאת אך שוב סילבסטרה נכנס ללחץ שנובע מכושר ירוד ביותר והוציא לטים את הכדור מהידיים.
     
  15. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי התאור שלך פרגוסון מאיים פיסית על שופטים תוך כדי משחק....אז לעיתים הוא מתחמם ופולט כמה מילים
    לעבר השופט....ביג פאקינג דיל...
    ומה עשית מוונגר? האמא תרזה ממש...פרס על הומניות צריך לתת לו...שכחת שהקבוצה שלו הייתה ועודנה הקבוצה האלימה ביותר באיים הבריטיים?....
    ולראייה מספר האדומים שהקבוצה שלו קיבלה.....אתה לא חושב שיש יד מכוונת מאחורי הכסאח ושבירת הרגליים של שחקני ארסנל?