מחזור מס' 7 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏23/9/04.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    פתחתי על כל הנושא הזה טופיק חדש, אני מאוד אשמח אם התגובות שקשורות לנושא זה ייכתבו שם.
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יכול להעביר פה את 2 התגובות האחרונות שלי לשם.
     
  3. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב אותך מויכוחים סטרטפורד אתה לא מכיר את איסטלנדס?לא התעייפת?בשבת שיונייטד מנצחת וסיטי מפסידה האיש הופך לגוש מרירות וחושב שהתראפיה שלו תהיה כרגיל שיכנוע עצמי בכל מיני שטויות כמו "ארסנל מאמללים אותכם וכו"...נכון בשנים ההם שהיונייטד נאבקו עם לידס או בלקבורן על אליפות הייתי עם האנדר דוגס אבל אחרי המון שנים שהם התשובה לצרפתים הפכתי להיות מעורב רגשית במשחקי היונייטד עד כדי כך שלמדתי לאהוב אותם. את הווינריות שלהם את הרצח בעיניים של רוי קין...כל כך הרבה תיסכולים של הצרפתים באו מהאולד טראפורד אז יש לי פינה חמה מאוד ליונייטד על כך ! ואיסטלנדס עם כל האנגלופיליות שלך מסתבר שהכל שקרים לא מעניין אותך שהפדופיל לא נותן צאנס לשום צעיר אנגלי אפילו לא על חשבון סיגאן...אה שכחתי יש את אשלי קול...ועוד איזה ילד בנערים...באיזו שפה מדברים בחדר ההלבשה בהייבורי?אנגלית?הרבה יותר הגיוני סומלית...אז לסיכום אני לא מתכוון להתנצל שאני אוהד יונייטד לצורך העניין ומאוד מקווה שהאנגלי כן האנגלי ויין רוני יתן עוד דחיפה לשדים כדי שלא נראה שוב קבוצה צרפתית זוכה באליפות אנגליה.
     
  4. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בעד אנגלים ואתה יודע את זה ,אבל מיבחנתי הנרי הוא אנגלי יותר מהרבה אנגלים ,נכון שוונגר מגזים אבל אתה תיראה שבקרוב דברים ישתנו , האקדמיה תיתן פירות כשיש את מי לחקות ,הקיץ הוא היה הכי שקט יחסית ללגיון שלכם או לקניות המיותרות ברפש ,וכשיעלו צעירים הם יהיו כישרונים יותר מאושה בראון וספקטור , אימפרית הכסף תיכשל שוב העונה
    לגבי ההפסד שלי לארסנל אני לא ממורמר זה הפסד שכולו ניצחון- גם שיחקנו טוב וגם איזנו את ההפסד העלוב שלכם ששיחקתם כמו פליטים ולאחר קניה של 14 שחקנים
     
  5. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בפנים גם אתה יודע שנבנה בטוטנהאם משהו גדול לעומת סיטי שביום שיקחו את אנלקה ופיליפס(והיום הזה קרוב) אז כולנו נשמע אותך כרגיל איזה קבוצה צעירה ומתוקה ולוחמת ושתיתן פייט לפליימות...לא נמאס לך? לא בא לך להקיא? האמת שאני מבין אותך שאוהדים קבוצה שלא מסוגלת להגיע לכלום ואת וומבלי וקארדיף רואה רק באתרים משובחים של איצטדיונים אז צריך למצוא ריגוש בחיים ומצאת את זה בשנאה ליונייטד...אגב 14 שחקנים מתוכם 6 בני 18 שמתבשלים במילואים ועוד איזה אנדי ריד ואולי שוני רייט בינואר! אז אחרי שנים יש לי סבלנות כי אני יודע שמשהו גדול עומד להגיע בניגוד לכל בית גיל הזהב שקיגאן פתח בסיטי...פתח כבר עיניים יפנאט....
     
  6. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את סיטי שלי ראיתי בוומבלי ביום המאושר בחיי,מושב הזקנים שאתה מדבר עליו כבר לא קיים ,והצעירים שלנו קצת יותר מוכשרים ממבוטה וטריקו קנוטה ובראון, טוב לי עם הקבוצה המתוקה שלי שתמיד נותנת ריגוש ותמורה ,וגם עם השינאה למועדון הכסף המסריח .
    השאלה כמה אתה תהנה מכדורגל ללא גולים וללא מצבי כיבוש
     
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את וומבלי ראית במאבק של ליגות נמוכות ושם מקומכם!
    שנים אני שומע על הצעירים המוכשרים שלכם ובינתיים הצעירים שלנו שאתה כל-כך מרבה לרדת עליהם מוספים גביע אחר גביע לרזומה שלהם!

     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היית מת לקבל חלוץ כמו פרדי קאנוטה. אתלט מדהים לגובהו, סקורר נהדר לרוטציה. עדיף בכמה מונים על רובי פאולר וג'ונתן מאקן הפספוס.
    אטובה וטאריקו אמנם לא מבריקים אבל הם שחקנים סולידיים שמשחקים עם כל הלב, גם בראון תופס יום מדי פעם וממילא הוא לא גבוה ברוטציה. זה כמו שתיקח אצלכם את כריסטיאן נגוואי כדוגמה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    פורטסמות'- אברטון (ראשון)

    דיוויד מויס וחניכיו ינסו לשחזר לפחות את התוצאה מהשנה שעברה כאשר הם ביקרו בפראטון פארק ולהמשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלהם. בעונה שעברה ניצחה אברטון 2-1 אצל הפומפיס, הניצחון היחיד שלהם מחוץ לגודיסון פארק. העונה התחילה מצויין עבור החבר'ה ממרסיסייד וניצחו כבר פעמיים העונה בחוץ (כפול מהעונה שעברה...) אצל קריסטל פאלאס ומנצ'סטר סיטי והם נמצאים במקום השלישי. למרות הפתיחה הטובה החבר'ה של מויס ראו באמצע השבוע שהם עדיין לא יכולים לזלזל באף קבוצה אחרי שניצחו באמצע השבוע את בריסטול סיטי בגביע קארלינג רק בפנדלים. לאברטון יש גם מזל העונה עם פציעות כאשר רק לי טיי עם רגל שבורה נמצא ברשימת הפצועים. ג'וזף יובו שהיה פצוע בתיקו עם מנצ'סטר יונייטד חוזר לסגל אבל כנראה יחכה על הספסל בגלל יכולת טובה שגילה דיוויד ווייר. מצד שני בעיית הפציעות של פורטסמות' מסרבת לעזוב אותה. ניג'ל קוואשי שנפצע באימון המסכם לקראת המפגש עם טרנמיר רוברס יחסר כמוהו גם אריין די זייו שיחזור רק עוד חודש וחצי וכנראה שגם אייל ברקוביץ' לא ישחק אחרי שגם לא היה כשיר למשחק הגביע באמצע השבוע. לומאנה לואה לואה חזר לאימונים אחרי הפציעה ולא ברור אם ישחק וכמובן היידן פוקס שנפצע בכריסמס האחרון צפוי לחזור רק בחודש הבא. וינסנט פריקארד נכנס לעיניינים לאט לאט ובהדרגתיות משחק בקבוצת המשנה אחרי פציעה ארוכה וסבטוסלאב טודורוב שוב לא צפוי לשחק העונה. למרות הפציעות החבר'ה של רדנאפ עשו פתיחת עונה סבירה למדי כמובן בהתחשב לנסיבות. עם לוח משחקים לא קל בקרוב הפומפיס ירצו לקחת את מלוא 3 הנקודות כדי לשמור עוד עונה על המקום שלה בליגה הבכירה.


    צ'רלטון- בלקבורן (שני)

    צ'רלטון של אלן קארבישלי מנסה עדיין לתפוס כיוון העונה ולשמור על קוי חיובי תארח את בלקבורן שעדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההדחה המביכה מהגביע ע"י באורנמות'. האדיקס עדיין בלתי מנוצחים העונה בבית וגם עדיין לא הצליחו לנצח בחוץ ולמעשה בגלל זה הם רק במקום ה-12, מנגד בלקבורן הפסידה את כל שלושת משחקי החוץ שלה עד כה. קארבישלי יקבל בחזרה את מאט הולנד ושון בארטלט ששיחקו העונה בקבוצת המשנה ויהיו כשירים ביום שני למשחק. אבל במשחק אמצע השבוע בגביע צ'רלטון איבדה בגלל פציעות את ג'ון פורטון ואת לוקי יאנג שלא יהיו כשירים ככל הנראה למשחק, קונצ'סקי שלא היה כשיר למשחק יהיה כשיר לבלקבורן. מארק יוז היה מאוד מאוד מתוסכל אחרי ההדחה המשפילה ע"י קבוצת הליגה הראשונה במיוחד אחרי האופטימיות שאפפה את הקבוצה אחרי הניצחון על פורטסמות' בשבת האחרונה. הרוברס מצפים לחורף ארוך וקשה ולא מוסיפה העובדה שברט אמרטון ולורנצו אמורוסו נפצעו ולא יהיו כשירים כנראה למשחק. יוז גם יחסר את סטיבן ריד, קרייג שורט, דיוויד תומפסון ואנדי טוד. העזיבות של קול ויורק השאירו את מירב הלחץ על ג'ון סטיד שלא מצליח לשחק העונה טוב ועל ג'יי בות'רויד ופול דיקוב שבא נגיד לא מטובי החלוצים בליגה. גם בהגנה המצב לא מעודד אחרי שהקבוצה חטפה כבר 9 שערים רק בשלושת משחקי החוץ עד עכשיו.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מה היה לנו היום:

    מידלסברו- צ'לסי- 0- 1 דרוגבה
    אסטון וילה- קריסטל פאלאס- 1- 1 לוילה: לי הנדרי לפאלאס: אנדי ג'ונסון
    פולהאם- סאות'המפטון- 1- 0 רדזינסקי
    ליברפול- נוריץ'- 3- 0 בארוש, גארסיה וסיסה
    מנצ'סטר סיטי- ארסנל- 0- 1 אשלי קול
    ניוקאסל- ווסט ברומיץ'- 3- 1 לניוקאסל: קלייברט, מילנר ושירר לברומיץ': הורספילד
    טוטנהאם- מנצ'סטר יונייטד- 0- 1 ואן ניסטלרוי
    בולטון- בירמינגהאם- 1- 1 לבולטון: רהאדי ג'האידי לבירמינגהאם: איזט


    תגובות למשחקי היום

    סטיב וויגלי אחרי הפסד סאות'המפטון לפולהאם: "יצרנו הרבה מצבים כדי לנצח אז אנחנו מאוכזבים שלא יצאנו עם כלום מהמשחק הזה. אם אתה לא מנצל את המצבים שלך ברמות האלה אז אתה נענש, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולהאמין בעצמנו ואין שום דבר רע בהופעה שנתנו היום."
    כריס קולמן: אדווין (ואן דר סאאר) היה מצויין היום, כך היינו צריכים אותו בגלל שסאות'המפטון הקשתה עלינו, אולי לא הגיע לנו לנצח והתוצאה יכלה להיות שונה אבל אני שמח לשבת פה עם 3 נקודות ביד ולא משנה באיזה דרך. אני מרוצה מתומאס (רדזינסקי) בגלל שהוא עובד קשה באימונים וכבש היום שער חשוב מאוד. היינו זקוקים לניצחון הזה היום ולא אכפת לי שנשיג נקודות בדרך הזאת."

    רפה בניטז אחרי הניצחון על נוריץ': "אני מאוד מרוצה מהמשחק שהחבר'ה נתנו היום, אבל הייתי שמח הרבה יותר אם היינו מנצלים את כל המצבים שלנו במחצית הראשונה. כבשנו 3 אבל יכולנו לכבוש את הרביעי בקלות. אני חושב שצ'אבי (אלונסו) הוא שחקן מאוד חכם ובלי סטיבי ג'רארד על המגרש החשיבות שלו עבורנו היא גדולה ביותר. אנחנו רוצים לנצח וכל משחק עבורנו הוא מאוד חשוב והיום ללא ספק זה היה צעד בדרך הנכונה."
    ניג'ל וורת'ינגטון אחרי ההפסד: נתנו את המשחק הזה לליברפול, אין ספק שהם היו מעלינו בכמה דרגות היום. איבדנו כדורים בצורה מהירה מדי היום ולמדנו את הלקח בצורה קשה."

    ז'ק סנטיני אחרי ההפסד ליונייטד: " הבעיה שלנו זה שאנחנו לא מצליחחים לכבוש שערים, אבל שיחקנו טוב במחצית השנייה. השחקנים שלי מאמינים שאנחנו יכולים לנצח משחקים כאלה ואני חושב עבור האוהדים באצטדיון שזה היה משחק טוב שלנו."
    אלכס פרגוסון: "אני לא מופתע מאיך שריו (פרדיננד) משחק, אני ציפיתי ממנו את התרומה הזאת. הוא שחקן פנטסטי הוא מתאמן כל כך קשה שאני ידעתי שהחזרה תהיה קלה עבורו. אני חושב שהחזרה של ריו נתנה לרוב השחקנים יותר ביטחון בקבוצה במיוחד מיקאל סילבסטרה, הוא נהנה מאוד לשחק ליד ריו. אני מאוד שמח מזה ושאתה רואה את ההשפעה של ריו על האחרים אני יכול להיות רגוע."

    סם אלרדייס אחרי התיקו עם בירמינגהאם: "אני נורא מאוכזב. יכולנו לקבל מקדמה חשובה בצמרת אם היינו מנצחים, אבל משחק גרוע מאוד של ההגנה איבד לנו את המשחק. זה קרה אחרי שנראינו טוב מאוד במחצית הראשונה, העלמנו אותם אותם והיינו טובים מאוד. ואז בא הגול שלהם שמאוד איכזב אותי, אבל גם אחרי זה היינו צריכים לנצח אבל הקוון חשב אחרת אחרי שפסל שנראה חוקי של הנריק פדרסן. ראיתי את השער 3 פעמים ואני רואה שהנריק היה בקו של השחקן האחרון של ההגנה שלהם, החלטות כאלה מכריעות משחקים וזה מאכזב אותי."
    סטיב ברוס: "אולי לא היה נבדל אבל אני חושב שמגיע לנו המזל הזה הפעם, היינו לא טובים והיינו עסוקים יותר בהגנה במחצית הראשונה אבל כבר ב-3 דקות הראשונות של המחצית השנייה בעטנו יותר לכיוון השער מאשר בעטנו בכל המחצית הראשונה. כבשנו שער חשוב ולא היה לנו מזל לקראת הסיום עם ההחטאה של גראי שהייתה קרובה מאוד להעניק לנו 3 נקודות."

    גרהאם סונס אחרי הניצחון ען ווסט ברומיץ': "ההרחקה של השחקן שלהם היה רגע קריטי במשחק, כבשנו 3 שערים ויכולנו לכבוש יותר. ברומיץ' באו להוציא נקודה ואני לא בא אליהם בטענות, הם באו לתסכל אותנו ואת הקהל שלנו ואנחנו צריכים להתרגל להסתדר עם סגנון כזה של טקטיקה. יש לנו שחקנים מצויינים בחלק ההתקפי ולרגע לא איבדתי תקווה שקשר לכך שנבקיע היום, פטריק קלייברט הוא גולסקורר מלידה ואן שירר תמיד יהיה בזמן הנכון במקום הנכון, רובר שחקן מצויין שעשה את העבודה שלו מהרגע שעלה מהספסל הוא יצר מצבים והיה חסר לו מזל כדי להבקיע כאשר פגש את הקורה."
    גארי מגסון מנג'ר ווסט ברומיץ': "בכרטיס הצהוב הראשון אמרתי לעצמי שזאת עבירה קלה שלא מצריכה כרטיס, בכרטיס השני אפילו אני חושב הייתה עבירה יותר קלה. אם שחקנים יורחקו על דברים כאלה שחקנים יורחקו בכל רגע. במהלך המשחק עשו עבירה קשה הרבה יותר על קאנו וגם השחקן שהכשיל היה השחקן האחרון בדרך לשער."

    קווין קיגן אחרי ההפסד הביתי לארסנל: "אני לא יופתע אם ארסנל יזכו בצ'מפיונס ליג, הם הקבוצה היריבה הכי טובה ששיחקנו נגדה בפרמייר ליג וזה כולל את מנצ'סטר יונייטד. לארסנל יש איכות אדירה בהרכב הראשון והדבר היחיד שאני חושב שהולך נגדם זה העומק שחסר להם בסגל. אם יש הפסד טוב אז היום הפסדנו הפסד כזה, אני מרוצה מאיך שהשחקנים שלי שיחקו למרות שלארסנל הגיע לנצח אותנו, שיחקנו ברמה טובה ובצורה שלא שיחקנו עד כה.
    ארסן ונגר: "מנצ'סטר סיטי מאוד הפתיעו אותי והראו לי צד בהם שלא הכרתי. במשך 90 דקות הם נתנו הגנה טובה והראו כבוד אלינו, אני יודע שאנחנו לא יכולים לנצח את כל הקבוצות בהפרש של 3 או 4 שערים אני שמח מ- 1-0 כמו שאני שמח מ- 3-0."

    מוריניו אחרי ה- 1-0 על מידלסברו: "זאת הייתה בעיטה יפה מאוד של דרוגבה שנתנה לנו 3 נקודות מאוד מאוד חשובות. השער לא הגיע ממגרש האימונים אבל צריך גם הברקות לפעמים ולשוער לא היה שום סיכוי עם הבעיטה כי השחקנים הסתירו לו. הייתי לי בחירה לעבור לאיטליה, ספרד או אנגליה. אני מרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה. הבעיה היחידה היא התקשורת, היא מדברת עלינו כל הזמן וכל פעם מנסים לתקוף את צ'לסי. אבל אני חייב לחיות עם זה והשחקנים חייבים לחיות עם זה, התרשמתי מהגישה של האוהדים לשחקנים כאן באנגליה, זאת מדינה מושלמת לשחק בה כדורגל.
    סטיב מקלארן: "עד היום צ'לסי כבשה 6 שערים וספגה אחד, ידעתי שיהיה קשה. אני חושב שצ'לסי מהווה איום גדול מאוד על ארסנל, יש להם סגנון שונה של כדורגל אבל השורה התחתונה מה שקובע זאת התוצאה. שאתה שומר על שער נקי יש לך הזדמנויות לנצח, ארסנל יכולה לכבוש הרבה שערים אבל צ'לסי תעשה את זה בדרך שונה זה לא אומר שזה שווה פחות."
     
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול ראיינו את ז'ק סנטיני בסקיי אחרי המשחק, והוא שוב הפגין את האנגלית הרצוצה שלו, והביא יציאה יותר חזקה מאוגרבי (האקרבי).

    נחשו איך הוא אומר "מחצית" ? אלף-טיים....חחחחחחחחחחח.
    אחרי זה סנטיני גם אמר שהוא ראה במחצית את השופט נמצא בתוך חדר ההלבשה של היונייטד וצוחק איתם שם כמה דקות.

    אחרי זה ראיינו את ואן איכסלרוי, וואן איכסלרוי הכחיש שהשופט היה בחדר ההלבשה של היונייטד.
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השמועות האחרונות אומרות שהשופט וולטון, ששפט במשחק של טוטנהאם מול היונייטד אתמול, נכנס להתבדח בחדר ההלבשה של האורחים...

    בטח כמו השחקנים של מכבי חיפה בזמנו, רצה חולצה מהאפסנאי.

    רודס, אז מה אם לסאנטיני יש מבטא צרפתי? אפשר לחשוב שלונגר יש מבטא לנקשיירי אסלי....
     
  13. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא הקטע של המבטא, גם לבניטז אין מבטא בריטי אבל יש לו אנגלית טובה.

    לונגר יש אנגלית מצוינת ואוצר מילים ממש טוב והוא יודע טוב לבטא את עצמו. את ונגר אגב מבינים גם הרבה יותר טוב מהסקוטי השחצן.
    מאמן ברמה של סנטיני, שהיה גם מאמן ברמה הבינ"ל, חייב שתהיה לו אנגלית סבירה, בטח ובטח כשהוא בא לאמן באנגליה. לסנטיני קשה לחבר משפטים באנגלית, אולי כדאי שייקח כמה שיעורי אנגלית, זאת לא בושה.

    מה אני אגיד, הגיע זמן האלף "אלף-טיים" http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  14. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Well Santini is just few months here Wenger is here for bloody 8 years.give him a time to work on it and then judge him
     
  15. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אברטון מנצחת היום בפורטסמות 1-0,לא מאמין שהיא מנצחת אחרי שראיתי את סגנון הכדורגל שלה נגדנו ונגד צרפת.