מחזור שני בספרד: ריאל בבלאידוס, בארסה באנואטה, אתלטיקו-ויאריאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/8/22.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    אוהד הקבוצה שבה קרבחאל ירש את ארבלואה בתפקיד רוצח שכיר מחפש כסחנים מעבר לכביש.
     
  2. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    36
    מין:
    זכר
    תגובה מצחיקה, כמעט כמו שהיה מצחיק לראות את הרמוסו משתולל מעצבים אחרי הפאול של קרבאחל כשריינולדו קודם לכן ניסה להתנקש ברודריגו.

    השחקנים של ריאל לא מלאכים אבל אתלטי תמיד באה למשחקים האלה בלבל אחר, ועל כל "רוצח סחיר(הגזמה פראית)" בצורת קרבאחל יש בצד השני של הכביש את קוקה, סאביץ' וסאול הפצפיסטים, שלא להזכיר את הנוסטלגיה שמעלים שחקנים מלאי קלאס כמו דייגו קוסטה, ראול "מכות" גרסיה, הצמד האגדי- טיאגו את גאבי ועל כולם מנצח צ'ולו שוחר השלום.

    אחלה חברה ומועדון, כל כך אחלה שהם גם נגד גזענות, זה כמובן כאות תמיכה בכל השחקנים השחורים ששיחקו באדום לבן אתמול.
     
    Captain Canada ו-NewMan אוהבים את זה.
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    בדצמבר שנה שעברה קרבחאל גמר לגריזמאן את העונה. השחקנים שלנו לא עדינים, אבל לא פושעים כמוהו. את פסטיבל הגזענות התחילה וניהלה התשקורת של ריאל. וזה יותר מכוער מקריאות בוז לשחקן שבא להתגרות.
    הניצחון שלעם אתמול היה מוצדק, אבל זה לא הופך אתכם לאנשים יותר טובים מאיתנו.
     
  4. NewMan Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/22
    הודעות:
    99
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    מצחיק אתה, במיוחד שרילנדו ניסה לרצוח את פדה במחצית הראשונה כאשר נכנס בו עם הפקקים ורגל גבוהה ורק צהוב במקום אדום.
    באים בכל משחק מול ריאל קודם לגמור לשחקנים את הקריירה ואח"כ חושבים על ניצחון.

    אף אחד לא מדבר פה על אנשים טובים פחות או יותר, את זה תשמור ליפי הנפש בליגה האנגלית ולבארסה.
     
  5. Jese Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    36
    מין:
    זכר
    אז עצם העובדה שקרבאחל פצע את גריזמן אוטומטית הופכת את ריאל מדריד לקבוצה אגריסבית\"מגעילה" ברמה של אתלטי? אתה לוקח מקרה אחד ומבסס עליו תיאוריה.

    השם הראשון של צ'ולו במשחקים הגדולים היה ראול גרסיה היצור שלמרות שהוא שחקן התקפה המספרים שלו היו מביכים ולא מתאימים לרמה של אתלטי. התפקיד שלו ואחר כך של קוסטה אחרי שסיים באנגליה היה נטו לקצץ שחקנים. במדריד(כלומר, בצד הנכון שלה) גם אם יש קצבים הם קודם כל שחקני כדורגל.

    אגב קרבאחל, הוא הרבה יותר סתום מאשר "רוצח שכיר". לא מצאתי סרטון של הפציעה המדוברת אבל אני בטוח שזה לא היה קרוב למה שריינולדו עשה, מעבר לזה שאתלטיקו היא מומחית לא רק במשחק אגרסיבי אלא גם בבזבוזי זמן וצעקות על שופטים.

    לא טענתי שאני איש טוב ממך, אני נהנה מההודעות שלך בדרך כלל אבל רשמת כאן ערימת שטויות. כשהאגרסיביות (הדוחה) של אתלטיקו הביאה תוצאות אני הערכתי אותה כמעט כמו שתיעבתי אותה, אבל כבר כמה שנים שזה סתם עצוב, לא אפקטיבי וברברי.

    דבר אחרון, התשקורת של ריאל אולי ניהלה את קמפיין הגזענות אבל אלו האוהדים הדוחים של אתלטי שתועדו מקללים את ויני לפני ואחרי המשחק, והראשון להלהיט היה הקפטן והמנהיג קוקה שידע בדיוק מה הוא עושה.
    אני תוהה איך קונדוגביה או ריינולדו שירקו דם הגיבו כשהם שמעו את השירים היפים על ויניסיוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @YYY, הקהל של אתלטיקו מדריד שר לוויניסיוס לפני המשחק שהוא קוף, מה דעתך על זה? קוקה לא היה זה שהביא לסערה אבל עצם התגובה שלו מטומטמת מאוד (לשאלה מה יקרה אם ויניסיוס ירקוד). מעבר לכך, עובדה שגם במשחק נגד ויאריאל לקהל של אתלטיקו הייתה בעיה אחרי שג'רארד מורנו כבש וחגג, והרי ויאריאל ממש לא יריבה של אתלטיקו, גג קבוצה שמתחרה איתה על מקום בליגת האלופות.
    במארקה דווקא כתבו על הכניסה של דני קרבחאל שהוא שחקן אגרסיבי אבל אף פעם לא הולך לרגל. יש עוד מקרים של דני שאתה זוכר? מה גם שהוא בירידה תלולה ביכולת. אצל אתלטיקו יש שחקנים שהולכים לרגליים ודופקים מרפקים. הרמוסו הוא ברברי לדוגמא. ראמוס ופפה כבר לא אצלנו..

    אגב, את החולצה של פדה ואלוורדה אחרי המשחק ראית? מינה בונינו אישתו העלה את זה בסטורי ושאלה: "מה קורה אחי, חזרת ממלחמה?"
     
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    דור, לפחות אתה תשמור על הפרופורציות. קרבחאל שווה שני צהובים בכל משחק, גם אתמול. כשהוא בכושר, הוא מצוין בהתקפה. בהגנה הוא תמיד רע. דווקא את פפה ואת ראמוס אני לא זוכר מבצעים פיגועים בדרבי.
    החגיגה של ז'ראר מורנו זה בדיוק הסיפור. והקטלוני מיהר להסביר שזה לא כוון לאוהדי אטלטיקו, אלא לילדים שלו. אז קוקה הזהיר, התקשורת ניפחה, ויניסיוס התגרה והיו אוהדים שהגיבו לא יפה. אבל אטלטיקו זה לא בית"ר או זניט. אוהדים כאלה יכולים להתפוצץ, המועדון לא יתחשב בהעדפות שלהם. לא היה ולא יהיה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני חולק עלייך, קרבחאל מוסר אחורה על אוטומט, כאילו משהו לחוץ אצלו בג'ויסטיק בסוני. התרומה ההתקפית שלו דלה מאוד. הוא עובר את החצי ולא זוכר מה עושים, גם הביטחון שלו נפגם והמהירות. בהגנה לרוב יש שקט ממנו. אני לא שמתי לב למשהו מיוחד אתמול, אוהדים אחרים בפורום שלנו (של ריאל) החמיאו לו וגם בספרד למען האמת. בהחלט ייתכן שהוא זכה מההיפקר כיאה לשחקן בקבוצה גדולה ופה ושם חסו עליו מצהוב שני ואדום. אתמול? ההצגה הייתה של סבאיוס וקרבחאל סתם נקלע לעימות, לא משהו יוצא דופן. פפה תמיד היה לוקח את דייגו קוסטה הציגה ונופל בתיאטרליות בהתחשב בכך שהוא שחקן סופר-חזק.

    אם ויניסיוס מבקיע במשחק יוקרתי כמו דרבי, את ה-0:1 ואפילו את ה-1:4, סתם לצורך העניין ורץ לקומץ של אוהדי ריאל מדריד גם אם זה משחק חוץ - מה זה כלכך מפריע? למה צריך ללכת לבדוק מתי הוא רקד לראשונה? אני יכול להביא לך תמונה מ-2018/19 עונת הבכורה וגם בה הוא חגג שערים בחיוך. כדורגל זה שמח. זה לא שהוא הוציא או תיכנן להוציא אצבע משולשת או לצעוק "Puta Madre". קוקה הפך אתמול לשיאן ההופעות של אתלטיקו וזה מרשים. שיתמקד בכדורגל, גם אם הוא אנרדוג. קצת קלאסה לא תזיק לו.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    עוד פעם, קוקה רק הזהיר שהקהל יגיב לא טוב. משם התשקורת לקחה את זה לכיוון שמשתלם לה.
    השיפוט אתמול לא היה קשור לגודל המועדונים. השופט חסך צהובים בדקות הראשונות ובהמשך זכר שלריינילדו יש צהוב. רק שהפעם היחידה שהוואר צריך היה להתערב, אוכלי החינם לא דיווחו שהאדום לא מוצדק.
     
  10. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    אפשר ריקאפ לסיפור של הריקוד למי שפיספס?
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אסור להם להתערב בכרטיס צהוב.
    לדעתי חוק טיפשי כי גם ככה המשחק נעצר בזמן שהשחקן יוצא, לא יקרה כלום אם יחכו עוד כמה שניות לבדוק את האירוע.
     
  12. NewMan Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/22
    הודעות:
    99
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אתה מודע לזה שראול גארסיה במקור הוא קשר אמצע? כי הואמכל הקריירה באוסאסונה, ובקדנציה הראשונה באתלטיקו שיחק כקשר, והוא היה קשר נפלא שצולו החליט להפוך לחלוץ, בגלל משחק הראש שלו והחוש יחסית שלשערים. יצור? ראול גארסיה אחד השחקנים הכי אינטלגנטים שהיו בכדורגל הספרדי בעשור וחצי האחרון.

    לגבי קארבחל. לדעתי המגן הימני הספרדי הכי טוב שראיתי ב25 שנה שאני צופה בכדורגל ספרדי. ממש לא כסחן יצר על המידה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ראול גארסיה היה שם הרבה פעמים גם בגלל הלכלוך, המרפקים, בזבוזי הזמן, אי אפשר להתעלם מזה. היו תקופות שלשים אותו מקדימה הייתה החלטה נכונה. הוא כן יודע לכבוש שערים ושחקן שלא מוותר אף פעם והתאים מאוד למועדון. אתה מעריך את היכולות שלו בכל מקרה לגבי 'אינטיליגנצייה' וכדומה יתר על המידה לפי דעתי.

    דני קרבחאל פה ושם גם זרק איזו אצבע משולשת לאוהדי ברצלונה והיה מעורב בעוד תקרית-שתיים. אבל הוא בחיים לא הלך על הרגל של שחקן והוא בחור ישר. אני גם כן חושב שהוא המגן הטוב ביותר בספרד בעידן הנוכחי אבל אין לו הופעות בנבחרת בגלל פציעות. בגיל הזה הוא היה אמור להיות עם עוד איזה מאה משחקים לפחות בקריירה, בריאל ובנבחרת יחד. בעונה שעברה היו קצת פלאשבקים שהוא חוזר, בעיקר במשחקים הקשים בצ'מפיונס כמו סיטי והגמר, אבל זה היה מעט מדי. הוא נראה קצת גמור.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    ראול גארסיה? אינטיליגנט? זה לא היצור שקיבל כמה פעמים כרטיס אדום מול ריאל בפתיחת המשחק והפקיר את הקבוצות שלו 70 דקות ב10 שחקנים? היה פייטר גדול ועם משחק ראש טוב. חוץ מזה שחקן חמום מוח ודי בינוני.