מחזור 17: אין הכרעה בלונדון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Hammers Fan, ‏9/12/04.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    אתה צודק בהחלט. אדר אמר שמה שהנרי עשה היה רמאות, מעשה לא ספורטיבי ומוסרי. שאלתי אותו אם פאול זה מעשה ספורטיבי והוא ענה שכן אז הצגתי לו מה זה בעצם פאול. פאול זה חלק מהמשחק בדיוק כמו הבעיטה החופשית של הנרי, בדיוק כמו השחקנים שגונבים מטר בבעיטה חופשית ובדיוק כמו אלה שמתמסרים מאחור כשהם מובילים 1:0 בדקה האחרונה. לבכות על מקרה ספציפי רק כי זה קרה נגד הקבוצה שלך זו צביעות. זה הכל. לי, כמובן, אין שום בעיה עם זה.
     
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי-אפשר לבקר את מעשהו של הנרי. זה חוקי לחלוטין, ובהתחשב בעובדה הזו - גם לגיטימי. הבעייה היא - זה לגמרי, אבל לגמרי לא ספורטיבי. פיפ"א צריכה לעשות את המעשה הפשוט ולאסור על ביצוע בעיטה חופשית לפני שהשוער סידר את החומה. עד שזה יקרה, אי-אפשר להתלונן על שחקנים או שופטים - רק על חוק שמותיר פרצות למהלכים בלתי-ספורטיביים בעליל.
    בכלל, יש לי יחסי אהבה-שנאה טלויזיוניים עם הצרפתי. שחקן גדול, ללא עוררין. אבל למה הוא חייב להיות כל כך מעצבן? מהלכים לא ספורטיביים וקיטונות של שחצנות. בספרינט המטורף שלו אחרי כל מגני צ'לסי באמצע המחצית השנייה לא הייתה שום תכלית פרט לפוזה אישית (להבדיל מהריצה החכמה והמדודה של דניס ברגקאמפ כאשר צ'ך הרחיק את הכדור לא טוב לרייס). אם רובן יש לי בעיות עוד יותר גדולות. אגואיסט מגעיל שחסר את כל החן בתנועה של שחקנים כמו הנרי.
    אבל מספיק מהבעיות האישיות שלי. המשחק היום היה מהנה מאוד. כדורגל קצבי ומרתק משני הצדדים. הנרי היה גדול היום, חבל רק שהוא לא השלים את זה במצב ענק מול שער ריק (אגב, נראה לי שאם צ'ך היה ממשיך בזינוק ולא עוצר בחצי הדרך אז הוא היה לוקח את הבעיטה של הנרי בדקה הראשונה). פירס היה גם כן טוב ופעיל מאוד. מנגד, רייס וברגקאמפ נראו חיוורים מאוד, והועלמו על ידי הגנת אפקטיבית, ולחץ מצד הקשרים. בכלל, למפארד ומקללה עשו עבודה טובה מאוד, ומנעו לרוב את המעברים המהירים כבזק של ארסנל מהגנה להתקפה. מפבראגס ופלאמיני דווקא לא נהנתי. לפחות ססק התחיל לשחק טוב ברבע שעה האחרונה.
    בסך הכל, משחק טוב, שקול ומעניין. האליפות עוד רחוקה מלהיות סגורה למרות הפסימיות של אוהדי ארסנל פה.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    מצטער, אבל אני ממש אבל ממש לא מסכים עם זה, הוא ניסה להשיג את הכדור ולנצח את המשחק. עוד מעט תגיד שהוא גם כובש ומבשל שערים רק בשביל הפוזה.

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
    Well said.
     
  4. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מצב שאתה רציני!!
     
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    לא אמרתי לשנייה שזה לא חוקי, זה דבר ראשון.

    עבירה נעשית כתוצאה מניסיון להשיג את הכדור, מהלך ספורטיבי לחלוטין וחלק מהמשחק.
    הנרי לא היה חייב לחכות לצ'ך, אבל זה היה הדבר הספורטיבי לעשות.
    כמו שכשחקן נפצע גם שחקני הקבוצה היריבה מוציאים את הכדור כדי לאפשר לרופאים לטפל בו, כמו ששחקנים עוזרים לשחקנים אחרים לקום. זה מה שנקרא FAIR PLAY.
    הנרי שיחק לפי החוקים, נכון, בעניין הזה אתה תנצח בוויכוח ניצחון טכני.
    הנרי לא שיחק ספורטיבי, ואם אתה חושב אחרת - נמק, ולא בחוקים.
     
  6. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יכול לציין סיבה אחרת לרוץ בספרינט משוגע אחרי כדור שנמצא בצד השני של המגרש (לרוחב), כשלשחקן עם הכדור יש 2-3 אפשרויות מסירה לפחות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/04
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    ניסיון אשכרה להשיג את הכדור? ליצור לחץ על השחקן כדי שיבצע טעות?

    דידה דרוגבה היום ראה את רובר פירס דוהר לעבר השער אחרי שעבר שני שחקני צ'לסי, לא היה שום מצב שהוא מוציא ממנו את הכדור אז הוא שם רגל והפיל אותו. האם זהו מעשה ספורטיבי? אם לא, למה אתה לא בוכה לנו כאן על חוסר הספורטיביות של דרוגבה?

    אולי זה לא היית אתה, אבל מישהו אמר בדיון הזה שהנרי הוא רמאי. רמאי זה מישהו שעבר על חוקי המשחק, כמו רוד ואן-ניסטלרוי בכל פעם שהוא צולל, לא היתה שום עבירה על חוקי המשחק.

    הבעיטה של הנרי היתה ספורטיבית כי היא היתה חוקית לחלוטין וחלק מהמשחק, גונר הביא כאן לינק שבו גרהאם פול אומר שלשחקן יש אפשרות לבעוט את הכדור מהר כשהוא לוקח סיכוי ששחקן הקבוצה היריבה יהיה 3 מטרים לפניו או משהו כזה, שחקני צ'לסי היו מודעים לעניין - לכן זהו ספורטיבי והוגן. הנרי לא חייב להודיע להגנת צ'לסי מתי הוא מתכוון לבעוט את הכדור.

    ושוב אני שואל אותך, בבקשה תענה - הנרי בעט לפני שצ'ך היה מוכן, לדעתך למרות שזה חוקי זה לא ספורטיבי, אז למה שהוא גם לא יזהיר את הגנת צ'לסי רגע לפני שהוא בועט? הם לא מוכנים! מה ההבדל כאן?
     
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    אתה משווה מצב נייח למצב שנוצר תוך כדי משחק?
    אין לי מה להגיד לך, כי כמו שאמרתי וגם אתה אמרת - זה חוקי לגמרי.
    זה לא ספורטיבי, כן, זה יישמע לך כמו תירוץ של ילדים בכתה ד' שמשחקים בשכונה, אבל זה לא ספורטיבי להוציא כדור נייח כשהקבוצה היריבה לא מוכנה והשחקנים מדברים עם השופט.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מה הקשר של המושג פייר פליי כאן? הרי מדובר בעבירה!!! כמו שגרהאם פול הסביר (אחלה תגובה של שופט תחת ביקורת, בניגוד לשופטים בגן החיות בארץ), היות והעבירה בוצעה על שחקן של הקבוצה התוקפת, היתרון הוא של הקבוצה שקיבלה את הבעיטה החופשית.

    לכן, הנרי יכול להחליט ולבעוט כשאיידור גודיונסן עומד מטר (!!) ממנו, זכותו, אם הכדור היה פוגע באיידור, הוא לא היה מקבל בעיטה חוזרת. אבל הנסיך האיסלנדי בחר להתרחק. זו בעייה שלו ושל הקבוצה שלו ולא של אף אחד אחר.

    הרי הבעיטה המוקדמת של הנרי היא ספורטיבית בערך כמו ההכשלה של השחקן של התותחנים שהיה בדרך לשער ובעצם הביא לאותה בעיטה חופשית (פירס?). זה הכדורגל. ככה זה. וככה זה צריך להיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/04
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,297
    לייקים שהתקבלו:
    437
    נו, מה ההבדל בין מצב נייח למצב שנוצר תוך כדי המשחק? במצב נייח לצ'לסי עוד יש זמן להתכונן לבעיטה, אבל הנרי לא מחויב לבעוט מתי שצ'לסי יהיו מוכנים וזה גם לא האינטרס שלו, בדיוק כמו שזה לא האינטרס שלו לכבוש שער עצמי. הוא שיחק בצורה חוקית לחלוטין ועשה משהו לגיטימי לגמרי - בעט בעיטה חופשית ישירה לתוך השער של צ'לסי. החובה של צ'לסי היא להתגונן כמו שצריך ממנה, הנרי לא צריך לחכות עד שצ'לסי יסיימו להתגונן אם הוא רואה מולו שער ריק והשופט נותן לו אור ירוק לבעוט. הוא היה יכול לחכות, זה היה מאד נחמד מצידו, אבל הוא לא עשה את זה וכל ניסיון שלך לגרום לזה להיראות לא ספורטיבי פשוט צבוע.

    אגב, לך תסתכל על השידור החוזר, תפעיל סטופר מהרגע שהשופט שרק לבעיטה חופשית ועד לרגע הבעיטה, תרשום את הזמן בפורום ותגיד לי האם זה מספיק זמן כדי שקבוצה שיודעת את חוקי הכדורגל טוב מאד (ואם לא, זו לא בעיה של הנרי) תוכל להעמיד 4-5 שחקנים בשורה במרחק תשעה מטרים מהכדור וכדי שהשוער יתפוס פינה. זה שאתה רגיל שבעיטה חופשית קרובה לשער מתבצעת תוך כמעט דקה לא אומרת שזה חייב להיות ככה.

    ותענה בבקשה :

     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מבחינת החוקה יכלו גם כל שחקני החומה לעמוד על הכדור ולהפריע להנרי. רק אם הנרי מוותר על זכותו לבעוט מהר השופט צריך לסדר את החומה ולהרחיק אותה 9 מטר מהכדור...
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    אמרתי מס' פעמים שהמעשה של הנרי היה חוקי לחלוטין, אין טעם בניסיונות שלכם להוכיח אותי בעניין הזה.
    המעשה הלגיטימי בכדורגל הוא לחכות שהקבוצה היריבה תהיה מוכנה לפני בעיטת הכדור החופשי, אני מניח שראיתם מספיק כדורגל בחייכם כדי להבין זאת.
    הנרי לא משחק ככה, זכותו.
    אתם חושבים שזה לגיטימי? אני חושב שמן הראוי ששחקן כמו הנרי ישחק לפי הנורמות המקובלות במשחק? זכותנו.
    עבירה לעצירת התקפה, בזבוזי זמן ליד הקרן, פציעות מפוברקות, הכל אותו חרא.
    ככה אתם אוהבים את הכדורגל שלכם? תיהנו, אני לא הצדקתי לרגע את העבירה של דרוגבה, אבל מן הסתם גול הוא מהלך יותר בולט מאשר התקפה די נשכחת בסה"כ.

     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אולי היא לא הייתה כזו נשכחת אם דידי לא היה עוצר אותה?!?! כנראה שלעולם לא נדע...

    ואם עבורך עבירה טקטית, בזבוזי זמן ומשיכות זמן הם חרא - אתה צריך לעבור לראות בלט, שם הכל הרבה יותר אסטטי ונקי.
     
  14. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    שאני אבין, מה שעושה לך את זה בכדורגל זה האלמנטים הלא ספורטיביים, או איך שלא תקרא לזה?
    זה חלק מהמשחק, וזה קורה כמעט בכל משחק.
    לעומת זאת, בעיטת כדור נייח לפני שהשופט שורק היא לא מעשה שהוא חלק מהמשחק (בינתיים). מבחינה חוקית כן, אבל עובדה שכשזה קורה זה עושה המון רעש.
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כמו ששחקן לא יחזיר לקבוצה השנייה את הכדור אחרי שהיא הוציאה כדור מתחומי המגרש כדי לטפל בפצוע. זה חוקי, זה פשוט לא אתי.