מחזור 18 בליגת העל: 0-1 למכבי על הפועל בדרבי התל-אביבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏13/1/17.

  1. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,547
    לייקים שהתקבלו:
    3,897
    הגול די עליו יש לציין
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא בדיוק. טעות של שנייהם. לדעתי יותר טעות של ביטון שהיה "על" חיימוב בצורה מוגזמת.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,431
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    יחזקאל/שום בבני יהודה
    4/15 נק׳

    לפני
    10/33 נק׳

    טענתי בקיץ בדיון ההימורים השמור שהם יירדו ליגה, שמח שצדקתי למרות שהם מתחזקים בצורה נהדרת ועם שיחרור מאסיבי בסגל אבל ברק אברמוב האשם היחידי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עם הגול של בן-שהר אתמול הוא מגיע לעשרה שערי ליגה בידיוק כמו טוני. בעונות האחרונות קשה לזכור מצב ששני שחקים מאותה קבוצה הגיעו למספר דו-ספרתי אפילו בסיום העונה מה שהעיד על רמת הכדורגל כאן לדעתי בין היתר. וקחו בחשבון שאנחנו רק באמצע העונה פחות או יותר וגם בוזגלו יכול להגיע למספרים האלה אם לא יעשה שטויות ויתרכז בכדורגל. במכבי קיארטנסון וטב"ח החלוץ יעברו את הרף. בהפועל של הדאבל רק שכטר כבש דו-ספרתי בליגה כשורמוט היה מאוד קרוב(במכבי חיפה ארבייטמן רשם עונת שיא ודאבלישווילי כמובן כבש יותר מעשרה), ובחיפה עונה אחר-כך בלט תומר חמד. במכבי פריצה היה יכול להגיע למספרים האלה אבל הגיע בחצי העונה.

    הערב בית"ר מארחת את הפועל חיפה וזה משחק מעניין. בית"ר לא מסתדרת עם יריבות נחותות ממנה. ויום עבודה רגיל בהגנה יהיה לא מספיק טוב עבורה. מנגד הפועל חיפה היא הקבוצה הישראלית הקלאסית שלא מסוגלת לשחק טוב פעמיים ברציפות. שיימן עורך הופעת בכורה ונראה את רוברטו קרלוס, שיהיה בהצלחה. אני מעריך שבית"ר תנצח איכשהו. פלטהאוזן אגב מציג יכולת פחות טובה לאחרונה.

    לגבי בני-יהודה, אברמוב חסר ניסיון וטועה כמעט כמו כבירי רק שהוא פיזר פחות כסף. היה צריך להשאיר את פדרו ומעבר לכך גם אם יש מהלכים יותר סבירים - הדרך בה הם מתבצעים היא נוראית. התחתית נראית בוערת, בני-יהודה והפועל כפר-סבא בבעיה שלא נדבר על הפועל ת"א שלדעתי כבר ירדה
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אנסה לענוך לך ולהסביר לך את הדברים בצורה הטובה ביותר שאפשר.


    קודם כל, יש חשש שמיגל גמר את העונה, ולכן אנחנו מחתימים בלם זר (סוארס). ברגע שזה קורה, אנחנו חייבים לשחרר את אחד מהזרים על מנת לפנות מקום לסוארס. עכשיו אם היה ידוע בוודאות שמיגל גמר את העונה, היינו פשוט מקפיאים אותו. אבל בגלל שיש עוד סיכוי שהוא יחזור עוד חודש וחצי, השאלנו את לוסיו לאשדוד.

    אחרי ששיחררנו את לוסיו, אנחנו צריכים חיזוק התקפי. בכר לאחרונה עם מגמה של החתמת שחקנים ישראלים צעירים, על מנת לעבור את חילופי הדורות שכולם (גם אתה אם אני לא טועה) דיברו עליהם. באותה מידה זה יכול היה להיות אלטמן שחותם במקום לוסיו.
    למה דווקא זריהן? כבר לפני כמה חודשים כתבתי שאחרי שאוחנה חתם היינו במגעים עם אשדוד לגבי שני שחקנים צעירים נוספים. זה לא יצא לפועל, אבל עכשיו אפשר לספר שזריהן היה אחד מהם. במועדון עוקבים אחרי האקדמיה של אשדוד מקרוב מאוד בשלוש השנים האחרונות, וזה מקל על ההחלטה לרכוש את זריהן כי בכר מכיר מקרוב את האיכויות שלו. דרך אגב, זריהן, כמו שהר, גאדיר ואוחנה, הוא שחקן מהיר, כשהיתרון שלו הוא שיש לו מהירות גם עם הכדור, דריבל טוב, ויכולת לשחק במספר עמדות, דברים שבכר מחפש בשחקנים שהוא מביא לקבוצה, כפי שראינו עם שהר, גאדיר, אוחנה ועכשיו גם זריהן. זה מאפשר לבכר גיוון, זה מאפשר לבכר לעשות חילופי תפקידים גם תוך כדי המשחק, זה מאפשר לנו להיות בלתי צפויים ומגוונים מאוד בהתקפה.


    מה מוזר בעיסקה של אוחנה? קיבלנו את הפרוספקט הכי גדול בישראל בגילאים האלה עם חוזה ארוך טווח. האחוזים של אשדוד יבואו לידי ביטוי רק אם אוחנה ימכר, והמטרה של אלונה זה לא למכור את אוחנה, אלא להשאיר אותו כאן הרבה מאוד שנים. אם באמת תגיע הצעה על אוחנה מאירופה, היא תגיע אחרי שאוחנה תרם לנו מקצועית, ותחזיר את ההשקעה באוחנה גם אחרי האחוזים של אשדוד כי אלונה לא תמכור בפחות.
    ושוב אני חוזר לחילופי הדורות שדיברנו עליהם קודם ועל אוחנה שנכנס אתמול במקום הובאן והביא את השינוי למשחק. ככה בדיוק מתבצעים חילופי דורות.


    לוסיו אולי התחבר לקהל, אבל החיבור שלו לקבוצה הוא לא כזה טוב. יש לו קשיי שפה גדולים, ובשבועות שמיגל נסע לפורטוגל הגיעו דיווחים על קשיים גדולים של לוסיו שנשאר בלי האדם היחידי שידע לתרגם אותו ולעזור לו לתקשר עם יתר החברים לקבוצה.
    לוסיו לא היה משוחרר בלי הפציעה של מיגל, ואני חושב שמדובר בשחקן טוב, אבל בגלל החוקים בישראל והגבלת הזרים, ובגלל האיכויות של יתר הזרים שלנו, לוסיו הוא זה ששילם את המחיר.

    שורה תחתונה, ההחלטות בקבוצה היו מקצועיות לאורך כל הדרך. זה לא שדודו דהאן מייצג 5 שחקנים בכדורגל הישראלי וכולם אצלנו. דודו דהאן הוא היום הסוכן עם מספר השחקנים הכי גדול בליגת העל, יש לו כמות עצומה של שחקנים, בין היתר גם שחקנים איכותיים, ולכן זה לא מפתיע שחלקם מגיעים אלינו.
    זה לא שהחתמנו עכשיו את יובל אבידור בקבוצה והשאלנו את לוסיו, או ששילמנו סכום עתק עבור צליל חתוכה, החתמנו שני שחקנים צעירים שנחשבים פרוספקטים גדולים ושהמועדון עקב אחריהם תקופה ארוכה, זה שדהאן הסוכן שלהם לא קשור לאיכויות שלהם, ומי שרואה את אוחנה אצלנו מבין עד כמה ההחתמה שלו הייתה נכונה.
     
    Don Joan Roman ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    ולנושא אחר, מציע לכולם להתענג על כל רגע שיש לנו את הזכות לצפות במאור מליקסון.
    הוא מסר אתמול שלוש פעמים מהאוויר בנגיעה שכולם אחת מהם הייתה קסם טהור.
    לא רואים דברים כאלה בישראל, בטח לא כמה פעמים במשחק כל משחק.
     
    hbs7, סמואל אטו ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    מכבי תל אביב שוב פעם מקבלת את הפועל תל אביב במצב מאוד גרוע.
    5-0 תחשב לתוצאה מכובדת.
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    נזהרתי בהתחלה לקשר את זה לנושא הגזענות, אבל הייתה לי תחושה מהרגע הראשון שזה קשור לחבורה הזאת שנקראת אינפרנו ורדה.
    עכשיו אני מבין יותר את התמונה.
    אוי ואבוי אם הקופים הירוקים והמועדון ייתנו ל-"ארגון" הבזוי הזה להכתיב את התנהגות הקהל.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    לא חושב שזה גזענות. לפעמים קהל נתפס על שחקן אחד ואז מפילים עליו את כל הצרות של הקבוצה. זוכר מה עשו למשומר למשל, טוואטחה ואבו עביד זה כלום לעומת מה שהוא עבר בחיפה.

    חשוב לציין, שאני לא טוען שהביקורת המקצועית על טוואחה, אבו עביד או משומר לא הייתה נכונה. היא הייתה סופר נכונה, אבל יש דרך לעשות את הדברים, ולהפיל את כל הכישלון על שחקן אחד, חלש ככל שיהיה, זאת לא הדרך.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    משומר לא עבר את מה שטוואטחה עבר, אני מדבר ברמה של לשרוק לו בוז כל פעם שהוא נגע בכדור ואפילו לרדוף אחריו עד האוטו(מה שהוביל לאותה תקרית מפורסמת עם המשענת). דבר שני, צריך להפריד את משומר מטאלב ואבו עביד. משומר מעבר להיותו שחקן חרא הוא גם בן אדם חרא, כזה שמשלח עיתונאים כנגד כל מאמן שמעז לספסל אותו, כזה שדואג לחסל כל מגן שמאיים על המעמד. סע לסכנין ותשאל את עלי עותמאן מי זה אייל משומר. טאלב ואבו עביד הם סתם שחקנים לא טובים.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    הייתי עד במשחקים שלכם לחבורת אוהדים שכל פעם שמשומר קיבל את הכדור קיללה אותו בקללות קשות מאוד. כל המשחק ישבו לו על הראש ולא הפסיקו בלי קשר ליכולת שלו במגרש. גם קראתי בפייסבוק שתקפו אותו בצורה קשה הרבה מאוד פעמים. טוואטחה ואבו עביד זה תקופה קצרה שנגמרה בשלב מסוים. אצל משומר זה שנים על שנים שעושים לו תמוות בכל פעם שהוא מקבל תכדור, כשזה לאורך זמן ובלי קשר למה השחקן עושה במשחק הנתון זה חמור יותר לטעמי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    לא אשקר, גם לי יציע לקלל לא פעם את משומר מהיציע. אם הוא היה סתם שחקן לא טוב הייתי מרסן את עצמי, אבל כשאני יודע מי זה הבן אדם וכמה נזק הוא עושה בחדר הלבשה אני לא יכול לשתוק על זה.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    גם אם קיללת, אני מניח שלא איחלת לו את הדברים שאני שמעתי. באמת שתפסתי את הראש בחלק מהמקרים, אמרתי לעצמי זה עדין כדורגל עם כל הכעס, למה לאחל לבן אדם ולמשפחה שלו את הדברים הנוראים ביותר רק כי המערכת ממשיכה להחזיק ממנו מקצועית. לשמוע דברים כאלה שנים על גבי שנים, זה לא פשוט בכלל, והרבה פעמים זה גורם לכך שבמקום שהאש תלך לדברים שבאמת צריך לשנות, היא הולכת לשחקן הבודד, כאילו אם יחליפו את טוואטחה/אבו עביד/משומר זה יפתור את כל הבעיות של חיפה. זה חלק מהעניין, אבל הבעיה הרבה יותר קשה, ועדין הביקורת על שחר והניהול שלו בקושי נשמעת בחיפה.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    פה אתה לא צריך לשכנע אותי, כתבתי לא פעם שהוא צריך להיות הכתובת. אני גם חושב שחלק מהזעם על טאלב היה על זה שהוא היה באנקר בהרכב בהוראת שחר, אם כך תפנו את הביקורת לשחר, מה אתם רוצים מהילד
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    לדעתי הסיבה שהאוהדים מפחדים משחר זה כי הם קנו את הלוקש הזה שבלעדיו אין קבוצה. כאילו הוא איזי שירצקי או משהו.