מחזור 31 בעליון ו-30 בתחתון: מתקרבים לרגעי ההכרעה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏20/4/17.

  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @Ori8
    יש לך לינק לוידאו עם הבחור שאתה מדבר עליו?
    אני רוצה לבדוק מה תפקידו במועדון.

    מי שראה את המשחק יודע שסכנין לא פתחה רגליים, כמו שהיא לא פתחה רגליים באף משחק נגד הפועל ב"ש. ההיפך, סכנין "פותחת רגליים" בעיקר נגד מכבי תל-אביב ויעיד על כך המאזן שלנו נגד הקבוצה הזו גם אחרי התקרית בחצי גמר הגביע.
    איני יודע מי אמר את הדברים שאתה מדבר עליהם, אבל גם אם זה "חבר הנהלה", זה לא כזה משנה. אפשר להתווכח על התוכן והאם ראוי או לא ראוי שהוא יגיד את זה, אבל אי אפשר בגלל זה לפקפק בעובדה שסכנין שיחקה נגד ב"ש כדי להוציא כמה שיותר נקודות. צריך שוב להבין שב"ש היא קבוצה כמה רמות מעל סכנין, וכמו שמכבי ת"א מסוגלת לכבוש שניים/שלושה שערים נגד סכנין תוך כמה דקות, גם ב"ש יכולה לעשות את זה. הניסיונות החוזרים והנשנים להטיל דופי ביושרה של שחקני סכנין ומאמנה מצד אוהדי מכבי ת"א, נובעים מחוסר פרגון ליריבה שלהם על התואר ובעיקר נובעים מגזענות סמויה ולעתים ברורה שאפשר לסכם אותה במשפט אחד: "ערבים, אי אפשר להאמין להם".
    הכי חשוב, אל לאוהדי מכבי ואנשיה לצפות שלא נרצה שב"ש תיקח את האליפות אחרי הזלזול המופגן של קבוצת מכבי ת"א, שחקניה ואוהדיה כלפי סכנין, וזה בלי קשר לעובדה שב"ש היא קבוצה יותר טובה, שיש בה שחקנים ערבים וקהל שיודע לחבק אותם, לא כמו הקהל של מכבי ת"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/17
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גם אם מכבי ת"א היתה מנצחת 20-0 את מכבי חיפה ואתה לא היית מנצח את סכנין- למי אתה רוצה בדיוק לבוא בטענות?
    זה כמו שמכבי חיפה היתה באה בטענות לבית"ר שהפסידה להפועל ת"א דקה 90...
    כשהכל ברגליים שלך- מסתכלים על עליך.
     
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @Sir Alex Ferguson
    אם אתה חושב שהשורה התחתונה שלי היא שסכנין פתחה רגליים אתה מפספס את הנקודה. זה שהם רוצים לדפוק את מכבי ולא להרוס לב"ש זה ברור' לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות את זה. אני גם לא אבכה אם נגד ב"ש הם נותנים 50% מעצמם בעוד מול מכבי הם קורעים את עצמם ונותנים 200%. רק תעשה לי טובה ותחסוך ממני את התירוצים של "הם לחצו ושיחקו טוב ואפילו עלו ליתרון". לא כשקבוצה מקבלת שלישייה תוך פחות מ-15 דקות.

    בכל מקרה, הנקודה היא שאיש סכנין הגיע לברך את המאמן של ב"ש במהלך ראיון, שמח בשבילו על הניצחון, אמר לו שהם יעשו הכל כדי לנצח את מכבי בשבילם, ואף אחד, פשוט אף אחד, לא מדבר על זה.

    פשוט חשוב שתזכרו דברים כאלה בפעם הבאה שמקשקשים על התקשורת הצהובה ועל השופטים של מכבי.

    @Mamadu אין לי לינק. זה רק רץ בפייסבוק גם.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    בין הגול הראשון לשני עברו יותר מ-15 דקות, רק אומר.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    רק אומר, שבזמן שהתקשורת ומכבי תל אביב התעסקו בסכנין, מי שבסוף פתחו רגליים היו דווקא מכבי חיפה.

    הדגשתי את הניגוד בין הדברים שכתבת.
    ושוב, גם העונה וגם בעונה שעברה, אחוזי ההצלחה של מכבי תל אביב מול סכנין היו טובים משלנו, והיה להם "קל" יותר מול סכנין, איך אתה מסביר את זה?

    הגיוני שסכנין מעדיפים אותנו על מכבי תל אביב, אבל מה זה רלוונטי כשסכנין רחוקה 3 נקודות מכרטיס לאירופה והמשחק חשוב עבורה לא פחות משהוא חשוב לנו? מה זה רלוונטי כשעותמאן עולה עם כאבים כדי לא לפספס את המשחק ומשתולל בעקבות ההפסד? מה זה הגיוני כשאותו עותמאן בחצי שעה הראשונה פירק את נואקמה, מליקסון ובוזגלו (כל אחד בתורו)?
    ראית את המשחק בכלל שאתה קובע שזה מוזר שסכנין חטפו שלושה שערים? אני מזכיר לך שהיריבה של סכנין הייתה הפועל באר שבע, קבוצה שבאלוף האלופים הפכה פיגור 2-0 לניצחון 4-2 מול מכבי חיפה עם 4 שערים תוך 36 דקות, או שאולי גם חיפה לא התאמצו מולנו באלוף האלופים?

    אתם מתבכיינים, ולמרות שזה כיף לשמוע, זה עדין לא משנה את העובדה שזה בכיינות נטו, בלי שום ביסוס במציאות שם סכנין עשתה הכל כדי לנצח אותנו ופשוט לא הייתה מספיקה טובה לכך...
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    נ.ב
    הלוואי וסכנין יוציאו נקודות מולכם במחזור הקרוב. כפי שMamadu כתב, זה יהיה צדק פואטי אחרי ההתנהגות שלכם מול סכנין, שבהתחלה הייתה לא ספורטיבית ולאחר מכן הפכה לגזענית. בטח ובטח עם ההליכה של הקהל שלכם לכיוון של לה פמיליה לאחרונה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,601
    לייקים שהתקבלו:
    5,967
    אני אנסה למצוא מקום באמצע הדיון המאוד-מאוד מעניין, מאוד-מאוד חשוב ומאוד-מאוד פרודוקטיבי הזה כדי לציין שקבוצה שסופגת במשחק חוץ בדקה ה-44, משווה עוד לפני הירידה למחצית, שומעת בחדר ההלבשה שהיריבה שלה לתואר כבשה בטדי ולא זקוקה ליותר מ-2 דקות בחצי השני כדי לעלות ליתרון היא אלופה ראויה ויותר מכך. קשה להתמודד מול יריבה בעלת חוזק מנטלי כזה ובעוד בעונה שעברה היה את זה גם אצלנו, השנה זה לא ממש שם. לפחות לא מספיק, בכל אופן.
     
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אל תפריע לדיון להדרדר עוד יותר, המנהלים עוד רגע צריכים לנעול אותו שוב. וזה למרות שהמחזור לא הסתיים.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    איך אתה יודע שהוא איש הנהלת סכנין?
    כבר פעם רביעית שאתה מכפיש פה אנשים ולא בצדק.
    בנאדם הזוי.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    אתה זוכר עוד טעות של ויטור? מתאים לי בלם שטועה פעם בעונה.
    בפייט עם חייזרטנסון, ויטור ניצח בקלות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    כן, מאוד הגיוני שקבוצה מוכרת משחק, בזה שהיא עולה ליתרון 1-0 ( כבר פעם שנייה ברצף בפלייאוף), בוא לא נדבר על ה6-0 מול מכבי חיפה בשנה שעברה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    זה הזמן לנחות - רן בוקר (ynet) מרגיע.
    *
    "מביצה שלא נולדה, לא עושים חביתה", אמר נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס המנוח. גם להפועל באר שבע אסור לחגוג את האליפות שהיא עדיין לא לקחה. נכון, הפער עומד על שמונה נקודות ממכבי ת"א, פלוס יחס שערים עדיף, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. זה הרבה, הפער גדול, אבל קרו דברים מעולם.

    ברק בכר והפועל באר שבע נמצאים בשיאה של דרך להישג היסטורי נוסף. אבל עד אז יש עוד 15 נקודות בקופה. בזמן הזה התקשורת תנסה להכתיר את האדומים מבירת הנגב. היא תנסה לפאר את אלונה ברקת, אליניב ברדה וברק בכר. היא גם תנסה להשאיר את מאור בוזגלו באיצטדיון טרנר. אוהדי מכבי יברכו ברכות "ג'נטלמניות", ה"פרגונים" יגיעו מכל קצוות הארץ.

    הפועל באר שבע צריכה לעשות את מה שאלכס פרגוסון אמר פעם: "כשהשכן מרעיש - תגביר את הטלוויזיה". משמע: להתעלם מכל רעשי הרקע, ולהגביר את הקצב כדי לרשום היסטוריה בפועל ולא בדיבורים.

    אסור לנו, האוהדים האדומים, להכין חביתה מביצה שעוד לא נולדה. אנחנו נשחק לידיים של האוייבים הספורטיבים שלנו. נכון, אנחנו רוצים לבוא עם הצלחת המוזהבת השנייה ולחגוג דווקא בכיכר רבין בתל אביב. כי כן, אוהדי מכבי מתנשאים. חושבים שהם המציאו את הכדורגל. אז נעשה את זה - אבל בעוד חמישה משחקים.

    לפני שבוע פגשתי אוהד מכבי ת"א שניסה להחזיר אותי "לבוידעם" ול"שוק הבדואי" בבאר שבע לעוד "40 שנה במדבר", לדבריו. כי "אנחנו מכבי, ומי אתם בכלל".

    אז אמרתי לו שהשוק הבדואי כבר נסגר וביקשתי ממנו להתעדכן באקטואליה. ואם לא באקטואליה, אז לפחות בטבלת ליגת העל. המכביזים רוצה לברך את הפועל כדי לנאחס אותנו. להפחיד אותנו מהנאחס שאנחנו כל כך חוששים ממנו. לחלק מהנאחס הזה קוראים איצטדיון סמי עופר, שם ביום שלישי הפועל באר שבע תצטרך לנצח את מכבי חיפה, מה שלא עשתה גם בעונה שעברה ברגעים הכי קריטיים.

    בואו לא נפחד מהנאחס, אבל גם בואו לא נזמין אותו אלינו בחגיגות מיותרות לפני המועד. בואו נגביר את הטלוויזיה חזק יותר אל מול רעשי הרקע שצפויים לבוא. בקיצור, בואו נחכה עוד קצת״.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,959
    לייקים שהתקבלו:
    10,135
    אם כל אחד כאן יתרכז בקבוצה שלו נראה לי שיהיה פה משעמם ותוך זמן קצר אנחנו נאלץ לסגור כאן את כל העסק. אתה לא חושב?

    באר-שבע לא מפלצת ויש לה את המינוסים שלה כיאה לקבוצה ישראלית אבל היא עדיין קבוצה טובה ממכבי. המשחק נגדכם היה בעיצומה של תקופה לא טובה שלהם שבה הם עדיין לא הפסיקו לנצח, אתם בתקופה הלא טובה שלכם הפסדתם לבני יהודה ולא הצלחתם לנצח את אשקלון וכפר-סבא. אתה לא מזהה כאן את ההבדלים? וכל זה שעדיין לא דיברתי על הבדלי התקציב בין המועדונים. ובמסגרת תפקידי כפרשן לענייני מכבי אני חושב שנעשו אצלכם טעויות רבות וגם הרחבתי לפני כמה שבועות אבל אז קפצו עליי עם כל מיני נתונים לא רלוונטים כמו "אחוזי הצלחה לעומת שנים קודמות" והבנתי שאין עם מי לדבר כי אין סיכוי למצוא מישהו שיסכים לבקר אצלכם את קרויף.
     
  14. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    איזה גיבוב של שטויות.
     
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @zivmay א'. אשמח לדעת מי אלו האנשים אותם העזתי להכפיש כבר 4 פעמים.
    ב' יש הבדל גדול מאוד בין למכור משחק לבין לפתוח רגליים, אף שכך או כך - לא על זה אני מדבר.
    בלי קשר למי פתח רגליים למי, אם אתה אוכל את הלוקש הזה של ה-0:1 ומשוכנע שהקבוצה לא פתחה רגליים כי הוא הובילה "והתאמצה".. אין לי הרבה מה להגיד. אם כבר להפך, קבוצה שפותחת רגליים באמת לא תפסיד 6:0 ותושפל עד עפר, אלא תעשה את זה בצורה קצת פחות שקופה.

    @Sir Alex Ferguson נראה שאתה כאילו בכוונה מנסה להתעלם מהטענה שלי ולוקח את השיח (אעלק שיח) לכך שאתה פשוט חושב שההתנהלות של סכנין לגיטימית ומצדיק אותה על ידי הטענות נגד מכבי בעונה שעברה. שזה מגוחך בפני עצמו, אבל מילא. וגם ככה - לא על זה אני מדבר, אלא על העובדה שסכנין פשוט מתגאה במוצהר בכוונות שלה וברצונות שלה - ואף אחד לא פוצה על זה פה.