מח' 28 בפל' העליון ו27 בפל' התחתון: משחק העונה מסתיים בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏18/3/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,033
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    אני אגיד לך על זה שני דברים:
    1.מי כמוך יודע שבשביל להיות שחקן הגנה טוב לא מספיק רק להיות "קיר". אתה צריך לדעת לקרוא מהלכים, אתה צריך יכולת ריכוז גבוהה, את כל אלה אני מזהה אצלו. וזה עוד לפני שאנחנו מדברים בכלל על האגרסיביות שלו(אתה חושב שמגיעים לו יותר צהובים,אחרים חושבים שלא,בוא לא נפתח עוד שרשורפלת על השופטים)
    2.מה שגרם לאנשים להתאהב באוגו זה שמדובר בשחקן שהוא אפקטיבי בשני הצדדים של המגרש, כזה שיודע לא רק להרוס התקפות של היריב אלא גם לשחרר התקפות מעבר בנגיעה ומדוייק. לזה תוסיף שהוא מסוגל לאיים על השער מהקו השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/16
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. Turgi Guest

    שוב רוני לוי חייב תודה גדולה למנהלת ששיבצה אותו להיום. וגם קצת לקהל החיפאי.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אוגו גדול על הליגה זו. הוא עושה את הדברים בקלילות. בכל משחק שהוא לא מול מכבי תל אביב השליטה היא שלנו וזה רק בזכותו, הוא שולט הגנתית ויודע לדחוף נהדר התקפית, היו לו כבר כמה בישולים גדולים העונה. כל עוד אוגו פה נמשיך להיות גדולים על הליגה יחד עם מכבי תל אביב. הפיזיות שלן והגודל שלו כנראה נותנים תחושה שהוא מכסח, זה בולשיט. הוא ממש לא זוכה להנחות באופן עקבי, פשוט איתו על שחקן על הקרקע זה נראה כאילו הוא מועך, אז הצופים בבית מתרגשים מזה. לא שמעתי על תלונות של שחקנים או מאמנים בקשר לזה אז כנראה שאין אחיזה מציאותית לכך.
     
    שי ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ובאותה קלות זה יכל להגמר במחצית הראשונה עם המצב של ברדה והמצב בנייח של גאדיר במחצית הראשונה ועוד מצב של גאדיר מול ראיקוביץ'.
    תעשה לי טובה, שלטתם אופטית במחצית השנייה.
    כן היו לכם 3 מבצים מסוכנים ועוד מצב של זהבי אבל להפוך את זה לאיזה משחק שהגיע לכם לנצח בו זה פשוט בדיחה.
     
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    שליטה בכדור לא מעידה על קבוצה טובה יותר.
    בוא תגזים, הרבה יותר טובה.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מכבי תל אביב טובה יותר כרגע כי היא עדיין האלופה והיא מרחק נגיעה מאיתנו. במידה ותזכה באליפות אז כן, מכבי תל אביב קבוצה טובה יותר. אם לא תזכה.. אז היא לא.. להכתיר כתרים על סמך המשחק אתמול, שבו דודו גורש אולי הציל 2 בעיטות מסוכנות למסגרת, זה מצחיק. בלי קשר לזה מכבי תל אביב עדיין קבוצה טובה יותר, כרגע. אין ספק ש-2 הרכישות בינואר שידרגו אותה מטאורית. לשם שינוי יש לה זרים שעושים את ההבדל, מה שלא היה לפני ינואר.

    בנוגע ליפת, אז נכון שהוא לא השפיע על התוצאה ולא טעה בשום דבר קריטי. אבל הוא פשוט פחד במשחק אתמול. הוא עשה הכל כדי שלא תהיה הכרעה, אני יודע על מה אני מדבר, אני מכיר מקרוב את הגישה הזו אצל שופטים והיא זעקה אתמול לשמיים. הוא כנראה שכח אתמול מחוק היתרון, אנחנו נפגענו מזה אתמול, מכבי תל אביב נפגעה מזה יותר. שרק על כל פיפס למרות שההתקפה המשיכה, כל פעם ששרק שריקה גבולית מיהר להפוך עם עוד שריקה גבולית הפעם לצד השני, הוסיף רק 2 דקות למשחק, מה כואב להוסיף את המינימום המקובל 3? עצר את המשחק המון, לא רצה ההגנות לא יהיו מוכנות. אין לי ספק שלמבקר השופטים היה הרבה מה לומר לו.
     
    ייא ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,814
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    אוגו לא היה צריך לסיים את המשחק? והכניסה הפראית של אלברמן על טהאא? 100 אחוז אדום.
    מצחיק לראות את הראיונות של שחקני מכבי כרגע, איך מומנטום יכול להשתנות.
    יש עוד כמה משחקים, ואנחנו לאט לאט מצרגלים למעמד. אני מאמין שמליקסון נווקמה ובראון יתחילו להשתלב בהרכב, מה שיכניס את הרוגע והאגרסיביות שקצת חסרה לנו.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,312
    לייקים שהתקבלו:
    7,258
    @orimor2212

    מסכים איתך. אתמול הוא נתן משחק פושר כמו כל התקופה האחרונה שלו והיה לו מזל שלא קיבל צהוב ואולי אף מעבר לכך. אני לא חושב שהוא טוב מקלאודמיר מעבר לפן הפיזי, שגם בו קלאודמיר נותן לו פייט.

    אני חושב שאזולאי או כמובן נוסא היו מכריעים את המשחק לטובת מכבי. מיכה אתמול היה חלש מאוד והיה מתאים שמישהו דומיננטי ופיזי יותר ממנו יכנס.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    איפה כתבתי את זה?
    כתבתי את זה כדי להדגיש שאני חושב שהשחקנים לא היו חדים יותר מאשר ההגנה של באר שבע הבריקה במשחק.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,547
    לייקים שהתקבלו:
    3,897
    פעם ראשונה שהפגרה באה לנו בטוב. שמליקסון יחלים כמה שיותר.
    אתמול במחצית השנייה בקושי עברנו את החצי עד שהוא נכנס והפך את כל המומנטום של המשחק למצב שכמעט ניצחנו. פשוט עולם אחר
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ראיתי רק חלקים ממשחק העונה, קצת תקציר וזפזופים, ובכל-זאת: אווירה מטורפת, הכדורגל הרבה פחות. כדאי לאלה מבאר-שבע לא לטמון אתה ראש בחול, התיקו לא רע בכלל למכבי. אמנם באר-שבע 'הפגינה אופי' כשחזרה מפיגור, ומצד שני - היא ברוב דקות המשחק התחננה שהשופט ישרוק. מכבי אולי לא באמת סיכנה להוציא חצאי מצבים של זהבי שביחס לכך ששיחק חולה עשה מעל ומעבר - ובאר-שבע, מה? אני לפחות ראיתי כדורים ארוכים ופשוט ויתור על משחק התקפה, ואומר את זה מישהו שהוא ממש אנטי מכבי וכן רוצה לפרגן לבאר-שבע שעושה עונה גדולה, אבל זה עכשיו או לעולם לא. הפגרה ללא ספק באה למכבי בזמן. לדעתי השילוב של גאדיר בהרכב היה מוטעה. גארסיה נתן וגארסיה לקח בצד של מכבי, השאלה אם טב"ח הבלם יותר טוב ממנו. אני חושב שלא. גם הוא מאוד איטי והוא עושה עבירות מפגרות ופשוט חסר אחריות.

    - אפשר להכין קלטת על כל ההחמצות המחפירות של מכבי נתניה העונה. לינגאנה, שיהיה בריא, באמת. עכו נראית בדרך הנכונה לשרוד, מגיע לה.
    - ומכבי חיפה? יכולה ללכת לים. אסור להפסיד בצורה כזו והפעם אין תירוצים להתחבא מאחוריהם. רוני לוי איבד כל קרדיט אפשרי העונה והוא צריך ללכת הביתה, הוא נכשל בענק. פשוט קבוצה מתה. כואב לי רק על בניון שמגיע לו לפרוש בצורה טובה יותר.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה ממש לא עכשיו או לעולם לא. אם לא העונה אז עונה הבאה, אם לא עונה הבאה אז אחר כך. אף אחד לא רודף אחרינו. כל עוד אלונה פה אין שום סיבה לחוש שזו או חיים או מוות. בשורה התחתונה אם זהבי לא בליגה אנחנו כבר חוגגים אליפות לפני שבועיים. יש פה שחקן שמנע זאת מאיתנו במו רגליו, שאולי יקח אליפות במו רגליו וצריך לפרגן לו על כך שכל מה שעשינו זה לא מספיק. לא צריך להתאבד, אנחנו עושים את שלנו מעל ומעבר, אם לא ניקח אליפות זה לא כי שגינו איפשהו, לא היה אפשר לצפות ליותר.
     
    Maccabi Diamond ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אוגו לא זוכה לקרדיט שמגיע לו. מדובר במפלצת כדורגל בליגה כמו שלנו. אי אפשר לנצח אותו בכלל במאבק אווירי מה שמאוד מגביל את משחק הגובה של הקבוצות ומקשה עליהם סתם להעיף את הכדור קדימה. יש לו יציאה טובה קדימה עם הכדור, פיזי מאוד, הנעת הכדור שלו אדירה וטווח המסירות שלו, לא רק בכדורי עומק אלא גם כשהוא רוצה להחליף אגף היא משהו יוצא דופן בליגה שלנו, שילוב של יכולת לשחק בנגיעה ביחד עם הכוח שלו שנותן לו את היכולת בלי להתאמץ בכלל לשלוח כדור חד לצד השני ולשבור את הלחץ. בכלל קשה עד בלתי אפשר ללחוץ אותנו בישראל איתו כי חוץ מהיכולת לשבור לחץ עם מסירה לטווחים גדולים הוא גם מסוגל לצאת קדימה עם הכוח הפיזי שלו ופשוט לשבור פיזית את הלחץ כשהוא פורץ קדימה ופשוט מנפנף את כל מי שלפניו. למרות שהשנה הוא משחק כקשר אחורי הוא גם הוסיף שערים ובישולים והרבה מסירות מפתח.
    כבר אמרתי שהחיסרון היחידי שלו הוא האיטיות היחסית שלו. בישראל זה לא תמיד מורגש ופחות בולט אבל באירופה לטעמי זה יבלוט הרבה יותר. זה אגב גם הסיבה לרוב הצהובים שהוא מקבל. לא בגלל שהוא משחק אגרסיבי מידי או נהנה מסלחנות יתר של השופטים (בדיוק ההפך, הרבה פעמים הוא זוכה בכדור בצורה נקיה אבל בגלל הגודל שלו והסגנון האגרסיבי נשרקת עבירה למרות חילוץ כדור נקי) אלא בגלל שכשהוא נתקל בשחקן מהיר שעובר אותו הוא נאלץ לתפוס אותו או לעשות עבירה מאחור כדי למנוע התקפה.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני חושב שאוגו כן זוכה לקרדיט הזה. כולם מהללים ומשבחים אותו, בתקשורת מעריכים וכולם מציינים ויודעים שמדובר בשחקן הכי טוב בעמדתו והכי בולט בתפקידו.
    אז יש גם קולות מהצד השני, שטוענים שלא, זה בסדר, זכותם. בשורה התחתונה יש די תמימות דעים לגבי איכותו הגבוהה. אני חושב שהרבה מאוד מעריכים את אוגו, יודעים שהוא אחד הזרים המוצלחים שנחתו פה, ואומרים את זה.
     
    gilad16 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,547
    לייקים שהתקבלו:
    3,897
    ואתמול דווקא הוא היה חלש מהרגיל בכדורי הגובה
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.