מי השחקן הכי אנדרייטד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏13/9/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/23
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מסכים מאוד לגבי זאנטי. הוא בעשר השחקנים הכי טובים שראיתי משחק, היה פשוט אלוהי. בדירוגים אני בדרך כלל רואה אותו במקום מאוד נמוך אם בכלל.
    פיליפ לאם לדעתי אולי אפילו קצת אוברייטד.
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    מאריו ז'ארדל היה חלוץ ברזילאי מחונן שבשנות ה-90 ותחילת ה-2000 קרע רשתות בליגה הפורטוגלית במדי פורטו וספורטינג ליסבון, ולמשך עונה אחת גם בתורכיה במדי גלאטסראיי. אבל ז'ארדל חרף היותו חלוץ אדיר מעולם לא צד את העין של מועדון גדול כלשהו מאחת הליגות הבכירות ביבשת ועל כן ייזכר לנצח כאנדרייטד, אני זוכר שפעם ראיתי ידיעה קטנה בעיתון על התעניינות בו מצד ברצלונה שלבסוף לא יצא ממנה דבר. העובדה שז'ארדל שיחק בליגות חלשות יחסית מנעה ממנו להיות מזומן באופן קבוע לנבחרת ברזיל(ואולי גם לככב בה)והוא רשם רק 10 הופעות זניחות שרובן היו במשחקי ידידות נשכחים.

    חבל, חבל מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/4/23
  4. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    הייתה לי חולצה שלו מהשוק באיסטנבול איזה חלוץ גבר


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    k_700 אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,078
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    גם אלבר בקושי ראה דקות בנבחרת, גם סוני אנדרסון ועוד טובים ורבים. מה לעשות? הייתה תחרות מאוד קשה בחוד והיה את רונאלדו בשיא.
    ז'רדל היה חלוץ רחבה גדול ולא מעבר וכמובן לא מקצוען.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    בין השנים 2001-1998 אפשר לספור על כף יד את מספר הפעמים שרונלדו הופיע בנבחרת ועדיין חלוצים כמו ז'ארדל או אלבר לא זכו לצ'אנסים של ממש.

    ז'ארדל היה חלוץ פנומן אך לא מוערך מספיק(תראה את כמויות השערים שכבש בכל עונה), אי אפשר להסתתר מכך. אלבר הגיע בשיאו לבאיירן,אנדרסון לברצלונה(היה שם די פלופ), ורק ז'ארדל נתקע בליגה בינונית ממנה עבר לליגה בינונית לא פחות. אולי בגלל חוסר מזל,אולי בגלל משהו אחר,אך ממש לא נראה לי שבגלל שהוא לא היה מקצוען.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אגב כששיחק בטורקיה הפסיד את תואר השחקן הזר של העונה לאיזה אחד בשם חיים רביבו
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    האם העובדה כי אייל ברקוביץ' חרף יכולותיו הפנומנליות לא זכה להגיע לקבוצה גדולה באמת באנגליה או באירופה בכלל(סלטיק עם כל הכבוד היא לא דוגמא)מעידה על היותו אנדרייטד? אני חושב מצד אחד שכן, ומצד שני לדעתי אופיו הבעייתי בלשון המעטה היה גורם מכריע שגרם למועדונים גדולים להירתע ממנו.

    ומה אתם חושבים?
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא צריך להגזים, למרות שהיה מוסר בחסד ברקוביץ׳ לא היה שחקן כזה גדול. יש מלא פנטזיסטים מוכשרים כמוהו ש״נתקעו״ בקבוצות מדרג נמוך בגלל חסרונות בולטים באספקטים אחרים (עבודת הגנה, אגרסיביות, יציבות וגם אופי). למשל חואן אראנגו, חורחה ואלדיביה ועוד. אפילו חואן רומן ריקלמה הוא דוגמה רלוונטית (למרות שעשה בסך הכל קריירה די יפה).
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    האופי של אייל ברקוביץ' היה בעייתי מאוד, לא סתם 'בעייתי', גם אם נניח עניין הבעיטה שהוא חטף באימון היה גדול יותר ממה שזה וברקו לא היה אשם במאה אחוז. ברקוביץ' גם תמיד רצה להיות כינור ראשון, הבטחה שהוא יהיה מספר 10 ב-90% מהמשחקים העונה, ועם כמה שהוא היה שחקן נהדר ואולי כמוסר הוא בין הגדולים יחסית - זו בקשה מאוד פרועה. לאן הוא היה יכול להגיע יותר? הרי גם הסיפורים של חיים רביבו על ריאל מדריד וברצלונה שזה נחמד - בואו, אולי, אולי, כשחקן ספסל. הוא היה מספסל את לואיס פיגו שיצטרף או את סטיב מקמנמן? הוא היה עולה ב-11 של ברצלונה במקום מארק אוברמארס?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    בכדורגל של שנות ה-90 ברקוביץ' היה יכול לשחק באחת גדולות. אין ספק בכלל. זה היה תור הזהב של הפליימקרים וברקוביץ' התאים בול. היום קשה לי להאמין. היום קשר נדרש לעשות הגנה, וברקוביץ' לא מספיק פיזי או מהיר בשביל לעשות את זה. מהקשרים של היום הקשר שהכי מזכיר לי אותו זה לואיס אלברטו. טכניקת מסירה וראיית משחק ברמה של ברקו. גם היכולת לאיים על השער מהקו השני. גם התנועה בלי כדור. הבעיה שבדיוק כמו ברקו הוא איטי וחלש, וכיוצא בזה בור הגנתי. אני חושב שכמו אלברטו גם ברקו היה יכול למצוא את עצמו במועדון של דרג שני, לא בהכרח לאציו כי אתם יודע למה :)
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    לא מדברים על מה שהיה יכול לקרות היום אלא רק על מה שיכול היה לקרות אז. אז האם לדעתך ברקוביץ נחשב לאנדרייטד בגלל שלא הגיע לקבוצה גדולה? האם בכלל הוא התאים לקבוצה כזו באנגליה או בשאר היבשת?

    אגב בקיץ 94 היה ברקוביץ על סף חתימה בפיינורד אבל יעקב שחר עשה שרירים ודרש עליו סכום מופרז שלבסוף הפיל את העסקה. יש לי הרגשה שאם הקריירה שלו הייתה מתחילה שם ולא בסאות'המפטון היא הייתה מקבלת תפנית אחרת לגמרי- אולי יותר לטובה, אולי יותר לרעה. אבל מה שבטוח שזו לא הייתה קריירה אירופית שבה הוא תמיד נתקע בקבוצות אנגליות בינוניות, ובעוד קבוצה סקוטית מפוארת שבדיעבד לא קידמה אותו לכלום והיה עדיף לו שלא להגיע אליה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    יכול להיות שאני מעוות קצת את הסיפור אבל אייל ברקוביץ' הלך לסלטיק והשתעמם מהר מאוד אז התחיל לריב עם האוהדים, הרי גם אז הליגה הסקוטית לא הייתה מזהירה - לא מדבר ביחס לליגת העל אלא ביחס לליגות בכירות והפריימרליג הייתה אדירה כבר אז. הוא הלך נטו בגלל הכסף. סיבה די דומה לכך שחיים רביבו עזב גם את סלטה ויגו וגם אחרכך את פנרבחצ'ה ליריבה הגדולה ביותר שלה - גלאטאסראיי. אני עדיין חושב שלהגיד שברקוביץ' בוודאות היה מצליח אפילו רק ברמת הכדורגל בלי קשר לחבילה השלמה שהוא מבין איתו, בקבוצה גדולה - זה קצת מופרך. בואו נשווה אותו לפליימקרים של אז, גם כאלה שהם שתי דרגות פחות מזינדין זידאן. זה כן משמעותי, יש הבדלים..
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    ברקוביץ' היה אז אחד הפליימקרים הטובים בפרמייר ליג. לא שזה היה כזה סיפור כי הפליימקרים הבאמת גדולים שיחקו אז מחוץ לאנגליה. למה הוא לא הגיע לליברפול או יונייטד? אולי זה באמת האופי הבעייתי שלו. מצד שני קנטונה היה יותר בעייתי וזה לא הפריע לו לשחק ביונייטד. לא יודע.
     
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    דמיאן דאף שנחשב לכשרון גדול בבלקבורן ונרכש ע''י צ'לסי הגדולה של תחילת עידן הבעלים אברמוביץ' והמאמן מוריניו שוחרר ממנה בקיץ 2006, המשך הקריירה שלו היה אך ורק בקבוצות פרמיירליג בינוניות.

    האם מדובר באנדרייטד או פשוט באחד שלא הוכיח את עצמו מספיק בצ'לסי ומניותיו ירדו משמעותית?