מכבי חיפה - עונת 2022/23 : אליפות שלישית ברציפות ופרידה מה״כוורת״. דגו הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏23/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    גולדברג בסוף יאריך חוזה (לפי הדיווחים התחיל כבר משא ומתן), לביא לא רוצה ובצדק, כשחקן חופשי יהיה לו קל בהרבה למצוא קבוצה באירופה בקיץ.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  2. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    הרבה אומרים שבכר השיג בכדורגל הישראלי הכל ושהוא חייב להתקדם לאירופה. האומנם?
    מה הסיכוי נגיד שהוא פטריוט, ושיסמן לעצמו אתגר להפוך את מכבי חיפה לקבוצה הישראלית הראשונה אי פעם שהופכת לקבוצת ליגת אלופות לגיטימית? ריאלי? אפשר בתור התחלה לתת לו בונוסים שמנים מאוד שמותנים בהישגים בזירה האירופית.

    כאוהד ישראלי נייטרלי, תגידו לי שיאמן איזו קבוצת אמצע טבלה בליגה טופ 4, או שיהפוך קבוצה ישראלית לקבוצת צ'מפיונס לגיטימית, לוקח את האופציה השנייה בעינים עצומות. הוא מסוג המאמנים שמרימים את הסטנדרט של ענף הכדורגל בישראל.

    התחושה היא שהוא כן היה רוצה לאמן באירופה אבל לא בכל מחיר. והשאלה היא באיזה מחיר.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    גולדברג יכול לקבל הצעות מחו"ל בכיף אחרי העונה וחצי האחרונות. טעות גדולה שלו לחדש עכשיו ולא לחכות לקיץ לראות מה המצב אם כן.


    אבל איך מגיעים למצב שחקנים טובים/בכירים עומדים לקראת סיום חוזה? מלבד מקרים יוצאי דופן זה נהוג שמועדונים משמרים את השחקנים כשנתיים לסוף החוזה לפחות.

    נניח, גולדברג פרץ כמו מטאור אז לא ראו צורך, אבל בקיץ האחרון אחרי שהפך לשחקן הרכב לא חשבו שצריך לחדש חוזה? אפילו רק בשביל לנעול את האפשרות שהוא יעזוב בחינם.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שהרבה מאוד זמן היו דיונים מקצועיים לטוב ולרע ואף אחד לא באמת יודע מה יהיה עם כל מיני עומר אצילי, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני רצה ללכת ופתאום "ההחלטה להישאר הייתה הכי טובה בקריירה שלי". ברור שברק בכר...חושב החוצה.

    אז ברשותכם, קצת נוסטלגיה: התחלתי לראות כדורגל בשנת 2000 וגדלתי על מכבי חיפה כאימפריה, כאוהד הפועל תל אביב, תמיד הייתה לי יראת כבוד כלפיהם. אני באמת מתלבט מה הניצחון הכי גדול בליגת האלופות:
    1. ה-0:2 הנהדר של מכבי חיפה אתמול על יובנטוס.
    2. ה-0:3 על מנצ'סטר יונייטד ב-2002/03.

    אני חושב שאני בוחר באפשרות השנייה וחלילה כדי לא להוריד מההישג אמש, שזה משחק ענק. המשחק אמש היה בבית והאוהדים חשו את זה מקרוב, אבל המשחק ב-2002-03 היה בקפריסין. אמנם מנצ'סטר יונייטד לא בהרכב מלא, אבל זו עדיין יונייטד, קבוצה ווינרית שאתה לא יכול לזלזל בה, שאי אפשר להמר נגדה. אני מסתכל גם על השחקנים של אז ואומר 'וואו' כמעט על כל שם. איגביני יעקובו, ריימונד ז'וטאוטאס, אריק בנאדו, יניב קטן אפילו, ג'ובאני רוסו. היו שני גולים מדהימים עם ז'וטאוטאס בבעיטה שהיא האמא של החיבור, בסטנגה זה 6, גם קטן במבצע ענק. זו הייתה קבוצת כוכבים, זו הייתה 'הפעם הראשונה' כביכול, שהכל היה חדש. מההרכב הנוכחי, עומר אצילי נתן הצגה אבל רק את צ'רון שרי הייתי מכניס להיכל התהילה האמיתי. גם אז מכבי חיפה הייתה התקפית מאוד דרך אגב. זהו, שני הסנט שלי לערב הקסום שלכם!
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,442
    אני לא בעלים של מועדון ולא ניהלתי עסק כזה, אבל ממה שאני רואה בעולם זה קורה לעיתים קרובות. רק בליגה שלנו תומר חמד ושון וויסמן יצאו מהחוזה ללא חידוש, גם מונאס דאבור, דור פרץ ולדעתי גם אלי דסה. יכול להיות שזה ניהול סיכונים. ברגע ששחקן בפורמה טובה, אז באותו העת ירצה שכר גבוה מאוד, אז אולי שחר חיכה למועד בו השחקן יהיה בפורמה שלילית, או שיראה שהסוכן שלו לא מצליח להביא לו הצעות.

    אם הייתי משחק פוטבול מנג'ר, כנראה שהייתי סוגר את החוזה כבר בתחילת העונה האחת לפני האחרונה, אבל כן נכנס גם מאמן לעניינים עם ההחלטות שלו אם להמשיך בעתיד עם השחקן או לא. ברור שכל אחד רוצה את לביא בקבוצה שלו (כסטנדרטים של מכבי חיפה) אבל אני יכול להבין למה לא סגרו איתו חוזה שנה שעברה, הוא היה פצוע ולא שיחק.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הבעיה עם לביא זה שוב שלא סגרו איתו חוזה לפני הפציעה בכלל.
    שחקן ברמה/מעמד שלו צריך להיות עם חוזה ארוך בכל שלב נתון, אם השחקן לא רוצה לחדש אז פותרים את זה ע"י מכירה/הורדה במעמד. מועדון לא מתנהל לפי גחמות של שחקנים. וגם לא צריך לנהל עסק או מועדון כדורגל כדי להבין את זה.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,442
    אחת הסיבות שהוא חתם לשנתיים היא סוג של פשרה כשרצה לצאת לצסק"א.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,351
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    יותר מידי אנשים פה חושבים שמכבי חיפה היא ריאל מדריד.

    אם ללביא או כל אחד אחר יש הצעות מאירופה והוא מעדיף להישאר בארץ, אז זה בעיקר מעיד על חוסר שאפתנות ועלול להיגמר עם חתולים שמנים שיהיה מאוד קשה להיפטר מהם אחר כך (שם קוד בארץ: "מנודים").

    זהבי מרוויח מיליון וחצי יורו לעונה. הוא נראה כמו שחקן של מיליון וחצי יורו לעונה?

    האמנות בישראל היא לזהות את השחקנים שפרצו בקבוצות קטנות יותר (או בקבוצת הנוער, אם יש כאלה) ולהנות מהם לשנתיים-שלוש לפני שהם יוצאים לחו"ל, ולפגוע בזרים. כמו שעשו עם מוחמד ודולב. יותר מזה אי אפשר.

    להביא/להשאיר כל שחקן בכל רגע נתון זה רק ריאל מדריד וברצלונה יכולות לעשות.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,836
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    לפי מה שאני קורא היום יש לו הצעות רק מקבוצות בסריה ב'
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    האמת היא שצריך פשוט להבדיל בין שחקן שהוא טוב לליגה ואולי בשיאו גם לכמה משחקים באירופה, לבין שחקן אירופאי שבאמת יכול לעשות קריירה בליגות באירופה (גם אם בינוניות). לדעתי במכבי חיפה הנוכחית יש הרבה מהאופציה השנייה. גם חזיזה, אצילי, לביא, אני לא רואה אותם מצליחים באנגליה או ספרד. אולי רק בקבוצות שנאבקות על הירידה. או כשחקנים משלימים. לא כולם רוצים לעשות את המעבר הזה בישביל להיות סוג כזה של שחקנים.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,836
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    קטן ובאדיר יסכימו איתך
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,442
    פרסום רשמי של המועדון שמחמוד ג'אבר יחזור אחרי פגרת המונדיאל. אמור להתחיל תהליך שיקום.
    רק מזכיר שגם מאי זה אחרי המונדיאל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בשביל להיות קבוצת ליגת אלופות לגיטימית צריך קודם כל ניקוד בשביל הגרלות קלות, לחיפה עוד אין את זה, העונה הם ניצלו יפה את זה שקיבלו את אולימפיאקוס מפורקת מה שסידר להם הגרלה נוחה בהמשך.
    אני חושב שבכר יעזוב כי הוא מיצה את עצמו בחיפה 2 אליפויות וצ׳מפיונס, אני לא יודע כמה יאתגר אותו לבנות את הקבוצה מחדש בקיץ, וגם העזיבה מב״ש באמצע העונה יושבת לו בראש.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זה סיכון גדול מדי עבור ברק בכר להישאר עונה נוספת, הוא עלול לפספס את המומנטום והרכבת. מנגד הוא תמיד יוכל לחזור. מכבי תל אביב השקיעה הרבה מאוד כסף לצורך העניין והיה לה שחקן גדול כמו ערן זהבי והיא לא הייתה קרובה להיות 'קבוצת ליגת האלופות לגיטימית' והעפילה בגדר נס. זה לא יכול לקרות בכדורגל הישראלי ולא מעכשיו לעכשיו וגם לא תוך שנתיים. גם עם ההכנסות הגדולות מסמי עופר זה לא יכול לקרות וכנ"ל סגל שחקנים שאולי רק נטע לביא באמת יכול לעזוב בקיץ.

    אצל מאמנים זה קשה מאוד אבל אולי עצם זה שמדובר בניצחון על קבוצה גדולה כמו יובנטוס - יגרום לכך שיתחילו להסתכל עליו, אולי באיטליה. אין סיכוי שהוא מאריך חוזה ביותר משנה אחת לדעתי אם בכלל. המאמן של מכבי תל אביב גם עזב אותה מיד אחרי שלב הבתים..
     
    Garcia אוהב/ת את זה.
  15. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אגב יהיה מעניין אם הוא יצא לחו״ל וכשיחזור אם מכבי תל אביב תקפוץ עליו. בעידן מיץ׳ גולדהאר מאז תקופת ג׳ורדי לא מונו מאמנים ישראלים, בכר הוא היוצא דופן שכנראה מכבי תסכים להביא בעתיד.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.