מכבי חיפה 2015/16 - עונה רעה מסתיימת בטעם מתוק עם גביע המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    בן הרוש עדיף על טוואטחה. מגן גדול הוא לא אבל בניגוד לפרימדונה הוא משקיע בהגנה ומול רוב הקבוצות הוא טוב. טוואטחה גם בליגה א׳ המאמן היה אומר לשחקנים לשחק עליו. יודע מה אפילו בהתקפה בן הרוש יותר טוב. מעולם לא ראיתי מגן בזיוני כמו טאלב, הוא עולה כל הזמן להתקפה ולא רק שהוא לא תורם שם כלום הוא גם מפקיר את ההגנה.
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בן הרוש טוב במטקות
    בכדורגל אין לו מושג
    הוא מבזה את הענף

    אז הוא מהיר וחזק, זה לא עושה אותו כדורגלן.
    בשכונה בחמש נגד חמש אני לא בוחר אותו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/15
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    "תורג'מן, הירש, עטאא וריאן הם שחקנים צעירים שיקבלו הזדמנות", הוסיף לוי, "אתמול היה ריאן, מחר יהיה עטאא. אי אפשר ביום אחד להפוך אותם לשחקני הרכב. הם מוכשרים עם עתיד גדול, אני לא יכול להבטיח לכל אחד שישחק כל הזמן. הוא יקבל את המקום והם צריכים להמשיך לעבוד קשה. צריך לשלב אותם לאט לאט ועם הרבה סבלנות. אתמול ריאן היה עם 50 אחוז מהיכולת שלו, שתבינו את הפוטנציאל של הבחור. לוקח זמן להשתלב במכבי חיפה. זה לא פשוט ולא כל אחד מצליח".

    קפטן חיפה, יוסי בניון, נכנס אמש כמחליף במחצית השניה. האם זהו התפקיד שמייעד לו לוי? : "יוסי בניון הוא הכי גדול שהיה כאן. הוא הגיע למה שהגיע בגלל האופי ולא רק הכישרון. ביום רביעי הוא סובב את הקרסול. ביום חמישי הוא לא היה יכול ללכת, הקרסול היה נפוח. בשישי הוא בא ואמר: 'אני רוצה לשחק'. פשוט מדהים. הוא לא ישן כל הלילה, שם תחבושות ועשה טיפולים, הוא רצה להיות בסגל. שוחחתי איתו לפני המשחק ואמרתי לו, 'יוסי, זה גביע הטוטו – תשמור על עצמך', והוא התעקש לשחק והיה מצוין. אני בונה על יוסי בהרכב. יש לו ערך מוסף מעבר ליכולות כשחקן. אני צריך להיות חכם, וכדי להיות חכם צריך לחלק איתו עומסים ולדאוג שהוא עושה עונה גדולה כדי להוציא ממנו את המירב. ליוסי יש ערך מוסף גדול יותר מכולם. חלק מלהביא את יוסי זה לגרום שיהיה מנהיג גם במגרש וגם בחדר ההלבשה וזה יוסי".

    על ואליינטה הוסיף: "מאוד מוכשר. ייקח לו זמן להיכנס לכושר. הוא איכותי מאוד עם הכדור. הוא עונה לקריטריונים של חיפה. רמה, איכות ומחויבות למועדון".


    "בונה על יוסי בניון בהרכב. המחיר של דאבור מטורף"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/15
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    רוני לוי חופר את הקבר שלו בעצמו, אבל זו לא הבעיה שלי. לבנות על בניון כאיש המרכזי בקבוצה זו טעות קשה ומרה. אף אחד לא מדבר על הקריירה המפוארת שלו באירופה, אבל האיש פשוט גופנית גמור. בעיניי בניון מזכיר בקטע הזה לחלוטין את קטן בשנותיו האחרונות בקבוצה. מכבי חיפה צריכה לבנות על שחקנים כשירים לכל משחק, על בניון פשוט אי אפשר לבנות. אני לא מבין איך שחר ורוני לוי לא מבינים את זה?

    לגבי ואליינטה. אנחנו צריכים אותו כבר בכושר משחק עכשיו, לא בעוד כחצי שנה...גם פה רוני לוי עלול לשלם את המחיר. בכלל, שמענו אחלה דברים על דרינצ'יץ בשבועות האחרונים, אבל אתמול ראיתי שחקן שפשוט לא מחובר לקבוצה. במצב ששני זרים חשובים לא מחוברים/בכושר הראוי, בניון יותר פצוע מבריא והסגל עדיין לא מלא אז מה הפלא שיצאנו אתמול בשן ועין ממשחק דרבי? זה לא רציני לשמוע את שחר, רוני לוי או עמיחי שפיגלר ביחד עם בוני גינצבורג שמדברים שהקבוצה תרוץ לאליפות. אני מה זה מוכן לאכול את הכובע שלי, אבל אני לא קונה את פסטיבל האופטימיות של אנשים קובעים בקבוצה.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    זה ההבדל בין כדורגל לקטרגל.
    בחמש על חמש גם רפאלוב עדיף על למפארד,ג׳רארד או פויול. ב 11 על 11 זה שווה כלום.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אהבתי חלקים גדולים מאוד בראיון של רוני לוי, בין היתר על היחס של הקהל אליו לפני קרוב לעשור, על כך שהוא לא באמת 'השתנה', הוא גם התנצל על התקרית ההיא עם אדורם קייסי, והוא מנתח את הקבוצה יפה מאוד, הוא גם לא בורח מאחריות ואומר 'אם נהיה מספיק טובים נוכל להתמודד'. כמובן שלא אהבתי את סוגיית בניון וגם את משנתו לגבי אייל משומר. ולא יכול להיות שמכבי חיפה מרימה דגל לבן לגבי צירוף של כל-כך הרבה שחקנים.

    - יוסי בניון: היכולת שלו בעונה שעברה לא משקפת, הוא יותר טוב מזה. מצד שני, הוא לא צריך להיות שחקן הרכב וזו טעות, הוא לא יכול לשחק באגף והוא מאלץ את חיפה לשחק ב-4-2-3-1 - שיטה שלא מתאימה לסגל השחקנים שלה. עצוב שרוני לוי לא קורא נכון את המפה. מצד שני, אני לא חושב שהעונה של מכבי חיפה תקום ותיפול על ההחלטה הזו בלבד.

    - סוגיית הקישור ההתקפי: במהלך השבוע האחרון נמחקו כל הדיונים על חן עזרא. אני אומר זאת שוב - הוא השחקן הכי טוב במכבי חיפה בעונות האחרונות, אין לו עם מי לשחק. מי יותר טוב ממנו בליגה? רק ערן זהבי ומאור בוזגלו טובים ממנו משמעותית. חן עזרא התאכזב ממכבי חיפה. הוא הראה יכולת טובה מאוד גם במשחקים הגדולים ויש לו אחלה מספרים, שחקן של 10 שערים ו-10 בישולים בעונה. שופטים אותו לחומרה. קראתי טור של אורי קופר לגבי מכבי חיפה. לא מבין למה איסמעיל ריאן אמור להיות לפניו בהיררכיה. לילד יש עוד הרבה מה להוכיח. עם איך ששכטר נראה אגב, מקומו על הספסל בעוד שניהם צריכים לפתוח באגפים.
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    רוני לוי רוצה קשר התקפי זר נוסף.
    בהנחה שבאמת יקבל כזה (והוא יצדיק מקום בהרכב) מאוד מעניין יהיה האם יישתנה המערך ואם לא על חשבון מי זה יבוא.
    אולי במקום בניון בגלל הפציעות המרובות, אולי במקום עזרא. בכל מקרה יהיה שינוי כלשהו. גם הגעה של חלוץ זר עשויה להוריד את שכטר לספסל וזה דבר די מעניין.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    הדברים תלויים בשחר הרבה יותר מרוני לוי ואם אצל רוני, משומר המגן הטוב בארץ ובניון שחקן הרכב הרי שאין פה שום הבדל משנים עברו
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    זה מזכיר לי שלפני איזה 10 שנים אולי אפילו קצת יותר היה יוצא לי לשחק לא מעט עם עמית בן-שושן שגר לידי בתקופה שהוא היה חייל ורק עוד שחקן בסגל של אוחנה. מהמשחקים מולו על האספלט הייתי בטוח שמדובר באחד השחקנים המדהימים שגדלו בבית"ר. עם מהירות מסחררת, זריזות רגליים וטכניקה על שטח קטן...אז בן-שושן אמנם עשה קריירה יפה מאוד בבית"ר עם תארים ושערים חשובים כולל בנבחרת אבל שחקן גדול הוא ממש לא...

    ולעניין בן-הרוש, כמו הרבה שחקנים במכבי הוא נשען בעיקר על היכולות הפיזיות שלו ופחות על הכדורגל שיש לו. הבעיה העיקרית איתו שמדובר בשחקן לא חכם, בארץ עם כל הצבים וחדלי האישים שמסתובבים במגרשים שלנו הוא יכול לאבד כדור בחצי ולהשיג את השחקן שלו בריצה קלה, באירופה זה יגמר בשער לחובתו. גם טוואטחה למשל לא איזה שוס, אני אישית מעדיף את מאטוביץ' על פניהם. לא הכי מהיר, כבר לא הכי צעיר אבל קלאסה וניסיון בשפע, בעיקר אבל גם מדובר במקצוען ושחקן חכם שאלו תכונות שקשה למצוא אצל שחקנים ישראלים.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,440
    כל מה שבן הרוש יודע זה לתת גוף עם מרפקים, מנצל את זה שהשופטים בארץ מתעלמים מזה.

    לענייננו, זה היה רק משחק ראשון רשמי העונה, של גביע הטוטו בדרבי מול 23 אלף אוהדים, מוכן לקבל נצחון של 2-1, אחרי עונה כל כך גרועה, אני בטוח שעדין לחלקם רעדו הרגליים. הפחד הזה של ספיגת השער הראשון עדין קיים אצליהם בעיניים, הם צריכים להתגבר על זה. אני לא יודע מי מהפרשנים אמר את זה, אבל אמר בצדק, שנה שעברה היינו מפסידים משחקים כאלה (וגם הפסדנו, פעמיים לרעננה ולמכבי פ"ת).

    אם שנה שעברה הפתרון של בלבול היה להכניס את כל החלוצים ומי שיפגע יפגע. רוני לוי הלך על קלף חדש, ואכן הוציא את עטר ועזרא, והכניס שחקן קישור וחלוץ. וזה אכן מה שהביא את המהפך בסופו של דבר. אם הוא היה מוציא אותם גם במשחק ליגה מול הפועל ת"א או מכבי? אני לא יודע. אני לא אומר שרוני לוי גאון טקטי, אבל הוא כן מבין את המשחק, וכן שם לב לדקויות ולדינמיקה במהלכו, מה ששונה מראובן עטר, בנאדו סטויינוביץ' ובלבול.
     
  11. Turgi Guest

    לא זוכר חלון העברות כל כך יבש של הקבוצות הגדולות.
    מוזר מה שקורה הקיץ...
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,440
    "חיפה לא רוצה לפזר כסף", למכבי יש את הסגל הכי טוב בליגה כבר 3 שנים.
    בית"ר חיה על שחקנים חופשיים והפועל החליפה קבוצה שלמה.
    אם אתה רוצה אפשר להוסיף את ב"ש שנשארה על סגל קיים בצירוף 4-5 שחקנים בכירים, וק. שמונה מודל איזי שירצקי.

    חלון העברות ישראלי טיפוסי עבורי.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    זה בגלל שהשוק הישראלי די נעול.
    הישראלים הטובים במכבי ת"א, עוד קצת בב"ש ובחיפה.
    לג'ורדי קרויף כבר אין שחקן טוב לקחת להפועל בג'נטלמניות, אז מרגיש שמשעמם.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    #חמישה_זרים

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    עוד לא ענית לי איך חיפה הייתה משיגה 7-8 זרים נורמליים אם היה אפשר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.