מכבי חיפה 2015/16 - עונה רעה מסתיימת בטעם מתוק עם גביע המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לקבל?
    הוא צריך לשלם.
    הוא הרס את המועדון.
     
  2. Turgi Guest

    נניח ועברנו את השלב של ״לשים את הקבוצה על המדף״, כמה שחר לדעתכם צריך לקבל?
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    ככה הוא עלה אתמול.
    רק שחומר שחקנים שלנו פשוט עלוב.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שיחקנו 4-4-2
    בלי חלוץ דומיננטי עם משחק ראש ובלי קשר אחורי
    מאמן טיפש
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/15
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    תורג'מן ושכטר לא חלוצים בשבילכם ? אז מה הם מגנים ?
    דרניציץ׳ שיחק בפרטיזן כקשר אחורי, שטויות להגיד שהוא לא יכול להחזיק את האמצע בשלב כזה, ג'אבר עטאא מהמעט שראיתי גם כן קשר אחורי ולא 50/50.

    הבעיה של חיפה הייתה אתמול דקל קינן בראש וראשונה, ביזיון הכי גדול שאני זוכר, יותר משומר, עטאא ודרניציץ׳ לא מספיק טובים, ידין ומויאל כשיבריא חייבים להיות לפניהם ברוטציה, העובדה שאין פליימקר במרכז השדה, ריאן סורס בימין, הוא אוהב להכנס מאגף שמאל ולבעוט בימין, זה מאוד חשוב לקיצוני הצד, הבעיה שגם חן עזרא זה שמיים וארץ אגף ימין ושמאל, שכטר לא צריך להיות בסגל בכלל ותורג׳מן הוא סימן שאלה מאוד גדול אם הוא בכלל מתאים לסגל, על החילופים מיותר לדבר, רוני לוי טועה יותר מידי.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    חן עזרא מנקודות האור בקבוצה הזאת בכל הקשור למשחק ההתקפה, הוא רק צריך מאמן שידע לאפס אותו. אתמול הוא סידר 4-5 מצבים פנטסטיים לחברים שלו ואם היו לידו שחקני התקפה סבירים+ הוא היה מסיים עונה עם טור בישולים דו ספרתי.
    יש לנו מצוקה אדירה בעמדות המגנים, אין לקבוצה הזאת שום דרך מלבד מקריות ואנחנו חוזרים ואומרים את זה עונה אחרי עונה - שחר יכול להחליף עוד 20 מאמנים, התוצאות לא ישתנו. הוא כ"כ התגאה במינוי של רוני ואפילו הכתיר אותו בתור הרכש הטוב ביותר, אז מה הפלא שעוד לא ספטמבר והעונה שלנו כבר אבודה?
     
    Muurad אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,863
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    אני חייב לציין שהקהל שלנו התבגר. אם פעם הקהל היה מפיל את הכל על המאמן(כולל האירוע המכוער והמגונה עם אלישע) היום הוא מבין שהבעיה היא בקודקוד. היום הוא מבין שתקשורת הפראבדה שטפה לו את המח כל השנים. אמנם אנחנו באייסוקר הבנו את זה לפני, אבל טוב מאוחר מאשר לעולם לא.
     
  8. Turgi Guest

    יאללה סולחה!
    רוני לוי נתן פור לליגה ועכשיו הוא מחזיר את עטר ועושה את האמיתי שלו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמאמר הקלישאה, אם חן עזרא היה משחרר את הכדור בזמן הוא לא היה משחק כאן ואולי גם לא בבלגיה. מכבי חיפה בעונות האחרונות מקום שמאוד לא קל להצליח בו. אגב, כל שחקני ההתקפה היו שכונה במשחק נגד כפר-סבא, הרבה מאוד התקפות מתפרצות הלכו לפח, חלקן עם יתרון מספרי. לפעמים לא ספרו את ריאן וכשהוא כן קיבל את הכדור הוא הלך..עם הראש בקיר. תורג'מן מכדרר כאילו הואר היה זורק בלמים על ימין ועל שמאל בנוער ושכטר לפעמים היה מחוץ לתמונה. ובסוף תמיד חן עזרא היה השעיר לעזאזל של האוהדים כאן, בבאר-שבע הוא היה מסיים עם 15 גולים ו-15 בישולים ללא ספק והיה שחקן העונה חוץ מזהבי.
    - בינתיים מדובר על כך ש'ארבייטמן שבור' ומעניין אם מכבי חיפה תעשה מהלך ותצרף אותו. הוא חלוץ חוד יותר טוב ממה שיש לחיפה, אבל כמובן שהייפ סביבו נוצר בגלל עונת השיא כיבושים ההיא בקיזוז. הוא לא יביא ערך מוסף מספיק.

    - והכי כואב לי בכל-זאת על יוסי בניון, כשאנחנו רואים שבוע אחרי שבוע את זהבי עושה מהליגה קירקס. רק בניון עשה כאן בעידן הנוכחי את הדברים האלה ואז הליגה הייתה יותר חזקה. הגול נגד מכבי בדקה ה-90, שער העונה נגד מ.ס אשדוד. שימו לב לרקורד של בניון בליגת העל עד לשנה האחרונה, הוא כבש כמעט שער בממוצע לשני משחקים וזה המון עבור קשר שלא בעט פנדלים. עצוב שאת הסוף החרא אנחנו נזכור ממנו, את ההתנהגות המבישה. בשביל מה הוא היה צריך את זה? אגב, לא מזמן היה רעיון עם רוסו בעיתון. "באותם ימים כולם היו חברים של כולם וראו את זה על המגרש. איגביני היה בא לאימון ומחרבן 20 דקות ואז פתאום היה בא אלייך עם צינור של מים ושופך עליך בלי שהיית מוכן לזה". הוא כמובן הזכיר את פראליה ואחרים, 'זו הייתה קבוצה של פעם ב-20 שנה'. שלא נדבר על ליגת האלופות...
     
  10. Messi#10 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/12
    הודעות:
    150
    לייקים שהתקבלו:
    2
    התבגר? ''לתקוף'' את יעקב שחר זה לא נקרא להתבגר.
     
  11. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    @Civil הזכיר מקודם שאין לקבוצה כלום מלבד מקריות כבר כמה שנים וזו אחת הנקודות היותר חשובות שצריך לציין במבט קדימה. כשמכבי חיפה עלתה לראשונה לליגת האלופות זה קרה בגלל כישרונות אינדבדואלים כמו רוסו איגביני ופראליה, כשרונות שלא קל להביא היום. אבל המועדון היה חסר עקרונות מקצועיים. אפשר לראות בהרבה מועדונים גדולים באירופה שלפעמים הם עוברים זעזוע גדול עם שחרור גדול של שחקנים אבל צורת המשחק, קצב המשחק, ורמה בסיסית של איכות נשמרת, במכבי חיפה הצלחת המועדון נבנתה על כישרון והיום הם אוכלים אותה בגלל זה. קצב משחק מהיר (וקצב משחק מתחיל דווקא מפעולות של משחק על שטח קטן, ולא בספרינטים) לא הושתת במערכת, רף מינימלי של תנועה ללא כדור, משחק לחץ מהיר, השתחררות ממשחק לחץ, דברים בסיסיים שיעזרו בזה שמקצועית חיפה תשאר מועדון אירופאי ושחילופי שחקנים לא יגרמו לירידת רמה בצורה קיצונית. במצב כזה היא אולי תיפול בתחרות מול מכבי תל אביב, אבל לא מול באר שבע קרית שמונה או פתח תקווה. מנהל מקצועי נורמלי היה איש המקצוע שהיה אמור לא לתת לזה לקרות. אנחנו שוכחים שהדבר שהשחקן הישראלי הכי לוקה בו ביחס לאירופה זה לא טכניקה ולא כישרון, אלא הכוונה והתוויית דרך. לתשומת ליבו של הבעלים הבא.

    דבר שני, חיפוש בעלים. צריך לזכור שמכבי חיפה מבחינת סטיגמה, מבחינת שם, נמצאת כרגע בטופ. אבל להיסטוריה רחוקה יש טבע להישכח. וחיפה גאוגרפית זו לא תל אביב עדיין. כמה שנים עם בעלים חדש ליצן וקהל שאיבד סבלנות יכולים לגרום למצב שלקנות את מכבי חיפה לא יהיה כל כך אטרקטיבי. אני חושב שיש קצת זילזול בלהבין עד כמה חשוב לוודא שהבעלים הבא שיגיע יהיה מישהו בקאליבר איכותי. לבקש להחליף את שחר זה רק 50% מהמטרה.
     
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אני לא אתפלא אם ארבייטמן יגיע.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,863
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    יוסי אבוקסיס אחרי ההפסד לעכו: "הסגל שלנו לא מספיק טוב לליגת העל". וזאת אותה קבוצה שדפקה לנו שלישייה. אבל שיענקלה ימשיך להיות זחוח....
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    זה באמת מה שחסר לנו..עוד קצת דלק לחבית חומר נפץ.
    לא תודה מעדיף להשאר עם מה שיש.
     
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    יש לנו כמובן הרבה בעיות בסגל, אבל לדעתי מה שהיה מול בני יהודה לא יחזור כל כך מהר. שחקנים טיילו על המגרש, שיחקנו כמו קבוצת ליגת לאומית לכל דבר. מול כפר סבא מבחינה טקטית לפחות זה כבר נראה יותר טוב ולכפר סבא שיחק המזל.
    דרניציץ' עושה רושם מתחיל להיכנס לעניינים ואם הזר החדש שחקן אז אולי גם נתחיל להראות קצת כדורגל בחלק ההתקפי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.