מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אז גם המועמד השלישי לרכישת המועדון חשף עצמו הערב.
    מדובר באוהד הקבוצה היקר- איש העסקים אייל סגל, אותו איש עסקים שהעביר חצי מיליון שקלים לתשלום משכורות לפני משחק הליגה האחרון מול כ״ס לנוכח איומי השחקנים לא להופיע למשחק והחשש שיממשו את האיום מה שהיה גורר ירידת 2 ליגות.
    אין לו רצון להיות בעלים אך הבטיח במידה ויזכה להיות שם כדי למנוע נפילת המועדון לידיים לא ראויות בתקווה שאבי גרוס יגיש הצעה- מולו הוא לא מתכוון להתמודד אלא להפך- ישמח לסייע אם גרוס ירצה בכך ועוד יותר ישמח לשוב ליציע כאוהד מן המניין.
    במידה וגרוס לא יציע אייל סגל מקווה ובתפיסת עולמו מאוד מאמין ביוזמת האוהדים להראות רצינות ונכונות לקחת את המועדון- יוזמה שאני תומך בה ומסייע ומאמין שבהיעדר איש עסקים רציני שיכול להרים את המועדון הזה למקומו הראוי בצמרת הכדורגל הישראלי זה הפיתרון הנכון ביותר ואולי היחידי- לפחות כפיתרון ביניים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי נתניה צפויה לעבור לידיו של אייל סגל

    לדעתי אייל סגל הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שפורום האוהדים באתר הרשמי פעיל.
    מי שמכיר ועוקב אחר הפורום הזה(ואני יודע שיש כאן אפילו כמה שהם לא אוהדי מכבי נתניה שעושים זאת מפעם לפעם ואפילו ציטטו אותי משם) מכיר את קו המחשבה של האיש ואת ה"אני מאמין" שלו. "אני מאמין" שאני באופן אישי מאוד מתחבר אליו.
    כאחד מאותם 10-20 אוהדים אקטיבים(זה פחות או יותר מה שיש שם רוב הזמן לעומת מאות בפייסבוק- שם הוא על תקן צופה בלבד) יצא לי לא פעם להתדיין עם האיש ובהחלט מדובר בבחור משכמו ומעלה. למדתי ממנו לא מעט וצר לי שהוא, מן הסתם- ככל הנראה יצמצם משמעותית את שהותו בפורום(בו הוא השתמש בין היתר להעביר לא מעט מסרים גם לעיתונאים וכל מיני "בוחשים") ואף יתנתק כליל כי כבעלים- להתערבב עם אוהדים, ובטח להתנצח לא יוביל לשום מקום טוב. כמובן שצר לי מנקודת מבט של פעיל בפורום, אך אני שמח שאדם כזה יוביל את המועדון בינתיים.
    והדגש הוא על בינתיים. אייל סגל לא רוצה בזה ודי נאלץ לעשות את זה באין ברירה בגלל שהמועדון הזה כה יקר לו והאיש הבין בצער רב שמאחרים, לרבות האוהדים שבאופן מעשי בחרו בפסיביות(לא כולם- יש חלק קטן שבהחלט עומל מאחורי הקלעים על מהלכים כאלה ואחרים שאולי בשיתוף פעולה עם סגל יוכלו לרקום עור וגידים)- וזו בהחלט ביקורת שהוא מעביר על הקהל, דרך הפורום- ואף טען שיסייע לכל תוכנית אוהדים לאחר שיראה את האלפייה הראשונה שתשלם דמי רצינות מכובדים- ולא רגע לפני זה- כי הקבוצה שייכת קודם כל לאוהדים והגיע זמנם של האוהדים לקחת אחריות- מה שאומר שמשהו בהחלט השתנה בגישה שלו בשבועות האחרונים- בעיקר כי ראה מי האנשים שעלולים להשתלט על המועדון- קרי, צביקה ליבר. אבי גרוס ניגש למכרז אחרי סגל שטען בכל הזדמנות שיפנה לו את המקום ברצון ואף יסייע.
    מניח שמטרתו של אייל סגל להשביח את הנכס שנמצא היום, אחרי הטיפול המאוד יסודי של כל מי שניהל אותו בשנים האחרונות, בשפל המדרגה ובתקווה להעביר מועדון במצב טוב בהרבה לאותו איש עסקים רציני שיחזיר אותו לצמרת הכדורגל הישראלי. היום בשל מצב המועדון כפי שניתן להבין- אף אחד כזה לא עומד בתור.
     
  3. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מאחל לכם שהוא יהיה מוצלח יותר מהבעלים הקודם של קבוצה שהיה נוהג לכתוב בפורומים... (כבירי)


    אם הוא פירט קצת על התוכניות שלו (אפילו ברמז), או שיש הודעות ישנות שאתה יודע להגיד שאפשר לקוות שהוא יפעל על פיהן, אשמח אם תביא כמה ציטוטים.
     
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    סגל אחלה גבר ואוהד אמיתי של הקבוצה, הלוואי על כל מועדון אחד כמו סגל שהוא מעין שופר של האוהדים בקרב ה'אצולה'.

    @עידן444 אתם חושבים להוציא את הרעיון של האוהדים לפועל ? מניות וכו'
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    "אני בדעה שמאמן צריך לקבל תפיסת עולם של מועדון(ללא שמות) ותקציב ולהכין רשימה שעונה על משאלות הלב התפיסתיות של המועדון בתוך מסגרת התקציב והכל על פי "תוכנית המשחק" הנכונה על פי עולמו המקצועי שמסתדרת(כמובן) עם גישת המועדון והתקציב."- קיבל ממני לייק ענק!

    "לי אין קשר עם העיריה(כגישה)"- נשמע סתמי אבל לאור מה שקרה כאן בשנתיים האחרונות כשהעיריה היתה מעורבת- משפט מפתח. העיריה צריכה לסייע ע"י ההקצבה השנתית למועדון, ללכת לקראת בנושא המתקנים ובזה מסתיים תפקידה!

    "גובה התקציב הוא לא שם המשחק,החלק שמיועד לשכר שחקנים וניצולו נכון חשוב שבעתיים.
    לסבר את האוזן,בשנים שקובי דג'אני הרוויח פחות מ200 אלף ש"ח לעונה הוא נתן תפוקה גבוהה שבעתיים מאשר ששכרו התקרב ל200000$ וזה נכון לרבים וטובים אחרים.
    ולכן המספר החשוב הוא סעיף "שכר שחקנים" ובחירת מאמן שיודע לבחור את השחקנים הנכונים לתוכנית המשחק שלו וכמובן בחירת אותם שחקנים שמתאימים בסדר עדיפות ראוי ע"פ תקציב ולא על פי סוכנים מקורבים."
    - קיבל ממני עוד לייק ענק!

    "ברור לכולנו שבליגה השניה לא משלמים שכר של ליגת על גם לא תנאים כמו רכב דלק ועוד.עוד ברור שיש הבדל בין מועדון שתקציב שחקניו 8/9 מיליון ש"ח,למועדון שהתקציה ינוע בין 3 ל3.5 מיליון ש"ח.
    .ולכן במכבי נתניה של עונת 16/17 לא יהיה מקום גם לערן וגם לדיא וכל אחד צריך לעשות את החשבון הנכון עבורו כאוהד,את מי הוא מעדיף."
    - משפט שהרבה אוהדים לא יאהבו אבל זו המציאות. אני די מופתע מהפרסומים של פשכצקי על תקציב של 10 מיליון- אבל אם אכן הוא שמע דבר כזה מסגל זה אומר שיש כוונה להשקעה מסיבית במחלקת הנוער שהיא בבת עינו של אייל סגל. במחשבה שניה אולי כן מסתדר כי אייל סגל מקובל על לא מעט ספונסרים שלא יכלו לסבול את אוסידון ונעלמו אחד אחרי השני ואולי יחזרו לסייע כמו בעבר והתקציב יגדל.

    את הדברים הבאים שמתחברים לפסקה הקודמת הוא כתב לפני 10 ימים בהתייחסו למחלקת הנוער כשלדעתי כבר ידע שהוא הולך לגשת למכרז ולדעתי היה שותף פעיל מאוד בכל מה שקשור לתוכניות המחלקה לעונה הבאה(ולדעתי ה"השלמות.." היא מילת קוד שלו להשקעה אישית שלו)-
    "בימים אלו מכינים תוכנית עבודה לעונת 16/17,התוכנית כוללת דגש על אימוני יסוד וקורדינציה לשמיניות(מעבר מ3 ל4 אימונים),אימוני כושר ע"י מאמנים ייעודיים לכל קבוצות ה11,מינוי עוזר מאמן לכל קבוצה,הקניית הרגלים חדשים מהבסיס למאמנים שחקנים והורים ועוד..
    התוכנית הכוללת תמומן ע"י תשלום הילדים/גיוס תרומות/השלמות..
    במידה וליזה תשאר עד סוף העונה(מרבית העונה),בית המשפט אמור לאשר את התוכנית ומחלקת הנוער תנוהל בנפרד מהקבוצה הבוגרת.
    כשיהיה רוכש והוא יראה עין בעין את התוכנית,הוא יוכל להמשיך מאותה נקודה כשיכנס לתפקידו,מימון הפערים(בין תשלומי הילדים לעלויות בפועל),ימומן על ידו.
    במידה ומדובר ברוכש רציני שעומד להשקיע סכומים נכבדים מכספו הפרטי ודרכו היא דרכי ועדיין ירצה שאהיה "המבוגר האחראי",לא פוסל שום אופציה מראש(אך כמו שכתבתי כאן היום,ממש לא בכל מחיר).


    נ.ב

    לשם הדוגמא,במידה ויהיה בעלים "לארג'",שסעיף הנהלה וכלליות יהיה בלי פרופורציה לצרכים(כמו בימי שגב/מאור) ויחולקו רכבים לכל "פועל" ושכר השחקנים יהיה בלי קשר ליכולות ועיתונאים וסוכנים יסתובבו במועדון כבביתם,סביר להניח שלא יזדקקו לי משום בחינה.
    וזה נכון גם למצב ההפוך...בעלים שהגיע כדי לעשות סיבוב בלי להשקיע(כמעט מכספו)."


    כל הציטוטים המודגשים מהתקופה האחרונה.

    ראוי לציין שאייל סגל איש די קשוח(כך התרשמתי ומישהו פעם אמר לי שאצלו אין אפור- או שחור או לבן) ולא אוהב עיגול פינות.
    היה לו מאוד קשה לבלוע אחד כמו ערן לוי וכל מה שהוא מייצג כסמל, כקפטן, וכ"מודל לחיקוי" כי ברור לכולם שאחד כמו ערן לוי לא יכול להיות שום מודל- בטח לא לצעירים.
    היו לי ולו לא מעט ויכוחים מקצועיים סביבו ובשל השינוי בגישה של ערן תחת יוסי מזרחי, והמנהיגות של ערן בחדר ההלבשה ועל המגרש, הבגרות שגילה במצבי משבר- אייל נאלץ לאכול את הכובע והודה בכך.
    די ברור לי שעם כל ההערכה לערן לוי אייל סגל ממש לא הולך "לשכב על הגדר" עבורו ואם ערן יסכים לקבל את ההצעה שקיבל(והיא כוללת קיצוץ עצום בחוזה)- הוא ישאר. אם לא הוא לא ישאר ולי די ברור שאם אכן יש לבחור בין השניים- הבחירה ללא ספק תהיה דיא סבע- בעיני הראשון שאייל סגל הולך לשבת איתו מבין השחקנים.

    עוד יתרון הוא שאייל די קרוב לאיציק בן מלך שיש לו המון מה לתרום לכל מועדון כדורגל. אם אני לא טועה הם אפילו גדלו יחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/16
    amn אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני מעריך שהנושא יעלה. כפי שכתבת אייל הוא אחד משלנו. ככזה אני בטוח שהנושא הזה יקבל רוח גבית. אבל בנתניה כמו בנתניה אף פעם אי אפשר לחזות כלום.
    ראוי לציין שאייל הוא לא קונצנזוס ויש זרם בקהל שילך נגדו(בגלל הקשר שלו להנהלות הקודמות- ולבלדב בפרט). אני מאוד מקווה שהזרם הזה ידוכא מהרגע הראשון ולא יפריע.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    יש דיווחים על התעניינות של כמה קבוצות מהבונדסליגה בלארי קאיודה, יש לנתניה אחוזים מהעברה עתידית שלו?
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    לא
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כשמכרו את לארי קאיודה היו מוכרים גם את התחתונים ונשארים ערומים בשלג בתמורה לכמה גרושים...
    אחד הנכסים הגדולים שהמועדון הצליח לשים עליו יד ולהשביח אותו והוא נמכר בסכום רחוק מאוד מלהיות ריאלי, בטח לנוכח שוויו הנוכחי והסכומים שרצים היום באוויר- אפילו בארץ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    לא.
    מכבי נתניה מכרה לארי קאיודה תמורת 800 אלף יורו, היא קיבלה רק חלק מהכסף בגלל ש-30% מהכרטיס היה שייך לקבוצתו הקודמת ואין למכבי נתניה שום אחוז ממכירה עתידית.

    דרך אגב, עד היום, קאיודה עוקב אחרי מכבי נתניה ושולח סרטונים לפורום האוהדים, שחקן מרגש !
    מי מתעניינת בו ובאיזה סכומים מדובר ?
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני לא יודע הרבה - הזכירו את וולפסבורג ושאלקה, אבל זו קפיצה גדולה מאוד מאוסטריה וינה וקשה לי לראות אותו נכנס להרכב של אחת מהן (בלי להכיר אותו יותר מדי). קבוצות מרכז טבלה נשמעות לי יותר ריאליות, אם השמועות על מעבר לבונדסליגה אמיתיות.
    לגבי הסכום, אני אנחש שמדובר ב-5 מיליון יורו בערך, אולי קצת פחות או קצת יותר, בהתאם ליכולת שלו באוסטריה ולפוטנציאל שרואים בו. דמארי עבר תמורת סכום קצת יותר גבוה (7 מיליון יורו, אם הבנתי נכון) - מצד אחד, הוא עבר בינואר לקבוצה עשירה, מה שכנראה העלה את המחיר שלו, ומצד שני המחירים של חלוצים צעירים עלו קצת מאז. אז אולי משהו כזה.

    Kayode: "50:50, dass ich bei Austria bleibe" - LAOLA1.at
    לפי הכתבה הזו, הוא אומר ש-50:50 שהוא נשאר/עוזב.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    אני כבר לא יכול לחכות לעונה החדשה, יש למישהו מושג מה קורה בגזרת השחקנים ? מתי האימון הראשון ? על כמה עומדים החובות בקבוצה כרגע ?
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    שמח לקרוא את התגובה שלך יעקב. למרות שבדרך כלל אנחנו לא מסכימים אתה בחור צעיר ופיקח והיית מהראשונים שזיהו את הקטסטרופה המקצועית שצפויה לנו- יותר טוב ממני אבל אני, מה לעשות- תמיד מנסה להיות אופטימי וזה מכשיל אותי.
    קשה לי לראות שחורות אבל אני יכול להגיד שגם אני די מוקדם זיהיתי שבנו כאן קבוצה עקומה. בגביע הטוטו נראה היה שסך הכל חסר חלוץ ויהיה טוב וככל שהזמן עבר כולם הבינו שזה הרבה יותר מרק חלוץ...
    למה אני שמח לקרוא את התגובה שלך? כי אני שמח שהאוהדים מתחילים לשנות פאזה ואט אט חוזרת ההתרגשות והצבע לפנים.
    אנשים היו באופוריה מהשמועות על בני שטיינמץ או טייקון מהסדר גודל שלו- הרי רק טייקון יסגור חוב של 15 מיליון ש״ח בהינף יד...(או נוכל...)
    כשהסיפור הזה התפוצץ הוא ריסק את כולנו.

    אבל הינה אנחנו כאן וב 3.7 מכבי נתניה שלנו תפתח עוד עונה בהסטוריה הארוכה והמפוארת שלה. אחרי התרסקות כלכלית, חברתית ומקצועית, אנחנו האוהדים- בראשות אייל סגל ועוד אנשי עסקים שאני בטוח שיתמכו באייל- נאסוף את השברים ונבנה מחדש.
    הולכים לתקופה קשה. תקופה שאולי תארך מספר שנים- אבל לבסוף אני בטוח שימים טובים עוד בוא יבואו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    מהרגע שהקיץ הקודם התחיל דרך המחזור הראשון ועד סיום חלון העברות של הקיץ הקודם היו לי סימני שאלה, כבר במחזור הרביעי אמרתי שזאת המכבי נתניה החלשה ביותר שאני זוכר (עשור בערך), לא היה לי מושג שעד כדי כך אבל הסגל היה החלש בליגה והיה ברור לי מהרגע הראשון. זה מזכיר לי את גמר הגביע מלפני שנתיים, הפכתי עולמות כדי לצאת לאפטר אבל ידעתי שאני אגיע למשחק והיה לי ברור שנפסיד, באתי עם אפס ציפיות, באמת שחזיתי את העתיד וברגע שהפסדנו בגמר הגביע לא התאכזבתי אפילו לשנייה.
    בקשר להתרגשות שלי זה בגלל שהייתי מנוי כל כך הרבה שנים ופתאום צה״ל השאיל אותי ויותר משלוש שנים שלצערי לא הייתי כמעט במשחקים, עכשיו הכל בסדר :)

    בקשר לאייל סגל, ראיתי אותו בערוץ "one״ והיה מעניין מאוד לראות אותו מדבר, בחור חד, מצד שני אני לא שם בצד את מה שאוסידון אמר עליו, מצד שלישי אני בטוח שהכוונות שלו טובות, הבעיה שלי היא בהחלטות שלו כי אני ממש לא סומך על הצוות המקצועי והניהולי במכבי נתניה.
    בכל מקרה, נלווה ונשפוט אותו בכל צעד ושיהיה בהצלחה.

    בקשר לאימון הפתיחה, הבנתי שיגיעו כ-30 שחקנים נבחנים, בניהם הרבה שחקני קבוצת נוער בינונים ושחקני ״נתנייתים״ צעירים ולא מוכשרים שמצליחים להגיע רק בזכות העובדה שהם נתנייתים ועבודה טובה של הסוכנים שלהם, מקווה מאוד שנעמיד סגל איכותי, אני מאוד חושש, מצידי שלא יהיו שחקני בית בכלל, הדור הנוכחי חלש מאוד ואולי החלש ביותר שהיה כאן בשנים האחרונות, בקשר לשחקנים מהעונה הנוכחית, מקווה שאף אחד לא ימשיך.

    שיהיה לנו בהצלחה רק שנדע כבר את הסגל הנוכחי ושיחתימו שחקנים בבת אחת מצידי, אין סבלנות */aaa031
     
  15. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    איפה אפשר למצוא את הראיון של אייל סגל ?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.