מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לפי השמועה, 3 עובדים של המועדון הימרו במהלך מחנה האימונים. שניים מהם שחקנים צעירים והם כבר לא חלק מהקבוצה, לכן לא קשה לנחש במי מדובר. השלישי הוא זה שאחראי על הצד המקצועי ובמהלך המשחקים הוא זה שנותן הוראות ומחליט על החילופים.
     
  2. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני דווקא הבנתי שאלה שלא בקבוצה לא הימרו אלא חשודים כאלו שהדליפו את הסיפור ולכן חתכו אותם.
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אם בגלל שלומי דורה הפסדנו את דודי תירם, הוא קנה לעצמו קול נוסף שיצעק לו להתפטר במשחק הבא.

    הרבה חרא הולך לצוף בימים הקרובים, חרא שיגרום למכבי נתניה להחליק עליו היישר לעבר הליגה השנייה. בעונה שעברה קרה לנו נס מקצועי עם הגעתו של רוני לוי, שלא רק אימן את הקבוצה ושיפר אותה מקצועית, אלא גם החזיק את כל המערכת על הכתפיים. העונה אני כבר לא רואה איך אפשר לחלץ את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת בו. זה לא רק משבר מקצועי, אלא גם משבר ניהולי, כלכלי ואם השמועות נכונות, אז גם ערכי ומוסרי - ולכל אלו אני מוסיף קהל שמאוד מעורב וכבר החליט אלו ראשים הוא רוצה לערוף.
    הלוואי והיה אפשר להתנתק מכל זה לכמה שבועות.
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    השאלה אם ניצחון בשבת יגרום לנתק שאתה מדבר עליו והמועדון כל כך זקוק לו. עד אתמול הייתי בטוח שכן, אבל ברגע שצצה הפרשה הראשונה (משחקי הקלפים) זה ערער לי את ההרגשה וכשצצה הפרשה (אם אפשר לקרוא לזה כך) השניה שהיא האמירה של דורה בסיום המשחק: "כל הקהל על הזין שלי" אני כמעט בטוח שאין דרך חזרה.
    רק מסע של 5 ניצחונות כולל התנצלות כנה ואמיתית יכולים לגרום לאמירה כזאת לשקוע, וגם, לא אצל כולם. אצלי לפחות, לא.

    אני לא יודע אם באמת דורה אמר את שאמר, אבל הסיבה שחלק מהקהל הלך היום למגרש אימונים (שנמצא בשכונת דורה, למי שלא מכיר. ומפה השלט...) בגלל האמירה של המאמן ואנשים שמוכנים להישבע שכך הוא התבטא.

    לאן הגענו...מקבוצה נחמדה שנבנתה ודרך חדשה שקיווינו שיצאנו אליה, תוך 5 מחזורים העונה של בנין קופצת לנו מול העיניים.

    אני רוצה לסמוך על אוסידון שיידע איך להתנהל במצב העדין מאוד שכרגע אנחנו נמצאים בו.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    קבוצה נחמדה ? היה ברור לי שנכנס למאבקים האלה, משחקי גביע הטוטו הפתיעו אותי בענק עם העובדה שאנחנו היחידים שלא ספגו במפעל אבל קיבלתי את הכאפה עכשיו עם ההגנה הזאת, מרגוליס - זגורי - אבידור שיחקו בעונה שעברה בליגה והבקיעו ביחד 2-3 שערים ואלה שחקני התקפה, אפשר לצרף את נסו מזרחי שלא הבקיע בחצי עונה, הקישור נוראי והחתמה של אמיר טגה מסמלת את זה.
    אני עדיין לא נגד שלומי דורה אבל באמת שהסגל שלנו נוראי, במיוחד בחלק הקדמי, בהגנה הייתי מביא רק שוער ומגן שמאלי אבל ההתקפה נוראית, גיא אסולין על המדף והייתי משחרר את מילאן ואולי פירס תמורת למלא חורים עם זרים אחרים אבל זה לא רלוונטי.
     
  7. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לדעתי כל המחאות האלה בשלב הזה רק גורמות נזק. יכולים לדבר על בנין ועל זה ש"נזכרנו מאוחר" כמה שרוצים.
    קודם כל, זה שקר מוחלט, צעקו לו להתפטר מאמצע הסיבוב הראשון. דבר שני, היכולת אז הייתה הרבה יותר גרועה.
    דבר נוסף, איפה כתוב שכל מאמן חייב להצליח כבר במשחקים הראשונים. כולנו זוכרים את הפיטורים הפזיזים(בדיעבד) של גוטמן שלדעתי הם בכייה לדורות. ואם נתייחס לדורה אז גם בעכו הוא לא הצליח מיד. מי גם מחכה בחוץ?!

    אני לא חושב שההגנה שלנו גרועה בכלל. קיבלנו העונה שער מ-30 מטר, גול חצי עצמי בבלומפילד, 2 המתנות הלא ברורות של ברק לוי וסמיליאניץ' ולמעשה השער היחיד שהוא טעות אמיתית בהגנה היה הגול השני של הפועל חיפה. ככה שבגזרה הזאת אני לא נכנס לפאניקה.
    ההתקפה שלנו לעומת זאת מאוד מדאיגה אבל איך אנשים חשבו שזה ייראה אחרי שאנחנו סופרים כבר 3 רצועות קרועות?

    יופי בואו נתחיל לעשות בלאגן באימונים, זה מה שיעזור לנו עכשיו. בדבר אחד אני כן מסכים עם המוחים. כרגע אין ברירה אלא לשחרר את דורה רק שלדעתי הם הביאו אותנו למצב הזה.
     
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כן, אני חושב שיש קבוצה נחמדה וכשאני רושם נחמדה, אני מתכוון ביחס למה שהיה לפני תחילת העונה ולמצב שהגענו אליו. גם אני הייתי מחליף את כל ההגנה, הקישור והתקפה אם היינו רצים לאליפות, אבל במצב שלנו יש לנו עמדות שיש בהם שחקנים טובים ויש עמדות שהשחקנים בינוניים ומטה. אני חושב שהרבה תלוי גם בחלוץ החדש שעדיין לא נכנס לכושר. כשהביאו את קייויו בזמנו זה היה מחדל כי אז היה תקציב, עכשיו הביאו לנו תואם קייויו ואני יותר סבלני כי זה מה יש.

    אני גם לא תומך כרגע בפיטורי דורה, למרות שהוא זה שגורם לקבוצה לא להתרומם. צריך לראות מה קורה במשחקים הקרובים מול קבוצות ברמה שלנו ואז נהיה יותר חכמים.

    אני גם נוטה לתמוך בגרסה השניה של האמירה של דורה אחרי המשחק ולא להאמין שהוא התכוון אל הקהל שלנו כשאמר הם על הזין שלי, כך שמבחינתי הכל צריך להיות מקצועי ואם ננצח ביום שבת זה ייתן שקט עצום לקבוצה ואולי נצא לדרך חדשה.
     
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    שני דברים:

    1. פיטורי גוטמן הם באמת בכיה לדורות, למרות שאני זוכר טוב את המצב והוא היה גרוע. יכול להיות שעם בעל בית יציב יותר, זה היה אחרת.

    2. בדיוק. מי מחכה בחוץ?? כשאני רואה את הדיבורים עם עטר אני מקבל חלחלה. המאמן היחיד שגרם לי להישאר בבית עם מנוי.
     
  10. מור!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏21/5/06
    הודעות:
    395
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מחר חובה ניצחון,אחרת הכדור שלג לא ייעצר בזמן הקרוב...
    בנוסף,זהו המפגש ה-100 בין שני המועדונים :)
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק מול בני יהודה:

    א. אסור בשום פנים ואופן להסתנוור מנצחון שבני יהודה הגישה לנו על מגש. זה היה משחק רע של מכבי נתניה ב-60 הדקות הראשונות ואם הכתומים היו מנצלים רק חלק מהמצבים הרבים שהם יצרו, היינו מדברים אחרת לגמרי עכשיו.

    ב. אנדריי מישצ'נקו שבר פעמיים את קו הנבדל ובעוד כמה פעמים הרים את היד באויר אחרי שלא הבין איפה הוא נמצא. מקווה שזו חולשה חד פעמית, כי עד עכשיו הוא דווקא היה סולידי.

    ג. לא מבין את כל אלו שאומרים שיובל אבידור הכניס שינוי חיובי למשחק. הוא לא עשה שום פעולה חיובית מאז שנכנס ובנוסף לכך החמיץ שני מצבי הבקעה מעולים, שחלוץ בליגת העל צריך להבקיע אותם.

    ד. חמזה בארי הוא שחקן הרכש האיכותי ביותר שהצטרף למכבי נתניה בקיץ האחרון. אם נצליח להישאר בליגה בסוף העונה, אנחנו מוכרחים לשלוח זר פרחים למכבי חיפה על כך שבחרה לא להחתים אותו.
     
  12. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    א. לא להסתנוור אבל גם לא להתנצל. לא, תמיד הטובים מנצחים. לא ראיתי הרבה אצלנו בפורומים ששמרו על קור רוח אחרי שהיינו יותר טובים מבית"ר והפועל חיפה, פסלו לנו שער חוקי מול ק"ש והפסדנו למכבי פ"ת מגול מ-30 מטר. אז גם אם לא הגיע לנו בדיוק לנצח אני לא אבכה על זה.

    ג. לדעתי הוא כן הכניס שינוי למשחק. פתאום יכולנו לצאת הרבה יותר מהר מהגנה להתקפה, חמזה יכל לרוץ קדימה ושבאמת יהיו לו אופציות מסירה ואי אפשר להתכחש לזה שנהיינו הרבה יותר מסוכנים. היו לו 2 החמצות נוראיות, וברור שאחרי הגול של חמזה אני יותר סלחן עליהן, אבל אם לא היינו מגיעים למצבים בטוח לא היינו כובשים.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    כדי שתתרגלו להחמצות של אבידור, מדובר במחמיצן מספר אחד בליגה ואחד שיחרב לכם התקפות באופן עקבי עם ההחמצות שלו.

    קראתי לא מעט ביקורת על מרגוליס בטופיק כאן לאורך השבועות האחרונים, ואני ממשיך לומר שהוא מקרני האור ההתקפים היחידים אצלכם השנה, היחידי שמספק עד עכשיו מספרים קבועים (מבשל, כובש וגם סוחט פנדלים).
     
  14. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    יחד עם מישצ'נקו, גם טגה שבר את קו הנבדל ובמזל לא ספגנו. אם דורה מתכוון להמשיך עם טגה כמגן שיתחיל לעבוד על תיאום בין כל החוליה. ויחד עם תיאום, שיסביר פעם אחת ולתמיד לירין חסן שלא יגע יותר משתי נגיעות בכדור. אם צריך שיעיף למעלה, רק שלא ינסה לשחק אותה בקנבאור.

    סיסיי צריך להישאר על הספסל ואבידור להמשיך לשחק, למרות ההחמצות המזעזעות, ולו רק בגלל המהירות שהוא מוסיף במקום סיסיי שפשוט תוקע את ההתקפה. אם היכולת הזאת תימשך נצטרך למצוא תחליף בינואר.

    נכון שהמחצית הראשונה הייתה זוועה מארץ הזוועות ושאלתי את עצמי מה עם עושים באימונים ומה פשר הכושר הירוד, אבל אחרי הניצחון וכל מה שעבר השבוע על הקבוצה הייתי בוחר להתמקד בשלוש נקודות ופחות ביכולת במחצית הראשונה. אחרי הניצחון הראשון והביטחון שהוא ייתן לקבוצה, חובת ההוכחה כעת על המאמן ועל השחקנים להמשיך במומנטום והמשחק הבא מול כפ"ס (חבל שלא בבית ), הוא הזדמנות מצוינת לכך. כל ניסיונות המחאה של קומץ מהקהל צריכים להיפסק, כי לא מחכה לנו מוריניו בחוץ. ועם כל הביקורת שיש על דורה (ויש) אין טעם להחליף מאמן רק בשביל לקבל אחד כמוהו רק עם "רוח חדשה". אנחנו עדיין לא במצב אנוש כדי לעשות את השינוי הזה.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מסכים איתך. במחצית הראשונה מרגוליס רץ למתפרצת יחד עם סיסאיי והיה לו ברור שאין לו אפילו טעם לנסות לחפש אותו כי הוא פשוט לא מסוגל לעשות כלום ואיכשהו סחט עבירת חסימה של בלם בני יהודה. אבידור חטף ממני הרבה קללות אתמול אבל הוא כל הזמן נתן אופציה לחמזה שבמשחקים קודמים וגם אתמול במחצית הראשונה נכנס כל הזמן לפלונטרים וכולנו אומרים עליו שהוא "מאוהב בכדור". אז אתמול הוכח שכשיש למי למסור הוא מוסר ואפילו עושה את זה לא רע. כשמגיעים למצבים גם כובשים בסוף. כשלא מגיעים למצבים בכלל- לא כובשים(אלא אם מקבלים מתנות כמו שקרה נגד ב"ש בגביע הטוטו לדוגמה...)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.