מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אז בוא תספר את הסיפור של גומברג ושכחת לציין את טיאגו ובוקרה, הזוי שזה לא עשה רעש בתקשורת, אפילו אמיר כבירי לא מתנהל כזה גרוע.
     
  2. Dan_ Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/12
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    5
    מישהו יכול להגיד לי מי זה פאדי נאג'ר? למה 2 קבוצות התל אביביות רבות עליו?
     
  3. Turgi Guest

    סיפור סיינפלד הוא הפנים של נתניה בשנים האחרונות.
    נכנסים להרתפקאות שלא יודעים איך יצאו מהן.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    תסביר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Turgi Guest

    הכל זו דעתי האישית. יכול להיות שאני לא אובייקטיבי אבל הייתה הצעה די טובה על השולחן ממכבי, לפי מה שאנחנו מבינים הצעה כספית די גבוהה של אופציה על שני השחקנים.
    אוסידון הגאון העדיף לסבך את העניין במשחקים עם הפועל שפתאום משנה גרסאות.
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420


    הסיפור של גומברג הוא כפי שסופר בערך, עד כמה שאני מבין, למעט פרט קטן שהכניסו בו שכמובן הוא שיקרי. הם מספרים שאוסידון החליט על שיחררו ושלח לו sms שהוא משוחרר. בכתבה בעיתון הארץ (שלא בדיוק באה לשבח אותנו) רשום שעטר הוא זה ששיחרר את גומברג בגלל שהוא לא בכושר. כל השטויות האלה על קומבינות עם הפועל ת"א לשיחרור החוזה שלו...נו באמת...אתה אוכל את זה?

    עכשיו הפירסומים "במטה המחאה" שאם אנחנו לא מנצחים בשבת, שויינפלד יעבור להפועל. אתה באמת מאמין לזה? אם הם פירסמו זה אומר שזה נכון? גם ביום חמישי הקבוצה געשה כי חשבו ששויינפלד עומד לעבור עוד העונה. עוד מסע הסתה שלהם שהצליח כי יש לנו קהל לא חכם במיוחד. בסוף מה קרה כולם יודעים.
    בואו נראה מה יקרה עכשיו, כי אצלנו אומרים שהצ'קים בידנו והם עושים קולות של חרטה. גם בזה אוסידון אשם?

    אני לא יודע בדיוק מה הסיפור של טיאגו ובוקרה. באו ושיחררו אותם. לא יודע אם זה עטר, אוסידון, קורצקי, מכנס...אין לי מושג. אני גם יודע שדברים כאלה קרו בעבר אצלנו, כמו הרבה דברים שקרו השנה: הימורים במחנה האימונים, פיטורי מאמנים, גירעון, הבאת שחקנים ושחרורם (עטר היה מתמחה בזה) וכו'. למה אז לא הייתה מחאה וכזה רעש? למה הפעם זה שונה? תחשוב על זה...

    אתה רשמת קודם על סיפור סיסאי. מי שרצה את סיסאי הוא דורה, במה אוסידון קשור?


    לבוא ולהאשים את אוסידון עכשיו בכל הרע שיש בנתניה זאת צביעות ואי הסתכלות על התמונה המלאה. דירקטוריון שבו כל אחד מושך לכיוון אחר (מינוי עטר למשל), ירושה נוראית, הבטחות של אנשי עסקים בחסות ראשת העיר שלא מומשו, פציעות אכזריות של שחקני מפתח (פה גם דורה צריך לקבל הנחה), וכל זה אשמת אוסידון?
    אין ספק שהוא עשה טעויות והוא היה צריך להיות יותר אגרסיבי בניהול שלו ומינוי מנהל מקצועי תחתיו, אבל מהצד נראה לי שהוא מבין את הטעות ולא נשאר עם ראש בקיר. כפי שרשמתי קודם, עכשיו, כשאין דירקטוריון ומכנס מתחתיו, אני מאמין שיהיה לו יותר קל לפעול.

    באופן אישי, מצידי שמיכל הקטנה או יובל המבולבל יהיו יו"ר נתניה, רק לא לחזור למה שהיה פעם. אני רוצה לראות משהו חדש, נקי, לא אינטרסנטי. דווקא המחאה המטופשת הזאת פתחה את לי העיניים והראתה לי כמה קומבינות היו לפני. לא מעניין אותי שאוהדים שלנו היו בפנים ועכשיו הם אינם. לא משנה עד כמה טובים או נחמדים הם היו. אם אותם אלה עכשיו יוצרים כאוס סביב האווירה בקבוצה, לכאורה, דווקא עכשיו, ע"י שליחת חבריהם/קרוביהם ודרכם הם מסיתים עוד אוהדים, הם ללא שונים מכל אותם אלה שמאחלים לנפילתנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/16
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    שאלת לגבי אמוטו. בכתבה כאן מוזכר הסיפור שלו.

    ???, ????? ??????? ?????: ????? ?? ???????

    גם יש פה מהלך מעניין של אוסידון שלא יצא פראייר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/16
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי ת״א נתנו הצעה הרבה פחות טובה לעומת מה שסוכם(יש האומרים נחתם) עפ הפועל ת״א.
    אם אוסידון מיהר לספר שהכל סגור וחתום כשלמעשה זה לא המצב- הוא שוב יצא שקרן(סליחה הנרי) ושוב נכנס לפלונטר. אם אכן הכל חתום והצ׳קים כבר בידי אוסידון- הפועל אלה שלא בסדר כאן. כפי שכבר אמרתי כאן באחד הדיונים- שני המועדונים מתנהלים באופן מחפיר- לא פוסל את זה שעל על התזמורת הזו יש מנצח אחד.
    האמת? לי לא ברור עדיין מה הסיפור סביב העסקה הזו. פרשן כדורגל מקומי שגם כותב בידיעות אחרונות אמר את זה באופן הכי אמיתי ואני חייב להסכים- משום מה מהעסקאות האלה עולה ריח רע!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    למה הפעם זה שונה?
    לדעתי אתה זה שצריך לחשוב על זה...
    אם אתה צריך הכוונה אני יעזור לך...

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    לך על זה...
    רק אל תסיק מסקנות כמו בפוסט הקודם שלך שבו רשמת שאוסידון שקרן אם זה לא נחתם. לא צריך להיות כמו שאר צמאי הדם. גם ברדיו אצלנו פירסמו שהצ'קים אצלנו.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נתתי 2 אופציות- או שהכל חתום והצ׳קים אצלנו והפועל אלה שעושים מעצמם צחוק, או שהוא יצא שקרן. לא חושב שיש עוד אופציות ככה שכיסיתי הכל. אלא אם הפועל לא מתחרטים והכל סגור כי הפרסומים בנושא לא ברורים. תקן אותי אם אני טועה- רק וואלה פרסמו על ההתקפלות של הפועל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    קודם כל אני חושב שאתה יכול למצוא התאמה די ברורה בין המצב המקצועי של הקבוצה ל״פופולריות״ של בעל הבית. אשר אלון ספג את מירב האש בעונת 2003/2004 כשירדנו ליגה.
    דניאל יאמר ספג את מירב האש כשהעמיד קבוצה מפורקת לנתי עזריה.
    אלי שגב ספג את מירב האש(למרות שברח) כשהקבוצה היתה במצב מקצועי קשה- ברגע שהמצב המקצועי התייצב קצת שכחנו ממנו...
    אז קודם כל ברור שכשהקבוצה במצב מקצועי נוראי כל כך האש כלפי היו״ש תהיה מירבית.
    זו נקודה אחת שאתפלא אם תחלוק עליה. אם המצב בטבלה היה טוב לשנינו ברור שכלום לא היה קורה- מניח שאוסידון אולי גם היה מתפקד קצת יוצר טוב.
    הנושא המקצועי בהרבה מקרים, בטח העונה- הוא פועל יוצא של התנהלות מחפירה.

    נקודה שניה- להבדיל מכל האנשים שהיו כאן- אוסידון הונחת כאן ואין לו שום קשר למכבי נתניה. שכיר שאיכשהו נהיה בעל המניות הראשי- הצליח להסתכסך וליצור לעצמו בלי סוף אויבים- עם חלק מהאנשים שהוא העיף כדי ליעל את המערכת המנופחת(פעולות שכבר רועי דניאל החל לעשות בעונה שעברה) אני מסכים. חלק מהאנשים שהוא העיף והזיז עבדו בהתנדבות מלאה והוא החליף אותם במקורבים אליו שמקבלים שכר(ברור לי שתגיד שזה לא נכון- לא נכנס לויכוח- אבל עדי גופדה הוא דוגמה כזו- הוא עדיין במערכת- אבל לא מנהל קבוצה). כולם באו מאהבה למכבי נתניה והשקיעו זמן וכסף(כולל אלי שגב שברור שבא עם כוונות טובות- כך לפחות אני מאמין). אוסידון מזוהה עם מועדון אחר, מעורבב שם(לא יודע למה את מכחיש? אחד האנשים החזקים בהפועל ת״א מימן או מימן חלק או רק הבטיח שיממן ולא מימן את מחנה האימון שלך- מה יותר מזה?)- אז מה אתה מצפה שאנשים יחשבו כל פעם שיש מעורבות בין הקבוצות- כולל בעסקה הזו.

    כל הדברים יחד מובילים את האש לאיש הזה- וכאן אני אוסיף משפט לגמרי מתחושת בטן והתרשמות- האיש רחוק מלהיות תמים, כשורי הניהול וקבלת ההחלטות שלו- בעיקר תחת לחץ- מחפירים, ובאופן חד משמעי- לא ראוי להיות בעמדה שבה הוא נמצא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    ראיתי את הסרטון, אין שום קשר לנאווקמה מלבד המבנה הבריוני(הוא אפילו גדול יותר)
     
  14. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    עם זה אני מסכים. צריכים לבוא בטענות למישהו על העונה הזאת ואחרי שבאו שטענות לדורה ורצו את ראשו, בא עטר, אליל האוהדים, שלא רק השאיר אותנו במקום, אלא לקח אותנו אחורה ובמשחק מול הפועל חיפה כבר רצו גם את ראשו וקיבלו, וכעת נשאר אוסידון. לגיטמי לחלוטין.
    כפי שאתה אומר, ברור שאם העונה הייתה מוצלחת יותר הוא לא היה סופג את האש ואז לא היו עולים הסיפורים השקריים על הקומבינות עם הפועל ת"א וכל מיני שקרים.


    למיץ גולדהאר ולשכירים שלו יש קשר למכבי ת"א? לשירצקי יש קשר לקריית שמונה? לאלונה ברקת יש קשר לב"ש? ליאמר היה קשר לנתניה?
    אני לא משווה את אוסידון אליהם, כי הוא לא שם כסף, אני כן משווה את האיש שעומד בראש כרגע אליהם. אני גם מעדיף איש עם זיקה למועדון, אבל אז אני נזכר במה שהיה לפני ו-וואלה...לא להיט. לכן לא מעניין אותי שאין לו קשר למכבי נתניה.
    "אוייבים בלי סוף"..? אתה אומר.

    אשמח אם תרשום לי מי היו אלה מקבלי השכר לפני אוסידון ומי היו מקבלי השכר אחרי שאוסידון העיף את אלה שהתנדבו ועבדו בחינם. אני מניח שאתה לא יודע, לכן עד שלא תראה דוח שמראה על ההוצאות וההכנסות בסעיף של מקבלי השכר, אל תזרוק דברים לאוויר. לך אין מושג ולי אין מושג.
    אני כן חושב שזכותו של כל יו"ר להביא אנשים משלו, אנשי אמון (ועכשיו אני רואה כמה הוא צודק. ראינו את המתנדבים האלה מציתים, לכאורה, שריפות), אם זה יעזור לו בניהול הקבוצה.
    להבדיל אלף אלפי הבדלות, גם מיץ' הביא את האנשים שלו וזרק את הקודמים (שגם באו מהאהבה לקבוצה) ויש שם ניהול מופתי. אולי יש פה תהליך שמתחיל, ואנחנו בחוסר סבלנותנו, לא מסתכלים קדימה? מי אמר שאלה שעובדים בהתנדבות (אתה אומר) טובים למערכת ומקדמים אותנו? אולי דווקא כדאי להביא אנשים בשכר שיקדמו אותנו הלאה?


    לא אתווכח עם תחושות הבטן שלך, זכותך המלאה לחשוב מה שאתה רוצה. דעתי היא שבגלל שהוא קיבל קבוצה הרוסה, כספים שהיו אמורים להגיע לא הגיעו וגירעון כתוצאה מכך (בין היתר), שחקנים שנפצעו, דירקטוריון בעייתי - כל אלה מקנים לו אצלי הנחה כשאני בא לשפוט אותו. לך תרפא קבוצה חולה בחצי שנה, באמת הוגן...
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא הפך אותה מחולה בתהליך החלמה שבדיוק קיבל מנת דם רצינית לחולה יותר.
    כל השוואה לאנשים שמשקיעים כסף מעליבה. גם אותי כקורא ובטח את אותם אנשים.
    שאלת מה שונה ממה שהיה בעבר והזכרתי את זה כי יש לזה משקל בעיני- בטח בתקופות קשות. לא סתם הוא לקח לידו עכשיו את עודד מכנס. זה בטח לא היה עושה לו טוב להנחית פתאום מישהו כמו משה סיני או ניר קלינגר כי ברגעים כאלה יש לדברים האלה משמעות- ומניתי את זה כאחד ההבדלים בינו לבין קובי בלדב או אשר אלון.
    עובדתית המנהלים היותר טובים באים מבחוץ עם פחות רגש. זה רק עוזר להם ומן הסתם הם הופכים להיות די מהר חלק בדיוק כפי שכתבתי לגבי גיל לב ואולי גם מתישהו ארשום את זה על אוסידון. נכון לכרגע אני באמת לא מצליח להבין אם זה נטו כישורים גרועים או שיש מעבר בהתנהלות הכל כך גרועה ואף תמוהה שלו.
    לגבי הדוחות- למה אני צריך לתת לך את זה? למה זה לא שקוף לכל? כל שקל ושקל בתקציב של נתניה היה צריך להיות חשוף לקהל הרחב!!! זו לא קבוצה פרטית יותר! זכותי כאוהד וכתושב נתניה לדעת לאן ואיך מתנהל הכסף שבחלקו הוא שלי ושלך! צר לי שלא כך הדבר ולאף אחש לא ברור איך ולמה כדי לשלם משכורות צריך למכור שחקנים. כל הדברים הלא צפויים שקרו הובילו להוצאות כספיות שהיו צריכות להיות מבוקרות תחת 10 עיניים!!! ושוב, צר לי אם לא כך הדבר ואוסידון והבקרה אחראים לתת את הדין על כך. לא אני, לא אתה, לא אף אחד מחברי הדירקטוריון שבגדול הם סך הכל ספונסרים, ובטח ובטח לא יצחק תשובה ובטח ובטח ובטח לא גאלבוט וקאהן- כל עוד לא חתמו על אף מסמך מחייב- והם לא.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/16
מצב נושא:
הנושא נעול.