מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,381
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אתה מוכן לענות על השאלה?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    התשובות לכל השאלות שלך מפורטות על פני 300 דפים- מהרוב אתה מתעלם גם ככה. אין אפילו אפשרות להביא לך דוגמאות כי כל דוגמה שמביאים לך ממדינות גדולות עם כמויות זרים גדולות- אתה אומר שזו לא דוגמה כי איפה אנחנו ואיפה הם. ממדינות שאין הרבה זרים אתה אומר שאנחנו לא יכולים לקחת דוגמאות כאלה כי הם שונים- לעומת זאת כשאני אומר שאנחנו שונים אתה אומר שזה תירוצים.
    הכדורסל בארץ דוגמה נהדרת ואתה לא מקבל אותה. אתה טוען שההיצע ירד רק במקרה בתקופה שכמות הזרים גדלה. לעומת זאת בקפריסין אתה גם טוען שהם מתקדמים למרות שזו דעה שלך והרבה חולקים עליה ואתה גם טוען שההתקדמות היא בגלל שיש הצפה של זרים.

    אני לא רוצה להגיד שרמת הדיון נמוכה כפי שאתה טוען כי מה זה היה מעיד עלי אם אני משתתף בדיון הזה במשך כמה ימים- אבל בהחלט אפשר להגיד שאתה בסך הכל איש עם היגיון די מוגבל שחי בתוך בועה שקוראים לה מכבי ת״א כאשר מסביבה מדבר שאפילו קוצים לא צומחים בו אבל ברגע שיוצאים מילימטר מחוץ לישראל הכל פורח ומשגשג.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,381
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    ממך בטח שלא יצאה תשובה.

    אתה לוקח את איטליה כ"דוגמה" כאשר אתה משליך את הירידה ברמת הכדורגל האיטלקי על כניסת יותר זרים אחרי שכמה מראשי הכדורגל שם, מדינה מאוד גאה ודי שונאת זרים יש לציין (קצת כמו ישראל, רק עם קצת יותר בסיס), העלה את העניין כאפשרות. הנושא לא נבדק לעומק והוא לא יותר מדעה. אתה כמובן מתעלם כלא היו ממספר פרשות שחיתות בכדורגל האיטלקי בעשור האחרון, מניהול גרוע, שהובילו לנסיגה כלכלית שלו והשליכו, באופן טבעי, על כל הענף במדינה.

    מדינות שיש בהן פחות זרים באירופה אין הרבה - שלוש סך הכל. הבלארוסית, ליגה של קבוצה אחת ששואבת את כל הכישרונות המקומיים, הסרבית, ליגה במצב כלכלי מזוויע שלולא מסורת ארוכה של ייצור שחקנים וגם יכולת עכשווית לפיתוח שחקנים לליגות הבכירות והסתמכות על ייצוא הייתה מתרסקת באופן מטורף, והאוקראינית, ליגה שבה כמות הזרים פחתה משמעותית בשל מלחמה בגבולות המדינה שהובילה גם לבריחת זרים וגם לנסיגה כלכלית משמעותית.
    איך אלה בכלל דוגמאות ענייניות שתורמות לך?

    הכדורסל הוא ממש לא דוגמה נהדרת. גם בשל הפערים העצומים בכמות הזרים והמקומיים במועדון לעומת הכדורגל, וגם בשל מעמד הכדורסל באירופה כולה, והתקציבים. גם בכדורסל נושא הנוער מוזנח, עוד מהתקופה בה יכלו לחתום הרבה פחות זרים, ובמקום להשקיע ולבחון את העניין לעומק טוענים שריבוי הזרים הוא הבעיה הבלעדית. ההיצע ירד כי התוצר של מחלקות הנוער הוא רע, כאשר גם ריבוי הזרים כאן הוא כן איזשהו מניע לכך (פשוט כי אתה יכול להעמיד כמעט סגל שלם שמורכב מזרים ומתאזרחים ואין שום תמריץ להשקעה בנוער, גם לא באופן טבעי ובלתי תלוי במדינה בשל צורת ההעברות בכדורסל), אבל יותר כי אין שום תכנון רציני של איגוד הכדורסל וכי התקצוב המדיני וגם התקציבים הפרטיים נמוכים.

    קפריסין התקדמו ברמת הליגה. זו עובדה. קבוצה עם תקציב לא גדול בהרבה משל באר שבע מגיעה כל שנה למפעלים אירופיים והגיעה גם לרבע הגמר בצ'מפיונס, וזאת אחרי שלפני עשור נחשבה לנחותה ממכבי תל אביב. שאר הליגה, בתקציבים צנועים, במדינה קטנה מישראל עם תשתיות כדורגל מזעריות אפילו יותר, היא בערך ברמה של הישראלית.
    ברמת הנבחרת הם נשארו בערך אותו דבר. לא שואפים שם לעבודה לעומק ככל הנראה. לא טענתי ולו לרגע שצריך לקחת את המודל הקפריסאי כדוגמה.

    רמת הדיון כאן בחלקה היא גבוהה בעיני, גם מצד אנשים שלא מחזיקים בדעתי. צר לי, אבל אתה עם התיאוריות חסרות הבסיס שלך, תחושות הבטן [למשל, "לדעתי אם כמות הכדורגלנים בארץ נמוכה ביחס לאוכלוסיה(אני לא בטוח שזה ככה ביחס לעולם- יש לי תחושה שזה רק יחסית למדינות מסויימות באירופה)", הודעה #760 בדיון סוגיית הזרים], הראייה הצרה והלעתים ילדותית, לצד חוסר הבנה של המציאות (כמו המחשבה שיש תקציב זרים ספציפי והוא לא חלק מהתקציב השלם, מה שגורם לזה שאם יש יותר זרים אז אותו סכום מתחלק על יותר שחקנים וזה מוביל לירידה ברמתם), ויותר מהכל - ההתעלמות הסיסטמיתית מעובדות ונתונים, מוריד את רמת הדיון.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    רק ב 3 מדינות באירופה???
    התמודדו במוקדמות היורו 53 מדינות.
    בגרף המתואר יש 31 והוא מתחיל מלמעלה. כלומר 22 מדינות בכלל לא נמצאות כאן- כלומר יש בהן כמות מזערית של זרים. ישראל עם פחות זרים מאשר באנגליה, פורטוגל, בלגיה, איטליה(לא טענתי שהכדורגל האיטלקי בירידה בגלל הזרים אלא שהיצע השחקנים האיטלקים קטן מבעבר), טורקיה, גרמניה, רוסיה, סקוטלנד, אוקראינה(שם היתה נפילה דרסטית מסיבה כלשהי- לא עקרוני), ספרד, שוויץ, יוון, הולנד, רומניה, פולין, נורבגיה, שוודיה, דנמרק, צרפת כאשר יש קפיצה גדולה מאוד בטח מסיבה כלשהי בסלובניה- כאשר כבר די באיזור שלנו אוסטריה והונגריה. איפה כל השאר ולמה לעזאזל אתה חושב שבכל המקומות האלה הכדורגל בעליה?
    ברוב המקומות שהזרים משדרגים- לקבוצות יש כסף! בעצם בכל החלק העליון של הגרף חוץ מהאימפריה מהאי.
    אבל בוא נחזור לעצם הטענה השקרית שלך שיש רק 3 מדינות באירופה עם פחות זרים מכאן! ספרנו כאן קצת יותר מ 20 מתוך 53!!! וזה עוד באירופה עם חוק בוסמן!!! תגיד, אין לך בושה? על נתונים אתה מדבר איתי???
    בקפריסין מתקדמים? מה זה אם לא דעה שלך? בגלל שאיזו קבוצה הצליחה? זה כמו להגיד שהכדורסל בארץ בעליה כי מכבי ת"א זכתה בגביע אירופה. הרי אלה שטויות ופרשנות מעוותת שלך! אתה אלוף בזה.
    לגבי הציטוט הראשון- תפריך! העולם הוא גדול! אתה חכמולוג והולך לאירופה- אותה אירופה שכשנוח לך היא דוגמה וכשלא נוח לך היא לא דוגמה. לגבי זה שמביאים יותר זרים הרמה שלהם יורדת- טוענים את זה עם דוגמאות מכל כיוון אפשרי. ככה קבוצות בארץ מתנהלות!!!



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,381
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    זו עובדה, חביבי, לא כל הליגות באירופה מקצועניות, ולא בכל מדינה עם נבחרת יש ליגה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אוקיי, אז תגיד שאנחנו זנב לאריות. הרי כשנוח לך אנחנו חובבנים שלא יודעים לעצור כדור וכשלא נוח לך זה הם שחובבנים ואין טעם להסתכל עליהם... תחליט... אם אנחנו מדברים על יותר מחצי- בסוף אני עוד אחשוב שברוב אירופה הכדורגל חובבני בכלל... איך לא שמנו לב?
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,381
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    הליגה הישראלית מוגדרת מקצוענית, ההגדרה בכלל לא קשורה לרמת השחקנים.
    הליגה בצפון אירלנד, למשל, לא מקצוענית. גם לא במלטה כמדומני, או וויילס.
     
  8. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,130
    לייקים שהתקבלו:
    385
    מין:
    זכר
    אני באמת לא מבין מה ההתנגדות החרוצה הזאת לעוד 2 זרים לתקופת ניסיון של 2-3 שנים.
    מקסימום אם לא יעבוד, נחזור ל 5 זרים.
    דווקא זכור לי שמכבי חיפה עם 6 זרים הצליחה בצורה מסחררת.

    אני מרגיש כאילו אני מחריב לאנשים את עולמם עם ההצעה לעוד כמה זרים בליגה.

    את הקלישאות של אקדמיות ומתקנים אני שומע כבר 2 עשורים.

    אז פעם אחת תנו לנו לנסות את האופציה שלנו, השתקתם אותנו 10 שנים, קראתם לנו הזויים בכל פעם שניסינו לדבר על יותר זרים. הפעם הצלחנו לפרוץ את המחסומים שלכם ולהגיע לקהל הרחב. למרות התקשורת שנגדינו.

    במחשבה שניה: אתם עדיין קוראים לנו הזויים.
     
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    @עידן444 - לא טעית בציטוט, אכן אני הזכרתי שבארץ משלמים הכי הרבה כדי להצטרף לקבוצת כדורגל בגילאי ילדים ונוער (אולי לא הכי הרבה, אבל בהחלט מאוד גבוה ברשימה ביחס לאירופה).

    נקודה אחרת שחשוב לי לתקן - המחקר נעשה על 31 המדינות הראשונות בדירוג UEFA, ללא קשר למספר הזרים שלהן. אני לא יודע להגיד אם במדינה ה-32 יש יותר או פחות זרים מבישראל, היא פשוט לא נכנסה למחקר, כי בחרו להתמקד ב-31 המדינות הראשונות (למה דווקא 31? אני לא יודע, מניח שכתוב במחקר המלא, שנתתי אליו לינק
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    אני רק שאלה - מי עומד מאחורי "האופציה שלנו, והשתקתם אותנו 10 שנים"?
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,304
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    [​IMG]
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,179
    לייקים שהתקבלו:
    26,251
    מין:
    זכר
    כשמכבי ת"א היו בטופ 32 של הליגה האירופית לא היה שום קמפיין בנוגע לזרים פתאום אחרי אפס נקודות בצ'מפיונס אז צריך מהר להעלות את כמות הזרים. מבין את מלחמתו על אינטרסים רגעיים של מכבי ת"א ויחד עם זאת אין זה אומר שזהו אינטרס של הכדורגל שלנו.
    זה קמפיין מצחיק ופופוליסטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/15
    קשר שמאלי ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,213
    לייקים שהתקבלו:
    6,059
    מבחינתי טוב להמשיך בפורמט הזה. בכלל, נגיד שלא יהיו מגבלות זרים האם מכבי ת"א תביא זרים יותר טובים מאלה שיש? ואם כן למה הם לא משחקים עכשיו בקבוצה? אני חושב שג'ורדי צריך פשוט להחתים זרים יותר טובים מאלה שיש לו עכשיו ואז כל הדברים האחרים כבר לא מעניינים אותו. זה עניין של איכות, לא כמות!
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  14. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,130
    לייקים שהתקבלו:
    385
    מין:
    זכר
    אין קמפיין, זה משהו שהתחיל מהציבור והצליח סוף סוף לקבל ביטוי בתקשורת.
    רוב האנשים שאני פוגש ביום יום נגד מגבלת הזרים, אוהדי הפועל חיפה, מכבי חיפה, בית"ר וכו'...
    גם לפני שנתיים, פשוט אז זה לא קיבל ביטוי.
    ג'ורדי הוא סתם מטרה נוחה בגלל שהוא זר ובגלל שהוא לא מתבייש להגיד שהוא נגד מגבלת הזרים בקול.
    זה התפוצץ אחרי הכישלון האחרון של הנבחרת (וגם סיפור הקזינו) וההבנה שהליגה שלנו חלשה ושצריך לעשות זעזוע. אין שום קשר למכבי, הרצון הוא להעלות את הרמה בארץ, ממש לא אכפת לי מהמסגרות האירופיות. אירופה זה בונוס.

    מגבלת 5 הזרים היא לא יותר מפרה קדושה שיש לשחוט. זה הכל.
    עד היום קברניטי הכדורגל הסבירו לנו שבלי המגבלה הכדורגל יתדרדר. והנה הגיע יום והכדורגל שלנו בשפל וכל הבלון של מגבלת הזרים מתפוצץ.

    גם הסקר בין שחקני ליגת העל מתחילת העונה שקבע שמשהו כמו 80 אחוז מהשחקנים הישראלים לא רוצים לשחק בשבת השפיע רבות. הם מעדיפים לבלות ואת החיים הקלים. הם לא רוצים להשתפר ולקדם את הכדורגל. וכל אייל גולסה או עשאל בן שבת יכול למצא חוזה טוב בחו"ל, אפילו ביוון. אז אין סיבה שתהיה מגבלה בארץ שתשמור על מקום העבודה שלהם.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אם אחרי שנה וחצי בלבד בכדורגל הישראלי הוא היה מתלונן על הזרים אז זה באמת היה הזוי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.