מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    מכבי עומדת בפני קיץ משמעותי, אבל סיכומים עושים בסוף ולנו עוד יש גביע לקחת.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    תסכים איתי אבל שאם מכבי תיקח גביע או לא זה יכול למתג את העונה בצורה אחרת - הצלחה או אפורה משהו, עם כל הכבוד להשתתפות בליגת האלופות, אבל זה לא ישפיע על סגל השחקנים כמו שתשפיע העובדה שמכבי תשחק רק בליגה האירופית, זו הנקודה שלי. אם זהבי הולך אז אפשר לומר שאולי יתר השחקנים ייתנו קצת יותר מעצם וישתדרגו, אבל אין לדעת.
    עומר דמארי הוא שחקן על ביחס לליגה, זה יכול להיות רכש מצוין. גם אצילי זו רכישה הגיונית. אני חושב שאבי ריקן ושלומי אזולאי יישארו במכבי, הם שיחקו בסה"כ עונה אחת ומגיע להם עוד צ'אנס. ריקן אמר לא מזמן שהוא לא יעזוב את מכבי אלא אם יקרה משהו בלתי-צפוי. אני מחכה לראות אותו משחק בקישור בהזדמנות מסוימת. לדעתי יש סימן שאלה בנוגע לעומרי בן-הרוש. למכבי אגב יש בעיה מסוימת עם כמה שחקנים - השכר הגבוה שלהם. ה'שומן בסגל' של מכבי עדיף על זה של הפועל - אנחנו תקועים עם בומבה, דודו ביטון ועוד ועוד, אבל אף קבוצה לא תשלם לבן-בסט את הסכומים שהוא מרוויח במכבי וגם לא חצי מזה.
     
    Butragueño אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,141
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    זהבי השיג כל מה שאפשר בארץ. רשם את שמו באותיות זהב של הליגה המקומית. זו ההזדמנות האחרונה שלו לצאת לחו"ל. אין לו מה לחפש בארץ.
    להערכתי גם הוא מבין את זה. שאלה סביב זהבי היא רק אם הוא רוצה לשחק בחו"ל או עדיין מפחד.
    שום דבר אחר.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מכבי הולכת בפני רענון רציני בקיץ.
    בראש ובראשונה הם צריכים לפתור את החולשה בחלק ההתקפי ואת השבריריות בהגנה. 2 שחקני התקפה ובלם בכירים יהיו קריטיים.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,784
    לייקים שהתקבלו:
    19,438
    הוא בסה"כ עובד עכשיו על המו"מ שלו מול המועדון בתקווה להוציא מהם יותר כסף. כמה התבטאויות שמעוררות שאלה על מנת להפחיד אותם שהדמות הכי חשובה במועדון (אחרי גולדהאר) חושבת לעזוב והמשכורת שלו תגדל בעוד איזה חצי מיליון דולר לעונה.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,273
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר הייתרון ההכי גדול של מכבי על פני קבוצות גדולות אחרות לדעתי, זה שהיה לה בעיקר את האמצעים הכלכליים להחזיק כאן שחקנים מובילים. אם אני מסתכל לאורך השנים גם שחקנים של קבוצות אלופות, גם זהבי בהפועל, גם רפאלוב, חמד. כל שחקן שהיו מציעים לו פי 2 ולפעמים 3 שכר בחו"ל, היה עוזב. אצל מכבי זה לא קרה למעט אולי שירן ייני. כל השאר נשארו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מעבר לכך שזהבי תמיד אותנטי בראיונות שלו והוא לא פוליטיקלי קורקט, יורה מה שהוא חושב וזה טוב דווקא - הפעם נראה שהוא באמת מרגיש שהוא מיצה את עצמו בארץ. שבר את שיא השערים לעונה אחת, זכה בטרבל ועוד שתי אליפויות, סחב קבוצה לליגת האלופות בכוחות עצמו כשהוא ה-שחקן שלה בניגוד לתקופה בהפועל. זהבי אוטוטו בן 29 וזה צ'אנס אחרון שלו לצאת. מעבר לכך, גם אם ניסה 'להקפיץ את החוזה שלו' - אז מותר לו, זה לגיטימי, כל אחד אחר גם היה נוהג כך. אבל לא נראה לי שזה מה שהוא חשב עליו דקה וחצי אחרי שהראש מעכל שמכבי איבדה את האליפות סופית. סכום של מיליון יורו זה כבר מטורף במונחים של הכדורגל הישראלי אבל הוא היה שווה את זה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא פחד ולא נעליים, הבן אדם כבר שיחק באירופה, וכשלא היה פצוע עשה את זה בהצלחה יתרה, וגם הוכיח מול קבוצות אירופאיות את היכולת שלו לאורך השנים האחרונות, אם יש משהו שהוא הוכיח זה שהוא מסוגל לשחק שם, הכל עניין כלכלי כרגע. זהבי לא יזרוק חוזה של מיליון אירו נטו בשביל 50% מזה בשום מקרה. אם תבוא קבוצה שתיתן לו את אותו חוזה הוא יילך, אם לא, אז לא.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,141
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    לא הוכיח כלום. חוכמה להצליח שם לאורך זמן ולא לאורך חודשיים. בפציעה הראשונה הוא נעלם שם מהר.
    לקחו לו את המקום.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לך הוא לא הוכיח כלום. לאחרים הוא הוכיח. בן אדם שכבש כבר אחרי 17 שניות גולאסו בליגה האיטלקית, וגם דפק עוד כמה גולים והיה בהרכב כשלא היה פצוע, ועבר פציעות קשות, ותקע קבוצות אירופאיות כמו באזל, ליון, בנפיקה, פרנקפורט ועוד...לא צריך להוכיח בטח לא לך, ויודע מה, גם לא לעצמו.

    מה זה לקחו לו את המקום? מה נראה לך באירופה מחכים לשחקנים? זה לא ישראל...שם על כל אחד שנפצע, יש 4 מקומיים באותה רמה (אני לא מתכוון לרמת מסי ושות'...)
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,141
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    נו בסדר. אז הוא כמו אחרון הישראלים הפך לא רלוונטי שם. ואו דפק גול יופי.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני מאוד אוהב את 'וואלה ספורט' והשורה התחתונה של הכתבה היא גם נכונה אבל עדיין יש שם משהו 'צהוב' מידי:
    - שום התייחסות או איזכור בכתבה לאירוע המכוער בחצי גמר הגביע עם כדור החוץ של עותמאן וטב"ח, או במילים יותר עדינות אם היו רוצים - 'מקרה סכנין'. שום התייחסות למה שקרה עם ראיקוביץ' ואיבוד העשתונות של מכבי אחרי התיקו בדוחא.
    בתחילת הפלייאוף העליון מכבי שיחקה את המלחמה הפסיכולוגית נגד באר-שבע כשבוס התראיין ואמר שבאר-שבע לחוצה וחסרת ניסיון במעמדים האלה וכולנו צחקנו איך באר-שבע התרגשה מידי ונפלה לפח הזה(או סתם לא ניצחה כמה משחקים). בשורה התחתונה מכבי נגררה לא פחות והתעסקה בהרבה דברים חוץ מכדורגל.
    - וגם שום התייחסות למקרה בו קבוצה זוכה בשלוש אליפויות רצופות וקרובה מאוד לרביעית ועדיין היא תלויה טוטאלית בשחקן אחד, גדול ככל שיהיה במונחים ישראליים. פריצה, בעיקר בעונה הראשונה והבלחות של טב"ח כמו הגולאסו נגד סכנין בגביע ועוד פה ושם - וזהו זה. ואם זהבי יילך, מה אז?
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    פז חסדאי הוא אוהד מכבי, הוא מעולם לא הסתיר את זה.
    בנוגע למקרה טב"ח כל עוד קבוצות מבזבזות כל זמן שניתן להם (וחלקן עושות את זה כבר מדקה 5) ומסריחות את הדשא הפעולה של טב"ח היא יותר מלגיטימית, עובדה שבני סכנין במשחק האחרון מול חיפה כששכב לחיפה שחקן במשך דקה, לא רק שלא הוציאה את הכדור לחוץ, הרי היא היתה הקוזאק הנגדל, היא גם המשיכה את ההתקפה ובעטה לשער, ורוני לוי יצא עליהם אחרי זה ובצדק, אז בוא נשאיר את הצביעות בצד.
    כשקבוצות יפסיקו לבזבז זמן ושחקנים יפלו רק כשהם באמת נפצעים וצריכים טיפול ממושך/לא יכולים להמשיך - אז שקבוצות יוציאו את הכדור/יחזירו. כל עוד זה לא קורה, שיזדיינו, אין פה שום דבר צהוב ולא אדום ולא כתום ולא ירוק ולא כלום.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הדיון הזה נטחן כבר מספיק. בכל-מקרה, מכבי ת"א של ג'ורדי קרויף היא לא הקבוצה הראשונה שמבזבזים מולה זמן, אז חאלאס. מול ברצלונה זה לא קורה? מול באיירן מינכן? ולמה ללכת רחוק: נגד בית"ר של אבוקסיס זה לא קרה? נגד מכבי חיפה של גרנט? נגד הפועל של הדאבל? מכבי לא המציאה את הגלגל. חלק מהספורט זה ג'נטלמיות ומכבי לא עשתה את זה, מה גם שהכדור היה אצל בני-סכנין והיא הוציאה אותו החוצה מיוזמתה(וזה קרה בדקה 27, לא דקה 80 או 90 אז תעשה לי טובה) כך שזה דבר אחר אבל נוח לך להתעלם מכך כמו גם מהסעיף השני שכתבתי לגבי ערן זהבי - התלות המוחלטת של הקבוצה בו. לא קורה כלום אם היית כותב 'כשר אבל מסריח', אם מישהו במכבי היה אומר 'טעינו'.
    אגב, גם בתור אוהד של קבוצה כדורגל לא היה קורה כלום אם כותבים על הקבוצה שאותה אוהדים דברים פחות טובים, גם אם זו פלטפורמת וואלה ספורט והכיוון הוא טור צהוב. לא מצפה לאובייקטיביות שזו מילה גדולה בתקשורת ובתקשורת ספורט, ועדיין להתעלם לחלוטין מהמקרה הזה - פשוט לא נכון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.