מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    איפה אני חותם?
    דור מיכה מעולה לנו :)
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    נותר לי רק לאחל שהמו"מ בין קרויף לברקת יתנהל באותה מהירות.
     
    orimor2212 אוהב/ת את זה.
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    תהיו בריאים בחיי. מוכנים לתת שחקן ששווה כל עונה מספרים שדור מיכה יכול רק לחלום עליהם. בוזגלו מאיים על השער, נכנס פנימה, לאמצע, שלא נדבר על מצבים נייחים.. ומה דור מיכה? שחקן אגף טוב שיודע להרים מצויין, שום דבר מעבר. נפלתם על הראש.
     
    עומר ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    דור מיכה שחקן תלותי. שימו אותו בקבוצה מוצלחת והוא יהיה מוצלח, שימו אותו בבני יצ'לאל והוא לא יבריק בצורה יוצאת דופן.
    הילד בן 24, ולא ממש התקדם בשלוש השנים האחרונות.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,273
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    שימו אותו בקבוצה מוצלחת והוא יהיה מוצלח?
    יש קבוצה יותר מוצלחת ממכבי בשלוש השנים האחרונות?
    זה אולי משפט שהיה אפשר להגיד עליו אם היה משחק במכבי חיפה. דבר שאומרים הרבה על עזרא דרך אגב.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    דור מיכה לא שחקן של מספרים לירן?!?!
    10 בישולים העונה ולהזכירך יובש ע"י יוקאנוביץ שלא ספר אותו.

    מיכה שחקן שאם ההתקפות לא באות דרכו אז הוא לא מתבייש לבוא לאמצע ולגעת בכדור להרגיש אותו לנהל משחק גם מהאמצע לעומת בוזגלו שתקוע על קו ימין ולא יעז לבוא לאמצע לגעת בכדור
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אפירה מפרסמת עכשיו שגורדי מחכה לאישור מיוחד מגולדהר כדי להחזיר את בוזגלו ..ספין? או שיש אמת שם?
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    הבעיה של דור מיכה היא כפולה, קודם כל הוא מתקשה מאוד לכבוש. אני חושב שאם נבדוק נראה שהוא ביחד עם יובל אבידור ודובב גבאי (כמובן אחריהם אבל גם מקום שלישי זה לא משהו להתגאות בו) עם האחוזים הנמוכים ביותר של כיבוש שערים יחסית לכמות הפעמים שהוא מגיע לאזור הרחבה.
    הדבר השני הוא שיש הרגשה שהוא מתחיל את העונה רק בינואר. לא יודע אם מדובר בהכנה לקויה או שפשוט לוקח לו זמן להיכנס לעניינים, אבל זה מרגיש שכמעט כל עונה הוא פותח חלש מאוד וזה משהו בעייתי לשחקן בקבוצות גדולות.
    ואת זה כותב מישהו שחושב שמבחינה התקפית דור מיכה היה האופציה הכי טובה אחרי זהבי בשנתיים האחרונות, בטח מבחינת יכולת לייצר מצבים.
    אני מציין את הדברים למעלה בעיקר בגלל שמדברים על טרייד של בוזגלו עם מיכה (בחיים לא יקרה אבל נזרום לרגע עם הדיון שהתפתח כאן), ואני לפחות, אם כבר להחליף את בוזגלו, הייתי מחפש מישהו שאני יודע בוודאות שישדרג את באר שבע, ובמקרה של מיכה, אני מרגיש שבנושא הכיבושים אנחנו נפגע בוודאות כי הסיומת שלו הרבה פחות טובה משל בוזגלו, ובנושא הבישולים זה בכלל לא חד משמעי שמיכה יספק מספרים טובים יותר, ולכן אני לא הייתי הולך על מהלך כזה. אם בוזגלו עוזב, אז צריכים להביא זר איכותי במקומו, כי יש לי הרגשה שמליקסון גם שנה הבאה ישחק הרבה מאוד באמצע המגרש.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    דור מיכה הוא שחקן חלש במצב שבו מכבי ת"א יכולה או רוצה להיות יותר נכון. שחקן שאין לו סיומת מול השער, אין לו פיזיות בגרוש, ויודע להסתובב בעיקר סביב עצמו כסביבון. אין לו מה לחפש בהרכב של מכבי, ספסל במקרה הטוב. לא מעבר. אנשים הסתנוורו מחצי עונה טוב אצל אוסקר גארסיה, זה הכל. אם מכבי רוצה להחזיר את האליפות הביתה, לא מדבר על הגביע כי כמו שראיתם, לא צריך להיות קבוצה טובה בשביל לזכות בגביע, היא חייבת להביא שחקן על העמדה שלו, רצוי את אצילי וקהת שישתלבו בקישור ויוציאו לשחקנים כמו מיכה וטב"ח מהראש את זה שהם באנקרים בהרכב, כשממש לא מגיע להם.

    אנשים אוהבים לרדת לדוגמא על טאלב טוואטחה, ועל זה שהוא יהיה בדרך למכבי. קודם כל, אני מאמין שתחת ג'ורדי קרוייף, כל שחקן, שמכבי לוקחת וטוואטחה הוא לא שונה, הוא יתיישר לפי הדברים שהמועדון מכתיב, אל תצפו שתהיה שכונה בחדר הלבשה וכל פיפס ייצא, כי זה לא יקרה, ואם זה יקרה, אותו שחקן, וגולדהר ממש איין לו בעיה לזרוק שחקנים, יעיף אותו, אף אחד לא יהרוס במכבי את המרקם בחדר הלבשה, לא טאווטחה, לא יוסי, לא רונאלדו ולא מסי. אם טאלב טוואטחה יגיע למכבי ת"א, למכבי יהיו את שני המגנים הטובים בליגה ללא תחרות, סוף סוף יגרמו ליריבות לחשוב, ומה הכוונה כשאני אומר לחשוב? כולם יודעים שכאשר מכבי תוקפת בשנים האחרונות, משחק האגפים לא היה קיים כי ייני לא מגן ולא עולה וגם בצד שמאל לא היה מגן והוא בקושי היה עולה. השנה זה השתפר דרסטית או יותר נכון משמעותית כי מכבי קיבלה מגן אמיתי כמו דסה שמסכן, יוצר מהלכים ומשנה את אגף ימין של מכבי, אבל מה? קבוצות ידעו שאגף שמאל לא קיים, אז כובד המשקל הלך יותר ימינה ואמצע, בשניה שלמכבי יהיה מגן רציני בצד שמאל, שעולה, ויודע לעשות פעולות התקפיות, אז פתאום יהיה למכבי משחק אחר לגמרי, קבוצות לא יוכלו להתרכז באגף אחד או שחקן אחד, כי אתה לא תדע מאיפה תבוא הסכנה, ימין? שמאל? אמצע? פה אפשר יהיה לראות שינוי סגנון משמעותי במשחק של מכבי, כזה שבונקרים יתקשו להתמודד איתו, כי בואו נודה על האמת, קבוצות באות להתבנקר מול מכבי, CES'T LA VIE. טוואטחה הוא לא שחקן ההגנה הכי מבריק? גם דסה. לליגה שלנו זה משנה? ברור שלא אבל התקפית זה ייתן לה יתרון עצום לקבל שחקן רציני בצד שמאל ותסמכו על ג'ורדי שאם טאווטחה יגיע, הוא יאפס אותו, אבל באירופה גם יהיה למכבי עוד קצת יתרון ממה שהיה לה עד עכשיו, ועבורה זה יכול להיות משמעותי.

    לגבי מכבי בכלליות. כולם שואלים מה מכבי צריכה את בניון, בואו לא נטעה, גם אם בניון יהיה במכבי, הוא יודע שהוא לא יפתח בכל המשחקים וברוב המשחקים הוא ישחק מחצית בלחץ, וזה בסדר, הוא בגיל שהוא יכול להיות סוג של שלום תקווה. הסיבה היחידה שמכבי חיפה הגיעה בכלל לפלייאוף העליון השנה זה יוסי בניון, הבן אדם לבד ניצח להם איזה 4-5 משחקים אם באמצעות שערים או בישולים, תוציאו את זה וחיפה בפלייאוף תחתון, הבעיה היתה שכמו בגלאקטיקוס במכבי חשבו שנמני ברקו ורוסו יסחבו את מכבי, ככה חשבו לפני שנתיים שזה מה שיקרה עם יוסי, אבל מה לעשות ששאר השחקנים הם בינוניים במקרה הטוב.

    לגבי ערן זהבי, אם אתם שואלים אותי, במידה ותבוא אייאקס (שוב במידה וזה נכון וזה לא ספין, זה הצעה שאסור לא למכבי ובטח שלא לערן זהבי לסרב לה כלכלית ומקצועית, זהבי אמנם כוכב גדול אבל הסיכוי של קבוצה ישראלית לקבל על שחקן ישראלי בן 28 סכום אסטרונומי של למעלה מ-3 מיליון אירו שואף לאפס, אם זה לא זהבי, אגב אני אישית חושב שמכבי צריכה לדרוש סכום הרבה יותר גבוה ממועדון כמו אייאקס שיכול לשלם, גם 5 ו-5.5 מיליון) ותציע הצעה של 3-4 מיליון אירו + החיסכון של המשכורת שלו שזה נע בין 1-1.5 מיליון אירו, מדובר בסכום שבפני עצמו יכול לעזור למכבי סוף סוף לבצע בינגו ב-2 זרים. מה זה בינגו ב-2 זרים? זר אחד הוא כבר בינגו, אמנם היו לו חבלי לידה לא קלים, אבל ראיקוביץ' הוא השוער הטוב ביותר בארץ בפער, ועתידו עוד לפניו כך שאם מכבי תצליח להשאיר אותו השנה, היא תוכל למנף את המחיר שלו לאיזורים של 7 מיליון ומעלה, בהנחה שהקבוצה תצליח באירופה ונבחרת סרביה תעשה קולות של קאמבק. נכון שמכבי יכולה למכור אותו ב-5 מיליון ומעלה וזה יהיה רווח אדיר, ועדיין, היא צריכה להתעקש להשאיר אותו לקחת יותר עליו. ראיקוביץ' עלה למכבי 3 מיליון אירו, אני לא מאמין שמכבי לא מסוגלת בהנחה שזהבי עוזב, להביא 2 שחקנים, כל אחד בעלות של 1.5 מיליון אירו עם משכורת של מיליון אירו, משמע בהתאם, כדי להביא לו שחקנים שאנחנו כבר שכחנו שמסוגלים להגיע לפה כמו מהימים של גאידמק, וזה שחקנים שבאמת עשו את ההבדל באותה עונה. אין מה לעשוצת, מי שרוצה להביא זרים רציניים, צריך להשקיע בהם, MONEY IS THE NAME OF THE GAME.

    ועדיין, בואו נזכור, מכבי חייבת להיפטר גם מעוד לא מעט שחקנים שיפנו לה לא מעט כסף בתקציב, עדן בן בסט, יואב זיו, ברק יצחקי, קרלוס גארסיה, טל בן חיים הבלם, נוסא איגיבור, אורלנדו סה, רק השחקנים האלה זה עוד כמה מיליונים של יורו ביחד שמכבי יכולה לחסוך, אני מאמין ש-4 זרים חדשים, עם השקעה רצינית, הם ההבדל בין לדרוס פה את הליגה לבין אבדן אליפות. ראיקוביץ' זה אחד והוא ההוכחה שאפשר לפגוע, להביא לפה פנסיונרים זה כמו להטיל מטבע והרוב בסיכויים שזה לא יילך. מי יאמן את הקבוצה? באמת שזה לא משנה, גם שוקי החתול יכול לקחת פה אליפות, אם יהיה זרים רציניים, מכבי תהיה אלופה גם אם הרובוט של R2D2 יאמן אותה. עובדה שהשנה כשמסתכלים על אוגו, מסתכלים על וואקמה, אין אחד שיגיד שהזרים של מכבי בעמדה שלהם, כולל אוהדי מכבי, טובים יותר, אין וזה אומר הכל.

    אני לא רוצה את בוזגלו במכבי, לא כי אני לא חושב שהוא שחקן טוב, הוא שחקן טוב, נכון לא מדהים, ונכון הוא לא מליקסון והיתרונות שלו, אבל אני פשוט לא רוצה את החבילה שמתלווה אליו, שזה אבא שלו, שיחזור לחיפה או שיישאר בב"ש.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ראיקוביץ' לא הצליח להתקרב לתפוקה? דסה לא הצליח להתקרב לתפוקה? לא יודע איזה משחקים ראית אבל גם דסה וגם ראיקוביץ' במכלול של כל העונה עלו במאות מונים, מאות! על פני התרומה המקצועית של ייני וחואן פאבלו. לא תמצא אוהד אחד של מכבי שיגיד לך שהם עדיפים. לגבי פריצה, ראדי, בדש ואייבינדר, מסכים איתך.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Love Is Red אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,139
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    טווטחה מגן פח גם במונחי הליגה. הוא אחד השחקנים המרכזיים בכישלון של 5 שנים בכרמל. אין לו יסודות ומשמעת ושכל ומשחק התקפה ממש לא מחפה על זה.
    סתם קונים את השיווק שחיפה עשתה. קונים בארץ.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    טוב אחי. במכבי חיפה הנוכחית שים את מסי וגם לו אחרי חצי שנה תקרא פח. שים את טאווטחה במכבי ואני מבטיח לך שאחרי חצי שנה תדפוק את הראש בקיר ותגיד לעצמך איך זה הגיוני שזה אותו שחקן שהיה במכבי. מכבי חיפה של שנת 2011 ואילך זה מועדון חובבני, הדרישות שם בהתאם וככה נראית הקבוצה על הדשא ב-5 שנים האחרונות, זה בדיוק ההבדל למה מכבי חיפה הגדולה, הכדורגל שהיא מסוגלת לנפק הוא הפועל יהוד גרסת המילניום ולמה מכבי ת"א בכל הקשור להתנהלות מקצועית באימונים ועל הדשא נראית הכל חוץ מהפרובינציה בישראל. טוואטחה הוא ממש לא מגן נוראי, הוא מגן טוב, הוא מהיר, יש לו יכולות - במכבי חיפה גם שחקנים עם יכולות נראים כמו צפרדע של זבל. גם אני וגם אתה יכולים להשתלב במכבי חיפה הנוכחית והקשר שלנו לכדורגל בכל הקשור למשחק הוא מקרי בהחלט. תסתכל על דסה, היה המגן הטוב בישראל, השנה במכבי רק הדגישה את זה והרימה אותו, והוא היה מצוין עוד לפני כן, הוא מגיע להרבה יותר מצבים, משפיע הרבה יותר מבחינת התקפה, ושוב גם לפני כן הוא היה כזה. אי אפשר להגיד שלא רואים את השדרוג הגדול שלו במכבי, ומי שאומר את זה משקר. הלוואי וגם הייתי רואה ככה את אזולאי אבל הוא היה יותר פצוע מכשיר העונה ולא קיבל מספיק הזדמנויות והגיעו לו הזדמנויות
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,139
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    אתה צריך להבדיל בין גורם לתוצאה. קידום מלאכותי של טווטחה זה גורם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  14. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אם בוזגלו עוזב צריכים להביא את אצילי או את מוגרבי בטח לא זר.
    את עמדת הזר צריך להביא למגן הימני או השמאלי.
    ולדעתי בכל מקרה חייבים להביא את רועי קהת ואת דמארי, הם ישדרגו אותנו לעמדה של אליפות והצלחה באירופה.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    דור מיכה פוטנציאל גדול שבינתיים לא מבשיל לכלום. זה שהוא יכול למסור טוב זה נחמד, אבל שחקן טוב לא יכול להיות רק ״וואן טריק פוני״.
    מאור בוזגלו יודע לכבוש(אשכרה לעשות תנועה כמו שצריך ולסיים), למסור, להרים, לעבור שחקנים באחד על אחד, לבעוט חופשיות, לבעוט מרחוק.
    איפה בכלל ההשוואה כאן?
     
    לירן, אלעד ו-עומר אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.