מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שמע, אני אישית לא משתגע על להיות פסז'/מכבי/סיטי או וואטבר. אני מניח שהרבה אחרים כן היו רוצים להיות. זכותם.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    זה פשוט לא יקרה. מכבי תרצה המון כסף דבר שאייאקס לא הולכת לעשות. בכלל, עם כל הכבוד לזהבי הוא לא שחקן שבשלב הזה יהיה שחקן הרכב מקסימום מחליף. הוא יכול להחליף את מיליק או דייבי קלאסן, אבל שני השחקנים יותר טובים מאיש ה'פיו פיו'. כרגע גם לא ברור מה הפולני הולך לעשות וקלאסן שוב דחה הצעה של נאפולי. אפילו אם מיליק יעזוב אחרי היורו אין שום סיבה לשים את זהבי כחלוץ ראשון. מצטער, אבל זה כבר מוגזם.

    אני מעריך שזהבי פשוט יישאר בארץ.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    מדברים על הסכומים המטורפים שמכבי ת״א מוציאה על שכר שחקנים (הזוי ללא ספק) אבל מה עם לציין שזאת הקבוצה הכי רווחית בכדורגל הישראלי בפער עצום, רק עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות שווה לפחות 12 מיליון יורו אם אני זוכר נכון, מה גם שמכבי ת״א מוכרת שחקנים ויש לה הישגים בשנים האחרונות באירופה וזה שווה לא מעט כסף.

    כמה נושאים שאני רוצה לציין:
    1. הזרים הכושלים של ג׳ורדי - נספור את הזרים של ג׳ורדי ב-4 השנים האחרונות ואין לי ספק שהוא פגע בהכי הרבה זרים, אם זה תלוי בי אני ממשיך עם 4 הזרים ורק את אורלנדו סה מוציא למכירה וגם זה בכלל שאין לו מקום בהרכב וזר בלי מקום בהרכב מבחינתי מבוזבז אבל אין לי ספק שהוא יפציץ בעונה הבאה.
    ראיקוביץ׳ עם כל מילה מיותרת, בכושר הכי טוב בליגה כרגע, קרלוס הביא למכבי ת״א כמעט 4 אליפיות רצופות עם ההגנה הכי טובה בליגה אבל בגלל שהוא איטי ושחקן זר הוא מקבל את הביקורות אבל אף אחד לא מציין שמדובר בשחקן מאוד חכם שיודע איפה לעמוד ולבטל את החיסרונות שלו למרות קו ההגנה הגבוה והמשחק ההתקפי של הקבוצה שלו שבניגוד לב״ש, מכבי ת״א משחקת מאוד התקפי.
    כמה מחמאות קיבלה ההגנה של ב״ש וכמה ביקורת מכבי ת״א למרות שהם ספגו את אותו מספר שערים ?!
    אנדריידט גם היום, לא מוערך מספיק.
    איגיבור, אחרי זהבי השחקן הכי טוב בעונה שעברה, רק בגלל שאלברמן היה מושלם לא שמו לב לחיסרונו אבל אם הוא היה כשיר, האליפות אצל הצהובים, וכן, הבנאדם נגר ונורא כואב לראות אותו נוגע בכדור אבל מבחינה הגנתית הוא מושלם, אני חושב גם שהוא מועדף הרבה על פני אוגו בניגריה, לא שזה נכון אבל הוא לא מספיק מוערך.
    את דעתי את אורלנדו סה אמרתי ובקשר להאריס מדונאנין, כבר ב-2011 התאהבתי בו, אני לא אובייקטיבי בקשר אליו, הנגיעה שלו בכדור, הטכניקה, הכי מושלמת ויפה שראיתי, מה גם שהוא לא קרוב לשחקן הקודם שהיה פה שבכלל לא אהב כדורגל (מדהים מה שמערכת בריאה עושה לקבוצה, בוזגלו יכול לפרוח שם לדעתי), מרגש לראות את הבכי שלו בסיום משחק הגביע והמספרים שלו בחצי עונה מציונים לקשר מרכזי.
    הזרים של מכבי ת״א אנדרייטים.

    2. מהפכה בסגל - שוב, שטות שאני מרגיש שהתקשורת חילחלה למכבי ת״א.
    הסגל הכי טוב בארץ בעיקר בגלל הספסל הארוך, אין צורם בשום מהפכה.
    שלומי אזולאי נמחק לגמרי אבל לא לשכוח שהוא היה הקשר הישראלי עם הכושר הכי טוב בעונה שעברה, הפריצה של דור פרץ בעונה שעברה, שפונגין אנדריידט אבל עושה עבודה הגנתית נהדרת מבחינה הגנתית בימין ובשמאל, בן הרוש עם כל הביקורת מגן בסדר גמור ויחד עם דוידזאדה המגן השמאלי הכי טוב.
    דור מיכה עם 43 בישולים בכל המסגרות ב-3 השנים האחרונות, 32 בישולים בליגה באותה תקופה, אנדרייטד.

    3. קצת פוטבול מנג׳ר:
    ראיקוביץ׳;
    ?, קרלוס, טיבי, דסה;
    האריס, אלברמן, איגיבור;
    בן חיים, זהבי, ?;

    חביב;
    בן הרוש, ? בן חיים, שפונגין;
    מיכה, אזולאי, פרץ, ריקן;
    ?, כהן;

    לא חושב שצריך מהפכה.
     
    סמואל אטו ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,864
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מה שכתבת,וספציפית לגבי אזולאי. אגב גם את ריקן לא הייתי מוחק. גם הוא שנה לפני ההגעה נתן עונה פנטסטית. אני לא פוסל שיגיע המאמן שידע להוציא ממנו יותר. בדיוק כמו שברק בכר הוציא יותר ממליקסון וראדי.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כשמדברים על מהפכה בסגל זה לאו דווקא דבר שלילי. גם ההרכב של מכבי צריך קצת ריענון אבל הבעיה הגדולה היא שחקני הספסל כמו עדן בן-בסט. כששחקן כדורגל נראה לא קשור לכדורגל..אז אי-אפשר להגיד שהוא נפגע מהטוטאליות של זהבי או משהו כזה. גם ברק יצחקי בעייתי בגלל הפציעות. מכבי צריכה ספסל חדש ואפילו צעיר יותר. אבי ריקן ושלומי אזולאי הם ללא ספק הפספוסים הגדולים של העונה. לגבי ריקן - אני סקרן לראות אותו במרכז השדה, בבית"ר הוא היה קטלני במערך היהלום. שחקן 'טאזמניה' כזה שרץ בלי הפסקה ויודע לבעוט. באגף הוא יכול להוסיף המון מהירות גם כן. בנוגע לזרים - ג'ורדי התחיל טוב מאוד ואז חלה ירידה. אני לא חושב שמכבי הוציאה את המקסימום בנושא הזה. אני לפחות לא מחשיב זרים ששיחקו כבר בארץ, רוצה לומר - כולם הכירו את אניימה בבני-יהודה. אז הפועל החתימה אותו בקיץ 2007 אבל זה לא איזה בינגו של גיא לוזון. כשאני מתכוון לשחקן זר אני מדבר על שחקן שלראשונה מגיע לישראל. כמובן שגם זרים שכבר שיחקו כאן הם חלק מהמכסה מבחינת המתמטיקה, אבל הבנתם את כוונת המשורר. סטיבן גורי, ארנשאו, מארבל(מגן שמאלי שמיעט לשחק), ראדוניץ' ועוד - זרים לא טובים.

    אם ערן זה מסרב לקבוצה כמו אייקס זה דבר די מטומטם. אין מילה אחרת להגדיר את זה. יש הצעות כמו ליגה בלגית למשל, קפריסין, סין - שאפשר לעשות את הפלוסים מול המינוסים. כשאייקס קוראת לך - אתה מגיע, גם בריצה עד הולנד.
     
  6. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    דור, כרגע כל הפרסומים על אייאקס הם ספקולציות תיאורתיות בגלל המעבר של בוס. אין לי ספק שאם באמת תהיה הצעה, זהבי מבחינתו ילך עליה, והוא גם אמר את זה באופן גלוי לפני כמה ימים.השאלה מה מכבי יעשו עם זה. אם זהבי יעזוב זה כבר מצריך באמת מהפיכה שלמה.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    די עם הבולשיט. זהבי לא יגיע לאייאקס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    oranfu, Fabio Junior ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    גורי גם שיחק בארץ (10 שנים בערך לפני). הוא היה מעולה במכבי, ועזב כי הוא החליט שהוא לא רוצה לשחק כמגן ימני. פתח חלש יחסית, אבל בחודש וחצי-חודשיים לפני שעזב היה מצויין. אחרי שעזב, ייני התחיל לשחק כמגן ימני, אז לטעמי הרווחנו.
    ארנשואו מבחינת רקורד, שחקן מצויין. עזב כי הוא לא הצליח להתאקלם. אמנם רק שני שערים, אבל מדובר על שער כל 105 דקות (עלה לרוב כמחליף, לדקות בודדות), ו-2 השערים שלו היו שערי נצחון. וגם כשהוא עזב הגיע פריצה במקומו, אז שוב הרווחנו.


    גם אם יהיו אלפי סקאוטים שיעריכו שחקן, אין דרך להבטיח ששחקן יתאקלם (ואם הוא מבוגר יחסית, כמו מרבית הזרים שמגיעים למכבי, אז גם אשתו ובפרט ילדיו). על הנייר? מבין הזרים - היחידים שלא כל קבוצה בארץ (ללא יוצא מן הכלל) לא הייתה מחתימה בהינתן האופציה אלה מרבאל, ראדוניץ' ומיטרוביץ'. גם השלושה האלה היו מוחתמים במרבית הקבוצות בארץ בהינתן האפשרות (וכן, אני יודע שנתניה וויתרה על ראדוניץ'. עובדה שבינואר הוא היה די מבוקש, וחתם לבסוף ברעננה).
     
    orimor2212 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם על הרומנים של הפועל ת"א אפשר לומר שיש להם רזומה מצוין ובשורה התחתונה הם לא התאקלמו אז מה נזכור מהם? אפשר לכתוב את התירוץ הזה על כל שחקן זר. לא ציפיתי שכל שחקן זר שמכבי יגיע יהיה פראליה, אבל המועדון כן העמיד קצת רף מסוים בנושא מקצוענות ופשוט בכל הקשור לזרים זה לא קרה. קבוצות פחות טובות ממנה כמו רעננה ובית"ר ירושלים מצליחות להביא זרים נהדרים שנה אחרי שנה, כאלה שחד וחלק משדרגים את הקבוצה ואין על כך ויכוח. ודוגמא אחרת: תאר לך את אוגו או הובאן במכבי ת"א - זו לא רמה אחרת ממה שיש, מיטרוביץ' ועוד? ברור שכדורגל הוא לא תוכנית ביטוח. לפי מה שאתה אומר בעצם אין טעם בכלל להמר על שחקן זר הרי הוא יכול להיות גאון כדורגל ובסוף לא יתאקלם. לא ראיתי שום דבר ממרבאל, שחקן שסוזה הביא אותו. מסכים עם השורה התחתונה שלך - אם מדובר בקבוצה אחרת אז הרף מבחינתי היה יורד. אבל מה שמספיק טוב לקבוצה אחרת לא מספיק טוב למכבי ת"א.
    אני לאו דווקא חושב שהעונה הבאה של מכבי תקום ותיפול רק על הזרים. יש אופציות אחרות כמו מאור בוזגלו למשל או עומר דמארי. אולי אפשר להוריד את המחיר של עומר דנינו ממכבי פ"ת באמצעות שילוב שחקן אחר בעיסקה.
     
    Fabio Junior אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,864
    לייקים שהתקבלו:
    14,643
    מין:
    זכר
    וב"ש להזכיר רצתה את מיטרוביץ'
     
  11. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    אם על פינטילי אני מסכים, אני לא נפלתי מהכסא כשהודיעו על החתימה של בומבה או של אנטאל (גם לא כשחתם בבית"ר). אין מה להשוות את הרזומה של השניים האלה, לזרים שחתמו במכבי (שוב, למעט האלו שכבר הזכרתי).

    בוא ניכנס רגע לפרופורציות:
    באר-שבע הייתה אמורה להתחיל את העונה שעברה עם רומאריו פירס וניקולה מיטרוביץ'. כן עדיפות ראשונה, לא אופציה ראשונה, בשורה התחתונה - אילולא צוק איתן ובדיקות רפואיות? הם פותחים את העונה בבאר-שבע, וכנראה שלא היינו שומעים לעולם על הובאן ואוגו.

    לגבי רעננה - אני מסכים, אין לי מה להגיד. אבל גם שם - את העונה הזו הם לא היו רחוקים מלפתוח עם פרו פייץ' שהבריז במקום קנגאווה (שהיה לא טוב בעונה שעברה) ובוריסלב סטויצ'ב (בלם בולגרי שהגיע עם עודף משקל). לחתוך את החוזים מהפועל רעננה קל יותר מאשר ממכבי תל-אביב.

    לגבי בית"ר, כבר כתבתי את זה פה לפני כמה חודשים - נכנסו לאיזה קטע שטביב לא נופל, גם לא עם זרים. פאבלו דה-לוקאס, לא היה נפילה (החתמה מצויינת אגב)? ולאד מוראר? ולפורט זה בינגו? גם בישראלים - טביב לא עם 100% הצלחה (דני פרדה? אסקלינג? לידור כהן? דובב גבאי?).



    בשורה התחתונה:
    ערוץ הספורט -נגן


    נוסף בעריכה: שלא יובן לא נכון - יש לי הרבה ביקורת על הסגל שמכבי הגיעה אליו לעונה הזו, ועוד יותר על הסגל שסיים את העונה הזו בינואר, אבל אני מוכן לחתום כבר עכשיו על ההישגים של 4 השנים האחרונות גם ב-4 השנים הקרובות.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ברור שטביב גם כן נופל(דני פרדה - הצחיק אותי שהזכרת אותו, אפילו לפרדה אין ציפיות מעצמו) אבל עצם ההשוואה לבית"ר לא אמורה להחמיא למכבי ת"א. כי טביב נזכר לבנות קבוצה בדקה ה-90, רגע לפני שהעונה מתחילה, והוא מחפש רק שחקנים זולים. אני לא יכול לומר לך עכשיו כמה מכבי השקיעה על כל שחקן זר אבל סביר שיש לה צ'ק פתוח הרבה יותר.
    רבים לא יסכימו איתי, אבל בוא נחזור רגע להכנות לקראת ליגת האלופות. מכבי בניגוד לבאר-שבע שזכתה באליפות במחזור האחרון - מכבי זכתה באליפות כבר באפריל או אפילו בסוף מרץ. היה לה המון זמן להתכונן ולעקוב אחרי שחקנים. מכבי לא צריכה להתנצל שהמזל עמד לצידה וזהבי הבקיע בכל ניסיון - אבל כביכול ויתרו מראש על הקמפיין, זו התחושה שלי. מכבי לא תהיה פורטו גם עם עוד שני זרים איכותיים, אבל זרים איכותיים יכולים גם להגביר את הסיכוי לזכייה באליפות. לא מדובר כאן במקרה בית"ר שהחתימו את אבראו ואחר-כך היו צריכים לנסות לזרוק אותו בגלל החוזה שלו. לא מחתימים שחקן למשחק אחד.

    גם וינטרה אגב הגיע עם רזומה עשיר מאוד מהליגה הספרדית וראינו עד כמה זה לא מוכיח כלום. בהפועל לא עשו סקאוטינג מספיק טוב. וינטרה איטי מאוד ובלבאנטה הוא שיחק לא פעם במערך של שלושה בלמים ואז כל אחד 'עושה קצת'.
     
    Fabio Junior אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    די נו, תביא לי עכשיו בלם הרכב מהליגה הספרדית ועוד באנקר בהרכב נבחרת רומניה ואני קונה את זה עכשיו.
    אין לי רבע טענה למי שהביא להפועל את וינטרה ופינטילי, להיפך.
     
    Fabio Junior אוהב/ת את זה.
  14. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    סתם, להוסיף את ה-25 סנט שלי לדיון:
    Euro 2016: Romania team guide

    http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/396518653122172d3dbdd97d3bb785ac.Xxx
    כתבה על נבחרת רומניה לקראת היורו. על אף שלדעתי בומבה לא זומן לבוגרת בסוף, תראה מה כותבים עליו בטלגרף אחרי עונה זוועתית בישראל.
    הביאו זר עם פוטנציאל גדול שלא הצליח, בדומה למספר זרים שקרויף הביא למכבי.
    כמו שאמר ראוליטו, בכדורגל אין תעודת ביטוח, אבל מנהל מקצועי בהחלט צריך לנסות.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    דבר אחרון שהיה לי מאוד חשוב להגיד וזאת הביקורת המוגזמת על חלוקת השערים של מכבי ת״א, עוד בלוף, ההתקפה הכי טובה בליגה בפער קיבלה כל כך הרבה ביקורת כשב״ש לא קיבלה רבע מהביקורת הזאת, טוענים שלמעט ערן זהבי וקצת טל בן חיים אין שם סקורר, שימו לב לבאיירן מינכן:
    לבה עם 30 שערי ליגה, מולאר עם 20, אחריו קוסטה, וידאל וקומאן עם 4 שערי ליגה.

    מעולם אני לא זוכר ביקורות מהבחינה המקצועית כזאת לקבוצה כל כך מצליחה עם עונה נהדרת שהדיחה את פלזן, את פאקינג באזל, הגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות ואת מה שעשתה בליגה ובגביע המדינה אין צורך לציין.
    לדוגמא, איתן טיבי, קרלוס גרסיה וטל בן חיים, חיסלו להם את הקריירה רק בגלל שהם בלמים איטיים אבל סה״כ העבודה שלהם מציונות (למעט האחרון אבל גם הוא בסימן שאלה), לא בטוח שמכבי ת״א צריכה בלם אם הם נשארים.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.