מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    נו באמת, כאילו לפני מיץ' הם היו מוכרים שחקנים במחירים שפויים. כבר שכחת את הקיץ שניסינו להביא את עומר גולן?
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,906
    לייקים שהתקבלו:
    14,649
    מין:
    זכר
    אני מניח גם שבחוזה החדש של גרסיה הורידו לו את השכר
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אתה עושה צחוק, נכון?
    את הסכומים הכי גבוהים בשוק הישראלי בהעברות בתוך הליגה, לא גולדהאר שילם.
     
  4. Drama Guest

    בשנת 2015 ישנם רק 2 שחקנים בשוק שיכולים לשלם על שחקן כדורגל 1.4 מיליון ש''ח ומעלה והם מיץ' ואלונה. אם לא הם, למי ימכרו ? טביב ? איזי ?
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אתה זוכר מי רכש את דמארי ב-1.5 מיליון יורו על חצי כרטיס?
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. crazyjoedevola ליברפול באנגליה מכבי בישראל. היידה מכבי

    הצטרף ב:
    ‏20/5/15
    הודעות:
    35
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מין:
    זכר
    הפועל לא שילמה על רייכרט מיליון יורו, כ 4 מיליון ש"ח?
     
  7. Drama Guest

    ======

    בקיצור, זה כבר ידוע שאם מכבי/מיץ'/ג'ורדי/הרוח של נימני ששוררת בקריית שלום רוצים איזה שחקן (לא משנה אם זה עדן שמיר או אפריים שמיר) זה יקרה.

    ואם אתם כ"כ חרדים לכסף, תאמינו לי שעומר ועדן ירוויחו ביחד כמו קרלוס. עסקת עוז ראלי כולל משכורת עלתה להם יותר מ150 אלף דולר, לא שחסר כסף למכבי. אני עד עכשיו מחכה לשמוע למה את שלומי אזולאי כן אבל את עדן שמיר לא. שלומי אזולאי בפיק או קרוב מאוד לפיק שלו היום, שחקן שמתאים למכבי חיפה (גם גדל שם אבל בוא נעזוב את זה)

    בואו ניתן לזמן לעשות את שלו, כמו שציינתי באינטרנט יש היסטוריה ונראה מה יהיה ומי יהיה. מצחיק שאח"כ שואלים למה אין שחקנים שפורצים בגיל 19-20, למה אנחנו תמיד מאחור, תמיד מאוחר, תמיד לא עולים ולא מעפילים. תסתכלו על הליגות באירופה שאנחנו אוהבים להשוות את עצמנו ביחס לנבחרות, ותראו את ההתקדמות המהירה של צעירים מקומיים (ואף לא מקומיים)


    קרייזי אתה צודק שכחתי את הפועל ת"א למרות שכל עסקת רייכרט מומנה ע"י גורם חיצוני.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,906
    לייקים שהתקבלו:
    14,649
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה שילמה קרוב ל-2 מיליון על אלעד גבאי. לא סתם אמרו לך שאיזי לא פריאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/15
  9. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,599
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    מי זה לכל הרוחות עדן שמיר?
     
    Turgi אוהב/ת את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אני מכיר את עדן פטרוזיליה, שחקן אדיר.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    איזה דייסה הוא בישל בדיוק?
    הלוזונים ידועים לאורך שנים כמי שלוקחים מחירים מופקעים על כלום, הבעיה היא שיש אנשים שמשלמים להם או שמוכנים לשלם להם, לוני בזמנו, וגם יענקלה שחר ורובי שפירא ז"ל. אם את עומר גולן הם הצליחו למכור ב-3 מיליון אירו בזכות שלישייה אגדית מול פרטיזן ולפני כן מכרו לפחות 5-6 שחקנים בסכומים גדולים אז מה איכפת להם לדרוש? יש מי שמשלם. אגב אחד החוקים בספורט אומרים ששחקן שווה את מה שמשולם עליו, אם על מארטיאל שילמו יונייטד כל כך הרבה כסף, כנראה שהוא שווה את זה. האם זה אומר שזה היה המחיר שצריכים לשלם עליו? כנראה שלא, אבל זה המחיר שנדרש. אתה רוצה תיקח אתה לא רוצה תברח.
    מאז עונת הגלאקטיקוס שהוא הבין את הטעות שלו, תבדוק עונה עונה, לך לכל העברות שהגיעו למכבי, לא תוכל לספור על 5 אצבעות העברות בסכומים שאתה חושב שמכבי שילמה. רוב העברות בוצעו בחינם, ומכבי משלמת אם כבר משכורות לשחקנים שהם גבוהות, אבל אם היא לא תשלם את זה, הם לא ישחקו בארץ, אלא באיזה מוסקרון שקר כלשהו ויתייבשו שם על הספסל.
    עדן שמיר? אתה שומע את עצמך? הבן אדם יכול להביא את הקונוסים במכבי במקרה הטוב!!! מהחדר הלבשה לאימון ובחזרה.
    עומר דנינו אולי יהיה בלם מצוין, יכול להיות איתן טיבי/שיר צדק הבאים, כרגע הוא עדיין לא שם. הוא צריך עוד שנתיים-שלוש במכבי פ"ת.
    יש הבדל עצום בין לקחת ילד בן 19-20 עם עונה במכבי פ"ת בלי לחץ בלי כלום ולזרוק אותו להרכב של מכבי ת"א. תסתכל בעצמך כמה שחקני בית יש במכבי כיום, כמה קיבלו הזדמנות בשנים האחרונות וכמה עשו במכנסיים במכבי, רועי קהת היה חלש, מרגוליס בושה, ברק לוי לא יציב כמו שחשבו שיהיה והוא קיבל ים של הזדמנויות במיוחד בעונת חיימוב, אלטמן הגיע כהבטחה כקפטן של פולהאם ולא סיפק את הסחורה בכלל וקיבל הרבה הזדמנויות במיוחד אצל פאולו סוזה, דור מיכה לוקה בחסר בכל הקשור לתחילת עונה ולוקח לו בערך חודשיים-שלוש עד שהוא נכנס לעניינים כל שנה. דור פרץ עדיין סובל מעליות וירידות אבל זה בסדר זו עונה שניה שלו בסה"כ.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אם טביב זרק על פרדה ולידור כהן 1.5 מיליון אז כן הוא שחקן בשוק הזה. איזי בהחלט יכול לשלם סכומים וכבר שילם סכומים והיה מוכן לשלם סכומים, אנטוני וואקמה עוד יתחרט שהלך לב"ש ולא לקריית שמונה כתחנה השניה שלו בקריירה, איזי אגב היה מוכן לשלם עליו 800 אלף אירו, שזה כמעט 4.5 מיליון שקל. איזי מבצע מכירות גדולות אבל בוא תזכור צדק עזב בחינם, טיבי עזב תמורת גרושים. אני לא זוכר כמה שחקנים פרט לרועי קהת שנמכר תמורת 800 אלף אירו או זה הבעל של הדוגמנית ששכחתי את שמו שנמכר ב-1.5 מיליון אירו להפועל וכבר הספיק לפרוש, הוא מכר. לא חושב שהרבה, ועדיין, איזי לוקח את הכסף ומשקיע חזרה בקבוצה. הבן אדם בונה עכשיו מתקן אימונים לנוער ולבוגרים. הלוזונים הם אנשי עסקים ממולחים שמלבינים את הכסף לכאורה (עמוס לוזון כבר הורשע בבתי משפט אתם מוזמנים לבדוק) ועושים כל מיני עסקאות מפוקפקות. הם ממש לא פילנטרופים ואם לא הם אין לי ספק שמכבי פ"ת קבוצה יותר מכובדת, יותר אהובה, יותר מקצוענית ויותר טובה בכדורגל שלנו.

    מכבי הביאה את עוז ראלי, רק למקרה שמישהו יפצע או שיהיה עומס גדול ואז הוא יזכה לשחק. עדיין גם הביאו אותו בתור עסקת השאלה, ולא רכשו אותו כמו הטעות עם אבו זייד. אישית אני חושב שזה היה טעות והיה צריך לתת לשון גולדברג להישאר במכבי, מצד שני אני יכול להבין את העסקה הזאת כי סביר בהחלט שראלי לא יישאר במכבי, וגולדברג לעומת זאת יהיה שחקן הרכב בבני יהודה ויתחשל שם, אז האם שווה לתת 150 אלף דולר ולגולדברג לשחק שנה בבני יהודה ואולי לחזור טוב יותר או בוגר יותר? כן גם מקצועית וגם כלכלית.
     
  13. Drama Guest

    עומר עשית פה מישמש. טביב השנה הבהיר טוב מאוד שהוא לא שחקן בשוק, הדגשתי את שנת 2015 נא לשים לב. הפועל ת"א הם השחקן החדש כאשר קנו את רייכרט (שזאת קנייה סימבולית בוא לא ניתמם), ואת אבו עביד (1.8 מיליון ש''ח עבור 80% מכרטיסו ולטעמי הוא שווה את זה)
    אני מגן על הלוזונים ? אני האחרון שבסדר איתם תאמין לי. אני לא נמנה עם כל הלקקים והמשת"פים שלהם. אתה חושב שאני מקבל את הניהול שלהם ? את הדרך שלהם ? לא. יש לי ברירה ? גם לא, בן אדם אחד לא יכול לפעול לבד. כל השאר מפחדים מהצל של עצמם. אני מסתכל על עומר דנינו כעומר דנינו, לא כשום דבר שקשור לניהול מכבי פ"ת. לא רואה אותכם בוכים על טב"ח החלוץ או על אלברמן. גם לא תבכו עליו.
    אשמח למקור אמין שאומר שהייתה הצעה לאשר של 800 אלף יורו והצעה מב"ש הייתה על 500-600 ואשר לקח את ההצעה של אלונה. נשמע לי שטויות.

    לגבי עומר ועדן אני אמרתי את כל מה שיש לי להגיד. תלכו, תראו, תתרשמו ואחר כך נדבר.

    איזי קיבל על צדק 1.4/1.5 מיליון ש"ח. הוא מכר גם את ליאור לוי, ברק בדש ועוד, ועוד ועוד.... הוא וויתר על הצעות למכור את עודד אלקיים, חזי דילמוני, וובה. לא חסר לו חביבי.... שים גם את הקלפים על השולחן מה עם ההקלות מס שאיזי מקבל ? זה הופך אותו לפחות או יותר ממה שהוא ? בחייך... אתה נכנס פה לפינות לא נכונות.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    היתה הצעה, שרצקי אמר את זה, נוואקמה לא רצה לעבור לשם. בהתחלה אלון רצה מיליון אירו, אחרי זה כשהוא כבר התרצה, כמו שכתבתי אנטוני לא רצה לעבור.

    איזי קיבל על צדק דמי השבחה, זה הכל...

    ראיתי את עדן שמיר, לא שחקן, אם היה כזה, איזי לא היה מוותר עליו.
    מי זה עודד אלקיים וחן דילמוני?
    תראה לי רשימה של שחקנים שיצאו מקריית שמונה והוכיחו את עצמם ונמצאים ברמות הגבוהות? רק טיבי. איפה כל השאר? צדק עדיין טעון הוכחה.
    איזי מקבל הקלות מס של 1% בדיוק כמו כל בעלים בליגה שמשקיע ויש לו עסקים בישראל פרט לכדורגל, זה הכל. היחידי שלא מקבל פה הקלות במס זה גולדהר. אם שאלת מה איזי עושה עם ה-1% האלה? הוא משקיע בקבוצה, זה הכסף שהוא מוציא מהכיס, כך שזה לא באמת שהוא מוציא מהכיס כי זה או הולך למדינה או לקבוצה כפילנטרופיה, זה בדיוק מה שאלי ברקת עושה, לכן אלונה לא מפסידה כסף בבאר שבע, אפילו לא אגורה. כל הבעלים עושים את זה, לכן יש פה סימן שאלה אמיתי של כמה הם מפסידים בכדורגל אם בכלל! גולדהר כמו שכתבתי היחידי שאין לו הקלה כזאת כי אין לו עסקים בארץ, וטוב שכך.
     
  15. Drama Guest

    שוב מישמש. דיברנו על למכור שחקנים, לא על מי הצליח. עודד אלקיים מגן ימני מהטובים בארץ, חזי דילמוני מגן די יציב בעמדה הכי חסרה בארץ. אפשר גם לא לזלזל בשחקנים ממרומי האולימפוס הצהוב.

    עדן שמיר לא שחקן ? אחלה, תתקדם. (איזי הביא אותו מהפועל חיפה עוד בגיל נערים על מה אתה מדבר ?! איפה הוא מוותר עליו ?)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.