מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני יכול לענות לך, ממש לא. אין לאף מועדון בישראל סיכוי להתחרות עם מכבי בכל הקשור לכסף, אלונה הציעה לאצילי בקושי חצי ממה שג'ורדי הציע לו וכך זה יהיה עם כל שחקן ששתי הקבוצות ירצו, אין לנו סיכוי להתמודד מולם ברגע שג'ורדי מתחיל לשפוך כסף.
    אבל, האם הם צריכים להתנצל על זה? לא חושב, כל עוד אין בליגה תקרות תקציב ושכר כמו בספורט האמריקאי מיץ' יכול לפזר כמה שבא לו, ואף קבוצה אחרת שהייתה במצב שלהם לא הייתה מתנצלת על כך שיש לה את היכולות.
    מה שיותר מחליא במדיניות הרכש שלהם זה לא הסכומים המפוצצים והתקציב האינסופי אלא כמות הרכישות המיותרות שעשו רק כדי להחליש את היריבות שלהם.
     
    oranfu ו-Bluekipper אוהבים את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    סמואל אטו הוכיח בדיוק ההפך. שחקנים שהם לא באמת רוצים הם לא יביאו וזה לא ממש מעניין אותם מה היריבות עושות. לדעתי מדיניות קצת זחוחה שפגעה בהם.
    וואקמה? לא צריך- שב״ש יקחו... אנחנו נביא יותר טוב.
    שיר צדק? שב״ש יקחו... אנחנו נביא עוד ליגיונר(טל בן חיים).
    בן שהר בכלל לא עניין אותם.
    קהת לא עניין אותם(למרות שזה היה לא רחוק שב״ש לוקחת).
    בהחלט סותר את עניין ה״להחליש יריבות״.
    אפילו להפך- הם העבירו שחקן לב״ש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn, סמואל אטו ו-Drama2 אוהבים את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הם לא נכנסו איתנו ליותר מדי פינות אולי כי הם לא רצו את אותם שחקנים שציינת כמו שאנחנו רצינו, אבל זה לא סותר את השורה התחתונה שברגע שמצב כזה יקרה אין לנו שום סיכוי להתמודד איתם כלכלית, ע"ע אצילי.
    כל השמות שאמרת התבררו ברובם כבינגואים וזה שג'ורדי כיוון לשמות אחרים שהתבררו כפחות מוצלחים לא אומר שהוא לא יכל לקחת אותם מאיתנו במידה והיה מציע הצעות רציניות, הוא פשוט לא ראה לנכון. אם וכאשר היה רוצה אותם שום צ'ק שבעולם לא היה מתעלה על הצ'ק שהיה רושם לשחקנים האלה.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתה מדבר על מדיניות שאומרת לקחת שחקנים רק כדי להחליש יריבות ומצד שני אתה אומר שאם הוא לא רוצה שחקן לא איכפת לו שילך ליריבות.
    אתה לא רואה כאן סתירה?
    מה שאתה מתאר הוא מצב מאוד פשוט ומאוד הגיוני- אם הוא מאוד ירצה שחקן- הוא ידרוס את כולם ויקח אותו בזכות הכסף. מה הבעיה כאן? אתה לא היית עושה את זה?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    כמעט כל שחקן שמכבי הביאה, יענקלה יכל להביא. המשכורות בחיפה גבוהות גם הן, כל הזרים מרוויחים בין 400-500 אלף יורו.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא, אני לא רואה שום סתירה כי כל מקרה לגופו. אם ג'ורדי באמת היה רוצה את טוני הוא היה מציע לו הצעה ששום מועדון בארץ לא היה מתקרב אליה אבל הוא כנראה לא התעניין ברמה כזאת בטוני כמו שהתעניין באצילי. מצד שני כמה שלומי אזולאי ודן אייבינדר נחתו במכבי בשנים האחרונות? שחקנים שלא היה למכבי כמעט שום צורך בהם אבל הם זרקו עליהם סכום שאף קבוצה בארץ לא הייתה מוכנה לשלם ואז הם איבדו שם כמה שנים טובות מהקריירה שלהם בלי שמכבי באמת תצטרך אותם.
    אגב, אתה ראית אותי אומר שיש לי איזה בעיה עם זה שמכבי משתמשת בכל האמצעים שיש לה כדי להביא שחקנים? תחזור להודעה הראשונה שלי ותגיד לי אם לא אמרתי בדיוק את ההיפך.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @South Boy אתה יכול לזרוק הרבה דברים לאוויר, אבל להגיד שמכבי הביאה שחקנים לספסל כדי להחליש יריבות זה באמת מצוץ מהאצבע ופשוט לא נכון. השחקן היחיד, היחיד שאפשר אולי לתהות לגבי ההגעה שלו היה אזולאי, וגם ממנו היו ציפיות אמיתיות שיהפוך לשחקן הרבה יותר משמעותי.
    אם מכבי הייתה רוצה להחליש יריבות היא לא הייתה משחררת את אייבינדר עונה אחרי שהגיע, ממש לא הייתה משחררת את ברק בדש לרעננה מרצונה החופשי ולמרות שבדש הביע נכונות להמשיך לשבת על הספסל ולקבל דקות פה ושם (והוא עוד שחקן שהפתיע מאוד ותרם הרבה) והיא בטח ובטח לא הייתה משחררת בחינם את ראדי לב"ש. אלו באמת שטויות במיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/16
    amn ו-Drama2 אוהבים את זה.
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מה שמצוץ מהאצבע זה שאתה מציג את מכבי בתור פילנתרופית שמחלקת שחקנים לקבוצות מרכז-תחתית בליגה.
    שחקנים הם לא סחורה, מכבי מעדיפה להפטר משחקנים שאין לה צורך בהם בנקודת הזמן בה הם שוחררו כמו השחקנים שציינת, והיא נפטרת מחוזים מיותרים ומשחקנים חסרי מוטיבציה להשאר על הספסל שלה. יש לה אינטרס לשחרר את השחקנים האלה בדיוק כמו שלשחקנים האלה יש אינטרס לעזוב אותה.
    לא אמרתי שג'ורדי פותח כל בוקר את העיתון מחכך ידיים ואומר בקול מרושע איזה קבוצה אני הולך לרוקן מהכוכבים שלה היום, אבל תסכים או לא מכבי רוכשת הרבה שחקנים מובילים בליגה בלי שהיא ממש צריכה אותם ומעיפה אותם אחרי עונה או שתיים, לאורך השנים היו הרבה שחקנים שנאבדו שם ובמכבי היד קלה על ההדק בנושא הזה בגלל המשאבים העצומים שיש להם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    "מכבי רוכשת הרבה שחקנים מובילים בליגה בלי שהיא ממש צריכה אותם ומעיפה אותם אחרי עונה או שתיים, לאורך השנים היו הרבה שחקנים שנאבדו שם"

    תגבה בנתונים, תגיד מי הוחתם באיזה עונה ומי היו השחקנים בסגל שהתמודדו איתו על העמדה. איך הוא החליש את הקבוצה היריבה ובאיזה אופן.
    אז יהיה אפשר לדבר
     
    amn ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    מכבי לא צריכה להתנהל כמו פילנתרופים ואני לא מציג אותם ככאלה. ההשוואות למכבי כדורסל הן מצחיקות. מכבי עדיין רחוקה מאוד מאוד מאוד מלהתנהל כמו הבריון השכונתי העשיר. ושוב, זה יהיה נכון אם היא הייתה באה לב"ש עכשיו ומציעה לה 2 מיליון יורו על אוגו ושכר של מיליון יורו וגורמת לו להתחנן מהם לשחרור - אז היה מקום לדבר על פגיעה בתחרותיות של הכדורגל הישראלי.

    קרויף בנה את מכבי המפלצתית עם טיבי, ראדי, דאבור, עטר, אלברמן, קרלוס גרסיה וזהבי אחד שעלה 400 אלף. לשחק אותה כאילו היא מוציאה כל קיץ מיליונים על שחקני רכש שאף קבוצה לא יכולה לגעת בהם בכלל זה אשכרה לעוות את המציאות בצורה חריגה. ראייקוביץ' ועכשיו ניקוליץ' (אם בכלל יגיע) - אלו שני השחקנים היחידים שאפשר להגיד עליהם שמכבי היחידה שיכולה להביא אותם לארץ.

    אשמח אם תדבר איתי בשמות. את מי בדיוק מכבי הביאה שהיא פשוט לא הייתה צריכה. מי הגיע למכבי והתייבש על הספסל סתם ככה, למרות שהוא שחקן טוב שהוכיח את עצמו ולמרות זאת מכבי לא שיחררה אותו כדי לא לחזק את היריבות שלה?

    אני מעדיף שהליגה תהיה מלאה בגולדהארים ואלונה ברקתים. הגיע הזמן שההצלחה של מכבי ועכשיו של ב"ש תגרום למועדונים אחרים לעבוד יותר קשה בחיפוש אחר משקיעים ואנשים טובים שייכנסו לכדורגל. זה לא בשמיים. גם להפועל יגיע בסופו של דבר משקיע עם כסף, גם לבית"ר ולמועדונים אחרים. זה עניין של זמן.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה זה משנה אם מכבי קונה בשביל להחליש את היריבות או לא (נתעלם לרגע בשבילכם ממהמעבר של גילי ורמוט)?
    כרגע יש פה מצב שלקבוצה אחת יש תקציב שגבוה פי 4-5 לפחות משאר הליגה (להוציא אולי שתי קבוצות שאיתן זה "רק" פי 2).
    במצב כזה אין באמת תחרות על שחקנים וזו מכת מוות לכל ליגה בכל ענף בעולם.
    המעבר של גילי ורמוט, מה זה אם לא הבריון העשיר והאלים מהשכונה בדיוק מר אורי8?

    אני לא מאמין שאשכרה יש פה אנשים שעוד צריך להסביר להם את זה.

    ב"ש זה מקרה יוצא דופן של קבוצה שהכל התחבר לה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    המקרה של גילי ורמוט? זה לרכוש שחקן טוב של קבוצת תחתית, זה מה שזה. בלי ציניות ובלי לפגוע, זה בדיוק מה שזה היה. קרויף מאוד מאוד רצה את ורמוט, ושחרר אותו בשניה וחצי ברגע שהיה ברור שזה לא מתחבר. לא ככה מתנהג הבריון העשיר. שמעון מזרחי היה משאיר את ורמוט להתייבש ביציע שנתיים.

    הבריון השכונתי היה מחזיר את עטר מריימס כדי שלא ילך ליריבה ומושיב אותו על הספסל אם הוא לא מעוניין בו, הבריון השכונתי היה מחזיר את קהת כדי שלא ילך ליריבה, והבריון השכונתי היה נותן לורמוט להירקב על הספסל ולא להיענות לבקשת השחרור שלו חודש אחרי שהגיע כי פתאום לא מתאים לו. אפשר לדבר על זה עד מחרתיים, אבל אתם באמת מתעלמים מעובדות והעובדות הן שמכבי מתנהלת נורא נורא שונה מאיך שאתם מתארים אותה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,131
    לייקים שהתקבלו:
    385
    מין:
    זכר
    ואין שום בעיה עם זה.
    ורמוט נעטף במתנה ונשלח לחיפה, כל בעל בית נורמלי אחר היה מייבש אותו או לפחות מקבל עליו כמה דולרים בחזרה.

    ואת זה אני באמת לא מאמין שצריך להסביר לאנשים פה.

    לפי דעתי, מכבי די התנהלה בשנים האחרונות כמו ה"פראייר" השכונתי. אני מקווה שזה ישתנה בשנים הקרובות.
     
    amn ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אתה יכול להתמודד איתם. אבל זה יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי עם פערי התקציב הקיימים.
    כי כשאתה תיפול עם זר או שניים כל העונה תתרסק לך, כשהוא ייפול עם סה, ראדוניץ' או בן בסט אז לא קרה כלום, כי תמיד יש סגל עמוק ותמיד הגביר הקנדי יוציא עוד מליון יורו אם צריך לחזק שוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/16
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    הלוואי והקנדי היה עם אצבע יותר קלה על ההדק. אולי ככה היינו פחות חרמנים רק על שחקנים מתאזרחים, אולי היינו סוף סוף משקיעים במגן שמאלי סביר במקום לחלטר שם, ובטח לא היינו מחכים לראות אם עלינו לבתים כדי להוציא הרבה כסף על חלוץ רציני. כל הדיבורים שלכם היו רלוונטים כשגולדהאר פיזר חוזים שמנים לחברים של נמני ומזרחי. מאז קרויף מכבי לא מנצלת עשירית ממה שגולדהאר יכול היה. זהבי היה היחיד יוצא הדופן שקיבל חוזה שמן כשהגיע לו.
     
    amn אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.