מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,261
    לייקים שהתקבלו:
    4,519
    ברור שמכבי לא אשמה אבל גם הקבוצות לא אשמות לצערי חוסר תקציב וניהול שפוי לא מאפשר התקדמות להרבה קבוצות בליגה. אם אתה שואל אותי אבל הליגה כן יותר מעניינת אותי משנים עברו. חייבים לחזור לסדרות אבל אין מה לעשות. מעדיף 20 זכיות רצופות של מכבי מאשר שעונה שלמה נמדדת במשחק אחת או בשטות החדשה בית וחוץ.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    בוא תאשים אותן. אני אומר לך בכל הרצינות, כדורסל אירופי הפסיק לעניין אותי לגמרי. בישראל אם לקחת אליפות זה עם כוכבית כי ניצחת בפיינל פור. ואפילו אם זכית באליפות הסיכוי שלך להגיע ליורוליג עם השיטה החדשה הוא מינוס אם אתה לא מכבי ת"א.

    הדבר היחיד שיציל את הכדורסל ביבשת מלהפוך לענף שמעניין פחות מ20 קבוצות זו ליגה אירופית חדשה ונפרדת מהברתומיאוליג שהקריטריון להשתתפות בה יהיה רק הצלחה מקצועית. בהתחלה זה יהיה מעפן, אבל זו הדרך היחידה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    במקרה שלכם אני כן אאשים. למה ירושלים עם אורי אלון יכולה ואתם לא? ברוב העונות שרוזן אתכם, בד"כ יש לכם אחלה קבוצות. אבל משום מה זה לא מתרומם, גם אחרי שבנו לכם איצטדיון ולמרות שאתם קבוצה עם קהל. לא כל דבר מתחיל ונגמר ביורוליג. יש גם יורוקאפ שהצלחה בו היתה יכולה להרים אתכם. נכון שזה לא כזה קל לשכנע זרים טובים להשאר, עובדה שגם מכבי לא מצליחה, אבל עדיין היה נראה כאילו רוזן ויתר מלכתחילה על לנסות לבנות קבוצה טובה שתתחרה ביורוקאפ. אז כשלא היה שיריון ביורוליג, הקבוצות לא עשו דבר כדי להתקדם וכשיש שיריון ביורוליג, הן גם לא עושות בטענה שאין להן על מה לשחק. אז חבל לבזבז כספים, שיסגרו את כל הקבוצות, גם ככה אין כאן ליגה. פשוט כל השנים ה"אשמה" נפלה על מכבי משום מה ודווקא עכשיו, בשנים האחרונות כשמכבי מקרטעת, זה עדיין לא גורם לצמיחה של הענף. אז מה בעצם עשינו כאן עם כל החוקים? חוץ מזה, אתה באמת חושב שאם הייתם הולכים ליורוליג במקום מכבי ב-2013, זה מה שהיה מציל את הכדורסל שלנו? הוא הרבה יותר חולה משיריון יורוליג כזה או אחר. וכן, במקרה של הליגה הפרטית גם אני מסכים איתך שזה מסריח ולא כיף, אבל זה מה יש כרגע.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    אתה איש עסקים שמחפש להשקיע בקבוצת כדורסל אירופית. מכבי חיפה נגיד. אתה לוקח איתה אליפות. למרות זאת המקסימום שתקבל זה יורוקאפ, שרק זכייה בו מבטיחה השתתפות ביורוליג. כלומר הסיכוי שלך באמת להגיע לשם הוא משהו כמו 0.05% כי יש עוד עשרות קבוצות שמתחרות איתך על אותו הדבר - 2 מקומות במפעל הבכיר (זוכת היורוקאפ והעולה מהמוקדמות). עכשיו בוא נוסיף את השחיתות (דרושפאקה מקבלת כרטיס ליורוליג בגלל טורקיש איירליינס). ועכשיו אחרי כל זה שאלת מיליון הדולר היא: למה לך? זה עסק שנידון מראש לכישלון אם אתה לא עובד בשיטת ה״אוליגרך״.

    לא שאין לי ביקורת על ג׳ף רוזן. אבל הכדורסל האירופי מנוהל בצורה כזאת שלא מאפשרת לקבוצה למנף את עצמה. רק כסף אוליגרכי מלוכלך יכול להתמודד שם.

    ומה הקשר אורי אלון? אורי אלון לקח אליפות מקרית בדיוק כמו רוזן וההצלחה שלו במפעלים האירופיים היא... אפס. בדיוק כמו רוזן. רוזן יותר ותיק ממנו בעסק ויכול להיות שהוא כבר הרים ידיים. זה יגיע גם לאוריל׳ה, אל תדאג.

    ועוד משהו. הNBA היום הוא מוצר הרבה יותר נגיש לכולם (ליגפאס או סתם שידורים באינטרנט), וזה גורם לאנשים כמוני להבין שיש כדורסל שהוא גם הרבה יותר איכותי וגם הרבה יותר תחרותי מהזבל שיש באירופה. אם הNBA היה מנוהל כמו באירופה, הניקס שלך והלייקרס היו מחלקות ביניהן את כל האליפויות.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    משום מה אורי אלון נראה לי הרבה יותר רציני. גם בכוונות שלו ובמהלכים שלו להצלחת הקבוצה וגם בניסיון לכוון גבוה בנוגע להשתתפות ביורוליג, משהו שכרגע לא יקרה שלא באשמתו. כמובן שחובת ההוכחה עדיין עליו, אבל עדיין הוא עשה עליי רושם הרבה יותר רציני מג'ף. שמע, מבחינת אנשי עסקים שמשקיעים בקבוצות, אתה יודע טוב מאוד שרובם לא רואים רווח, אז אני לא מבין מה אתה מנסה לומר כאן? לא להשקיע? אז למה לקנות קבוצת כדורסל מלכתחילה? אני לא הייתי פוסל את היורוקאפ, לא בגלל הכניסה ליורוליג. גם עונה טובה והגעה לשלבים המאוחרים ביורוקאפ יכול לעשות טוב לקבוצה כמו חיפה או ירושלים, כמו שהשתתפות של אחת מהן ביורוליג ממש לא היתה פותרת לכם את הבעיות. מסכים שהכדורסל נמצא בצומת דרכים שמאיימת על העניין הגם ככה נמוך בו, אבל אני יותר דיברתי על הכדורסל שלנו בארץ וממש לא נראה לי שכרטיס ליורוליג זה מה שיעלה את הרמה של הקבוצות כאן.
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,261
    לייקים שהתקבלו:
    4,519
    idans10 ,

    אתה באמת חושב שאם לדוגמא הפועל ירושלים ומכבי ישתתפו ביורוליג וראשון לציון ביורוקאפ לא תעלה פה הרמה?

    הכדורסל באירופה גוסס ובדיוק גם בישראל.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    במצב הנוכחי לא. ההסבר פשוט: כדי שהרמה תעלה, רוב הקבוצות צריכות להיות בידיים פרטיות שישקיעו. אורי אלון משקיע גם ביורוקאפ, בשאר הקבוצות אני בכלל לא רואה שיש כוונה להשקיע. להיפך, המפעלים האירופאים רק מעיקים עליהן. אז לא, אני לא רואה את הרמה עולה ללא עליית תקציבים בקבוצות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    בטח שהוא עושה עליך רושם יותר רציני - הוא משקיע יותר כסף. אבל כמו שהוא בעצמו ראה - ברתומאו אפילו לא יורק לכיוון שלו. עם הכסף של הטורקים הוא לא יכול להתמודד. בדיוק כמו הילד שמחזר אחרי מלכת הכיתה - עוד כמה סטירות לחי כאלה וגם הוא יבין שאין לו סיכוי מול הבנים מהשכבה שמעל. ולא כי הוא פחות חתיך או חכם או מוכשר.

    לא יודע מה המאזן הפיננסי של קבוצות יורוליג בכירות ועד כמה הן רווחיות. אבל גם אם הן לא - המשקיעים שלהן יכולים לפחות לקבל את הסיפוק הזה של אוויר הפסגות. בישראל אפילו לקחת אליפות כשרה אתה incompetent אם אתה לא מכבי ת״א. ועד שלקחת, ועד שהקמת קבוצה טובה, ועד שמכבי ת״א נראית כמו קבוצה ממוצעת - גם אז אתה יכול רק לחלום על היורוליג. אז למה שמישהו ישקיע בזבל הזה? מי עד כדי כך מזוכיסט?
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אז מה? ניצחון בכורה לססארי הערב? :)
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,261
    לייקים שהתקבלו:
    4,519
    לפי וואלה, ג'ורדן פארמר מתח את השריר, לא יעמוד לרשות מכבי תל אביב במשחק הגורלי הערב מול ססארי.

    לא יודע אם זה טוב או רע כבר.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אם או בלי פארמר אנחנו נפסיד. יותר חשוב לי שאוחיון ישחק. הוא לפחות נותן הגנה טובה. ממה שהבנתי גם דווין סמית לא ישחק. זה אומר עוד יותר הפצצות של רוצ'סטי...אגב כדאי שסיל יופיע הערב כי אחרת לא נעבור את חמישים הנקודות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/15
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כמו שלנדבסרג נראה כדי שגם הוא לא יופיע הערב.

    מצד שני, אפשר להגיד את זה על כל מכבי.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בשיא הרצינות, אני מקווה שנסיים את חלקנו הערב. הקבוצה בשום שלב של העונה לא שיחקה כדורסל ולא מגיע לה להעפיל. סתם למתוח את הסבל? בשביל מה? בשביל עוד קצת השפלות גם בטופ 16? הרי מעבר לכך בכל מקרה לא נגיע ועוד עלולים לחשוב שם שהניתוח הצליח.אז לא, הניתוח כשל והחולה כבר בקבר. לפחות את הבונוס של העלייה ההנהלה לא תקבל. זו סטירה כ"כ כואבת, שהפעם האחרונה שנראנו כ"כ רע במפעל אירופאי היתה ב-1993 כשסיימנו אחרונים בבית הגמר. מקווה שהסיוט ייגמר היום ונתחיל להתרכז בליגה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    9 במחצית אחרי משחק פושר שמבוסס שוב, איך לא, על שלשות. ססארי עם כל הכבוד, נראית קבוצה פחות טובה מראשון, נהריה ואשדוד, אפילו כשזה אצלה בבית. גם אם ננצח היום 30 הפרש זה עדיין לא יעיד על כלום. משחק הפנים שלנו פשוט לא קיים, אנואקו מקבל גג אחרי גג, פשוט מביך.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אני לא בבית כך שאני לא עוקב אחרי המשחק, אבל ממה שאני מבין ההנהלה לבטח מבסוטית מהקבוצה שהיא בנתה. אני בהחלט חושב שלא כדאי להמשיך בביזיון הזה באירופה בטח לא היורוליג.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.