מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    החתימו אותו ל-3.5, מסתכלים גם על היורוליג. לי אישית לא מעניין כבר איך העונה הזו תגמר. יש גבול כמה חרא וזילזול אפשר לספוג.השכר שהוא יקבל הוא סביר, אבל עדיין אני מאמין שצריכים אותו ביורוליג יותר מאשר בליגה שלנו. ובלי קשר, בלי גבוהים ובלי ניקוי יסודי, גם מייקל ג'ורדן לא יעזור כאן.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ההחלטה להחתים את מקל עכשיו היא נכונה בנקודת הזמן הזו בדיוק כמו שזה היה נכון להעדיף את פארמר ע״פ בקיץ האחרון. נקודה? בוא ניתן לזמן לעשות את שלו. א. ראינו איך פארמר סיים. ב. קשה לי להבין איך אפשר להיות יותר מדי אופטימים אחרי השנה וחצי האחרונות. ג. מקל בעיקר התעסק בלדבר בשנים האחרונות במקום לשחק כדורסל באופן סדיר. בוא נראה איך הוא ישתלב בכל הבלאגן שהמערכת הנוכחית יצרה.

    אולי הוא ישים יותר גוף מפארמר (לא חוכמה גדולה), אבל גם הוא לא איזה שומר גדול. מושיע הוא לא יהיה, היה כזה אחד וגם הוא היה (ברווז) דיי צולע.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    קודם כל הוא כן שיחק כדורסל סדיר,גם בניז'ני וגם בכוכב. דבר שני,ראינו באליפות אירופה שכדורסל הוא לא שכח. לדעתי זה שובר שיוויון לליגה,ואולי גם ליורוקאפ. לגבי היורוליג? לא אופטימי, לא הרשים שם מאז שחזר מה-NBA
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    סרטונים הם יודעים לעשות:
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הדבר היחיד שיודעים לעשות.

    מבחינתי וזה לא חשוב איך העונה תסתיים, אנחנו צריכים להפרד מכל השחקנים למעט טיילור, יוגב, גל, סיל, דווין (בגלל החוזה, אחרת לא בטוח שהייתי משאיר) ומ'באקווה. יחד איתם רצוי שניקו, אבן ובוגוטין יעזבו. לגבי טבק, לא המאמן שהייתי רוצה, אבל לא אחד שאפשר להפיל עליו את האשמה השנה ואם לא מתכוונים להביא מאמן טוב יותר (וזר), אז להמשיך איתו. בגלל שהקו האחורי שציינתי כרגע עדיין בגדר הסביר+ לעומץ הקו הקדמי, כל המאמצים בקיץ יופנו לרכישת שחקן 5 ו-4 ברמה גבוהה (רוב התקציב) ועוד שני שחקנים של 5 ו-4 נוספים משלימים, אפשר אחד ישראלי, כאשר ארבעתם יחברו למ'באקווה שיכול לשחק בשתי העמדות. לאחר מכן להביא עוד שוטינג גארד, רצוי גם בעל יכולות הגנה סבירות וזה ישאיר לנו את דווין וסיל לעמדה 3 (ואולי גם השוטינג גארד שיוכל לשחק כ-3). מבחינתי זו אמורה להיות קבוצה לגיטימית שתיתן פייט ביורוליג וזו הבניה שאנחנו צריכים, ורצוי לעקוב אחרי שחקנים כבר מעכשיו. אבל מכיוון שזו מכבי של השנים האחרונות, אני יותר מצפה למה שארז אמר, משהו בסגנון צ'וברביץ' בעלות של מיליון יורו לשנה, שישוחרר בדצמבר 2016 לאחר שהיה חודשיים עם קרח על הברך.
     
    DRORIKO ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    בגדול כן. היתרון כרגע בגיזרת חוק הרוסי על ירושלים הוא די גדול. הלפרין גמור ונשאר להם שחקני דרג ב' כמו כהן וטימור. פישר יהיה שנה הבאה בן 36 ומה שהם נותרו זה אליהו שמספיק שמכבי תעשה איזה FAKE בקיץ לכיוון שלו ואורי אלון ישכיב עליו חוזה מטורף. אליהו יהנה מהמעבר הזה של מקל מאוד. הולכים לשלש לו את השכר בערך בקיץ רק מהפחד. עכשיו חוק המתאזרחים חוזר אליהם בבומרנג כי גם אם נגיד הם יצליחו להביא את פארמר/טיוס בעוד שנה יורדים ל2 מתאזרחים ובעוד שנתיים למתאזרח אחד.

    הבעיה היא שלרמת יורוליג אין לנו סגל גארדים טוב מספיק. רוצ'סטי, סיל, גל יוגב. גם עם עם סיל ילך ל3 עם סמית ופניני, עדיין חייבים קומבו גארד עצום. 1-2-3 שיש לו בערך הכל כי נצטרך בערך הכל. לרוצ'סטי יש קליעה ואין הגנה, לגל ויוגב יש הגנה ואין התקפה, לסיל לפעמים יש התקפה... נצטרך שחקן שלשם שינוי נותן דברים בשני צידי המגרש.

    וכמובן, להעיף את כל ה4-5 הנוכחים (את רנדל אני משאיר כ-4 שלישי בסגל. אולי) ולהפציץ שם. וזה כל כך לא יקרה.

    אגב נראה איך העונה תסתיים עם סמית' ופניני שנראים כרגע לא משהו בגדול אני חייב לציין.

    מה שכן, יבזורי גמור.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בגלל זה הוספתי שצריך לצרף עוד שוטינג גארד עם משחק בשני צידי המגרש אבל לא חייבים להתפרע עם עוד חוזה של מיליון דולר. יותר חשוב לי שישקיעו את הכסף ב-4 וב-5 טובים, שיקלו על הגארדים הבינוניים. ואת פניני התכוונתי להעיף, לא להשאיר. את רנדל אני מעיף גם כן. גם לא כגבוה שלישי. הבחור פשוט לא מסוגל לחבר שלושה משחקים רצוף ועד כמה שהוא שחקן נהדר, ברמות שמכבי משחקת, זה לא יעזור לנו בכלל. עדיף כבר לקדם יותר את שגב על חשבונו.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    חבר'ה, הכל טוב ויפה, אבל במכבי יש אנשים שאוהבים לבנות סגל לא מאוזן. אין לי שום ויכוח אתכם, אבל כרגע בסיטואציה הנוכחית אני מחכה קודם כל לצעד רציני של שמעון ודיוויד כדי לנקות את המערכת. שם השינוי צריך להתחיל. דני פדרמן, אבי אבן, ניקולה וויציץ אאוט. זה צעד הכרחי.

    מילה לגבי ירושלים. הם עוד יבינו שהמאפייה נגד מכבי גם לא רוצה שהאלופה הנוכחית תגדל ותצליח. הם יאכלו את הדייסה שהם בעצמם מבשלים.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לזכות ירושלים ייאמר שהם לא חלק מהמשחק. בהתחלה עם קליין הם עוד היו בעד הפיינל פור, אבל מהר מאוד הבינו שזה לא משתלם וגם הם כבר כמה שנים תומכים בהחזרת הסדרות, בטח אחרי שאורי אלון איתם. אז לגבי הנושא הזה, אין לי תלונות אליהם.

    לגבי מכבי, שי, ברור שמה שאנחנו כותבים לא יקרה, אנחנו פשוט רושמים מה לדעתנו היה אמור לקרות במידה וחבורה של שפויים היתה משתלטת על המועדון. אפילו לא צריך להגדיל תקציב בשביל להעמיד קבוצה תחרותית לאירופה.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אוקיי, כבר חשבתי שאיבדתם את המגע עם המציאות */aaarofl

    לגבי ירושלים, לדעתי הם הצביעו בעד מתאזרח אחד לא? אם הם עשו את זה אז הם חופרים לעצמם את הבור.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    הרצליה עד המוות. בר טימור הוא לא דרג ב׳ וראינו את החשיבות שלו בפלייאוף. שכחת את ליאור שהוא טופ בליגה. לגבי פישר, לפחות השנה הוא משמעותי. מסכים שיותם גמור. לגבי ג׳ק כהן, לא ידעתי שהוא בכלל בקבוצה חחחח

    מה שכן הרוסטר הישראלי שלנו מאד צר, ואם ליאור יפצע(והוא נפצע לא מעט) זאת פגיעה דרסטית בקבוצה. מה שנותר זה לברר אם סבתא של הכלב של דונטה היתה יהודיה.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    השם הוא ארז, אגב :)
    גם אם סבתא שלו יהודיה אתם לא מבינים שעוד שנתיים יש מתאזרח אחד? ומשנה הבאה 2? בר טימור לטעמי נופל ממקל, אוחיון ואליהו. והקדשתי שורה שלמה לחשיבות של אליהו תקרא שוב.

    שוב, טימור זה לטעמי האישית. אני רואה אותו באירופה...נו, לא שוס גדול. הישראלי שכנראה ירושלים תצטרך להתאבד עליו בקיץ (מלבד אליהו כמובן שהיא תשאיר אותו) יהיה דאוסן.
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    אגב, לגבי מקל - להוציא את הפארסה בבלגרד - שם שיחק רק 4 משחקי יורוליג (אחד נגד חימקי היה טוב גם):
    בשנה שעברה במדי נובגרד(הגיע לטופ 16) : 6 משחקי יורליג - 11.7 נקודות למשחק, 4.7 אסיסטים למשחק. אחוזים טובים מהקו ומ2 (פחות מ-3...).
    וכל זה נגד לאבורל, פנרבחצ'ה, אפס, צסק"א , מלאגה ואולימפיאקוס.

    אני חושב שאין ישראלי, למעט כספי, שמסוגל לתת מספרים כאלה ברמות האלה. גם לא אוחיון.
    אחזיק לו אצבעות.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    http://media.israelhayom.co.il/2012/12/13/135543018680861816a_b.Xxx

    אוחיון אולי לא יגיע למספרים האלו בהתקפה, אבל הוא יחזיר על זה בהגנה.
    -----

    למכבי יתרון ברור בגזרת הישראלים, יש לנו רק את אליהו, טימור , פישר ולהפרין שהוא כשיר. בקיץ מלבד דאוסון שהוא סחורה חמה, לא מאמין שיחתום באחת מהקבוצות, צ'וברוביץ' ובלייזר מהירוקים יהיו חיזוק לא רע בכלל.

    לגבי ג'ק כהן, הוא באמת לא יכול להגיע לרמות הגבוהות של היורוליג אבל בתור ישראלי הוא מצוין לדעתי ובמיוחד לליגת הננסים שלנו.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ההשוואה לאוחיון לא כל כך הוגנת, כי אוחיון הוא חלק מקבוצה ולא אמור להיות הבולט בה (כמו שלמשל היה אמור להיות בקובאן), בעוד שמקל הלך לקבוצה קטנה וללא לחץ ושם היה אמור להפוך לשחקן מוביל. באותה מידה הוא יכול לבוא לקבוצה כמו מכבי ולתת ממוצעים נמוכים הרבה יותר. קבוצה עם לחץ וששם אתה לא כינור מוביל. כמו שכתבתי, הלוואי ואתבדה, הלוואי ומקל יצליח, אני קצת יותר פסימי לגביו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.