מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    אבי סגל כותב שזה סגור. הנדריקס ואמבקווה שחקנים דומים מדי, רק אחד מהם יישאר בעונה הבאה לדעתי. ולמרות שאצל מכבי של היום אף פעם אי אפשר לדעת, גם הם מבינים שאחרי כל הביקורות וכישלונות שהיו העונה, חייבים להשקיע בסנטר מוביל בקיץ.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא קונה את זה. שמועות בלבד. בטח לא בשכר ההזוי שכביכול פורסם. ועדיין, יכולנו להביא עוד 20 שחקני פנים טובים יותר ממה שהיה לנו העונה.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    Roma אוהב/ת את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עוד ראיון של כלום שום דבר.

    נקסט.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מכבי פנתה לקית'... קבוצה מביכה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    תשמע אני באמת לא מבין למה אתה מצפה? שטומיץ' ודה-קולו יגיע לחזק את הקבוצה?

    אני מבין את התסכול אבל אין מה לעשות למכבי אין את כוח המשיכה של פעם, ריצ'י(היה מצוין השנה במלאגה) וקית'(אומנם לא ווינר ענק אבל שחקן טוב שהיה מעולה בקאזאן ובשאר הקבוצות ששיחק אחרי מכבי) הם שחקנים טובים וישפרו את מכבי במיידי.

    אפשר להתלונן על זה שמחזירים כבר שחקנים שהיו פה אבל הם ברמה של היורוליג ללא ספק, אם יגיעו עוד 3-2 שחקנים ברמה הזאת העתיד יהיה לא רע לדעתי.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שטויות. עונה או שתיים לא טובות של מכבי לא מורידות "מכוח המשיכה שלה" כאחת הקבוצות הכי מפוארות בכדורסל העולמי. כשיחליטו להציע את הסכומים הנכונים, אז גם טומיץ', רודי, יויי וסרחיו רודריגס יגיעו לכאן. אבל הכי קל למצוא זרים בינוניים שגם יחסית לא ידרשו הרבה וגם בעבר הוכחו ככישלונות רק עדיין טובים יותר מהשנתיים האחרונות. במכבי מורידים סטנדרטים כדי שאח"כ כל מה שיעשו ייראה כאילו שיפור. יש טמבלים שיאכלו בכפית את גניבת הדעת הזו ויש כאלו שמבינים קצת יותר מזה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    התקציב של מכבי לא ברמה של צסק"א\ריאל\ברצלונה\פנר ועוד קבוצה או שניים ונחות בהרבה מהם אז אל תביא לי את השמות האלו כי זה לא בלבל של מכבי בכלל. מכבי בלבל של שאר האימפריות שנותרו.

    השאלה אם שווה למכבי להשקיע את רוב התקציב על שחקן X שהוא באמת סטאר ושאר הקבוצה תהיה שאריות או לקחת 5-6 שחקנים יורוליג מוכחים וטובים? על זה אתה תענה לי.

    רק לשם השוואה, פרנדדז מרוויח כמו פעמים דווין סמית' ורוצ'סטי כמעט. השחקן שקיבל הכי הרבה שכר במכבי הוא פארמר וזה רק המקום ה-27 ביורוליג ואחריו דווין סמית במקום ה-36.

    אם קית' וריצ'י זאת רק ההתחלה אז אפשר להיות מרוצים, בתור סנטר מחליף רי'צי זה הכי טוב שאפשר להשיג, השאלה למה הוא מיועד.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אל תבלבל בנושאים ולא תקבל את השמות האלו. אתה אמרת שמכבי כבר לא כוח משיכה. פתאום אתה טוען שאין למכבי את הכסף. אז תחליט, כי אלו שני טיעונים שונים. אם מכבי היום מציעה לשחקן X שכר דומה או קרוב למה שהוא מכבי באחת הגדולות באירופה, 90% שהוא חותם במכבי (נוציא רגע את העניין הביטחוני) כי מכבי היא שם דבר בעולם ומכבי היא הקבוצה השניה בטיבה מבחינה היסטורית אחרי ריאל מדריד. אם יש או אין את הכסף זה לא מעניין אותי, אבל אל תבוא ותגיד לי שמכבי איבדה מכוחה. שנתיים זוועתיות ממש לא מורידות מכוחה. זה שמכבי במכסימום משלמים מ' דולר כשהיום שחקנים טובים עולים 2 מ', זה כבר שאלה אחרת. לא ביקשתי את השכר של פרננדס כי אני יודע אותו ובכוונה הקצנתי בתגובה שלי כדי שתבין את הטעות שלך במשפט הראשון שכתבת.

    לגבי מה שווה למכבי לעשות, אני חושב שהגבתי על כך 200 פעם כאן, אולי אני טועה והגבתי 250 פעם. אם פיספסת, אני אחזור בשבילך. התקציב שחקנים של מכבי אמור להיות באיזור ה-10-12 מ' דולר. אם אני המנג'ר, אני שם את הכסף (גם ברמה של 1.5 מ' ו-2 מ') על רכז וסנטר זרים ברמה הכי גבוהה שיש (ויש, אל תבלבלו לי את המוח שאי אפשר למצוא) ומסביב בונה שחקנים משלימים (בעלויות של 400-700 א' דולר). כל הישראלים על הזין שלי, ככה שאני מקצץ בשכר של יוגי, פניני (צריך בכלל לעוף), סיל ומקל במידה ואני צריך לפנות מקום לזרים ואם יש להם בעיה, מבחינתי גם להתחיל להריץ צעירים בליגה. ככה עובדים כמו שצריך וככה בונים סגל מצויין גם בתקציב של מכבי (שהוא קטן ביחס לגדולות של אירופה אבל עדיין מספיק לבנות קבוצה טובה). אם אירופה זה מה שחשוב למועדון, אז לשם צריך לכוון ולא לציביון המזדיין הזה או לליגה המקומית המסריחה הזו. נשבר הזין מכמה אידיוטים אפשר להיות ולמחזר טעויות 5 שנים ברציפות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    האמת היא איפשהו באמצע - עידן, איזה רכז יורוליג בכיר מקבל 1.5 מיליון לעונה? רייס מקבל 2, ספאנוליס 2.6, יול 2.5, תאודוסיץ' 2.5, קלאטיס 2.1, סרחיו 2.
    http://www.talkbasket.net/salaries

    רומא, עדיין הסכומים של מכבי יכולים להביא לפה וואחד תותחים גם אם הם נחשבים "טיפה פחות". אתה מבין שדלייני של קובאן מרוויח פחות מרוצ'סטי ופארמר ושווה בערך פי 10 מהם?. דלייני, דאטומה (1.7 מיליון), בורוסיס, רנדלוף, אליוט וויליאמס שהגיע מהD ליג ועושה אחלה משחקים עכשיו בפנאתנייקוס (היה מועמד למכבי כל דקה בערך - שים לב למספרים שלו מאז שהגיע ליוון). אני עוד יכול להמשיך עם אומיץ', חרסטוב וחבר'ה שאתה מכיר טוב כמוני...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אל תתפוס אותי על ה-1.5 מ'. אמרתי 1.5-2 ואפשר גם 2.5. כמו שאמרתי, אם צריך, אז להוריד מהשכר של האחרים וחוץ מזה שכבר הבאנו איזה ארויו אחד ב-2.5 מ'. רכז וסנטר צריכים להגיע בשכר כולל של אפילו עד 5 מ', מה שמשאיר בערך 5-6 מ' לשחקנים משלימים וישראלים, שבעלות שפויה בהחלט אפשר לבנות יופי של קבוצה. רק שההנהלה צריכה להחליט מה המטרות שלה: אירופה, ליגה מקומית, ציביון ישראלי? אם היא רוצה לחזור ולהיות כוח דומיננטי באירופה, אך ורק בעזרת זרים חזקים וישראלים משלימים, אין דרך אחרת. כל מטרה אחרת, אפשר לבנות קבוצה ב-7 מ' שקל שתתמודד על האליפות בארץ ושלום על ישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/16
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רק עכשיו ראיתי את הראיון של ניקו. אני מאוד רוצה להאמין לאחד מהאנשים החביבים ביותר שהיו לנו, אבל קשה לי כשהוא מגמגם כל הראיון. קשה לי שהוא אשכרה אומר שהצוות המקצועי לא רצה שחקנים או מהלכים מסויימים ובכל זאת הם עברו כי ההנהלה החליטה. נהיה לי סלט במוח עם מי שמחליט מה במועדון ועדיין כל אחד לא זורק את האשמה על כלל המערכת אבל ממשיכים לעשות את אותן טעויות. אחרי הראיון יש ב י אולי טיפה יותר חמלה לגיא, למרות שאני עדיין חושב שהוא היה צריך להתפטר בתחילת השנה. מצד אחד ניקו אומר שכולם ידעו שג'ורדן וטיילור לא יכולים לשחק יחד ומצד שני הביטאוח אותם בכל זאת ובשכר גדול. אז WTF?!
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    סליחה אם לא הבנת אותי כראוי, הכוונה בכוח משיכה היא השילוב בין הכסף שמשלמים לשחקנים לרצון ההגעה של השחקנים(ביטחון ושאר הדברים).

    זה שדאטומה עולה 1.7 מיליון יורו זה נחמד, השאלה אם הוא ירצה להגיע בכלל מכבי תל אביב?
    אפשר לזרוק עוד שחקנים מצוינים שמרוויחים סכומים שמכבי יכולה לשלם, השאלה אם הם רוצים להגיע למכבי בכלל? אני אישית חושב שמכבי לא בדיוק המקום ששחקנים רוצים להגיע עליו משאר האימפריות.

    אני לא חושב ש-2 הרכישות האחרונות כאלה רעות כמו שאתם מנסים לצייר, סה"כ 2 שחקנים טובים ומנוסים שעברו הרבה באירופה. מה רע? יותר טוב מכל הגרוטאות שעברו כאן בשנתיים האחרונות.

    עידן, אני איתך וטוען שלא צריך להשקיע יותר כסף בישראלים שגם ככה לא יתרמו בזירה האירופית ויבזבזו חלק כבד מהתקציב אבל זאת כבר החלטה של ההנהלה.

    ---

    עריכה:

    דרך אגב, מכבי "בחרה" להשקיע את הכסף בפארמר\סמית' ונכשלה בכך שפארמר התגלה כחתול בשק וסמית' שחקן חצי גמור שלא שווה כרגע את המשכורת שלו.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Roma אנחנו עדיין חלוקים. שחקן לא ירצה להגיע למכבי אם היא תציע מיליון דולר ובפאו יציעו 2 מ', אבל אני ממש לא בטוח ואני די משוכנע שכן, ששחקן יעדיף את מכבי על פני כל אימפריה אחרת (ובטח לא קבוצות ללא מסורת), אם ההצעה הכספית תהיה מאוד דומה. וזה מה שהתכוונתי בתגובה שלי - שתי עונות לא טובות עדיין לא גורמות לשחקן לברוח ממכבי - אלופת אירופה לפני שנתיים להזכירך.

    לגבי הרכישות של סמית' וג'ורדן, אני חושב שג'ורדן היה יכול להיות שחקן מצויין השנה אם לא היה לצד רוצ'סטי. עם סמית' המצב הבריאותי באמת פקקט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/16
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    שוב פעם עכשיו כביכול התפנה כסף מהעזיבה של פארמר והכל תלוי איך ישקיעו אותו בנוסף לשאר התקציב.
    כמו שאתה רואה ההנהלה לא תבחר בדרך שלנו ולכן הישראלים עדיין מכבידים על השכר.

    בוא נחכה לתחילת העונה שנראה את הסגל המלא ונחליט איך הרכישות של קית' וריצ'י אז כי כרגע אי אפשר לדעת מה מטרות הרכש הנוספות של חבורת המשוגעים שמנהלת אותכם.