מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    כי אם כן אז הם עושים בכוונה ובזדון לפגוע בקבוצה. קרי הם אנשי הפועל או ממונים ע"י אורי אלון.

    כל עוד אני לא שם - מבחינתי הם סתם טיפשים חסרי הבנה בסיסית.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אז כל עוד לא ראינו מה הסגל לשנה הבאה ומי יהיה הסנטר המוביל - לא הייתי יוצא בהצהרות. אחרי העונה שעברה, הייתי משוכנע ב-200% ומוכן להפקיד 100 משכורות שאין סיכוי שההנהלה תמשיך עם הבנייה הלקוייה ותבנה קבוצה מגובה עקב ריבוי הפציעות שגמרו לנו את האליפות. צדקתי. העונה שעברה באמת לא חזרה על עצמה. היא פשוט נהייתה גרועה בהרבה.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    לא בכוונתי לסנגר על חבורת הקקמייקות האלה - אבל כולנו ורוב רובם של האוהדים יצאו בחגיגות אחרי החתמת פארמר ורוצ'סטי והיינו בטוחי שהנה האימפריה חוזרת. אז היו מלא טעויות (מסתבר שסמית' גמור לגמרי, מחדל הסנטרים, בנדר...) אבל גם אנחנו לא ראינו כזאת התרסקות וכישלון מהדהד.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים איתך. אתה כאן מספיק זמן בפעיל בפורום ואתה יכול גם לחזור לדיון אחורה ולראות שאומנם שמחנו על החתמת הגארדים, אבל אני באופן אישי לפחות לא הפסקתי לחפור על הקו הקדמי שנראה כמו כלום ושום דבר ו"צפיתי" עד כמה שקשה היה לצפות, שהכדורסל יתבסס השנה על יידוי שלשות. אז אולי לא תיארתי לעצמי שהכישלון יגיע עד מלעוף מהיורוקאפ, אבל לא ציפיתי למעבר לטופ 16. אז בוא, ניתן קצת קרדיט לאוהדים (ואני בטוח ש80% מהם כולל החבר'ה כאן בפורום שחשבו כמוני) ולא ניתן את הקרדיט שכבר נגמר להנהלה עד שלא נראה איזו קבוצה נקבל. מבחינתי העונה נידונה לכישלון כבר בספטמבר כשהושלם הסגל, רק שפשוט לא צפיתי עד כמה חזק הכישלון יהיה.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ארז, אני חייב לציין שעידן היה מהתחלה סקפטי לגבי הרכבת הקבוצה. אני חשבתי לתומי מדי פעם שהוא שלילי מדי, שהנהלת מכבי יודעת מה היא עושה, אבל עידן היה פה הראשון שהזהיר אותנו ממה שעלול לקרות.

    מבחינתי די ברור שבקיץ מכבי צריכה לעשות מהפכה. אילולא החוקים המטומטמים בליגה אני מעריך שגם שחקן כמו לנדסברג ופניני היו עפים. בסה"כ אנחנו צריכים עכשיו חזוק בכל עמדה. במכבי תמיד מעניין, אבל לאור העונה הזאת זה נראה שהקיץ יהיה עוד יותר מעניין. גם בירושלים עם או בלי צלחת אני צופה להתפתחויות.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בעולם מושלם שבו יכולנו אנחנו לקבוע איך תראה הקבוצה בשנה הבאה גם עם החוקים המוזרים - הייתי שולח את כולם הביתה למעט מקל/יוגי (משאיר רק אחד, מבחינתי נוטה לכיוון יוגי) ואיתי שגב. כל השאר בחוץ, כולל צוות מקצועי (ווייצ'יץ') ומרכיב קבוצה חדשה לחלוטין בתקווה על בניהה מאוזנת. גם בתקציב הנוכחי של מכבי אפשר לעשות יופי של קבוצה. שם דגש על הליגה האירופאית ובליגה הישראלית מעלה שחקני נוער בשלים שישלימו חוק רוסי ויצברו דרות. אולי מצרף עוד מתאזרח אבל זהו. אם סיל, פניני מקל/יוגבמעוניינים להמשיך, שימשיכו ב-200K דולר כ"א. אם לא - שיסעו בכיוון כביש 1 לפראייר שישלם להם חצי מיליון שקל לעונה.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    קית' לנגפורד סיכם לשנתיים.

    אוי בוי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני כבר מתחיל לקחת ברצינות את הקונספירציה שלך לגבי חבלה בזדון.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    כל עוד זה לא שחקן פצוע זאת התקדמות אני מבקש.

    החשיבה שלהם פשוט הזויה. קובעים למאמן הבא (ארז, אני מניח) עובדה מוגמרת. זה הסגל, תתמודד. פשוט בדיחה. ואל תדאג, שהקבוצה תסריח הראשון ללכת יהיה המאמן. אני במקום ארז או כל מאמן אומר למכבי, זין שלי אתם תחתימו אותי אחרי שכבר קבעתם לי מי ישחק וכמה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עוד לא עבר את הבדיקות, אני מבקש. וגם אם כן, סביר להניח שיחתימו אותו ויקוו לטוב :)

    הייתי מעריך את גיא הרבה יותר אם היה אומר את אותו משפט שכתבת להנהלה בסוף אוגוסט שעבר...אני פשוט מסרב לקבל שהם עושים את זה מתום לב. לא קונה איך אנשים שאני תופס מהם שעשו משהו בחיים, מתהגים כמו אידיוטים וחוזרים על טעויות כבר 5 שנים ברציפות ( במקרה הטוב).
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לנגפורד לא שחקן שאני רוצה לראות שוב במכבי. הוא פשוט לא ווינר. אני לא מבין למה ההנהלה מתעקשת לא ללמוד מהטעויות שלהן? עוד מעט נראה את ארויו חוזר אחרי שגם הנדריקס עושה קאמבק.

    מילה לגבי המאמן. אני לחלוטין בדיעה שמאמן צריך לעבוד עם החומר שיש לו מבלי להיות מעורב בבניית הקבוצה, אבל אם בעונה הבאה שוב נראה כשלון מי יעוף? המאמן? לא, אז ניקולה ואבי אבן עפים.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני חולק עליך בגדול. לדעתי מאמן חייב להיות הראשון שקובע את הרכב השחקנים, כמובן בתנאי התקציב שמספקים לו הבעלים. לכל מאמן יש את הפילוסופיה שלו והשחקנים שלו ומן הסתם יהיה לו יותר קל לאמן את השחקנים שמכיר ורצה וגם ידיעה שכישלון יהיה ב-80% רשום על שמו. אבל ברגע שאנשים לא מקצועיים מרכיבים קבוצה ושמים ביחד את פארמאר וטיילור למרות שהצוות המקצועי הזהיר שזה מהלך גרוע, קיבלת את התוצאה הסופית. זה לא משנה מי שמשלם בסוף את המחיר, בשורה התחתונה הקבוצה נכשלה. לפני שבכלל מחתימים שחקנים, חייבים להחתים מאמן ולתת לו 100% חופש בבחירת הסגל בהתאם לתקציב.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    בקטע הזה אני חושב אחרת עידן. המאמן הוא תמיד הראשון שמשלם את המחיר. אותו אפשר לפטר. ברגע שאתה נותן לאיש שעל הקווים את השליטה בעניין הזה אתה תסתבך עם המאמן הבא. בטח אם זה יקרה באמצע העונה.

    משום מה אני חושב שבנ.ב.א המאמן גם לא קובע הרבה. עם המאמנים הכי גדולים זה אולי אחרת, אבל ברב הפעמים למאמן הראשי אין ממש מה להגיד בהרכבת הקבוצה או בטריידים. בקולג'ים זה לדעתי כן המאמן שקובע. אתה יכול לאשר או לתקן את דבריי.

    ברור לי שמאמן יכול מדי פעם להביע דיעה, בטח מישהו עם רזומה, אבל בסופו של דבר הוא לא צריך להיות שקובע.

    במכבי לדעתי כולם מתערבים בחלק המקצועי ולדעתי הגיע הזמן להפסיק עם זה. מה שפעם עבד כבר לא עובד היום.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל אתה ישר חושב על פיטורים. למה לא לחשוב שעם הסגל שהמאמן בחר ב-100% גם התוצאות תהיינה טובות? ועם המאמן הבא ייאלץ להתמודד עם סגל נתון, זה בעצם מה שקורה גם ככה עכשיו, לא? אז אני בעד שמאמן יפתח עונה עם מה שהוא בחר במסגרת התקציב, ובמקרה של הצלחה או כישלון, זה יהיה עליו.

    NBA זו ליגה אחרת לגמרי, אני בכלל לא מכניס אותה למשוואה של קבוצת ספורט. שם זה שואו ולא באמת ליגה תחרותית. שם אף אחד לא קובע, כולל המנהלים. שם מי שקובע אלו הפרנצ'ייז שנותנים להם כוח מוגזם. זה לא דומה לשום מקום אחרי בעולם.

    אוי ואבוי אם מאמן רק יביע דעה. מה שאתה מתאר כאן זו בובה על חוט (מישהו אמר גודס?). מאמן חייב להיות היישות היחידה והאחרונה שמחליטה על כל דבר מקצועי. הוא יכול להתייעץ עם העוזרים, עם ההנהלה, עם המנהלים, אבל בסופו של דבר היחיד שאמור לקבוע.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    שוב עידן, הכל טוב ויפה, אבל מה מה יקרה באמצע העונה אם מאמן עף? זה יכול לקרות לא? במצב הזה אתה מכניס למערכת איש עם הרבה כח. הוא יגיד ששחקן X או Y לא רצוי. ומה יקרה אם זה בדיוק השחקנים עם החוזים הכי ארוכים וגדולים?

    לא יודע, במציאות של היום זה גם ביזנס. הצוות המקצועי הוא צריך לקבוע ולא המאמן. תסתכל מה קורה במחלקת הכדורגל של מכבי. מי שקובע שם הוא ג'ורדי ולא פטר בוס...כך צריך להיות גם במחלקת הכדורסל. איש מקצועי יבחר ואם הוא נכשל כמו שקורה העונה בהיכל אז הבעלים יכול להעיף אותו. במכבי לצערי כולם מחליטים. שמעון, הפדרמנים, ניקולה, אבי אבן, המאמן. לא פלא שהבלאגן חוגג, לא?