מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    מצטער אבל ההנהלה של מכבי חבורת אפסים. הלנת שכר? לאן הדרדרתם? החתמתם שחקנים גרועים אז אל תאשימו אותם בכך שהם גרועים.
    שמעון מזרחי, עבר זמנך פרוש לגמלאות.

    ממליץ לראות את הקטע ביציע העיתונות עם שמעון מזרחי.
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,273
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    היה פשוט מביך שהוא עלה לשידור ומיד אחריו עלה פדרמן כדי להסביר את שמעון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    יש למישהו לינק מהראיון ביציע העיתונות ? לא מוצא בספורט 5.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    אני מאמין שבקרוב יצא באתר שלהם, כרגע יש את התוכנית של יום שני אם אינני טועה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    ראיתי את הראיון.
    אנשים בהנהלה שם התחלקו על השכל, שימו לב: דני פדרמן - ניקולה - דיוויד פדרמן (פעמיים אם אני לא טועה) - שמעון מזרחי (גם כן פעמיים אם אני לא טועה) התראיינו כבר ביציע העיתונות, רבאק, זה המסר שלכם לאוהדים, קטלו את פדרמן הקטן שם והיה ברור שגם ניקולה לא ייצא שם טוב והם הולכים לתוכנית הביזונית שלהם, איבדו שם ת׳ראש, למעט ז׳אן טבק שמחוייב להתראיין אחרי כל משחק אסור לאף אחד שם לדבר עם התקשורת אלא אם כן הם עורכים מסיבת עיתונאים ושלא תהיה מסע״ת מביכה כמו שעשה דיוויד פדרמן, הסרטן של מכבי ת״א ההנלה הזאת, עם התקציב הזה הם הפסידו כבר 4 אליפיות ב-8 שנים והחמישית בדרך, כלום לא יעזור להם אם ההנהלה לא תעוף משם אלא אם כן יהיו בצוות המקצועי קוסמים כמו דיוויד בלאט שכמעט בלתי אפשרי.

    ומה יהיה עם הפציעות האלה ?! דחוף להחליף שם את הצוות הרפואי וכל האחראים לעניין הכושר, כבר עונה שנייה שזה נמשך ויש שקט בנושא הזה.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    גם זה ביזיון. זו כבר עונה שנייה ברצף שאנחנו מגיעים למאני טיים עם בית חולים שדה. משום מה זה נראה כאילו ההנהלה החליטה לטאטא את העניין הזה מתחת לשטיח. אני כבר שומע את פדרמן אומר: "מה אתם מחפשים דברים שלא קשורים לשום דבר. בכל קבוצה נפצעים שחקנים."
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    מכבי הרסה שחקנים במו ידיה. נגיד שרנדל פצוע כרוני, אבל איך סמית' משחק בשנה שעברה מעל 50 משחקים כמעט 40 דקות בערב (כמובן שבאופן לא מפתיע נפצע בזמן הכי קריטי במשחק הראשון נגד אילת) לא מסוגל לתת יותר מ-15 משחקים העונה, איך יוגב מגיע למכבי בריא כמו שור והיום הוא ברמת פציעות כמו של רנדל. איך אמבקווה מפספס משחק וחצי בעונה בשנתיים בגרמניה ופה שואבים לו מים מהברך כל יומיים עד שאין ברירה והוא הולך לניתוח...

    לא ברור לי מה קורה פה.
    ?????? ????? ???????: ????????? ?? ????
    אז הנה בהמשך למה שרשמתי - סמית' כבר מתאמן אבל לא יתלבש לירושלים כמו גם אמבקווה. הנדריקס אמור לנחות השבוע אז לא יודע כמה יוכל לשחק אבל אמור להתלבש. חבל שמכבי לא הביאה אותו קצת לפני כדי שישחק כבר מול נס ציונה ויתחבר לקבוצה. הוא יהיה הסנטר היחיד שלנו בארינה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/3/16
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    בתחילת השנה הצהירו, ההנהלה כמובן וחלק מן האוהדים(לא פה), שיש פה את אחד הקווים האחוריים הטובים באירופה. אני לא מסכים בכלל עם הטענה גם אם רוצ'סטי ופארמר היו משתלבים, אחרי עונת יורוליג שצפיתי לפחות ב60% מהמשחקים אני יכול לספור מגוון קבוצות עם קו אחורי פשוט מטורף בכל קנה מידה.
    חימקי: רייס, שבד, דראגיץ' וקופונן
    צסק"א: דה קולו, תיאודוסיץ', ג'קסון, הייגנס ופרידזון.
    פנר\אולקר: דיקסון, בוגדנוביץ', סלוקאס והיקמן.
    לוקומוטיב: דלייני, דראפר, בייקוב.
    ברצלונה: סטאורנסקי, ריברס, נבארו וארויו
    ריאל: יול, רודריגס, ריברס ודונציץ' (אפשר גם להוסיף את קארול ורודי).
    אולמפיאקוס: ספאנוליס, מאנזריס, סטראוברי , לוג'סקי ודניאל האקט.
    פנא: קלאטיס, דינמאטידיס, פדליין, ווילאמס ומרקז היינז(חחחח)

    אלו רק האמפריות הגדולות, כמובן יש את שאר הקבוצות שיש להם גארדים לא פחות טובים אם לא יותר ממכבי. אחלה בלופ האכילו את האוהדים.

    דרך אגב שאלה מעניינת אז סגל גארדים אתם הייתם בוחרים?
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    אני לא מבין גדול ביורוליג ומכיר לעומק ממש מעט מהשחקנים פה אבל הקו האחורי של ריאל מדריד פשוט קטלני, יול ורודירגז הרכזים, רודי וקארול בעמדה מספר 2, פשוט אדיר, לקארול יש ידית מטורפת, ועם שני רכזים כאלה, פשוט קו אחורי מטורף.
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    בפועל פחות טוב ממה שזה נראה על הנייר. קארול ורודריגס שומרים בינוניים ומטה ואינם יכולים לשחק ביחד כמעט. האמת לרוב קארול משחק 3 וגם רודי מבלה הרבה בעמדה הזאת.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    קודם כל סתם בשביל העניין אז לדעתי צסק"א פה האיכותית ביותר אבל יש מדד צ'וקריות שלא נמדד פה ובזה הם אלופים. אבל הקו האחורי שלהם הוא הכל מהכל. הנה משהו שדן שמיר אמר בשידור בשבוע שעבר בהפסד ההזוי שלהם לבארסה - כשהסרבי עושה עבירה מפגרת 10 שניות לסיום הזמן החוקי ביתרון 2 לרוסים - ללא הוראת מאמן , מנוגד לחלוטין לכל הגיון: "ככה זה תאודוסיץ' , עושה מה שבראש שלו , גם לי שהייתי בצוות המקצועי של צסק"א ,חוויתי את זה כמה וכמה פעמים" - וזה אם מישהו שואל איך הבן אדם הזה לא מצליח לקחת גביע אירופה.

    אבל אני חושב שאתה מפספס פה משהו. אי אפשר למדוד קבוצה רק באספקט אחד. קבוצה זה פאזל שהכל צריך להיות במקום. העובדה שאין למכבי משחק פנים העונה משפיעה המון גם על הקו האחורי. זה ממש לא רק סנטר שיקלע בצבע או יקח ריבאונד. זוכר את סופו שהיה "נועל" סנטרים בצבע ונותן לרכזים של מכבי "שביל" פנוי לסל? או טיוס שלא משנה איזה גארד עברו (ועברו, גם את רייס, גם את היקמן) היה מוריד לך גג שבפעם הבאה שהיית מנסה לחדור היית חושב פעמיים?

    אז לא, עם 2 סנטרים טובים מכבי עדיין כנראה לא הייתה אלופת אירופה - אבל אני מבטיח לך שגם רוצ'סטי ופארמר היו נראים טוב יותר. פניני דיבר על זה בפודקאסט האחרון של אוהדי מכבי. סנטר נורמלי היה מרתק שחקנים אליו, מכווץ את ההגנה ומשחרר קלעים. הוא אמר שזה הדבר שהכי חסר לו העונה. ואם יש משהו שאי אפשר לקחת מהצמד הנ"ל זה קליעה. אבל שאין כזה, אז יוצאים אליהם חזק כי לא צריך לעזור בפנים. חודרים עליהם בקלות ואין שום עזרה מאחורה. יש לי המון טענות אל הצמד הזה אבל עם שני סנטרים טובים דברים היו נראים אחרת. פוטנציאלית - זה יכל להיות קו אחורי התקפי מרשים מאוד. רק שים סנטר אפילו בינוני כמו סופו שמחייב עזרה בכל פעם שמקבל את הכדור ומשאיר את רוצ'סטי/פאמר/סיל/פניני לבד לגמרי ותבין שיכלנו להמטיר לא מעט נקודות העונה. הדבר הכי גרוע בבניית קבוצה היא קבוצה שאין לה שום באלאנס. ב2014 לא היה לנו את הרכז הכי טוב באירופה וגם לא את הסנטר הכי טוב באירופה - אבל בכל עמדה היה לנו שחקן טוב, טוב מאוד אפילו. לא היה לנו טומיץ' אבל היה לנו טיוס וסופו. ולא מקלין או רנדלוף אבל היה את בלו. והיה רייס והיקמן. אף אחד מהשחקנים הללו לא היה הכי טוב בתפקידו אבל הייתה קבוצה מאוזנת פרפקט. זאת תהיה המטרה מספר 1 בעונה הבאה שלנו. לא רוצה את הרכז הכי טוב בעולם (לא אתנגד לדלייני...) וגם לא הסנטר הכי טוב (אומיץ' ושלום על ישראל). אבל שיהיו לי 1-2 טובים בכל עמדה. לא מעולים, לא גדולים, לא 30 נק' ו15 ריב' למשחק. סתם שחקנים טובים.
     
    idans10 ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    הרצליה עד המוות,

    לא הבנת אותי, לא משנה אם היה לכם את בוגדנוביץ' וספאנוליס בקו האחורי(האהובים עליי) עדיין לא הייתם מצליחים כי בפנים יש לכם נגרים במובן הרע של המילה.
    הנקודה שטפטפו בתקשורת דרך ההנהלה של מכבי שיש פה קו אחורי מדהים ביחס לגדולות של אירופה וגם זה שקר. זה קו אחורי טוב שאם היה צבע היה אפשר לשפוט אותו כראוי.

    אם כבר הזכרת את הסרבי הלוזר ביותר שקיים, תיאודוסיץ', אני פשוט לא סובל אותו. שחקן מצוין שמופיע רק למשחקים הלא חשובים. כל פעם עושה פיפי ברגע האמת, שילמד משהו מאגדה אמתית ספאנוליס!
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    בסדר נו, עזוב מה טיפטפו. אתה יודע, בתור מחבב אולימפיאקוס, שנים האכילו אותי האוהדים של מכבי (לא ההנהלה) שאנחנו צריכים קבוצה כמו אולי' של "שחקן אחד תותח ב2 מיליון אירו כמו ספאנוליס וחבורת נגרים לידו" - זה היה בשיאה של אולי' עם 2 גביעי אירופה באק טו באק. אז מה מסתבר? שזה לא היה ספאנוליס ועוד 4, ושהייתה שם אחלה קבוצה טובה ומאוזנת, ושאם זה היה ספאנוליס ועוד כמה נגרים אז ברגע שהנגרים היו עוזבים היינו רואים אותם בסארגוסה או בקנריה - אבל פרו אנטיץ' דפק עונת רוקי מטורפת באטלנטה, היינס נהיה הסנטר הכי מבוקש ביורליג וגם פאפניקולאו עשה עונות נ.ב.א ובברצלונה. ואז גם באה מכבי מיד אחרי וגם ניפצה את זה עם קבוצה בלי סטאר מטורף (הכוכב הכי גדול היה מאחורי הקווים) וזכתה. לא חושב שיש פה נוסחת קסם. אני כן בטוח שכל הקבוצות שזכו בסופו של דבר היו מאוד מאוזנות גם אם היה ניסיון להציג את אולימפיאקוס ההיא כקבוצה של שחקן אחד - ברור שספאנוליס היה המלך הבלתי המעורער אבל שמסתכלים על השחקנים שמסביבו ומה הם עשו מאז מגלים קבוצה מפלצתית כמעט עם שחקנים מעולים בכל עמדה.

    אין חוקים ברורים שיביאו לך גביעי אירופה. בטח לא בשיטת פיינל פור. אתה מדבר על מי לדעתנו הקו האחורי הכי טוב, אני נזכר בעונת הזכייה שלנו ביורוליג שמאמני כל הקבוצות ביורוליג התבקשו לנבא מי תהיינה העולות לפיינל פור באותו עונה. אף מאמן לא רשם את מכבי ב-4 שלו. ככה שמה כבר דעתנו משנה במשהו.

    ואגב, שכחת את החבורה של לאבורל ברשימה שלך - אדאמס, פביאן קאסור, ג'יימס, בלאזיץ'.....
     
    אלעד ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    בטוח שאנשים ירימו גבה אבל אני במקום מכבי ת״א מחתים עכשיו את ד׳יאור פישר.
    קודם כל ישראלי, דבר שני סנטר מה שאין לקבוצה הזאת (אמבקווה והנדריקס 4), ואפילו כמחשבה לעונה הבאה, הרי העונה הזאת למכבי ת״א אין צ׳אנס עם הסגל הנוכחי, בעצם זה משחק אחד אז כן אבל עדיין פישר שחקן טוב גם הגנתית וגם התקפית.
    פישר יכול לסחוב עוד עונה ביורוליג כגבוה מחליף טוב ואפילו את הלפרין הייתי גונב לירושלים אם הם לא יתעוררו כשחקן סגל לעונה הבאה.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    לא עזב מסיבות מקצועיות או כלכליות את ירושלים אלא בגלל האירוע האישי, מות אביו. לא יחתום במכבי גם אם היא תרצה אחרת לא היה סיבה לעזוב את ירושלים.
    העזיבה שלו משמעותית מאוד בשבילנו ונשארנו עם 3 ישראלים בכירים ועוד חצי. אליהו, הלפרין, טימור ומנקו.

    קצת מכבי:
    מדברים על שחרור של רוצ'סטי כי טבק לא "סובל" אותו אז זה אומר שטבק ממשיך? מעניין.
    כמובן שהפציעות של הנדריקס מתחילות להופיע ושוב עולה השאלה אם היה צריך לגעת בו מההתחלה שהולמן היה על המדף לפניו?

    אני חושב שגם שההנהלה רוצה לבצע מהלך טוב הוא מתפקשש לה בפנים.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.