מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה הדבר הראשון שציינתי שאני לא מבין. אפילו היה לי ויכוח עם מישהו מהפורום (לא זוכר מי, נדמה לי שי) לגבי העניין. מי שאמור להחליט על זהות השחקנים שיגיעו במסגרת הגבלת התקציב הוא אך ורק הצוות המקצועי. כל ניסיון אחר של ההנהלה להחתים שחקנים בתחום שהם לא בקיאים בו רק יחזיר אותנו לאותו לופ שאנחנו נמצאים בו כבר שנתיים.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    צירבס לפי פיק חתם. בכל מקרה, לא יגידו שום דבר סגור (כמו עם רוצ'סטי) רק בסיום העונה. בכל זאת שתי הקבוצות עדיין משחקות בטח הסרבים שחזק בהצלבה.

    אבל....צירבס זה שם הגיוני מאוד. פשוט נשמע הזוי ששני תותחים אירופאיים כמו סוני ווימס ורנדלוף מועמדים למכבי. זה 2 שחקני על במונחים אירופאים שיכולים להרוויח 2-3 מיליון דולר בכל קבוצת טופ יורוליג בשנה הבאה. האחד כי הוא כבר היה שם ורק חוזר מהנ.ב.א, והשני כי בעונה מטורפת בקובאן וכי הוא שחקן ענק.

    זה לא אומר שצירבס חלילה הוא רע או משהו כזה, אבל הסכומים שלו זה משהו שבהחלט מכבי תתמודד איתם, וזה לא מישהו שצסק"א ובארסה תקפוץ עליו. הסיבוב הראשון שלו היה פנומנלי על גבול ההזייה, בטופ 16 הוא קצת "חזר לעצמו"

    מכבי קצת חוזרת להיות מכבי בקטע של ה"זיהוי פוטנציאלים". צירבס, עזבו שכרגע כל דבר עדיף על מה שיש פה, הוא שחקן בעלייה והעונה הוא בעונה הטובה ביותר שלו. מכבי קצת כמו מכבי של לפני כמה שנים מקווה שהבן אדם יתפוצץ בפנים של כל אירופה שנה הבאה. זה אולי כן ואולי לא, כמו תמיד.

    ציברס נתן הצגות מדהימות בשלב הראשון מול פנר, ריאל, חימקי..... ובטופ 16 הוא ביינתים ירד. השאלה אם זה ירידה לפני התפוצצות חזרה או ירידה לממוצעים הרגילים שלו (לא ש10 נקודות ו6 ריב' בטופ 16 זה רע כל כך...אבל זה הרבה פחות מהשלב הראשון).
    זאת תהיה החתמה טובה כי היא תחזור לייצג קצת אותנו. זה לא סוני ווימס, זה לא רנלדוף, אבל זה אחלה שחקן ללכת איתו למלחמה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא פוסל ששחקן כזה או אחר יצליח - אבל זו לא הנקודה - כי אין לנו מושג בכלל מי יאמן בעונה הבאה ואם הוא מעוניין באותו שחקן. לא בכל יום יהיה כאן דיוויד בלאט על הקווים שינחיתו עליו שחקנים והוא יצטרך להתאים את עצמו אליהם בהצלחה ולא הם אליו כמו במערכת בריאה.

    זו נורת אזהרה רצינית, לפחות עבור האוהדים.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    ואני חושב שכולכם טועים. אני חושב שיש מאמן למכבי. אין לי מושג אם זה ארז או ברצוקאס, אבל יש מאמן והוא מעורב בסוד העניינים. ובהנחה שזה לא טבק, אי אפשר לבוא ולהכריז על זה היום שהעונה עוד לא נגמרה ויש עוד מטרות.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ואני חושב שאתה תמים מדי...מסכים שאי אפשר לפרסם שום דבר עד שלא מסתיימת העונה, אבל אני גם משוכנע ב-99% שהמועדון וההנהלה לא ישנו את הדרך שלהם ב-7-8 שנים אחרונות. הם הקובעים, הם הכל יכול. להביא מאמן שיתנגד להם לא יקרה, להביא מאמן תותח ויקר גם לא יקרה. אז הם יחתימו את השחקנים שבא להם וינחיתו (שוב) על המאמן הבא.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    מצטער שאני חוזר לנקודה הזאת אבל כל עוד אנחנו לא משוריינים בליגה הסגורה של היורוליג אז יש לכם יתרון גדול בשוק השחקנים. השמות שעפים פה זה שחקנים שירושלים לא יכולה לפנות אליהם לדעתי. לא בוכה אבל זה קצת מבאס וזה מוכיח שצריכים לשם את הביצים על היורוקאפ בעונה הבאה.

    בכל מקרה זיברס ומילר זה חיזוק משמעותי במיוחד לקבוצה שאין לה סטראץ' פור ראוי וסנטר כבר תקופה ארוכה. מברוק!
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    תגיד את זה לחבר שלך שהלך כמו צאן לטבח לפיב"א וצעק ביציע העיתונאות "מלאגה !!!!!!!" שנשאל מי הקבוצה הכי טובה במפעל, והיום אגב, הספרדיות הודיעו שהן עם יולב. באסה לכם.

    וחכה עם המברוק שום דבר לא סגור. מילר תהיה החתמה אדירה. זיברס הוא מוגבל, ההרגשה היא שהוא נוגע בתקרה שלו העונה. זה הימור יחסית מסוכן. כן, זה טוב יותר מכל מה שיש אבל בסופו של דבר זה לא סנטר טכני ומגוון אלה שחקן עם הרבה כח בעיקר. העונה הוא מפתיע את כולם אבל קשה לדעת אם הוא כאן כדי להשאר או שהוא מיצה את הגבול ומעכשיו זאת הירידה (שאנחנו רואים בטופ 16, אגב. שוב, הוא לא רע שם, אבל הרבה פחות מהשלב הראשון).
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה אגב, אחד הפחדים שלי. שמרוב שכולנו אכולי מרורים ממה שעברו כאן בשנתיים האחרונות, שפתאום כל איזה סנטר בינוני + ייראה לנו כמו שאקיל אוניל. במכבי החדשה אוהבים הנמכת ציפיות, כדי להוריד את האוהדים מהגב שלהם. אז פתאום סנטר של 9 נק' ו-5 ריב' יהיה דבר אדיר לאור מה שקיבלנו השנה. אני חוזר ואומר: סנטר ורכז זר בעלות כוללת של 4-4.5 מ' יורו ובשאר העמדות לנסות ולחלק מה שאפשר. זה אמור להספיק. אם צריך לקצץ לשחקנים כמו פניני ואוחיון, אז לעשות את זה (לאן הם יעברו בדיוק?). אבל הבסיס שלנו חייב להיות רכז זר ברמה גבוהה כשגל ויוגי מגבים אותו וכמובן סנטר בכיר שיגובה ע"י הנדריקס. לגבי שאר העמדות אני פחות אהיה מוטרד.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    נגמר הסיפור. החתתמנו את מילר וציברס.

    מילר החתמה אדירה. פשוט אדירה. 3-4 מדהים. בין הטובים באירופה. ציברס והנדריקס זה קו קדמי לא מספיק טוב לדעתי. אני מסופק אם זה יהיה טוב מול הגדולות.

    אבל ביינתים אני מרוצה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לינק? אסמכתא?
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    להזכיר לך שהכריזו שלנגפורד חוזר ומאז יש שקט בנושא ?
    מה גם שרשום שהם סיכמו ולא חתמו.
    לסיכום, עד שאין הודעה רשמית לא מאמין.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    בניגוד לאז שזה יצא רק בוואן ולא בשום מקום אחר, כלומר רק פיק פירסם את זה ולמחרת הורידו את הידיעה כי הסוכן של לנגפורד אמר לפיק שזה בולשיט, פה זה בכל מקום אפשרי. גם בסרביה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,295
    לייקים שהתקבלו:
    4,532
    קודם כל אפשר פחות לעוות את הדברים של אורי אלון. נכון הוא הצהיר שהוא הולך עם פיב"א והתרסק עם ההחלטה הזאת אבל בסוף אני מאמין שהמצב יחזור לקדמותו ונשוב ליורוקאפ ושום דבר לא השתנה.
    איך זה קשור בדיוק לזה שהיורוליג והשריונים מונע תחרות הוגנת? שום שחקן יורוליג לא יגיע לירושלים שמכבי עומדת בצד עם היורוליג.

    ---

    רכש מרשים מאוד, ראיתי לא מעט את הכוכב האדום ומדובר בשחקנים מצוינים. הייתי מצנן את ההתלהבות במילר , עדיין צעיר מאוד אבל באמת פוטנציאל בשמיים.

    לפי התקשורת, בנדר הולך להירשם לדרפאט וצפוי להיבחר במקום ה3-4. ראיתי לא מעט מכללות ולמרות שזאת מסגרת הרבה יותר קלה מהיורוליג לדעתי עדיין הספקתי לראות לא מעט שחקנים יותר מרשימים אבל כנראה הצורך ב-4 פשוט עולה על כל זה.