מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שאני כן. לא בגלל שהוא נפלט מה-NBA וסביר להניח שהוא לא יירצה לרדת ברמת השכר, אלא להבין ש:
    1. 95% מהסגלים סגורים ולא הרבה קבוצות עשירות (אם בכלל) ירצו לבצע שינויים באמצע השנה
    2. לבאדם יש 0 ניסיון יורוליג. פאק, בקושי ניסיון אירופאי יש לו.
    3. לשחק ב-NBA לא אומר להיות מצולם לאתר האינטרנט של הקבוצה. אם אתה ריאלי עם עצמך, תבין שבנטו אולי שיחקת חודשיים ב-NBA בשנתיים האלו ואני מגזים. אז בתור אחד שמחזיק ממקל בחור נבון, הייתי מצפה שהוא לא יעוף על עצמו, יתפשר, ינסה להוכיח את עצמו ואז יוכל לבקש מה שירצה. כנראה שטעיתי.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מהעסקה הזו אפשר בקלות להבין שמקל בחור מאוד אינטליגנט ושהוא גם לא דופק חשבון, תרתי משמע, למכבי. הוא לא פרייאר, והוא יודע שלהבדיל מהקדנציה הקודמת, הפעם הוא מגיע למועדון מהדלת הראשית. הדרישות שלו ממכבי היו דיי צפויות (אל תשכח גם את בעיות המס), לפחות בעיניי; הוא מנצל את ההייפ הגדול שיש סביבו בתקשורת אחרי הקמפיין האחרון עם הנבחרת, וכולנו יודעים כמה במכבי נואשים לראות ציביון ישראלי דומיננטי, ומקל, בכל הפרמטרים השונים, עונה על כל הדרישות במועדון כמו מכבי תל אביב. הוא לא שחקן יורוליג מוביל כי הוא אף פעם לא שיחק ביורוליג, אז לפחות במפעל הזה ניתן לזמן לעשות שלו אם וכאשר יגיע למכבי. כמו כן, בליגה הוא כמובן הוכיח את עצמו מעל ומעבר, ובנוסף לטופ 16 המטורף תוספת בדמותו לרוטציה היא בגדר חובה עקב ׳החוק הרוסי׳.

    למקל גם יש מזל גדול שלמכבי אין שום מרחב תמרון בכל מה שנוגע לישראלים שהיא באמת רוצה, שאולי חוץ מיבזורי שיכול להתאים וגם זה יהיה אולי רק רלוונטי בעונה הבאה, אין שום שחקן נוסף שאפשר להביא. תוסיף לכך שלפי הספקולציות גם כל הטורקיות הגדולות מעוניינות במקל, ומכבי בסך-הכול נמצאת כאן בעמדה שאם היא רוצה אותו היא חייבת להשקיע יותר ממה שהוא באמת שווה מקצועית.

    אגב, אני גם לא חושב שלמקל יש סנטימנטים כלשהם כלפי מכבי, בלשון המעטה. יש כאן ביזנס נטו ואפשר היה להבין את זה עוד מהראיון שלו ב׳ידיעות אחרונות׳ שהוא אמר שאם הוא יחזור לשחק באירופה, החלום תמיד יהיה לחזור ל-NBA, אבל זה לא שהוא יהיה מתוסכל מזה עד כדי-כך, כי הוא עדיין ישחק ברמות הגבוהות ויוכל להרוויח סכומים גבוהים. זה פחות או יותר מה שהוא אמר במהלך הראיון.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא חושב שצריכים להיות לו סנטימנטים למכבי (הבחור בכלל אוהד הפועל גם, למרות שגדל אצלנו) וביזנס זה ביזנס. אגב, גם זכותו לבקש מה שהוא רוצה, למרות שלדעתי בקיץ גם לו היו מרחבי תימרון גדולים יותר, הרבה יותר ממה שיש עכשיו. אני לא חושב שמכבי תשלם את זה ואני גם לא חושב שאנחנו צריכים לשלם את זה. כשחקן שלם הוא אולי טוב מאליהו (שלהבדיל ממקל לפחות הג[יע עם ניסיון יורוליג והיה לא רע) אבל עם האחרון כבר נדפקנו בסכומים המופרזים שזרקנו עליו. את מקל אתה לא צריך בשביל הליגה הישראלית, גם לא בגלל החוק הרוסי. אני אחדד את הכוונה שלי, אתה לא צריך להשקיע מיליון דולר לליגה הישראלית, עד עכשיו אנחנו מסתדרים בסדר בגזרה הזו. שנית, כמו שאמרתי, לא הוא השחקן שיעשה את ההבדל בין כישלון להצלחה אירופאית, אז לא אכפת לי לוותר על אירופה השנה ולהתחיל נורמלי משנה הבאה מאשר עכשיו לזרוק סכומים הזויים על שחקן שאפילו לא מתקרב אליהם מקצועית ובטח לא מוכח. אם ההבדל היה בין 200 אלף ל-500, ניחא, אבל מיליון דולר עבורו?? על מה? על זה שברזומה רשום לו NBA? גם למלקולם תומאס יש את זה...500-600 גג, אם לא, נשאיר אותו להתבשל אצל הפראיירית התורנית. תשאל עכשיו את אורי אלון אם הוא היה עושה את אותו מהלך ומביא את ליאור באותם סכומים שהביא אותו בזמנו ובתמורה מקבל זין בעין (דאבל-דאבל מול אשדוד אפשר גם לעשות ב-100 א' דולר).
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הכול תלוי על איך מכבי מסתכלים על זה. אם הם מסתכלים בעסקה הזו אך ורק על חצי העונה שנשארה, ומקל הוא השחקן שיעשה את ההבדל עבורם באירופה (כמוך, גם אני בספק רב), או שהם מסתכלים עליו כאיש שיהיה הפנים של המועדון בציביון הישראלי בצוותא עם אוחיון ופניני. אני חושב שהאופציה השניה היא האופציה הרלוונטית יותר וזו שאנחנו צריכים להסתכל עליה, אחרת לא היו מציעים לו הצעה ארוכת טווח, בנוסף לסעיף יציאה חזרה ל-NBA, דבר שממש לא בטוח שיתממש, כאמור, וזה כנראה גם ההימור של מכבי אני מניח.

    אני חושב שצריך לשנייה לשים את עניין הכסף בצד. אני לא אתחיל איתך בטיעונים ש״זה במילא לא הכסף הפרטי של שנינו״, אבל אל תשכח שספורט זה משחק מאוד דינאמי והכדורסל האירופאי וביורוליג בפרט הוא דבר מאוד נזיל ומשתנה באופן מהיר מאוד. יום אחד אתה שווה 100 אלף דולר ולמחרת אתה יכול להיות שווה שני מיליון יורו, מי כמו פארגו יודע (אני לא יודע אם אני בכלל מדייק בסכומים וזו לא הנקודה). כך שלהגיד כמה שחקן X ״באמת״ שווה ועוד בשוק של היורוליג זה דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי ברוב המקרים.

    אני לגמרי בעד העסקה הזו, כי באמת שאין עוד ישראלים שמכבי יכולה להביא, ובכנות אני גם מחזיק ממקל, אמרתי את זה הרבה פעמים פה; אני חושב שהוא קורץ מהחומר הנכון, להבדיל מחבר׳ה כמו אליהו והלפרין למשל, ואני חושב שיש לו את כל הסיבות והמוטביציה שצריך בשביל להצליח כשחקן מוביל במכבי. אם הוא יעשה את זה, הוא בהחלט יכול לחזור ל-NBA ומדלת טובה יותר הפעם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/14
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מסכים איתך לגבי רוב הפוסט וברור שאי אפשר באמת להעריך שחקן מסויים, אבל הקטע עם מקל שהסכום פשוט מופרז מדי. זה מאוד מזכיר לי את עניין יניב קטן, שקיבל מחיפה סכום סביר, הלך לחמם את התחת בספסל של ווסטהאם חצי שנה, חזר לחיפה ודרש מהם סכום כפול והזוי. על מה? רק כי ברזומה כתוב שהיית שחקן של ווסטהאם? הרי אם מקל לא יוצא ל-NBA, הוא לא היה מעז או בטוח לא מקבל ממכבי משהו שמתקרב אפילו לחצי מיליון דולר. אז מה שקורה כאן, זה שהוא רוצה שהסטטוס של פליט NBA ישלים לו הכנסה. לא תודה. אני פחות מחזיק ממנו כשחקן אבל מכיר בעובדה שהוא אחד הישראלים הבכירים. ועדיין, כל עוד לא ראיתי ממנו התרשמות כלשהי ברמה הגבוהה של אירופה, אני מסרב להתקרב אפילו לסכומים שלו, בין אם לטווח ארוך או קצר. אם מסתכלים לטווח ארוך, אז עדיף להשאר ככה העונה ובשנה הבאה לשפוך כסף על מי שבאמת אמור לעשות את ההבדל. אם הם רוצים להשיג משהו השנה, לא מקל הוא זה שיעשה את ההבדל אז חבל מלכתחילה לצרף אותו. אם להחתים אותו, רק בעלות שפויה. אם הוא יוכיח בחצי שנה הזו שהוא ראוי למשכורת גבוהה יותר, שיפתחו לו בקיץ חוזה חדש. אפשר גם לשאול את מקל אם בא לו לחתום על מיליון דולר חוזה, אבל אם הוא לא מספק את הסחורה, לפתוח חוזה חדש בסוף השנה ולקצץ אותו בחצי. איך? הוגן מספיק?
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    2.5 מיליון דולר לשנתיים וחצי. בהחלט שאפתן הבחור.

    אל תשכחו שהוא צפוי לקבל בערך כמיליון דולר גם מדאלאס.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הוא מוזמן להתיישב על זה (סליחה מראש על הבוטות במי שזה פוגע בו)

    http://img2.tapuz.co.il/forums/1_167762131.Xxx
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אין לי מושג אם מכבי הולכים לשלם לו את זה, אבל בטורקיה ישלמו לו את זה ללא בעיה. את האמת, כל עוד הוא לא ינחת בירושלים לא אכפת לי אם לא ישחק במכבי. את הכסף הזה אפשר בקיץ לזרוק על זר איכותי...
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למה כזה אכפת לך שהוא ינחת בירושלים? יש לו יכולות של לברון ג'יימס שיאיימו על מכבי? במחשבה שניה, לא אכפת לי גם אם הוד רוממותו ג'יימס ינחת בירושלים. שם המועדון מושך את השחקן למטה ולא להיפך.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,529
    נכון שהוא שחקן פיק אנדרול מצויין( אין במכבי כאלה השנה ), נכון שהוא חזק ואתלט ברמה גבוהה, הוא גם דריבלר ומוסר מצויין.
    אבל רק בגלל הקליעה, או יותר נכון חוסר הקליעה שלו, הוא לא שווה יותר מחצי מיליון. הבחור סוחט את הלימון כמה שאפשר, וזה רק מראה כמה הוא לא להוט להגיע.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    עידן, 2.5 מיליון דולר לשנתיים וחצי זה מיליון דולר לעונה, בקיצור, אותו דבר.

    שני דברים: א. זאת הדרישה שלו. זאת אומרת, זה ההצעה שלו וכמו בכל משא ומתן אתה מציב הרבה מעבר למה שאתה באמת רוצה כדי "להתפשר" על מה שבאמת רצית לקבל. במקסימום תרוויח יותר ממה שתיכננת. ככה שהמדד לדרישות שלו יהיה אם בסופו של דבר מכבי יגידו 600 אלף, הוא יגיד 800 ונסגור את הסיפור. (לעונה כמובן, וזה סתם דוגמא כן).

    ב. הדבר שלדעתי מפחיד את מכבי זה לא המיליון דולר לעונה (ברור שמכבי תוריד אותו) כי בסופו של דבר כולם מדברים על זה שמכבי רואה בו ציר מרכזי לשנים הבאות - הבעיה היא חצי מיליון דולר לחצי עונה שרק ההתאקלמות הלא פשוטה תעלה למכבי בכמה הפסדים ואולי גם קרייטים שבהם בטופ 16. אין דרך אחרת להכניס אותו לעניינים מבלי לתת לו דקות נרחבות שיותבלו באיבודים של חוסר תיאום בינו לבין השאר. ואם זה בסדר ששחקן כזה מגיע מהתחלה ובונים קבוצה שהוא שחקן מרכזי בה ומקבל פלוס מינוס מיליון, ניחא, אבל חצי מיליון למשהו כמו 5 חודשים, בלי הכנה ובלי כלום, עד שיכנס לעניינים עד שיתחיל באמת לעזור, זה כבר יותר מדי.


    **יש שמועות חזקות שפיני מתנגד מאוד לעיסקה בטענה שזה לא מה שצריך עכשיו. הוא אפילו אומר להחתים אותו ולהשאיל לגליל מיד תוך שמכבי משלמת את השכר והמס. זו רק שמועה..
     
  12. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    שמועה הזויה (לא הקטע שפיני מתנגד אלא השאלה לגליל. הוא כבר לא במצב של השאלות לגליל ובחיים לא יסכים).

    אין ספק שמקל לא שווה סכומים כאלה. יש רק ישראלי אחד שיכול לדרוש ולקבל משהו כזה ואולי אפילו יותר וזה כספי. אנחנו מכירים את ההנהלה של מכבי, ואם יתנו למקבל חוזה כזה, אנחנו נרגיש את זה טוב מאוד בזרים של עונה הבאה שיעלו בערך כמו לינהארט. אלא אם פדרמן מצא נפט בחצר שלו ואז הכל בסדר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איפה ראית שאמרתי שזה לא אותו סכום? כבר אמרתי כמה פוסטים קודם לכן שהוא יכול לחלום בלילה לקבל מיליון דולר לעונה, 2.5 לשנתיים וחצי או 10 מיליון ל-10 שנים. כמו שזיו אומר, 500 אלף בלחץ ואני סופר לארג' איתו. אכלנו כבר זין עם ליאור, כאן זה אותו סיפור. לא רוצה, שלום ולהתראות. זה לא ספאנוליס שיכול לעשות לך הבדל של אליפות אירופה או כישלון ועליו הייתי מוכן שיוציאו גם שני מיליון אירו, אלא זה כולה גל מקל, שהופיע ברוסטר של המאבס במשך שנה וחצי ואפילו לא שיחק.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    בנתיים בתקשורת כותבים שמכבי מוכנה רק לתת חצי מהסכום אותו מקל רוצה. אם להאמין לפי הדיווח בערוץ הספורט יש גם אפשרות שמתחילת ינואר הוא יכול לחתום על חוזה קצר בקבוצת נ.ב.א. לדעתי פשוט כדאי לו לחכות עד העשירי בינואר, מקסימום יחזור בקיץ בארץ רק שאז המחיר שלו כנראה יירד. ההערכה שלי כרגע היא שמקל לא יגיע ויישאר בארה"ב.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אנחנו מדלגים מעל עפולה, הפועל מעל נס ציונה ויש דרבי ביום שבת בנוקיה.