מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לאומי בהפועל....הבנת למה התכוונתי...

    אין צורך להשקיע בליגה הישראלית ואני לא אומר את זה מתוך זילזול או התנשאות אלא סדרי עדיפויות. מעולם לא היתה אירופה ליגה כל כך עמוסה ועם כל הכבוד, לשם אנחנו מכוונים. מה גם שאני לא רואה בכך שום רע אם השחקנים הצעירים ו/או שחיקנים שלא יקבלו הרבה דקות ביורוליג (אני מניח) כמו סיל או יבזורי, יהנו ממעין ליגת מילואים ששם ישמרו על הכושר. קשה לי לראות את מכבי מפספסת עלייה לפיינל פור הישראלי גם אם היא תסיים במקום השמיני. עד אז החבר'ה של היורוליג בטח כבר יהיו פחות עמוסים ויהיה אפשר לשלב אותם. אבל שמישהו יסיק מסקנות מהפציעות של השנתיים האחרונות ויפסיק להעמיס את כל העונה על הזרים המרכזיים שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/16
    DRORIKO ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לחלוטין מסכים עם עידן. באמת שאין צורך 'להתאמץ' בליגה. אפשר גם מהמקום השישי לקחת אליפות...בעיניי הליגה תהיה עכשיו בעיקר אטרקטיבית בשביל השחקן הישראלי של מכבי. שם הוא יכול לבלוט ושם הוא יכול לשכנע את המאמן שמקומו יותר גבוה בהיררכיה. שחקן כמו שגב יכול לקבל בקלות שלושים דקות בליגה הישראלית. אם במכבי יסתגלו במהרה לסיטואציה החדשה אז נוכל לקדם גם את השחקן הישראלי. במצב שכזה אולי יהיה שוב לשחקן המקומי יותר כדאי להצטרף אלינו. לא יודע, אני רואה בהחלט אופציות טובות למכבי.

    לגבי היורוליג. מפחיד עם כל הקבוצות החזקות. אם נסיים בשמינייה הראשונה זה תהיה בונוס מאד נחמד. כרגע אני לא מצפה לזה. כל עוד לא נהיה קבוצת תחתית אני אהיה מרוצה.
     
    DRORIKO, הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מכבי, פאו, צסק"א וקאזאן ישחקו בטורניר ידידות ע"ש גומלסקי. נחמד :)
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    2 נקודות שאני רוצה להתייחס אליהם:
    1. רק היום התענייתי בשיטה החדשה של היורוליג והבנתי אותה, שיטה מטורפת ומגניבה עד שמגיע החלק המטומטם וההורס, הפיינל פור, גועל נפש בדיוק כמו בארץ.
    בכל מקרה, עם כמות המשחקים המטורפת (מה המינמום ומקסימום משחקים של מכבי ת״א בעונה אחת ? אשכרה כמו nba) חובה סגל של 15 שחקנים, חוק הצעירים החדש מאוד יעזור לעומת הקודם, לא מבין בכלל למה להיפטר מרוצ׳סטי, צריך 3 מובילי כדור, 3 שחקנים לכל עמדה, 3 סנטרים !
    בגלל שסנטרים עולים הרבה, הייתי שוקל כסנטר שלישי את אנג׳איי, אומנם מביך בהתקפה ויהיה שחקן ההתקפה הזר הגרוע בתולדות מכבי ת״א, אבל יהיה שחקן הגנה אדיר, לדעתי הוא טוב משון ג׳יימס בשיאו מבחינת הגנה, בסנטר שלישי זר זאת אופצייה.

    2. אני אוהד של רמי הדר, מטורף על המאמן הזה, לא צריך להרחיב עליו ועל הפילוספיה שלו, תוסיף את ארז אדלשטיין ותקבלו את שני מאמני ההגנה הטובים בארץ, מרגיש לי מוזר שאין למכבי ת״א שחקן הגנתי, אני מדבר על שחקן מהסוג של ברייאן רנדל, שאפשר לסמוך עליו, מרגיש כמו חובה שיהיה שחקן הגנה שהוא ישמש כמאמן על המגרש, אם לא תהיה ברירה, הייתי שוקל את חזרתו של ברייאן רנדל.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    One מדווחים שקווניסי מילר נפצע וייעדר תקופה, מכבי תל אביב תשלח אותו לבדיקות בארה״ב לגלות את חומרת הפציעה.

    בדיוק ככה מתחילה עונה שחורה, זה הסימן הראשון, מניסיון.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    צריך לראות מה החומרה של הפציעה ואז להגיב. הבנתי שהוא עשוי בוודאות להחמיץ את המשחקים הראשונים של העונה, ככה שאת ההכנה עם הקבוצה הוא בכל מקרה לא עושה וזו מכה קשה מאוד. במקרה אחר הייתי אומר כבר עכשיו לוותר, אבל במקרה של מילר, שנתן עונה פנטסטית ביורוליג, זה לא יהיה נכון סתם לוותר עליו גם אם יחמיץ את ההכנות. נמתין לתוצאות.
     
    DRORIKO ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אם יתברר שהוא ייעדר חודשים אין למכבי ברירה והיא תצטרך להביא מישהו אחר. אפשר להקפיא את מילר. לא צריך לשחרר אותו, אבל העדרות ארוכה היא בעיה רצינית. אנחנו צריכים מחליף.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה לא יכול להחזיק את מילר ולהביא עוד מישהו כי יש כאן עניין של משכורת לא קטנה. זה לקחת החלטה של לשחרר או לא אבל אם לשחרר, צריך להביא מישהו באותו קאליבר ועכשיו כדי שיתחיל את העונה. אם מחליטים לחכות, אז ממתינים לקווינסי.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    בואו נחכה לmri. אם יצא מזה שמכבי במקום להמשיך לחפש מחליף זול לעמדות 4-5 תבין שהיא בבעיה ותביא שחקן יותר ממחליף ויש לא מעט כאלה שביינתים מסתובבים - אולי יצא מזה משהו טוב.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הערכה ראשונית מדברת על 6 שבועות בחוץ. בהחלט סביל וניתן לחכות לו. יעשה הכנה מאוחרת ויהיה כשיר לפתיחתה או מכסימום קצת מעט אחריה.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אכן כדאי לחכות לבדיקת ה-MRI. אם הוא באמת ייעדר רק 6 שבועות אז אין סיבה לפאניקה. מבחינתי הבעיה רק יכולה להווצר אם תקופת ההחלמה תהיה יותר ארוכה. אל תשכחו מה יקרה העונה באירופה...בכל מקרה אולי זה ביש מזל, אבל אותי מעצבן שכרגע נראה ששחקני מכבי לא יכולים להשאר בריאים. נו טוב, נחכה עכשיו לתוצאות הבדיקות ואחר כך נוכל להגיב בצורה יותר מפורטת.

    משהו אחר, הפציעה לא קרתה במסגרת של מכבי או נבחרת רשמית...ברגע שמדובר בהעדרות של חודשים אפשר יהיה לתבוע את השחקן? (אם רוצים)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/16
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,867
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    מה שבטוח שגם אם הוא יחזור לעצמו למכבי אסור בתכלית האיסור לשתף אותו בליגה ולסכן אותו. רק ששמעון ופדרמן לא יתחילו עם השטויות שלהם שחייבים לנצח כל בני הרצליה ״כי זה המכביזם״
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אגב, אני יודע שאני קצת לא קשור לחיים (או לאשכול), אבל מפריע לי שהכותרת היא "העונה הגרועה בתולדות המועדון", כי זה לא משהו שניתן באמת לכמת. יהיו שיגידו שלסיים עונה בלי תואר (גם אם הקבוצה הגיעה לשלושה גמרים) זה גרוע יותר להתבזות בשני מפעלים ולזכות בכל זאת בגביע המדינה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברגע שאתה מעמיד תקציב של 15-20 מ' יורו ולא עולה לטופ 16 כשבבית עולות 4 מתוך 6 וכמעט כולן עם חצי תקציב משלך, גם גביע המדינה ואליפות בהפרש מצטבר של 60 נקודות על הפועל ירושלים לא יכול להפוך את העונה הזו לפחות מהכי גרועה בתולדות המועדון. מכבי מכוונת לאירופה זה לא סוד. הכסף, גם אם מושקע לא נכון, מושדקע עבור אירופה. בעבר לא היו זורקים כאלו סכומים (3 מ' דולר רק עבור שני גארדים) ועדיין מכבי היו או שזוכים באליפות או שמגיעים לפחות לטופ 8 (כמו בעומת 2008 שלא זכינו בשום תואר אבל הגענו לגמר היורוליג. זה ממש ממש לא כישלון). העונה לא רק שהיתה הגרועה בתולדות המועדון, אלא ביי פאר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הכסף לא משחק תפקיד, כי הוא מושקע בהתאמה למה שהיריבות של מכבי ת"א משקיעות. אני בוחן את זה ברמת הישגים: עונה אחת הסתיימה בלי כלום ועונה אחרת הסתיימה עם גביע המדינה.
    (לפי הנסיון שלך לכמת הישגים, כמה שווה זכייה בגביע המדינה נגד הפועל ירושלים הטובה והיקרה בהסטוריה?).

    בעוד מאה שנים, כשיסתכלו בהסטוריה של מכבי ת"א, על עונה לא יהיו רשומים הישגים ועל עונה אחרת יהיה רשום שהקבוצה זכתה בגביע המדינה. אף אחד לא יתעסק בכמה שילמו לרכז או האם הוציאו יותר מדי על הקלעי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/16