מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בטח שהכסף משחק תפקיד. אתה חושב שזכייה בגביע המדינה הישראלי גדולה מאי העפלה מהבית המוקדם כש4 מתוך 6 עולות וכמעט כל הבית עם חצי תקציב ממכבי? זה כמו שברצלונה של הכדורגל תסיים טורניר במקום ה5-6 אחרי קבוצות כמו ריאל, אתלטיקו, סביליה ובילבאו. זה לא כישלון? זה האמ-אמא של הכישלון ושוב, תוריד מהלקסיקון תארים מקומיים. זה יפה, זה נחמד, לא בשביל זה משקיעים כספים. וזה לא מעניין מה יקרה בעוד 100 שנה כי התארים האלו לא רוללנטים כאשר רואים שבאותה שנה מכבי עפה בבושת פנים מהיורוליג. וכמו שאמרתי, עונת 2008 שהסתיימה ללא תואר, היתה מוצלחת יותר, הרבה יותר מהנוכחית.

    הישגי מכבי = מה עשתה באירופה
    כישלון מכבי = מה עשתה באירופה.

    זכיה באליפות אולי היתה מגמדת את הכישלון (זה עדיין היה כישלון) אבל אפילו לגמר הישראלי לא הגענו. אם זה לא כישלון, הסטנדרטים שלך מהמועדון הזה נמוכים מדי.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הכסף לא משחק תפקיד בראייה הסטורית. מה יקרה אם בשנה הבאה מכבי ת"א תשקיע חמישים מיליארד יורו ותפסיד לקבוצות שהשקיעו מאה מיליארד יורו? נגיד שזו העונה הגרועה בתולדות המועדון כי "היא השקיעה חמישים מיליארד יורו"?

    גם אני מסכים שזהו הכשלון הגדול יותר של מכבי ת"א, זה עדיין לא אומר שזו העונה הגרועה ביותר. היא הסתיימה עם גביע המדינה. אתה יכול לזלזל בזה, אבל אל תשכח שלפחות יש לך במה לזלזל. הייתה עונה שגם לא היה במה לזלזל (גם אם באותה עונה הייתה קבוצה פי מאה טובה יותר מזו של העונה החולפת).
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני ממש לא מזלזל בזה, אני ריאלי. אתם חייבים להבין שמה לעשות, מכבי לא בונה עצמה לליגה המקומית. זה טוב לשימעון ולחשיבה הפרמיטיבית שלו שגם משחק מול בית"ר ת"א הוא קשה, אבל מכבי ב-15 שנים האחרונות מכוונת קודם כל לאירופה ולאור הפיינל פור הישראלי, רק לאירופה. לא הבנתי מה ההבדל בין הכישלון הגדול ביותר לעונה הגרועה ביותר. זה לא בעצם אותו דבר? הרי אם מכבי זכתה בגביע המדינה אבל זהו הכישלון גדול ביותר, הרי שגם העונה היא הגרועה ביותר למרות הגביע. ושוב, בעונת 2008 לא זכינו סדבר אבל עדיין העונה לא הוכתרה ככישלון, אולי רק בזירה המקומית בגלל אובדן אליפות בפיינל פור שלא הזיז את האשך של אף אחד, פרט אולי למזרחי. אשתקד גם עשינו גביע ואיבדנו אליפות, אבל באירופה לפחות הגענו לטופ 8 עם חצי קבוצה. השנה פשוט לא היה כלום. זו השנה הראשונה שמכבי מודחת בבית המוקדם מאז שנכנסנו ליורוליג, וזה כשממש קשה לא להעפיל מבית כזה. צריך ממש להתאמץ. ועדיין הצלחנו כולל משחק מחפיר בדארושפקה שניסינו לקלוע סלים עצמיים. בחיית אבירם, רק מלכתוב את זה אני מקבל עצבים על הקבוצה הזו. עונה הכי זוועתית שיכולה להיות. לא היה דבר כזה בתולדות המועדון מאז שהוא נחשב לבעל שם.
     
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    חגי בדש מונה למנכ"ל
    ציפיתי שהוא יקבל ג'וב בהתאחדות לכדורגל, בסוף קיבל תפקיד בצבע
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, אבל אלו תפקידים שיותר נראים לי כ"בובתיים" מדי, ללא יותר מדי השפעה. גם את דריקס בעיקר מסנג'רים, הוא לא כזה משמעותי למערכת.
     
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שיש דרך יותר טובה לשבת עם השמנה וסולתה מאשר הג'וב הזה
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ועוד איך יש הבדל בין הכשלון הגדול ביותר לעונה הגרועה ביותר. הכשלון הוא ביחס לציפיות, משמע עשוי להיתפש בצורה שונה מאדם לאדם. ספורטאי יכול לזכות בכל התארים ולהרגיש שהוא נכשל, כי הוא לא זכה בהם בצורה מספיק מרשימה או כל סיבה אחרת.
    לטעון לגבי עונה מסויימת שהיא הגרועה ביותר, למרות שהסתיימה עם תואר (זו קביעה שלך שאירופה היא חזות הכל - אני משוכנע שהיו מספיק אוהדים של מכבי ת"א שמבחינתם להניף את גביע המדינה בסלון של אוהדי הפועל ירושלים, על הראש של אוהדי הפועל ירושלים, היה מהנה יותר מלהעפיל לטופ16), בזמן שהייתה לפחות עונה אחת שאפילו את זה המועדון לא השיג, זה פשוט לא נכון.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תמצא לי 10% מאוהדי מכבי שמעדיפים תואר מקומי על עונה טובה באירופה (טובה=טופ 8/פיינל פור) ואני יורד מהויכוח הזה. איך?
    ואתה טועה. זה אולי נשמע משתחצן, אבל שוב אני אחזור ואומר שגביע המדינה אבל כישלון טוטאלי באירופה < משום תואר אבל סגנות ביורוליג. אתה יכול להתעלם או להתכחש, זה עדיין לא יעשה את זה נכון. כנס לדף הפייסבוק של מכבי, סתם תעשה סקר אוהדים. כשתראה את התשובות, תבין על מה מדובר. מכבי לא בונה קבוצה ב-15 מ' יורו כשאירופה היא לא חזות הכל. אף אחד לא אומר שלא רוצים תארים מקומיים, אבל כל עוד אין אפילו אליפות, העונה היא כישלון טוטאלי והגרועה ביותר בכל הנוגע לאירופה.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,871
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    ג׳ו אלכסנדר חוזר לקדנציה שניה. בהתחשב בזה שהביאו אותו לליגה החתמה לא רעה.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    לא יודע, משום מה אני לא מתלהב מההחתמה הזאת. תמיד היתה לי את ההרגשה שלא הצליחו להוציא ממנו את המקסימום בקדנצייה הראשונה. הדבר החיובי הוא עכשיו כן שהוא מצטרף בתחילת העונה. אולי הוא יפתיע אותנו. אגב בוואלה כתבו שריצ'רד האוול גם התחיל תהליך התאזרחות דבר שאולי יעזור לו להצטרף לאחת משתי הקבוצות הבכירות בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/16
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הודעת המועדון:
    לאחר השלמת הבדיקות, הסתבר כי הפציעה של קווינסי מילר גרמה לקרע ברצועה הצולבת האחורית, וברצועה הצדדית החיצונית. ההחלמה מן הפציעה אינה מצריכה ניתוח, אלא טיפול שמרני על פני 6-9 חודשים

    יאללה, next

    אה ושיתבעו אותו על הדרך....
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    הנזק נעשה. אין לי מושג מה אסור לשחקן ומה מותר לו, אבל אם כבר טוב שזה קרה עכשיו ולא בתחילת המשחקים. עכשיו יש עוד זמם לחפש מחליף. לצערי מדברים על ויקטור ראד וזה בדיוק שחקן שאני מאד לא אוהב. בכל מקרה אני מצפה לעוד 3 שחקנים. שני גבוהים וגארד.

    בנתיים מדברים על מועמדותו של ברייס קוטון. גארד שלדעתי גם יכול לשחק כרכז. זה רק משחק אחד אבל תראו את משחק השיא שלו בנבא:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/16
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    ״ספורט 5״ מדווחים על עניין בג׳ורדן קרופורד שצייץ ״מכבי או ברצלונה״.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    גלדסטון מדווח שמכבי בודקים את האופציה של דאנטה. אני מאוד, אבל מאוד מקווה בשביל מכבי שהידיעה הזו לא נכונה.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,203
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    הידיעה על דונטה לא מפתיע אותי. אתמול בערב חשבתי לתומי אם אקס ירושלים גם יכול לשחק כפאוור פורוורד...אולי לא באירופה, אבל כן בארץ. מבחינה אתלטית דונטה יכול בהחלט להיות מאצ'אפ לקווינסי. ברגע שמדברים על מועמדותם של דניאל תייס וסמרדו סמואלס אני לא אהיה מופתע אם מכבי רוצה לצרף את דונטה. הדבר היחיד שלדעתי יכולה להיות בעיה היא כמובן האופי של סמית...הוא יצטרך לדעת להתחבר לקבוצה ואין לי מושג אם זה ילך. מקצועית הוא יכול כמובן להיות אחלה אופצייה.