מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אצנן קצת את ההתלהבות. עדיין אי אפשר להתרשם לטובה או לרעה מהקבוצה. כמו שניצחנו בצורה יפה הלילה, ככה גם שיחקנו לא טוב מול ראשון ואילת. חייבים להודות לקובאן שויתרה על רנדל, אחרת היינו במצב פקקט. מסכים שיש לנו את אחת הקבוצות הטובות שהיו לנו, לפחות התקפית. אבל בקו הקדמי אנחנו עדיין חסרים לפחות שחקן אחד משמעותי (במקום פאבראני שלמרות הלילה, אני לא צופה לו גדולות). נחכה לתחילת העונה בתקווה שמבחינת הפציעות יהיה לנו יותר מזל מאשתקד.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    פבראני מאד הרשים אותי. ועדיין נשאלות 2 שאלות:1.האם הוא יכול לשמור על יציבות ו-2.כמה הוא יהיה נפיץ לפציעות(כבר במשחק הוא צלע וירד לספסל). בנדר שהיה רך מאד בגביע וינר דווקא נגד מילאנו הראה הרבה אגרסיביות ועשה הגנה מעולה,כולל אפילו על ג'נטילה

    פארמר ורוצ'סטי לא במשחק גדול,בקנה מידה שלהם, ועדיין אם ככה נראה יום שחור שלהם אני מבסוט. בואו תשווה את זה ליום שחור של פארגו. בניגוד אליו הם לא שחקנים שלוקחים את מכבי כבת ערובה שאם הם נופלים היא נופלת איתם ביחד.הם לא כופים את המשחק שלהם ולא מחפשים בכח את הזריקה או החדירה .
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,799
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    מה שאני אוהב ברוצסטי ובפארמר, זה החדות המהירות והזריזות. שמשלבים את זה עם האינטלגנציה שלהם, הכדור נע כלכך מהר בהתקפה שלקבוצות קשה לעקוב.
    אם זה יתחבר לגמרי, זה יכול להיות מפחיד ( בעיקר אם יגיע עוד סנטר מכובד).
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    פבראני עד עכשיו היה טוב בכל משחק פר דקות, בכלל מאוד אוהב אותו, שיישחק יותר רק ושלא ישחררו אותו בטעות, בנדר מפתיע בענק אבל צריך לוותר עליו לטובת סנטר זר.
    קבוצה אדירה בנו, יותר מהקבוצה של היקמן, רייס ואינגלס שהייתה מאוד עמוקה, גם על עונת 2011 עם פארגו, פרקינס, אידסון, אליהו, סופו הקבוצה הזאת עדיפה, קבוצה איכותית ורחבה יש למכבי ת״א, מבחינת הזרים והישראלים, רק סנטר ישראלי אם היה הכל היה טוב.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אין קשר בין בנדר לסנטר זר. עם ה-50K שאתה משלם עליו אתה יכול לכל היותר להביא את עמית תמיר.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    יש קשר, גודס משחק עם בנדר ורנדל ב-4, מבקווה ופאבריני ב-5, צריך לוותר על בנדר, להעביר את מבקווה ל-4 ולהביא סנטר.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    לא הבנת. בנדר עולה גרושים,אבל ממש. הוא לא הסיבה שלא הביאו סנטר ברמה. הסיבה היא שאת כל הכסף הוציאו על פארמר-רוצ'סטי-סמית.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מסכים עם דרור. בנדר לא יושב ולא מפריע להביא סנטר. מ'באקווה כאמור אינו סנטר אבל יתופקד כזה ועדיין לא ברור איך יתמודד מול שחקנים טובים בעמדה זו ופאבראני כאמור סימן שאלה. בנדר שחקן מעולה ויכול לשחק גם כ-3 וגם כ-4, מה גם כאמור שעלותו מאוד נמוכה, בטח ליחס הפוטנציאל האדיר הטמון בו והעובדה שככל הנראה לא נהנה ממנו יותר מדי. קבוצה מצויינת תהיה כאשר יביאו גבוה נורמלי במקום פאבראני ועוד גבוה ישראלי, אם כי לגבי האחרון אני בספק כי אני בעצמי לא מוצא אחד כזה.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אין צורך בסנטר ישראלי. בחוק הרוסי מכבי מכוסה מעל הראש. בליגה אמבאקווה/רנדל/פאברני יכולים לשחק בעמדה. זה כמובן במידה ולא תביא סנטר בכיר.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה שוכח דבר אחד - פאבראני נוטה לפציעות וכמוהו גם רנדל. מספיק חוסר מזל ששניהם נפצעים, והלך קפוט. אין כאן טיוס או פישר לכל הפחות שיסגרו חורים. כן צריך מישהו ישראלי כי צריך איזון בסגל גם למקרה של פציעות, הסיבה שבגללה הפסדנו אליפות.
     
    de Middenweg ו-yakov_y אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    כידוע לך ישראלים זה עם של ממזרים. ברגע שהם ימצאו הזדמנות לסחוט כספים הם יעשו את זה. הרי אותו סנטר ישראלי שתנהל איתו משא ומתן,או יותר נכון עם הסוכן שלו, יזהה את המצב שאתה נמצא בו,הוא ידע שאתה זקוק לו בגלל החוק הרוסי,הוא ידע שיש לך הרבה כסף בתקציב, אז הוא ינצל את זה כדי לסחוט אותך. רותבארט מקבל בהפועל 250K לשנתיים. אני אומר לך בערבות שבמכבי הוא היה מקבל חצי מיליון, למה?כי הוא יודע שמכבי יכולה לשלם. זאת בדיוק הסיבה שאחד כמו יבזורי שאני בספק אם ביורוליג בכלל יעלה על המטוס מקבל חצי מיליון. אתה לא יכול להחזיק את שניהם ביחד,יש גבול לכמה אפשר לסחוט אותך בגלל החוק הרוסי המזורגג.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אפשר לחשוב שספורטאים לא ישראלים לא רוצים לחתום על חוזה מקסימלי, כך שזו הערה לא רלוונטית, לפחות לא במקרה של מכבי.

    החוק הרוסי אכן יוצר בעיה בכדורסל הישראלי ובמקום לקדם את הכדורסלן הישראלי, הוא בעיקר מאפשר לשחקנים בינוניים לשחק ולהרוויח יותר כסף בגלל הצורך בהם עקב חוקים בלבד, לצערי. עם זאת, מכבי תהווה קידום כלכלי ומקצועי עצום ע״פ כל שאר הקבוצות בישראל במילא, מלבד ירושלים שלפחות בפן הכלכלי מוכנה לבזבז לא מעט, אם כי מבחינה מקצועית היא כמובן לא נמצאת במעמד של מכבי - לפחות לא עכשיו.

    צריך להוסיף גם את העובדה שיש מס מאוד גבוה על ישראלים, כך שבאמת צריך להביא רק את מי שיכול להתאים בפן המקצועי ו/או להמשיך למצוא את הפירצה עם שחקנים זרים כמו רוצ׳סטי/טיוס/אחר ולתת להם אזרחות. עם כל הכבוד לרותבארט שעשה התקדמות יפה מאוד ואני מאמין שימשיך כך בהפועל ת״א, הילד יהיה כבר בן 30 העונה והוא חור הגנתי מהלך. ההגנה שלנו במילא פרוצה ואנחנו צריכים לשאוף לשחקן טוב ושלם ממנו.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,201
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    תגובה טובה. אני הופתעתי מהתוצאה, אבל לך תדע מתי מילאנו הגיעו לארה"ב...בכל מקרה תמיד עדיף לנצח, אבל המשחקים האלה לא אומרים יותר מדי. ניצחונות טובות למוראל, גם בשביל הביטחון האישי של שחקנים (כמו לנדסברג למשל), אבל שום דבר מעבר לזה.

    על הנייר יש לנו קו קדמי של זכוכית. פאברני לא היה אמור לשחק אתמול, אבל רואים שהוא לדעתי לא כשיר במאת האחוזים. רנדל לא שחקן שיסחוב עונה שלמה ללא פציעות. דווין סמית' שמדי פעם ישחק כ-4 גם מתבגר וגם לא תמיד בריא. חוץ מאמבקווה ובנדר שלדעתי באירופה עדיף שישחק 3 מאשר 4 אנחנו בבעיה. מכבי צריכה לפחות עוד שחקן גבוה אחד. חובה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ההבדל הוא שהזרים דורשים את מה שמגיע להם. כשהביאו את רוצ'סטי(לפני שגילו שאביו יהודי) שילמו עליו מיליון ומשהו כי הוא פאקינג מלך הסלים של היורוליג. על דוין סמית שילמו מיליון וחצי כי זה דווין סמית. אבל קח למשל את פניני,שעם כמה שאני אוהב אותו והכל 800K הוא לא שווה,ולולא החוק הרוסי הוא היה במקרה הטוב שווה 100.

    אגב בתקשורת מציגים את יותם הלפרין בתור ילד נטוש שמכבי זרקה אותו כמו כלב. רק שוכחים לציין שהיא הציעה לו את מה שהיא משלמת לפניני והחצוף דרש מיליון וחצי ל-3 שנים. מכבי בצדק חתכה אותו.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @DRORIKO,

    נכון לשנת 2013, לפחות ע״פ גלובס, פניני הרוויח במכבי כ-529,834 אירו לעונה. אשמח למקור עדכני ואפילו אמין יותר אם יש כזה ברשותך.

    לגבי החוזה שבו אתה מעריך אותו - זה לחלוטין הגזמה לצד השני.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.