מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ,צודק, רוב הסיכויים שהתסריט יחזור על עצמו. אין סיכוי שהם יאבדו 0-2 בסדרה מול אילת לדוגמא, עם יתרון ביתיות כמובן.

    @DRORIKO עזוב, הוויכוח איתך לא רלוונטי. אתה מקטין אותם בצורה קיצונית. אתה מדבר איתי על גיא ודווין שהיו פצועים מול אילת, כאילו ששאר הסגל נחות משמעותית מהאילתים. כנ"ל לגבי היורוליג, שם פאו לא היתה בשיא כוחה ומעבר לזה הבית של מכבי לא היה כזה מסובך, בלשון המעטה. וחוץ מהיינס שבאמת היה נפילה ובלו שעזב, זה עדיין הרכב שבאירופה עשה את מה שהיה צריך לעשות (אם כי הכדורסל היה מגעיל) ובארץ נחל כישלון טוטאלי, אולי הגדול ביותר בתולדות המועדון.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    לא הבנתי מה הקשר. התבוסה ההיא קרתה שלושה חודשים לפני שפניני הניף במילאנו וקצת אחר כך הגיע גם הבלוק של טיוס על דונטה. אתה אומר שאין להם כבוד בגלל שהם מקבלים בראש במוסקבה באופן קבוע. נראה לי שאתה תהיה מוכן לקבל שם בראש בכל עונה ושתיגמר כמו ש2014 נגמרה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    עידן אתה לא עקבי. מצד אחד אתה כותש את גיא על זה שהודח על ידי קבוצה שהיא(כביכול) פחות טובה*. אבל מצד שני כשהוא מתעלה ביורוליג על קבוצות כמו פאו ואלבה אתה מתעלם מזה "כי אלה קבוצות פחות טובות". אז אם הוא מפסיד לקבוצה פחות טובה הוא מאמן גרוע ואם הוא מנצח אותה אז זה לא משנה כי היא פחות טובה. אתה כמו אישה פולניה, אי אפשר לרצות אותך.

    *לאור החוק הרוסי אילת לא נפלה ממכבי. גאד דמט הררי ואלטיט הפכו לשחקנים מרכזים במכבי. איזה אימפריה בראש שלך?
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא, הכבוד לא דובר על כל ההפסדים של מכבי במוסקבה אלא ספציפית על המשחק היום. הזכרתי את זה שבשנים האחרונות אנחנו מקבלים שם בראש אבל היום היתה תצוגה פשוט מחפירה. עוד הבדל היה שצסק"א של לפני שנתיים היתה קבוצה הרבה יותר טובה מזו של היום. כלומר התבוסה כאן היא הרבה יותר גרועה כשאתה מקבל 30 מול קבוצה שגם בשבילה זה משחק ראשון וראו עליה שהיא משחקת בהילוך ראשון. לא ציפיתי לנצח, גם לא ציפיתי להיות כ"כ סטטי בפארקט. וכן, הייתי קונה 60 הפרש כל עונה ולסיים עם גביע, אבל בוא נתחיל קודם בכך שגודס ייקח את אליפות ישראל...ככה בקטנה.

    @DRORIKO לא סותר את עצמי ולא נעליים. עובדתית, מכבי הפסידה ביוון לפאו אחרי שהיתה טובה יותר לאורך כל המשחק וניצלה חולשה של המארחים. ועדיין הפסידה. מול אלבה ניצחנו בשבלב המוקדם פעמיים. קבוצה טובה, אבל כזו שאנחנו טובים ממנה. ונחש מה? עדיין הצלחנו להפסיד להם בבית בטופ 16. אח"כ הגיעה הפסד ללא תנאי של 0-3 בהצלבה שהיא קבוצה טובה יותר. מתקבל על הדעת? מתקבל. אבל תצפה שוב במשחק הראשון בטורקיה, זו שמכבי היתה כ"כ קרובה לקחת ואולי לשנות מומנטום של סדרה. תראה שוב את ההחלטות של גיא, ותגיד לי אם זה מאמן טופ יורוליג.

    הלאה. ארץ. לא אמרתי שגיא לא יכול להפסיד לקבוצה פחות טובה. הוא יכול. גם בהרכב מלא. גיא הפסיד לקבוצה פחות טובה בארץ בחצי גמר פלייאוף, כשהוא ביתרון ביתיות 0-2 והצליח לעשות את מה שמכבי מעולם לא עשתה בהיסטוריה שלה: להפסיד שלושה משחקים ברציפות בארץ, כולל שניים בבית, כולל אחד מכריע בתוך שבוע! פאקינג שבוע! אתה כדי להגן עליו, עושה ממכבי קריית אתא. אז מה היה לנו? אוחיון, פארגו, חצי לנדסברג, היינס, רנדל, טיוס, סופו וג'ו אלכסנדר. אם אתה מסנגר שההרכב הזה לא מצליח לנצח את אילת במשחק אחד מתוך שלושה, כולל שניים בבית, חביבי, יש לך בעיה בהבנה של מה זה מכבי ת"א. ואני לא מדבר מהתנשאות אלא ממצב עובדתי. מעולם לא קרה שמכבי הצליחה להפסיד דבר כזה, גם עם הרכבים פחות טובים. יותר מזה, גם הפועל ירושלים, במידה והיתה מאבדת סדרה במצב כזה, זה צריך להחשב לה ככישלון אדיר.

    שורה תחתונה - גודס לא מנהל משחק ברמות הגבוהות, לא שולט בקבוצה שלו ואת זה ראינו לאורך כל השנה שעברה בכדוסל המבולגן של הקבוצה. שחקנים כמו סופו, טיוס ופארגו לא ספרו אותו. היינ סהאפס קיבל קרדיט מוגזם בעוד שאלכסנדר בקושי ראה פארקט בפלייאוף. אין היררכיה, אין שיטה, אין מאמן על הקווים. חוק רוסי, גיאורגי, אוקראיני. פציעות לא פציעות. אין תירוצים: גודס הביא את מכבי באירופה לאן שהיתה צריכה להגיע ונכשל לחלוטין בארץ.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,799
    לייקים שהתקבלו:
    2,531
    בנוסף אחת הבעיות ביותר גדולות שלו, שהוא לא יודע לתאם הרכבים לשיטה. השיטה נשארה משחק מבולגן ומהיר גם ששחקנים כבדים במגרש. גם יכולת האילתור שלו לא בין הגבוהות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    יורוליג-למכבי מותר להפסיד מדי פעם לקבוצות פחות טובות. גם פיני ודיויד מעדו פה ושם. אבל צריך לשפוט את הטופ 16 כמו ליגה, לפי המכלול ,ולפי המכלול מכבי היתה טובה מפאו ואלבה.
    ואם להביא את מכבי להצלבה זה לא הצלחה "כי היא ממילא היתה צריכה להיות שם" אז גם להביא את נבחרת ישראל לשמינית זה לא הצלחה. אני כמובן חולק עליך,בשני המקרים מדובר בהצלחה. ההגדרה להצלחה זה עמידה ביעדים. לדרוש ממכבי להדיח בהצלבה קבוצה טובה בהרבה כמו פנר זה לא יעד, זאת פנטזיה. על אותו משקל אפשר להגיד שארז אדלשטיין הוא לא מאמן כי הוא הושפל על ידי איטליה.

    ליגה-חצי לנדסברג זה כמו 0 לנדסברג. ג'ו אלכסנדר זה אחד הזרים הכי גרועים שנחתו אי פעם במכבי,זה מצחיק אותי שאתה משתמש בו בתור שחקן שצריך לדרוס את אילת. טוב שלא הזכרת גם את לינהרט. היינס הוא פלופ מטורף. סופו נראה כמו הצל של הסופו שהביא את גביע אירופה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    צודק אחי. הצלחה זה עמידה ביעדים. ולנצח את פנר, שנראתה כמו הצל של עצמה עד למשחק השני, זו פנטזיה, כאילו שמדובר בקבאלירס. עזוב, אתה צודק. גודס עשה עונה ענקית בכך שהציל את האימפריה הצהובה מירידה לליגת המשנה עם הסגל שנותר לו. יאללה נקסט.

    אגב, רק לגבי אלכסנדר. לא שהוא שיחק יותר מדי, אבל כשעשה זאת גם ראו את הפוטנציאל שיש לו. ולקרוא לו אחד הזרים שנחתו בארץ - נו, לא ממש מוציא אותך טוב. אלא אם אתה לא ממש מכיר זרים ששיחקו בארץ. תקרא מה אלכסנדר עשה לפני שבוע בססארי ואולי תחכים קצת. אבל כשיש לך מאמן שלא נותן לך לשחק בלי כל סיבה, כנראה שגם אנטוני פארקר לא היה מוציא מעצמו את המיטב.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    יש לי חדשות בשבילך,אבל תחזיק חזק. מכבי היא לא באמת אימפריה. פארקר בארה"ב, שאראס עוזר מאמן ו-ויצ'יץ' מתעלק על פריארית תורנית.
    לדרוש ממכבי להדיח את פנר זה פשוט מגוחך. זה כמו שהאוהדים של פאו יאשימו את המאמן על ההדחה בהצלבה כי הם חושבים שבודירוגה ורברצ'ה עדיין משחקים שם.
    תפנימו כבר. הסלוגן הזה שמכבי היא אימפריית אירופית שצריכה להסתכל לכל הקבוצות בלבן של העיניים זה בולשיט שההנהלה מכרה לכם. בולשיט שקיבל זריקת מרץ עם הניצחון ההזוי על צסקא ב-2014, שזה ברור לכל בר דעת שזה לא משהו שאתה יכול לעשות כל שנה אם בכלל.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דברים נוספים:
    1. בנדר. אני לא עיוור לפוטנציאל, אבל אני עדיין לא מבין איך מכבי ״תרוויח ממנו בטווח הארוך״ - משפט שחוזר עליו לעיתים קרובות.

    2. מה ההיגיון בלבקר את ההגנה של רוצ׳סטי? הוא לא יהפוך לשומר טוב בשלב הזה של הקריירה שלו. החוכמה זה להחביא את החסרון הזה.

    3. הטיים-אאוט העצבני של גודס. פאק, איזה אפס כריזמה.
     
    idans10 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אני מחזיק חזק, אבל איזו קבוצה היא לדעתך כן אימפריה? ברצלונה שאין לה יותר זכיות ביורוליג מאשר מכבי? ריאל מדריד שאחרי עשרים שנה שוב אלופת אירופה? הקבוצות הטורקיות שרק הופיעו פעם אחד באיזה פיינל פור? אולי פאו שמאז תחילת המילניום זכתה כמו מכבי ב-4 תארים אירופאיים? מצטער, אבל מבחינת כסף מכבי לא שייכת לעליתא המצומצמת, אבל מבחינת השגים רק פנתינייקוס מסתכלת לנו ישר לתוך העיניים.

    דרור, תרצה או לא, אבל מכבי היא בהחלט אימפריה אירופאית ולכן אנחנו כל כך כועסים. הסטנדרטים שלנו, לפחות שלי, היא כן של אימפריה. אני לא מסתפק כל עונה בעלייה ל-16 האחרונות. אני דורש יותר. אי אפשר לדרוש כל עונה פיינל פור, אבל למרות כל הכסף של צסק"א וההופעות הרצופות שלה בפיינל פור למכבי יש במילניום הזה יותר זכיות....
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    היסטורית גם איאקס היא איפריה. איפה היא היום?
    בוא נדבר תכלס,ביזנס. מכבי לא רוצה,מסיבותיה השרירותיות,להעמיד תקציב נורמלי,אתה בעצמך מסכים שהיא לא בליגה של הגדולות. וגם עם הכסף שהיא מעמידה היא לא יודעת איך לנהל אותו ובונה סגלים מטופשים. כל הדברים האלה הם הרבה מעל גיא גודס. אני באמת לא מבין למה כל החצים שלכם מכוונים אליו. אתם לא קולטים שהוא השכפץ של ויצ'יץ' ודני שובבני? אליהם תכוונו את החיצים!
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    1. היא לא תרוויח ממנו ב'טווח הארוך' כי בעוד שנה-שנתיים הוא יהיה בארה"ב. אם מכבי בונה כאלה סגלים היא לא תרוויח דבר. בסה"כ אני חושב שזה מוקדם מדי בשבילו לשחק ביורוליג. לפני כמה חודשים הוא שיחק בליגה הלאומית...הילד נראה היום לגמרי אבוד למרות שאני בהחלט חושב שבארץ הוא כן יכול לבלוט.

    2. הערה מצוינת לגבי רוצ'סטי. כנ"ל לגבי פארמר. העניין הוא שברגע שאין לנו קו קדמי ראוי לשמו הגנתית אנחנו מסננת. בהתקפה לא ראיתי יותר מדי תרגילים שנתנו לי את ההרגשה שגודס מוציא את המירב מהקו האחורי שלו, אבל זה אולי בגלל החולשה המחרידה של הקו הקדמי. צסק"א חנקה את הקו האחורי, אבל אף אחד עזר לרוצ'סטי או פארמר. אגב, איפה היה דווין?

    3. לאיש אין כריזמה. לא תמיד צריך לקפוץ על הקו כמו אוברדוביץ' או פיני, אבל גודס נראה פשוט אובד עיצות. הוא לא משדר דבר, לפחות לא חיובי.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    1. מישהו ביקש יותר כסף?!? תעבור בבקשה הודעה-הודעה מתחילת הדיון ותראה אם מישהו כאן התלונן על התקציב
    2. לדייויד בלאט היה את אותו תקציב, אולי אפילו פחות. בוא לא נשווה לאן כל אחד הגיע. (כנ"ל לגבי פיני וצביקה). שלושתם מאמנים טובים בהרבה מגיא וקיבלו בדיוק את אותו התקציב אם לא פחות. אגב, אני לא בא בטענות לגיא שהוא מאמן בינוני, הוא לא אשם שהוא לא יותר טוב. מי שאשם זו ההנהלה שאחרי הפיאסקו אשתקד עוד המשיכה לתת בו אמון.

    על השטות שכתבת בנושא האימפריה וההיסטוריה, תרשה לי לא להגיב לאחד הפוסטים המגוחכים שקראתי...אל תעלב, אבל זה באמת לא ברור איך הוצאת כאלו שטויות מהמקלדת, בטח כשיש לך ים של עובדות מאחוריך. אתה מדבר על פנר-אולקר כבלתי כעבירה, אותה פנר-אולקר עלתה לראשונה בתולדותיה לפיינל פור והתפרקה שם. רק בחמש השנים האחרונות מכבי השיגה יותר ממה שהשיגה פנר-אולקר לאורך כל ההיסטוריה שלה, אז על איזה לבן בעיניים אתה לעזאזל מדבר?!?
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    @DRORIKO
    הדבר היחיד שאייאקס כבר לא היא אימפריה. מתי לאחרונה היא עשתה משהו באירופה....?
    מכבי זה סיפור שונה. חוץ מכסף שטיפה חסר לה זה לא ההבדלים בין התקציבים שיש לאייאקס לבין הקבוצות העשירות בכדורגל דומות לסיפור שלנו פה. מכבי לא מתקרבת לצסק"א בתקציב, אבל אם היא בונה טיפה בחכמה את הסגל שלה היא לא צריכה ככה להיות מושפלת. יותר מזה, היא שוב יכולה לזכות בכתר האירופאי. אייאקס תוכל רק לעשות את זה אם קרויף יביא הרבה כסף מאיזה שייח קטארי...יחי ההבדל הקטן דרור.

    אם אתה עוקב פה אחריי הערב אתה רואה שאני ללא הפסקה יורד על ההנהלה. אומר זאת שוב, יש לנו יותר מדי קפטנים בהנהלה והדבר משפיע קשות על בניית הקבוצה. גודס לא היה צריך להיות האיש שעמד היום על הקווים במוסקבה, אבל מבחינתי הוא כרגע לא הבעיה הכי גדולה. זו ההנהלה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אז אנחנו בעצם מתווכחים על כלום כי בשורה התחתונה אנחנו מסכימים.